Tis ook wel een zooitje ongeregeld hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef Perrin het volgende:
Van van kameraadschap tussen Luhansk en Donetsk lijkt ook geen sprake..
[ twitter ]
Dit is vanmiddag toch allemaal al uitgebreid besproken? Inclusief de locatie op een satelietfoto van google maps, etc, etc.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:00 schreef Repentless het volgende:
[..]Dat is wel heel dom. Aan de andere kant: is een foto met een straatnaambordje genoeg om een locatie te bombarderen? Wat gebeurt er als ze vijf man op een willekeurige locatie een foto laten nemen in camouflage-outfit en op Telegram delen als Wagner HQ?
Ahja vanochtend vroeg, soms lastig alles bij te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit is vanmiddag toch allemaal al uitgebreid besproken? Inclusief de locatie op een satelietfoto van google maps, etc, etc.
Ik zit niet 24/7 op Fok! Jij ook niet, neem ik aan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit is vanmiddag toch allemaal al uitgebreid besproken? Inclusief de locatie op een satelietfoto van google maps, etc, etc.
Nee, maar voor ik iets post, lees ik eerst even snel door wat er allemaal gepost is sinds de laatste keer dat ik keek.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 op Fok! Jij ook niet, neem ik aan.
Ik reageer op een post van 19:33, met een embedded tweet. Het is geen reactie op een andere post en er staat geen verwijzing in naar een eerdere discussie. Dan kan ik het hele topic of vorige delen gaan doorlopen of er al eerder over gesproken is, maar dat lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, maar voor ik iets post, lees ik eerst even snel door wat er allemaal gepost is sinds de laatste keer dat ik keek.
Russen zijn echt zooooo dom hequote:Op maandag 15 augustus 2022 22:27 schreef polderturk het volgende:
Er liggen daar 2 kapotte tanks, en dan proberen ze met een derde tank er tussendoor te rijden.
Darwinawards?
[ twitter ]
Het kan niet anders dan dat de fvd ook vol zit met infiltranten. Iedereen kan het wel eens ergens niet mee eens zijn, maar zij zijn het nergens mee eens en ontkennen ook vanalles en nog wat. Ik denk dat dit voor inlichtingendiensten wel interessant kan zijn omdat het een bepaald volk (ook in het buitenland) aantrekt.quote:
Ik denk dat het eerder een klus is voor het OM om het land te zuiveren van verraders. We zijn al zolang in vrede dat we moeilijk kunnen erkennen dat Nederlandse politici ook verraders kunnen zijn die voor vijandige mogendheden werken. De wetten om een Baudet aan te pakken zijn er wel, maar allang vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat de fvd ook vol zit met infiltranten. Iedereen kan het wel eens ergens niet mee eens zijn, maar zij zijn het nergens mee eens en ontkennen ook vanalles en nog wat. Ik denk dat dit voor inlichtingendiensten wel interessant kan zijn omdat het een bepaald volk (ook in het buitenland) aantrekt.
En dan toeslaan en iedereen oppakken!quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, het is wel makkelijk om ze allemaal in 1 mandje te hebben.
Ik denk dat dat ook de reden is dat FvD nog niet verboden is. Ik ben geen jurist maar als je ziet wat er soms aan filmpjes van bijeenkomsten voorbij komt op de Twitterpagina van mensen als die Dr Marina Meeuw, dan vraag ik me af of er niet allang voldoende grond is voor een verbod.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, het is wel makkelijk om ze allemaal in 1 mandje te hebben.
Welke verraders?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een klus is voor het OM om het land te zuiveren van verraders. We zijn al zolang in vrede dat we moeilijk kunnen erkennen dat Nederlandse politici ook verraders kunnen zijn die voor vijandige mogendheden werken. De wetten om een Baudet aan te pakken zijn er wel, maar allang vergeten.
We doen er nu lacherig om omdat het nog een kleine groep betreft maar ze verspreiden langzaam maar zeker het vergif van de vijand over het land.
drie miljoen ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Welke verraders?
Maar 16 procent wil Nederland nog verdedigen.
[ afbeelding ]
Dus eh. De mensen van het geelblauwe vlaggetje in deze draad willen niet alleen de oorlog doorzetten maar ook nog eens de vrijheden in eigen land aan banden leggen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dan toeslaan en iedereen oppakken!
Die mensen met een blauw geel vlaggetje zijn toch juist voor vrijheid? Datgene wat Oekraïne nu opgeeft omdat Rusland zich daar niks van aantrekt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus eh. De mensen van het gelblauwe vlaggetje in deze draad willen niet alleen de oorlog doorzetten maar ook nog eens de vrijheden in eigen land aan banden leggen.
Nu ja, het is tenminste soort van consistent.
starhopper spreekt voor zichzelf hoorquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus eh. De mensen van het geelblauwe vlaggetje in deze draad willen niet alleen de oorlog doorzetten maar ook nog eens de vrijheden in eigen land aan banden leggen.
Nu ja, het is tenminste soort van consistent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |