abonnement Unibet Coolblue
pi_205647399
Ik heb een vraag over e-simkaarten. Ik sta op het punt een IPhone 13 te kopen.

Vanuit mijn werk heb ik een fysieke sim van T mobile

Privé heb ik een fysieke sim van Simpel.

Vraag. Is het mogelijk deze 2 simkaarten als duo sim te gebruiken in de Iphone 13. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van e sim?

In de Iphone kunnen nu geen 2 fysieke simkaarten zoals ik nu gebruik met Android.
Love is in the air!
pi_205647410
Ja
pi_205647521
Ja dat kan, één van de fysieke sims laten omzetten naar e-sim.
pi_205649026
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
Ja dat kan, één van de fysieke sims laten omzetten naar e-sim.
Thanks, die van mijn werk is een zakelijke sim. Hoe zet je zoiets om naar een e-sim, om te gebruiken als tweede dual sim?

Of die van Simpel, dat is nu alleen een fysieke sim.
Love is in the air!
pi_205649125
Op Simpel.nl lees ik:

[Update maart 2022]
Simpel biedt op dit moment geen e-sim of duo sim aan. We zijn de mogelijkheden wel aan het onderzoeken, maar we verwachten niet dat we de e-sim of duosim op korte termijn gaan aanbieden.

Mocht hier verandering in komen dan delen we dat direct op de Simpel Community.
Love is in the air!
pi_205649231
Oké dat is spijtig dan dat het bij Simpel nog niet kan. Zit je daar nog vast met een lopend abo?
Misschien kan het met die van je werk wel, maar dat zul je bij je werk moeten nagaan. Zal aan de provider liggen die ze gebruiken.

Ik heb zelf Vodafone en daar kon ik kosteloos een e-sim aanvragen.
pi_205650296
T-Mobile zakelijk kan dat ja. Is voor hun inloggen op dashboard (volgens mij kan je als gebruiker ook je eigen tmobile account aanmaken), e-sim bestellen en direct installeren met behulp van qr code.
pi_205650798
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:17 schreef fokexpert het volgende:
T-Mobile zakelijk kan dat ja. Is voor hun inloggen op dashboard (volgens mij kan je als gebruiker ook je eigen tmobile account aanmaken), e-sim bestellen en direct installeren met behulp van qr code.
Maar dat moet wel via mijn werkgever ben ik bang. En die gaven aan dat ze dit nog niet doen. Hmmm.
Love is in the air!
pi_205654459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Maar dat moet wel via mijn werkgever ben ik bang. En die gaven aan dat ze dit nog niet doen. Hmmm.
Probeer eens een account aan te maken op tmobile met jouw nummer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')