Oh wat een gekke naam joh hahahhaa lees het nu voor het eerst. Klinkt als automerkquote:
Nu welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is ze nou nog steeds niet weg ...?
Je ziet dat haar man zielloos op de achterbank zit. Dat is haar eerste slachtoffer geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit ineens voor aanval van die zus van Ted
Ja lijkt op Daciaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh wat een gekke naam joh hahahhaa lees het nu voor het eerst. Klinkt als automerk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet dat haar man zielloos op de achterbank zit. Dat is haar eerste slachtoffer geweest.
Ja die denkt: pick your battlequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet dat haar man zielloos op de achterbank zit. Dat is haar eerste slachtoffer geweest.
Ik dacht dat het een pop was….quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehehhehehehheehquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:31 schreef tja77 het volgende:
Leuke mannen, zolang ze je maar niet aanraken.
Ik word een beetje moe van haar, sommige vrouwen hebben een handleiding, bij die van Denise ben je 2 jaar bezig om die te lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef alpeko het volgende:
Denise heeft een leuk koppie en grenzen aangeven is prima maar het lijkt me geen prettig persoon. Haar aanpak is vreemd.
Ik hoor dit nu in mijn hoofd, bedanktquote:
Niet eens een bijrolquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:33 schreef tja77 het volgende:
De man van de zus mag niet praten zeker?
Die heeft het al opgegeven. Verlangt naar simpelere dagen... Met c&a overhemden enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:33 schreef tja77 het volgende:
Dat krijg je na 40 jaar met een Ted-alikequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:33 schreef tja77 het volgende:
Niet eens zo’n gek scenarioquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:36 schreef Eagles89 het volgende:
Videoland spoiler aflevering 35: Martijn is uit de kast gekomen en geeft aan volgend seizoen weer mee te doen in de hoop een leuke man te vinden. Hierna vallen zijn vader en moeder hem huilend in de armen en zeggen dat ze het altijd wel hebben geweten.
Hoopte dat door de alcohol haar sexapeal zou stijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:40 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, zelfs bij een picknick wijn. Hans heeft wijn i.p.v. bloed in z’n aderen lopen
Zal we tegen Fenna zijn aangezien hij dat gepland heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wacht tegen wie zei Martijn dat ie verliefd was?
Kan me niet voorstellen dat het tegen suus is ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Zal we tegen Fenna zijn aangezien hij dat gepland heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |