Inderdaad, het niveau gaat zo dan wel omlaag eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:13 schreef Maharski het volgende:
Het moet eens een keer klaar zijn met die 'grap' die hier iets te lang is blijven hangen.
Het is gewoon niet treffend of grappig en leest gewoon dom. 'kadden' bekt niet lekker, en 'honten' ook.
Bij deze ben je een nerdje die hopeloos achterloopt als je dit nog een keer typt.
Je schrijft garp verkeerdquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:13 schreef Maharski het volgende:
Het moet eens een keer klaar zijn met die 'grap' die hier iets te lang is blijven hangen.
Het is gewoon niet treffend of grappig en leest gewoon dom. 'kadden' bekt niet lekker, en 'honten' ook.
Bij deze ben je een nerdje die hopeloos achterloopt als je dit nog een keer typt.
Het is 'garp'quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:13 schreef Maharski het volgende:
garpjequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef Innisdemon het volgende:
Het is 'garp'
Maar opzich heb je wel een punt.
450 topics hierover, dat is fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:13 schreef Maharski het volgende:
Niks daarvan! Bij deze is het vandaag officieel afgeschaft. IK BEN DE BAAS HIER!quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:56 schreef Rodgrod het volgende:
Ga lekker naar Reddit als jij je hier aan stoort, kan je daar alle vragen van onze nieuwe medelanders beantwoorden, waar ik mij dan weer aan stoor. Ik blijf verder gewoon kad en hont typen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
lekker om je om deze nonsens druk te maken tijdens deze hitte. dan heb je toch ook echt niks belangrijks te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |