abonnement Unibet Coolblue
pi_205650504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwa, de paniek om het Amnesty international rapport over Oekraiense gevechtstactieken leek anders ook op een behoorlijk anti-liberale reflex.
Lijkt ook nogal eenzijdig te zijn als ik de kranten lees. Zeker als je filmpjes ziet van de Russische slachtoffers is het niet anders.

Inmiddels geven ze zelf ook al aan dat ze gaan kijken waar het fout is gegaan en blijkt de Oekrainse afdeling er ook niet bij betrokken te zijn geweest. Dat is nogal discutabel.
pi_205650506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwa, de paniek om het Amnesty international rapport over Oekraiense gevechtstactieken leek anders ook op een behoorlijk anti-liberale reflex.
Idd.

De subsidies moesten direct worden ingetrokken!
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:04:36 #203
236264 crew  capricia
pi_205650507
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Dat geloof ik ook zeker, alhoewel ik ook denk dat we niet naief moeten zijn en dat er misschien meer achter zit (bij bijvoorbeeld fvd). Maar daarmee sla je de genuanceerde discussie ook wel dood. Als je kijkt naar corona, dan was er vooral een partij die overal tegen was of gedeeltelijk tegen alles, fvd. Er is wat mij betreft gewoon te weinig normale oppositie.
Die doen gewoon mee in het politieke speelveld over corona. En dat maakt de groep tegen de coronawet wat groter.
Ik hoef het er niet eens mee te zijn, maar ik vind het ook niet perse slecht.

Ik heb wel bedenkingen met dat FvD de laatste verkiezingen voor de provinciale staten (dus de Eerste Kamer), opeens zo bizar groot werd. Toen waren ze nog geen wappie pro Rusland partij. Maar werden wel de grootste.
Het geeft aan dat er veel onvrede is.
En wat er nu gebeurt, stijgende prijzen etc, kan populisten heel erg in de kaart spelen.
Definitely not CIA
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:05:50 #204
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205650514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:03 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Lijkt ook nogal eenzijdig te zijn als ik de kranten lees. Zeker als je filmpjes ziet van de Russische slachtoffers is het niet anders.

Inmiddels geven ze zelf ook al aan dat ze gaan kijken waar het fout is gegaan en blijkt de Oekrainse afdeling er ook niet bij betrokken te zijn geweest. Dat is nogal discutabel.
Dat zijn alle Amnesty international-rapporten over Rusland, China en Saoedi-Arabie ook onzin.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205650522
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Die doen gewoon mee in het politieke speelveld over corona. En dat maakt de groep tegen de coronawet wat groter.
Ik hoef het er niet eens mee te zijn, maar ik vind het ook niet perse slecht.

Ik heb wel bedenkingen met dat FvD de laatste verkiezingen voor de provinciale staten (dus de Eerste Kamer), opeens zo bizar groot werd. Toen waren ze nog geen wappie pro Rusland partij. Maar werden wel de grootste.
Het geeft aan dat er veel onvrede is.
En wat er nu gebeurt, stijgende prijzen etc, kan populisten heel erg in de kaart spelen.
Je kan “de populisten” vrij makkelijk de wind uit de zeilen nemen door te laten merken dat je de zorgen in het land serieus neemt (in plaats van twitteren over Beirut) en een beleidslijn uitzetten om de pijn te verzachten. Maar in plaats daarvan is het allemaal kan niet en past niet.

In maart wordt het zo een klinkende overwinning voor BBB en dan snapt de gevestigde orde er weer geen reet van hoe dit nou kon gebeuren.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:07:48 #206
236264 crew  capricia
pi_205650523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Niet eens. Wat FvD doet is roepen dat gras blauw is. En dat de rest van de wereld zegt dat het groen is, is de schuld van “de msm”, Kaag, Schwab en Soros.

Daar is toch geen zinnig debat mee te voeren?
Dat is een tegenbeweging, een uiting van een bepaalde onvrede.
We moeten daar wat mee..met zijn allen.
Verbieden gaat niet het antwoord zijn (denk ik).
Definitely not CIA
pi_205650525
In de koude oorlog was er trouwens ook bijzonder veel aandacht van de Binnenlandse Veiligheidsdienst (voorloper van de AIVD) naar het reilen en zeilen van de CPN, dus het zou niet eens een radicale breuk met het verleden zijn om nou eens goed uit te zoeken hoe de banden van het Kremlin met bepaalde partijen in Nederland in elkaar steken.
pi_205650529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is een tegenbeweging, een uiting van een bepaalde onvrede.
We moeten daar wat mee..met zijn allen.
Verbieden gaat niet het antwoord zijn (denk ik).
Een verbod verdient niet de schoonheidsprijs maar we stevenen denk ik wel af op een punt waarbij er geen alternatief is. Er is in dit land geen plek voor facisme of nazisme. Net zoals er geen plek is voor de politieke islam, sharia of wat dan ook. Je moet daar wel een keer ergens een harde grens trekken. Maar dat is juridisch glad ijs.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:11:38 #209
236264 crew  capricia
pi_205650532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwa, de paniek om het Amnesty international rapport over Oekraiense gevechtstactieken leek anders ook op een behoorlijk anti-liberale reflex.
Dit hoort er ook bij. En dat is prima.
Schoppen tegen gevestigde instituties. Dan worden ze weer eens wakker.

Ik weet alleen niet goed hoe je mensen uit hun Rabbit Hole krijgt.
En zij zullen denken dat ik daarin zit.
Laat het debat maar losbarsten. O+
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:15:14 #210
236264 crew  capricia
pi_205650539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Een verbod verdient niet de schoonheidsprijs maar we stevenen denk ik wel af op een punt waarbij er geen alternatief is. Er is in dit land geen plek voor facisme of nazisme. Net zoals er geen plek is voor de politieke islam, sharia of wat dan ook. Je moet daar wel een keer ergens een harde grens trekken. Maar dat is juridisch glad ijs.
Ik weet het niet. Het is aan de kiezer denk ik.

Sterker nog (even theoretisch): als de overgrote meerderheid stemt voor het afschaffen van de democratie, dan is dat zo. Je kunt alleen maar hopen dat burgerschap en democratische waarden genoeg aandacht krijgen. We zijn (als democratie) wel in de minderheid qua bestuursvorm in de wereld.
Definitely not CIA
pi_205650560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwa, de paniek om het Amnesty international rapport over Oekraiense gevechtstactieken leek anders ook op een behoorlijk anti-liberale reflex.
ben lid van amnesty, vol anti rusland, maar kan me redelijk vinden in Amnesty zijn redenatie, tot ik hoorde dat de geintrviewde vooral mensen waren binnen russische gebieden waar rusland nog aan de macht is. Dat roept vraag tekens op, en juist een liberale reflex is dan om de methode te onderzoeken en niet alles voor gospel truth aan te nemen.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:35:43 #212
236264 crew  capricia
pi_205650572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
ben lid van amnesty, vol anti rusland, maar kan me redelijk vinden in Amnesty zijn redenatie, tot ik hoorde dat de geintrviewde vooral mensen waren binnen russische gebieden waar rusland nog aan de macht is. Dat roept vraag tekens op, en juist een liberale reflex is dan om de methode te onderzoeken en niet alles voor gospel truth aan te nemen.
Ik kan me ook heel goed vinden in wat ze schreven. Maar ook in het commentaar.
Dit hoort er allemaal bij. O+ bij een goed publiek debat.
Definitely not CIA
pi_205650607
quote:
84s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zullen hier ook users zitten die roebels krijgen?
Jij was toch die RT-fan? Met je RT-goden destijds met de gele hesjes in Parijs?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205650614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij was toch die RT-fan? Met je RT-goden destijds met de gele hesjes in Parijs?
Hij was ook een lange tijd grote fan Robert Jensen, FvD, Trump, die user waait met alle winden mee.
pi_205650624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 01:04 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Hij was ook een lange tijd grote fan Robert Jensen, FvD, Trump, die user waait met alle winden mee.
En dan vergeten we nog gewoon Putin te noemen die hij adoreert wanneer het hem uitkomt :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:29:04 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205650817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij was toch die RT-fan? Met je RT-goden destijds met de gele hesjes in Parijs?
Klopt. De livestreams van RT waren en blijven goed :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:31:35 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205650823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 01:04 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Hij was ook een lange tijd grote fan Robert Jensen, FvD, Trump, die user waait met alle winden mee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En dan vergeten we nog gewoon Putin te noemen die hij adoreert wanneer het hem uitkomt :')
Voor de 100.000e keer. Dat was een donkere periode in mijn leven. Ik sta daar nu 100% niet meer achter.

Ooh en @Tobias19xx , dat je dit allemaal weet met een registratiedatum van 25-05-22. Van wie ben jij een trollkloon?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:59:53 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205650904
schien nzitten al die mensen die jij het land uit wil trappen ook wel in een donkere periode in hun leven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205650921
weer een munitiedepot op de Krim ontploft.
vast weer een peuk.

owjah bron.
https://tass.ru/proisshestviya/15479313
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:04:12 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205650931
edit: koemleit was me net voor :(

Ondertussen explodeert er weer een Russisch munitiedepot 200 km achter de frontlinie.
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:11:18 #221
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205650959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 00:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
ben lid van amnesty, vol anti rusland, maar kan me redelijk vinden in Amnesty zijn redenatie, tot ik hoorde dat de geintrviewde vooral mensen waren binnen russische gebieden waar rusland nog aan de macht is. Dat roept vraag tekens op, en juist een liberale reflex is dan om de methode te onderzoeken en niet alles voor gospel truth aan te nemen.
Er werd vooral dieper ingezoomd toen de uitkomst niet beviel. Dit soort rapportage is geen exacte wetenschap en op ieder Amnesty-rapport valt ongetwijfeld gelijkaardige kritiek te geven. Amnesty-medewerkers hebben doorgaans een schurfthekel aan Poetin en Rusland en sympathie voor de onderdrukten, die bekritiseren Oekraine echt niet voor hun lol. Het kan zijn dat ze hebben willen overcompenseren voor hun eigen bias, maar de panische reflex van mensen die blijkbaar denken dat de wereld zo zwart-wit is dat Oekraine niets fout doet omdat ze voor de goede zaak strijden vond ik tamelijk dubieus.

Ook de druk die er op Amnesty werd gelegd om te herzien vond ik niet kies en mensen die denken dat Amnesty met dit rapport functioneert als propagandamachine van Poetin snappen er helemaal niets van. Juist de onafhankelijke en neutrale blik die het vizier op mensenrechten houdt maakt de kritiek van Amnesty op regimes als dat van Rusland en China zo waardevol. Ga je Amnesty dat laten aanpassen zoals het het Westen uitkomt compromitteer je hun positie als onafhankelijk waarnemer.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:14:34 #222
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205650981
Nog een vuurwerkfilmpje van Azovske:
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205651013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er werd vooral dieper ingezoomd toen de uitkomst niet beviel. Dit soort rapportage is geen exacte wetenschap en op ieder Amnesty-rapport valt ongetwijfeld gelijkaardige kritiek te geven. Amnesty-medewerkers hebben doorgaans een schurfthekel aan Poetin en Rusland en sympathie voor de onderdrukten, die bekritiseren Oekraine echt niet voor hun lol. Het kan zijn dat ze hebben willen overcompenseren voor hun eigen bias, maar de panische reflex van mensen die blijkbaar denken dat de wereld zo zwart-wit is dat Oekraine niets fout doet omdat ze voor de goede zaak strijden vond ik tamelijk dubieus.

Ook de druk die er op Amnesty werd gelegd om te herzien vond ik niet kies en mensen die denken dat Amnesty met dit rapport functioneert als propagandamachine van Poetin snappen er helemaal niets van. Juist de onafhankelijke en neutrale blik die het vizier op mensenrechten houdt maakt de kritiek van Amnesty op regimes als dat van Rusland en China zo waardevol. Ga je Amnesty dat laten aanpassen zoals het het Westen uitkomt compromitteer je hun positie als onafhankelijk waarnemer.
Oekraïne mag best kritiek krijgen, maar in dit geval biedt het de agressor handvatten om ongestraft burgerdoelen te gaan bestoken. De Russen zijn met hun raketten en bommen duidelijk de Oekraïense bevolking aan het terroriseren en nu kunnen ze ook nog eens het AI rapport als excuus aanwenden (wat ze overigens ook al herhaaldelijk gedaan hebben). Oekraïne is ongetwijfeld niet Roomser dan de paus, maar een mensenrechtenorganisatie die een rapport uitbrengt wat mogelijkerwijs tot extra bloedvergieten leidt heeft wat mij betreft z'n prioriteiten niet op orde.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:27:32 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205651066
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:19 schreef J.B. het volgende:

[..]
Oekraïne mag best kritiek krijgen, maar in dit geval biedt het de agressor handvatten om ongestraft burgerdoelen te gaan bestoken. De Russen zijn met hun raketten en bommen duidelijk de Oekraïense bevolking aan het terroriseren en nu kunnen ze ook nog eens het AI rapport als excuus aanwenden (wat ze overigens ook al herhaaldelijk gedaan hebben). Oekraïne is ongetwijfeld niet Roomser dan de paus, maar een mensenrechtenorganisatie die een rapport uitbrengt wat mogelijkerwijs tot extra bloedvergieten leidt heeft wat mij betreft z'n prioriteiten niet op orde.
Die aanvallen op burgerdoelen zullen niet toenemen wanneer het Oekraiense leger zich niet tussen burgers ophoudt. Rusland kan het Amnesty-rapport helemaal niet gebruiken aangezien ze zelf een illegale vuile oorlog aan het voeren zijn. Bovendien moeten ze dan ook de andere Amnesty-rapporten serieus nemen en er is nogal een waslijst aan Amnesty-kritiek op het handelen van het Poetin-regime.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205651088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er werd vooral dieper ingezoomd toen de uitkomst niet beviel. Dit soort rapportage is geen exacte wetenschap en op ieder Amnesty-rapport valt ongetwijfeld gelijkaardige kritiek te geven. Amnesty-medewerkers hebben doorgaans een schurfthekel aan Poetin en Rusland en sympathie voor de onderdrukten, die bekritiseren Oekraine echt niet voor hun lol. Het kan zijn dat ze hebben willen overcompenseren voor hun eigen bias, maar de panische reflex van mensen die blijkbaar denken dat de wereld zo zwart-wit is dat Oekraine niets fout doet omdat ze voor de goede zaak strijden vond ik tamelijk dubieus.

Ook de druk die er op Amnesty werd gelegd om te herzien vond ik niet kies en mensen die denken dat Amnesty met dit rapport functioneert als propagandamachine van Poetin snappen er helemaal niets van. Juist de onafhankelijke en neutrale blik die het vizier op mensenrechten houdt maakt de kritiek van Amnesty op regimes als dat van Rusland en China zo waardevol. Ga je Amnesty dat laten aanpassen zoals het het Westen uitkomt compromitteer je hun positie als onafhankelijk waarnemer.
Als Amnesty met een gebalanceerd rapport was gekomen, waarbij beide partijen in deze oorlog onder de loep werden genomen, dan had dat een betere impact gehad dan een eenzijdig rapport over de partij die bezig is zijn land en bevolking te beschermen tegen een agressor
Als Rusland Oekraïne niet was binnen gevallen, dan was er niet de situatie geweest in Oekraïne waar Amnesty zonodig een rapport over moest maken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205651099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die aanvallen op burgerdoelen zullen niet toenemen wanneer het Oekraiense leger zich niet tussen burgers ophoudt. Rusland kan het Amnesty-rapport helemaal niet gebruiken aangezien ze zelf een illegale vuile oorlog aan het voeren zijn. Bovendien moeten ze dan ook de andere Amnesty-rapporten serieus nemen en er is nogal een waslijst aan Amnesty-kritiek op het handelen van het Poetin-regime.
Ze gebruiken het rapport, dus hoezo kunnen ze dat niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:33:39 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205651118
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze gebruiken het rapport, dus hoezo kunnen ze dat niet?
Ja, ze gebruiken het wel maar niemand neemt ze serieus. Dat Oekraiense strijdkrachten zich tussen burgers zouden ophouden verexcuseert de inval namelijk geenszins.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:35:13 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205651131
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als Amnesty met een gebalanceerd rapport was gekomen, waarbij beide partijen in deze oorlog onder de loep werden genomen, dan had dat een betere impact gehad dan een eenzijdig rapport over de partij die bezig is zijn land en bevolking te beschermen tegen een agressor

Dat doet Amnesty dan ook, maar dat sneeuwt in alle hysterie nogal onder:

https://www.amnesty.org/e(...)r-crimes-in-ukraine/
We have always been at war with Eastasia.
pi_205651137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:04 schreef Perrin het volgende:
edit: koemleit was me net voor :(

Ondertussen explodeert er weer een Russisch munitiedepot 200 km achter de frontlinie.
[ twitter ]
Weer iemand die zijn peuk heeft laten vallen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205651157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die aanvallen op burgerdoelen zullen niet toenemen wanneer het Oekraiense leger zich niet tussen burgers ophoudt. Rusland kan het Amnesty-rapport helemaal niet gebruiken aangezien ze zelf een illegale vuile oorlog aan het voeren zijn. Bovendien moeten ze dan ook de andere Amnesty-rapporten serieus nemen en er is nogal een waslijst aan Amnesty-kritiek op het handelen van het Poetin-regime.
Dat is nogal naïef, ze komen er zelfs bij de VN mee op te proppen:

twitter
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:38:51 #231
8781 crew  Frutsel
pi_205651160
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weer iemand die zijn peuk heeft laten vallen?
Ja die ene Russische soldaat... Casus Belli ofzo heet die :)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:41:28 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651180
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205651206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:38 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is nogal naïef, ze komen er zelfs bij de VN mee op te proppen:

[ twitter ]
Die gast lijkt wel wat op Ferd Gabberhouse 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:49:09 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205651244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:38 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is nogal naïef, ze komen er zelfs bij de VN mee op te proppen:

[ twitter ]
En in plaats van daardoor in de kramp te schieten kan er dan gewoon tegen hem gezegd worden: "Splinter-balk-oog, Vladje, kijk eerst maar eens wat Amnesty over jouw regime en jullie inval te melden heeft."
We have always been at war with Eastasia.
pi_205651265
Diplomauitreiking in de metro

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205651283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:04 schreef Perrin het volgende:
edit: koemleit was me net voor :(

Ondertussen explodeert er weer een Russisch munitiedepot 200 km achter de frontlinie.
[ twitter ]
Stop smoking!

:+
Het is koud, het is guur....
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:52:34 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651286
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Diplomauitreiking in de metro

[ afbeelding ]
;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:54:27 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Stop smoking!

:+
Is deze kerel hier ook gespot? _O- _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205651321
Gewoon een trouwfoto

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:59:45 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651367
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:55 schreef Aether het volgende:
Gewoon een trouwfoto

[ afbeelding ]
:D _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:11:41 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651508
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205651771

quote:
Im Norden der Krim sei am Dienstagmorgen ein Munitionslager detoniert, teilten die Behörden mit. Auf Videos in den sozialen Netzwerken waren ein großes Feuer und eine Rauchwolke zu sehen. Der Krim-Verwaltungschef Sergej Aksjonow sagte vor Ort im Gebiet Dschankoje, es gebe zwei Verletzte. Zu den Gründen der Detonation müsse sich das russische Verteidigungsministerium äußern, sagte er.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:46 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205651985
First grain ship to depart Ukraine since war appears to dock in Syria

Heel toevallig dat in dezelfde havenstad de Russen een militaire basis hebben :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:14:34 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_205652017
twitter


Het ontploffende wapendepot lijkt ook een belangrijke logistieke toevoerlijn uitgeschakeld te hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205652546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:38 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is nogal naïef, ze komen er zelfs bij de VN mee op te proppen:

[ twitter ]
Dit had rusland gedaan, over elke inconsiqentie van uit ukraine zijn kant in de verdeding van de oorlog. Net als dat de trollen hier dat rapport constant aanhaalde nooit dit betwijfelen, maar blijven zwijgen over de massa slachtingen die zijn aangetroffen en dit constant in twijfel brachte en zeiden dat het door ukraine zelf was wie dit had mogelijk had gedaan.

Elke vorm van kritiek door een 'onpartijdig' instituut op Oekraine, zou de rusland en diens trollen aangegrepen worden. Goed voorbeeld van kritiek is het filmen van russische krijgsgevangen naar hun thuis, is terrechte kritiek.

Maar het geluk wat rusland hierin heeft gehad, is dat amenthisty een onmogelijk punt heeft aangehaald. Want zelfs als het ukrainische leger bezig zou zijn met evacuren van burgers mag rusland dus schieten aangezien soldaten wel een legitiem doelwit zijn.

Je hele stuk vergeet dus dat het rusland is wie schiet, terwijl ze weten dat er burgers kunnen zijn. dit wordt conseqwuent genegeert door rusland en is dus een oorlogsmisdaag van rusland zelf, en ukriane brengt burgers dus onnodig in onveilige situatie. Alleen rusland en zijkn trollen leger vertalen dit als zie beide doen aan oorlogmisdaden. Wat dus niet waar is.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:06:30 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_205652978
Noice. Dat zijn heel wat spullen die niet meer op Oekraïne (of enig ander door Rusland onderdrukt volk) geschoten kan worden.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205653022
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
Diplomauitreiking in de metro

[ afbeelding ]
In welke plaats? Kharkiv?
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:43:36 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_205653284
And another one!

twitter


They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205653409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In welke plaats? Kharkiv?
Dnipro.

https://redd.it/woe2nv
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205653421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:43 schreef speknek het volgende:
And another one!

[ twitter ]

[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205653507
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:08:46 #252
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205653576
Volgens CNN (of misschien heb ik het van RTLnieuws :@ ) denkt Moskow dat Ukrainse militairen Nazi's de Krim zijn geïnfiltreerd om met de hand wapenopslagplaatsen en airbases te laten ontploffen. Alsof dat er gunstiger uit ziet voor Moscow dan dat Ukraine raketten zou hebben die meer dan 200 km halen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205653628
Russia says 'no need' to use nuclear weapons in Ukraine
https://www.reuters.com/w(...)-ukraine-2022-08-16/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205653639
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens CNN (of misschien heb ik het van RTLnieuws :@ ) denkt Moskow dat Ukrainse militairen Nazi's de Krim zijn geïnfiltreerd om met de hand wapenopslagplaatsen en airbases te laten ontploffen. Alsof dat er gunstiger uit ziet voor Moscow dan dat Ukraine raketten zou hebben die meer dan 200 km halen.
Zou verklaren waarom Oekraïne de aanvallen explosies niet opeist.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205653670
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Zou verklaren waarom Oekraïne de aanvallen explosies niet opeist.
Als ik Oekraïne zou zijn, zou ik ook wel zoiets hebben van ¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205653706
twitter


Ze zijn Sims 3 vergeten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:20:53 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205653722
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens CNN (of misschien heb ik het van RTLnieuws :@ ) denkt Moskow dat Ukrainse militairen Nazi's de Krim zijn geïnfiltreerd om met de hand wapenopslagplaatsen en airbases te laten ontploffen. Alsof dat er gunstiger uit ziet voor Moscow dan dat Ukraine raketten zou hebben die meer dan 200 km halen.
Denk het wel aangezien je dan weer allerlei mensen kan oppakken voor 'spionage'.

Als je toegeeft dat 't raketten zijn kan dat alleen maar komen door falend afweergeschut.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:22:10 #258
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205653751
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]

Ze zijn Sims 3 vergeten.
Op 7 seconden: Duitsche commando infiltranten!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205653832
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]

Ze zijn Sims 3 vergeten.
✔🇩🇪 en swastika
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205653886
In hoeverre maakt het de Russen iets uit wat hun bevolking denkt?

Als ik zo links en rechts zie wat voor volk die Russen zijn dan maakt een raketje of een sigaretje meer of minder ze bijzonder weinig uit.
pi_205653950
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:13 schreef Aether het volgende:
Russia says 'no need' to use nuclear weapons in Ukraine
https://www.reuters.com/w(...)-ukraine-2022-08-16/
Als je net als ik de "alles wat het Kremlin zegt is een leugen" strategie volgt dan is dit zeer slecht nieuws :{ :X

Gelukkig is het niet Lavrov of Poetin die het zegt want dan had ik meteen m'n bunker opgezocht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205654029
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]

Ze zijn Sims 3 vergeten.
Zouden mensen dit soort onzin echt geloven? Een kamer vol stickers van Nazi-vlaggen, Bundeswehr uitrusting, een portret van Stephan Bandera, het boek 'Duitse soldaat' en een vlag van de Rechtse Sector, natuurlijk gecombineerd met wat Oekraïense vlaggen. Smijt wat Nazi-rommel en Oekraïense vlaggen op een hoop en maak er een video van, uiteraard zonder één herkenbaar gezicht van de 'terroristen' _O-
pi_205654263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:17 schreef Korenfok het volgende:

Je hele stuk vergeet dus dat het rusland is wie schiet, terwijl ze weten dat er burgers kunnen zijn. dit wordt conseqwuent genegeert door rusland en is dus een oorlogsmisdaag van rusland zelf,
De oekries vuren vanaf posities tussen de burgers vanuit woonwijken en publieke gebouwen als ziekenhuizen en scholen..
Dat is gewoon een oorlogsmisdaad. Maak je geen illusies.

Als ik de rapporten mag geloven blijft de UA dat op die manier doen.
pi_205654279
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:46 schreef J.B. het volgende:

[..]
Zouden mensen dit soort onzin echt geloven? ..
Natuurlijk.

Maar je zal mij niet horen roepen dat de hele Oekraine uit Nazi's bestaat.
Ze zijn er wel (vooral in kringen rond azov) maar het is een minderheid.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:18:04 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:11 schreef riazop het volgende:

[..]
De oekries vuren vanaf posities tussen de burgers vanuit woonwijken en publieke gebouwen als ziekenhuizen en scholen..
Dat is gewoon een oorlogsmisdaad. Maak je geen illusies.

Als ik de rapporten mag geloven blijft de UA dat op die manier doen.
Russen bedoel je

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205654331
quote:
84s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Russen bedoel je


Nee. Die vuren bv wel vanuit het terrein van een kerncentrale.
pi_205654339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:19 schreef riazop het volgende:

[..]
Nee. Die vuren bv wel vanuit het terrein van een kerncentrale.
Ja dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205654342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:11 schreef riazop het volgende:

[..]
De oekries vuren vanaf posities tussen de burgers vanuit woonwijken en publieke gebouwen als ziekenhuizen en scholen..
Dat is gewoon een oorlogsmisdaad. Maak je geen illusies.

Als ik de rapporten mag geloven blijft de UA dat op die manier doen.
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205654358
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja dus.
Daar zitten geen burgers. Fundamenteel anders dus
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:23:01 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:19 schreef riazop het volgende:

[..]
Nee. Die vuren bv wel vanuit het terrein van een kerncentrale.
Ja. Kijk dat fucking filmpje in de tweet dan. En zo zijn er veel meer voorbeelden.
Daarom is het ook zo'n triest dat de smeerpijpen van Amnesty Oekraine op de vingers tikken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205654362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:22 schreef riazop het volgende:

[..]
Daar zitten geen burgers. Fundamenteel anders dus
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:23:34 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654364
LAatmaar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205654366
vraagje over die aanvallen op de Krim; heeft Oekraïne formeel wel wapens die zo ver kunnen komen?

zo niet, wat is dan de meest logische verklaring? ongelukken, special forces die op de krim opereren of beschikt Oekraïne in het geheim over dergelijke langeafstandsraketten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205654368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:22 schreef riazop het volgende:

[..]
Daar zitten geen burgers. Fundamenteel anders dus
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:24:44 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654376
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:23 schreef Nielsch het volgende:
vraagje over die aanvallen op de Krim; heeft Oekraïne formeel wel wapens die zo ver kunnen komen?

zo niet, wat is dan de meest logische verklaring? ongelukken, special forces die op de krim opereren of beschikt Oekraïne in het geheim over dergelijke langeafstandsraketten?
Bij het vliegveld waren Oekrainse straaljagers gezien
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205654380
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als je net als ik de "alles wat het Kremlin zegt is een leugen" strategie volgt dan is dit zeer slecht nieuws :{ :X

Gelukkig is het niet Lavrov of Poetin die het zegt want dan had ik meteen m'n bunker opgezocht.
Ja, ze dreigen al jaren met die bommen dus wel opvallend.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205654401
Weer een stapje dichter bij de bevrijding van Bakhmut?

https://twitter.com/newsmap_pl/status/1559504781764337664
pi_205654415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:28 schreef riazop het volgende:
Weer een stapje dichter bij de bevrijding van Bakhmut?

https://twitter.com/newsmap_pl/status/1559504781764337664
Ik hoop dat de Russen als ze klaar zijn met Bakhmut ook even jouw huis komen 'bevrijden'.
pi_205654432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:28 schreef riazop het volgende:
Weer een stapje dichter bij de bevrijding van Bakhmut?

https://twitter.com/newsmap_pl/status/1559504781764337664
Bron dat bewoners of althans meerderheid daarvan het zien als bevrijding aub.
pi_205654433
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:22 schreef riazop het volgende:

[..]
Daar zitten geen burgers. Fundamenteel anders dus
Gast, wie denkt je dat die kerncentrale aan de praat houdt? Het Oekraïense leger? :')
pi_205654442
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:29 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik hoop dat de Russen als ze klaar zijn met Bakhmut ook even jouw huis komen 'bevrijden'.
Na Bakhmut gaan ze aan de gang met Kramatorsvk en Slovansk
pi_205654462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:13 schreef riazop het volgende:

[..]
Natuurlijk.

Maar je zal mij niet horen roepen dat de hele Oekraine uit Nazi's bestaat.
Ze zijn er wel (vooral in kringen rond azov) maar het is een minderheid.
Dat er neo-nazi's aan beide zijdes zijn wordt ook niet betwist. Maar geloof je werkelijk dat die zich laten pakken in een ruimte vol vlagvertoon en andere nazi-atributen?
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:41:06 #283
236264 crew  capricia
pi_205654503
Even in de gaten houden. Of ie echt dood is.
Maar er zijn veel Wagnerianen omgekomen bij die aanval.

twitter


Hier een link naar de telegram:
@RSOTM_X
https://t.me/grey_zone
Definitely not CIA
pi_205654522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:35 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dat er neo-nazi's aan beide zijdes zijn wordt ook niet betwist. Maar geloof je werkelijk dat die zich laten pakken in een ruimte vol vlagvertoon en andere nazi-atributen?
Jazeker.

In elk land kun je dit soort zonderlingen wel vinden. En trots dat ze zijn

wij hebben Stefan Wijkamp

  dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:44:04 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205654527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:43 schreef riazop het volgende:

[..]
Jazeker.

In elk land kun je dit soort zonderlingen wel vinden. En trots dat ze zijn

wij hebben Stefan Wijkamp

[ afbeelding ]
En Thierry Baudet. En een hele zwik Fokkers natuurlijk.
pi_205654540
Waarmee ik niet wil beweren dat het nazi probleem in ons land groter of gelijk is aan dat in de Oekraine.

De Oekraine heeft een probleem met haar aanzienlijke nazistroming, maar het blijft ook daar een kleine minderheid. En ook Zelenski is geen nazi.
Alhoewel de man wel steeds meer autocratische trekjes vertoont.
pi_205654564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:45 schreef riazop het volgende:


En ook Zelenski is geen nazi.

Ik wijs de Poetin retoriek hieromtrent dan ook onomwonden af.

