Ok, handig. Gewoon met een plantenspui?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze denken dan dat het regent en gaan dan weg.
Mijn vader gebruikt zo'n ding:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, handig. Gewoon met een plantenspui?
Daar zit ook nog wel wat kracht achter dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt zo'n ding:
[ afbeelding ]
Alleen zonder het hoekje aan het uiteinde.
Niet als je 'm op de sproei/nevel stand zet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zit ook nog wel wat kracht achter dan?
Misschien spuit hij die wespen wel gewoon naar de tuin van de buurman.
Zelfs dat houd mij niet tegen. Moet jij maar eens opletten! Hou je ogen en oren open.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik de voice input devices ook gewoon verwijderd, je onderschat me.![]()
Daarbij lijk je best een apart idee te hebben over de werking van magnetisme.
Het klinkt wel als het begin van een lekkere horror B-film jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/294706/(...)oronabesmetting.html
Opgesloten in de Ikea.
The horror
Goede tip, voortaan een plantenspuit erbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze denken dan dat het regent en gaan dan weg.
behalve gratis koffie scoren met de Ikea Family pass is een Ikea bezoek voor mij al een straf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt wel als het begin van een lekkere horror B-film ja
Verdorie 2 weken lang gehaktballetjes vretenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve gratis koffie scoren met de Ikea Family pass is een Ikea bezoek voor mij al een straf.
Laat staan dat je er lange tijd in quarantaine gezet wordt
Die CHinezen sluiten het rustig voor een week of 2 van de buitenwereld af
ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verdorie 2 weken lang gehaktballetjes vreten![]()
Hoe is het in Portugal?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het niet
(ben sinds zondagavond laat helaas weer in NL)
ik ben er toch echt zo'n 17 dagen geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat gaat het snel zeg. Ik had het gevoel dat je net een week weg was
![]()
Wel genoeg zitplek, alleen nog even in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/294706/(...)oronabesmetting.html
Opgesloten in de Ikea.
The horror
mi van honderden Chinezen die vragend naar een Ikea handleiding turen en schroefjes sorterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel genoeg zitplek, alleen nog even in elkaar zetten.
quote:hij was geen stamp waard eerlijk gezegd in de hoogte net als evenpoel veel overroepen , hij had wel eens een hoogvlieger maar niets meer of minder. de waarheid mag gezegd worden
quote:Ben nooit de beelden vergeten na zijn overwinning in de Giro. De buren hadden de straat versierd maar meneer wou zich niet laten zien. Ik ga hem alvast niet missen.
quote:Toen hij de giro gewonnen had wilde ze hem eren in zijn woonplaats Kanne maar dat heeft hij geweigerd. Wel met veel toeters en bellen zich laten vieren in maastricht.
quote:Tom had geen behoefte aan een versierde straat of Vrijthof waar Jan Janssen de show stal, zijn Vuelta van 2015 was zijn mooiste prestatie wellicht toen wie weet de Camora hem net als Pantani de weg versperde de voorlaatste dag...3 weken lang stond hij er moederziel alleen voor..
quote:Heeft zijn carriere en looncheque noch 2 jaar uitgerokken.
quote:Die neemt ieder jaar eens afscheid om in de krant te komen.
quote:Typisch Dumoulin, kan niet leven met een 2e rangsrol. Hij heeft ook zijn supporters nooit naar waarde geschat. De namen die hij die mensen in interviews al gegeven heeft, dat heeft nog geen enkele andere renner gedaan. Best dat hij direct stopt. Voor mij totaal geen gemis.
https://www.hln.be/wielre(...)elen-zwaar~a9e587fd/quote:Bijna twee in de ziekenkas bij Jumbo,beetje fietsvakantie in het buitenland, en zo rijden er nog meer rond,tegenwoordig alles op stage,en minder koersdagen.en de sponsors maar betalen.
Dat van die versierde straat zit wel heel diepquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zure Belgen, altijd een leuke rubriek. Dit keer over het stoppen van Tom Dumoulin:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
https://www.hln.be/wielre(...)elen-zwaar~a9e587fd/
@:Momo
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat van die versierde straat zit wel heel diep
Belgen gonna Belg!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zure Belgen, altijd een leuke rubriek. Dit keer over het stoppen van Tom Dumoulin:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb juist het idee dat hij meer doorzettingsvermogen heeft dan de gemiddelde persoon. Hij is nog lang doorgegaan voor iemand die het plezier in de sport al veel langer kwijt was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:05 schreef Koen66 het volgende:
had bij Dumoulin altijd wel het gevoel dat z'n doorzettingsvermogen maar matig was vergeleken bij andere renners
maar dat plezier leek ie al snel en regelmatig kwijt te zijn, hij leek een beetje op een werknemer die maar doorgaat omdat de schoorsteen moet roken, niet omdat ie z'n werk zo leuk vindtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat hij meer doorzettingsvermogen heeft dan de gemiddelde persoon. Hij is nog lang doorgegaan voor iemand die het plezier in de sport al veel langer kwijt was.
En nu zoek je iemand uit deze SC die mee wil?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Meh ik zou dit weekend met een vriendin naar Groningen gaan maar die heeft net afgezegd. Het is dit weekend prideweekend. Maar ik weet niet of het wel zo leuk is om daar alleen naar toe te gaan
(Andere vrienden kunnen helaas niet)
Mijn hemelquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
het lijkt een soort open sollicitatieverzoekquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu zoek je iemand uit deze SC die mee wil?
Dat is principe niet de intentie. Maar misschien dat iemand ervaring heeft met dit soort eventsquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu zoek je iemand uit deze SC die mee wil?
Freek de Jonge zong het al:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Andersom is ook mooi. Als je dan een keer een bedrijf belt dat het automatische bandje dan eerst gaat vertellen dat alles op de website staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel mooi hoe somige bedrijven bij de contactinformatie op hun website een linkje plaatsen naar hun website.
(waar je dus al bent)
“Deze winkel is gesloten, maar op websitehuppeldepup.com zijn we 24/7 geopend”quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Andersom is ook mooi. Als je dan een keer een bedrijf belt dat het automatische bandje dan eerst gaat vertellen dat alles op de website staat.
Als ik het daar had kunnen vinden dan had ik niet gebeld. Ik wil gewoon een mens spreken die het wel weet.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Andersom is ook mooi. Als je dan een keer een bedrijf belt dat het automatische bandje dan eerst gaat vertellen dat alles op de website staat.
Als ik het daar had kunnen vinden dan had ik niet gebeld. Ik wil gewoon een mens spreken die het wel weet.
Ben nu pas aan het terugkijkenquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:51 schreef molloot200 het volgende:
Weer een Songfestivalvraag bij De Slimste Mens
Toch jammer dat hij het niet langer dan één aflevering volhieldquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben nu pas aan het terugkijken
Sietse Bakker kreeg twee jaar geleden bijna dezelfde vraag
Er is natuurlijk ook maar een beperkte speelruimte voor de makers om dit soort vragen te stellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben nu pas aan het terugkijken
Sietse Bakker kreeg twee jaar geleden bijna dezelfde vraag
Dat is een film. Een serie. Een hoofdstad. Een schrijver. Ooit een Emmy gewonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook maar een beperkte speelruimte voor de makers om dit soort vragen te stellen.
Bij de vraag wat weet je van Efendi zullen de meeste niet verder komen dan één antwoord of met gokken twee.
Of Carlo Boszhard moet toevallig een deelnemer zijn,
DWDDquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is een film. Een serie. Een hoofdstad. Een schrijver. Ooit een Emmy gewonnen
Oh, nou ok dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is principe niet de intentie. Maar misschien dat iemand ervaring heeft met dit soort events
Ik ben niet zo'n Pride fan. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hou absoluut niet van grote massa's mensen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar je mag wel mee. Daar zeg ik geen nee tegen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Pride fan. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hou absoluut niet van grote massa's mensen.
quote:
Echt groot zijn de buien nog niet. Morgen, de enige dag dat ik naar kantoor moet, hebben we volgens buienradar grotere buien met onweerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou nu hard moeten regenen, maar de bui trekt net langs ons, dus we hebben niks
Ik kijk niet maar zit Tom Egbers aan de desk ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlandse deelneemster heet Wils, ik dacht steeds dat ie het over Wales had.
Ongetwijfeld. Eigenlijk niet eens op gelet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar zit Tom Egbers aan de desk ?
goed bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:58 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me ook heel atletisch, kom net van de sportschool en ik was heel sterk
Gregory komt soms wat over als een schoolmeesterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu zit Rivka er met Gregory.
Ja, dat wel, maar ik vind wel dat ie het goed uitlegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gregory komt soms wat over als een schoolmeestermaar hij vertelt ook wel interessante dingen
Ja klopt, maar hij vertelt iig nuttigere dingen dan de meeste bij NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gregory komt soms wat over als een schoolmeestermaar hij vertelt ook wel interessante dingen
Scheelt dat hij er wel verstand van heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij vertelt iig nuttigere dingen dan de meeste bij NOS.
Gregory vindt zichzelf heel erg goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet altijd wat. Sommige sporters komt echt geen zinnig woord uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt dat hij er wel verstand van heeft.
Vooral voetballers hebben daar last van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet altijd wat. Sommige sporters komt echt geen zinnig woord uit
Oh ja, zo schrijf je haar naam.quote:
SPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
SPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
SPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Username eer aangedaanSPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Hier een plaatje over Hawaii ter compensatieSPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat is oprecht het enige wat ik als vegetariër misSPOILER: Laat de Italianen het niet horenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Je kan het alsnog etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is oprecht het enige wat ik als vegetariër mis![]()
Ananas op de pizza?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is oprecht het enige wat ik als vegetariër mis![]()
Kan ook wel op een margheritaquote:
Belangrijk uitdoelpunt.quote:
Zo snel alweer een tegendoelpuntquote:
Zou ik ook denken, of op een funghi.quote:
Oh, dat heb ik niet gezien. Ik kijk atletiek.quote:
Dat maakt tegenwoordig alleen niet meer uit. Telt even zwaar.quote:
Dan zou ik eerder een quattro formaggi doen. Lijkt me lekkerderquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, of op een funghi.
Weet ik, maar dat is nu ook een meme op FOK!.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig alleen niet meer uit. Telt even zwaar.
quote:Tegen Monaco was PSV ook al zeer matig.
Oh ok. Zo'n fanatieke FOK-er ben ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is nu ook een meme op FOK!.
[..]
In VBL is dat nu een ding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ok. Zo'n fanatieke FOK-er ben ik niet
Nee dat vind ik stom, en bitterballen sla ik ook over tenzij er vega-bitterballen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het alsnog etenIk weet van meerdere mensen dat ze vegetariër zijn, tenzij er bitterballen in de buurt zijn
Ja dit heb ik dus geprobeerd maar is echt minder lekker zonder hamquote:
Oja en ik houd dus niet van té kazigquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een quattro formaggi doen. Lijkt me lekkerder
En de andere optie dan? Ananas toevoegen aan een margherita?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat vind ik stom, en bitterballen sla ik ook over tenzij er vega-bitterballen zijn(Die zo goed zijn dat ik de gewone dus niet mis
)
Mja dan mis je de zoutige tegenhangerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
En de andere optie dan? Ananas toevoegen aan een margherita?
Doe eens gek, pleur er ook wat olijven opquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja dan mis je de zoutige tegenhanger
Je raadt het nóóitquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe eens gek, pleur er ook wat olijven op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ananas en blauwe kaas gaat goed samen, blauwe kaas en paddenstoel ook, paddenstoel en ananas eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een quattro formaggi doen. Lijkt me lekkerder
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Je raadt het nóóitKappertjes op pizza is gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mocht ik het ooit proberen, dan laat ik het hier wel wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ananas en blauwe kaas gaat goed samen, blauwe kaas en paddenstoel ook, paddenstoel en ananas eigenlijk ook wel.
Dus persoonlijk zou ik van de quattro formaggi dan twee kazen (niet de blauwe) vervangen door ananas en paddenstoelen ipv er ananas bij op te doen.![]()
De quattro formaggi als vierkazen pizza zou ik zelf dan verder lekker laten zoals die is, die is lekker maar vind ik meestal al heftig genoeg zonder er nog dingen aan toe te voegen.
Maar kan die slang de looprobot ook echt bedienen? Klinkt als niet he?quote:
Ik heb vandaag ekte Italiaanse olijven gekocht. OMG zo veel lekkerderquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe eens gek, pleur er ook wat olijven op
Ik kreeg een keer in een kerstpakket luxe olijven met pit er nog in. Vond ik behoorlijk onhandig etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ekte Italiaanse olijven gekocht. OMG zo veel lekkerder
With stone, zei de verkoopster.
Met pit dus.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |