abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205639783
Man man man :')

Mijn nichtje was gisteren jarig en ik vroeg aan mijn tante wat ze voor haar verjaardag zou willen. "Iets voor muizen zegt ze". Ok geen probleem dacht ik , maar ik dacht ook hmmm wat vreemd. Hebben ze last van muizen :? (Mijn nichtje woont samen met haar vriend)

gisteren naar het doe-het-zelf zaak om muizenvergif gegaan en ingepakt in Mickey-mouse cadeaupapier .
Gisteren naar haar verjaardag geweest en overhandig haar het cadeau. Heb haar nog nooit zo boos zien kijken :')

Bleek dat ze muizen hield als huisdier in een kooitje (wat zielig, en in BE nog toegelaten) :')

WIL JE MIJN MUIZEN DOOD en ze liep kwaad weg. Haar vriend gooide me ook buiten.

Klacht: Ruzie met mijn nichtje :')

ib4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205639797
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

Mijn nichtje woont op haar

Op haar wat?
pi_205639812
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op haar wat?
quote:
zelf met haar vriend
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205639826
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]

Schrijf het dan in normaal Nederlands. Nu slaat het als een lul op een drumstel.
pi_205639831
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:40 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Schrijf het dan in normaal Nederlands. Nu slaat het als een lul op een drumstel.
quote:
(Mijn nichtje woont samen met haar vriend)
Beter?
pi_205639839
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]
Beter?
Dat is een prima verbetering. Je kunt ook in het originele bericht een spatie weghalen, dat kost minder tijd.
  zondag 14 augustus 2022 @ 21:45:04 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_205639869
En nergens was er een zacht stemmetje in je hoofd dat zei "een muizenval is diervriendelijker."?
pi_205639946
Als ze een goeie poes had dan had ze geen muizen
pi_205639979
Muis er lekker vandoor naar FOK.be :W
pi_205640237
Nog op kot wonen :') !!!
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205640562
Geen muismatje gekocht? Konden ze samen yoga'en.
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 23:05:47 #12
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205640701
Pics van het nichtje?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205640843
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op haar wat?
Ze woont op haar. Op kuthaar. Kan toch.
pindazakje
pi_205641031
Allez zeg, dat was nie zo proper gedacht he, da konde gij toch wel beter bedenken?! Amai amai amai
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:42:51 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205641383
Diep respect voor onverstaanbare mensen uit West-Vlaanderen die wel begrijpelijk Nederlands kunnen typen _O_
pi_205641412
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man man man :')

Mijn nichtje was gisteren jarig en ik vroeg aan mijn tante wat ze voor haar verjaardag zou willen. "Iets voor muizen zegt ze". Ok geen probleem dacht ik , maar ik dacht ook hmmm wat vreemd. Hebben ze last van muizen :? (Mijn nichtje woont samen met haar vriend)

gisteren naar het doe-het-zelf zaak om muizenvergif gegaan en ingepakt in Mickey-mouse cadeaupapier .
Gisteren naar haar verjaardag geweest en overhandig haar het cadeau. Heb haar nog nooit zo boos zien kijken :')

Bleek dat ze muizen hield als huisdier in een kooitje (wat zielig, en in BE nog toegelaten) :')

WIL JE MIJN MUIZEN DOOD en ze liep kwaad weg. Haar vriend gooide me ook buiten.

Klacht: Ruzie met mijn nichtje :')

ib4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-

Een nichtje van mij is ook boos op mij. Zoals protocol is in ons Huis moet mij om toestemming worden gevraagd voor een huwelijk. Ik gaf toestemming maar was niet van plan om op de bruiloft te komen. Krijg ik achteraf te horen dat ze eerst heel teleurgesteld was en daarna heel boos.

Maar ik heb er afstand van genomen. Terwijl iedereen in die hitte daar was zat ik lekker in mijn werkkamer relaxed.
  maandag 15 augustus 2022 @ 07:36:57 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205641716
Mensen die niet weten dat TS een romeo is van de Belgische politie :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')