Maar ja, Poetin is geobsedeerd door anti-nazisme en vindt iedereen die ook maar iets genuanceerder over WO2 denkt dan hij al snel een "nazi".
pi_205654579
Mensen die een inval door een moordend en verkrachtend fascistisch leger als 'bevrijding' zien :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205654580
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:41 schreef capricia het volgende:
Even in de gaten houden. Of ie echt dood is.
Maar er zijn veel Wagnerianen omgekomen bij die aanval.

[ twitter ]

Hier een link naar de telegram:
@:RSOTM_X
https://t.me/grey_zone
Ik heb zoiets een paar dagen terug ook al gelezen, even zoeken of ik het kan terugvinden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205654584
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef J.B. het volgende:

[..]
Gast, wie denkt je dat die kerncentrale aan de praat houdt? Het Oekraïense leger? :')
@riazop
pi_205654624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:45 schreef riazop het volgende:
Waarmee ik niet wil beweren dat het nazi probleem in ons land groter of gelijk is aan dat in de Oekraine.

De Oekraine heeft een probleem met haar aanzienlijke nazistroming, maar het blijft ook daar een kleine minderheid. En ook Zelenski is geen nazi.
Alhoewel de man wel steeds meer autocratische trekjes vertoont.
Voor een aanzienlijke nazistroming in dat land is het wel opvallend dat Oekraïne met ruime meerderheid Zelensky, een jood notabene, heeft gekozen als president.

Maar je zegt zelf al, het is een kleine minderheid.

Jij kakelt de valse voorwendselen van Rusland om Oekraïne binnen te vallen maar wat na. De leugens van dat land van de leider met daadwerkelijke autocratische trekjes.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:57:49 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654634
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:45 schreef riazop het volgende:
Waarmee ik niet wil beweren dat het nazi probleem in ons land groter of gelijk is aan dat in de Oekraine.

De Oekraine heeft een probleem met haar aanzienlijke nazistroming, maar het blijft ook daar een kleine minderheid. En ook Zelenski is geen nazi.
Alhoewel de man wel steeds meer autocratische trekjes vertoont.
Leg eens uit wat het naziprobleem in Oekraine is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:59:34 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654650
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:23 schreef Nielsch het volgende:
vraagje over die aanvallen op de Krim; heeft Oekraïne formeel wel wapens die zo ver kunnen komen?

zo niet, wat is dan de meest logische verklaring? ongelukken, special forces die op de krim opereren of beschikt Oekraïne in het geheim over dergelijke langeafstandsraketten?
Waren speciale eenheden van Oekraine volgens de Russen:

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205654660
quote:
84s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Kijk dat fucking filmpje in de tweet dan. En zo zijn er veel meer voorbeelden.
Daarom is het ook zo'n triest dat de smeerpijpen van Amnesty Oekraine op de vingers tikken.
Weet je meteen dat je die club nooit meer serieus hoeft te nemen, achterlijk tuig. Beseffen denk ik niet dat ze zichzelf in de voet schieten, ik kan mij voorstellen dat veel donateurs er mee stoppen.
pi_205654708
quote:
84s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waren speciale eenheden van Oekraine volgens de Russen:

[ twitter ]
Of het nou om speciale eenheden gaat of om raketten, de Russen staan hoe dan ook in hun hemd. In het geval van speciale eenheden hebben ze hun bewaking totaal niet op orde en als het om raketten zou gaan lijkt hun lachtafweer nauwelijks wat te doen. Het leuke aan speciale eenheden is wel dat Rusland nu een boel extra militairen op de Krim de wacht moet laten houden, waar ze ook elders ingezet hadden kunnen worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:18:35 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205654819
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of het nou om speciale eenheden gaat of om raketten, de Russen staan hoe dan ook in hun hemd. In het geval van speciale eenheden hebben ze hun bewaking totaal niet op orde en als het om raketten zou gaan lijkt hun lachtafweer nauwelijks wat te doen. Het leuke aan speciale eenheden is wel dat Rusland nu een boel extra militairen op de Krim de wacht moet laten houden, waar ze ook elders ingezet hadden kunnen worden.
Ik hoop zo dat het speciale eenheden zijn. Zo'n enorme reis door bezet gebied zonder op te vallen _O- Dit is voer voor een film
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:18:41 #297
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:22:20 #298
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205654854
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:41 schreef capricia het volgende:
Even in de gaten houden. Of ie echt dood is.
Maar er zijn veel Wagnerianen omgekomen bij die aanval.

[ twitter ]

Hier een link naar de telegram:
@:RSOTM_X
https://t.me/grey_zone
Hahaha _O- ^O^ _O_
pi_205654855
quote:
Alle Orcs keren terug naar Mount Doom.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:29:42 #300
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205654901
quote:
Lekker met tante Olga en de kids op vakantie in bezet gebied.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')