hahaha jaaaquote:Op zondag 14 augustus 2022 02:31 schreef suzi1 het volgende:
beter zegt hij dan nog 100 keer onze namen
gewoon exceltje maken tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 03:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hij ging nog hele riedel geven hoelaat en wanneer hij draaide, maar ben nu al vergeten
ik lees steeds hema verdommequote:Op zondag 14 augustus 2022 03:02 schreef Schakeltopia het volgende:
hemal fris en fruitig nog die vent
gaat niet altijd over jou hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik lees steeds hema verdomme
jammurr heurrquote:Op zondag 14 augustus 2022 03:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gaat niet altijd over jou hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan de compeTIETie aan met Mandy
Ja streamt ook 6 dagen in de week ofzo. Dan is het sowieso niet echt speciaal meer. Vind het wel netjes hoe ze hier een baan van heeft weten te maken. Als ze een onlyfans begint ofzo loopt het geld ook vanzelf binnen waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
ja pcies.. hoor niet echt hoogstandjes
vraag me altijd wat de houdbaarheid van zo'n product isquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja streamt ook 6 dagen in de week ofzo. Dan is het sowieso niet echt speciaal meer. Vind het wel netjes hoe ze hier een baan van heeft weten te maken. Als ze een onlyfans begint ofzo loopt het geld ook vanzelf binnen waarschijnlijk.
Gebruik maken van het moment. Je kan natuurlijk niet tot je 60ste in strakke pakjes streamen. En dat zie ik bij haar wel ....ze wordt steeds professioneler in het mixen, videobewerken, beheren van online communities enz. Dat zijn vaardigheden die je ook in het bedrijfsleven kunt gebruiken en dan is zoiets ook een mooi CV.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me altijd wat de houdbaarheid van zo'n product is
Wat gaat het worden?quote:
Smakelijkquote:
Broccoli is wel één van m'n favoriete groentequote:
Als jullie per maaltijd halve kilo nemen overtreffen jullie mij hoorquote:
quote:Straks maar is eff testen of de zolder een beetje te doen is met de warmte. Millennium stream comin up 💪🔥
ja is gezond voor je botten. anders moeten ze teveel vet dragen en moet je later nieuwe knieenquote:
Dat kan ook, al vond ik die met de zolder ook wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:13 schreef suzi1 het volgende:
dank @:deisyy, maar het moet eigenlijk
#122 Gewoon een beetje wiebelen CVII
zijn![]()
xx
Nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:56 schreef suzi1 het volgende:
@:engine is denk in aanleg met security
Tututuduuuu inspector gadgetquote:
Ben niet gelovigquote:
Je kan als een nieuwe soort wappie de duisternis ontkennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even lampies aan doen, maar het voelt nog zo vroeg
Hele nacht stream genotquote:
Vind wel prima zo. Weg zonquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis 21 juni, toen was het al tegen 23u dat het pas aan het schemeren was
Kan beiden tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
neuh hij doet plaatjes draaien he
Ik word juist verschrikkelijk lam van die hittequote:
Ja dat wel. Zon en een graad of 23 en af en toe wolkje is perfectquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word juist verschrikkelijk lam van die hitte
Jup is eigenlijk veel fijner. S nachts ook nog beetje fatsoenlijk slapen danquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zon en een graad of 23 en af en toe wolkje is perfect
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:00 schreef engine het volgende:
Werd vanmorgen wakker alsof ik gezwommen had. Vannacht snorkel op voor de zekerheid.
je hoeft niet meer te pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is praten met mensen vermoeiend. Vandaag uitgeslapen maar na kantoordag helemaal kapot
Ja ik heb dus zo'n spraakwaterval in m'n teamquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
jaaa dat kan soms echt veel energie kosten he!
maar dat komt oa doordat er mensen zijn die zo uitgebreid vertellen, wat in 1 zin kan doen ze met minstens 5 zinnen
of zoveel enthousiasme, dat t dus alles van jou opvreet
wat vreselijk voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb dus zo'n spraakwaterval in m'n team
kun je nagaan als je bij een stel op bezoek gaat dat dus beide zo uitgebreid verteld. en ook nog gesprekken die je al vaker hebt gehad. kan je zeggen, ja weet ik was dit en dat, maar ze gaan gwn door met herhalen. en je moet ze uit laten pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb dus zo'n spraakwaterval in m'n team
ik moet soms dagen bijkomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
ik heb bij sommige mensen echt minstens een uur nodig om bij te komen als ik van ze vandaan kom
en vroeger als mn zus op bezoek kwam vroeg ik haar ook een uur voor ik moest werken te vertrekken, anders zat ik zo vol met haar
Ja maar dat is omdat ik naar tandarts moet. Maar moet de komende dagen nieuwe collega inwerkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
dus morgen maar weer gewoon thuiswerken?
een hele avond kan ik me wel voorstellen. al is dat ook niet normaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik moet soms dagen bijkomenweet niet of dat normaal is
heb jij die promotie gepakt????!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat ik naar tandarts moet. Maar moet de komende dagen nieuwe collega inwerken
ik moet even bezinnen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
een hele avond kan ik me wel voorstellen. al is dat ook niet normaal
een extra dag dan heb je dus een kater aan die mensen over gehouden. abnormaal
meerdere dagen, zwaar ongezond
heb ik ook soms. dan ratel ik ook door tv prog wat we aan t kijken zijn. en dan baal ik wel van mezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
moet eerlijk zeggen kan ook wel heel veel praten als ik enthousiast ben
goed over van alles en niks maar ook over iets natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij die promotie gepakt????!!!!
maarja dan denken wequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb ik ook soms. dan ratel ik ook door tv prog wat we aan t kijken zijn. en dan baal ik wel van mezelf
maar ja?
ja en we zijn daarna nog een uur stil tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maarja dan denken we
Ik mag gewoon praten en ik praat wanneer ik wil, JA TOCH![]()
![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en we zijn daarna nog een uur stil toch
bier en pizzaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ons hema trakteert!
[ afbeelding ]
ja de rode mappen mogen bij de rode mappen en de blauwe mappen mogen bij de blauwequote:
Bijnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja de rode mappen mogen bij de rode mappen en de blauwe mappen mogen bij de blauwe
Dat is de letterlijke vertaling van wodka uit het Russisch hequote:
oh wist ik niet. dus er komt wodka uit de kraan hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is de letterlijke vertaling van wodka uit het Russisch he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:30 schreef suzi1 het volgende:
had ooit op feestje dat ik dacht, bah vieze cola, zal wel light zijn
bleek ik die van een vriendin gehad te hebben, want zij had met bacardi te hebben besteld
drink je normaal nooit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:30 schreef suzi1 het volgende:
had ooit op feestje dat ik dacht, bah vieze cola, zal wel light zijn
bleek ik die van een vriendin gehad te hebben, want zij had met bacardi te hebben besteld
toen nog wel, maar nooit overdag. en was meer van de bierquote:
ah zo jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toen nog wel, maar nooit overdag. en was meer van de bier
misschien zat er weinig inquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toen nog wel, maar nooit overdag. en was meer van de bier
snap ook niet dat ik t niet doorhad hoor
ja omdat zij alcoliste was wilden ze mss niet teveel geven hequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
misschien zat er weinig in
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja omdat zij alcoliste was wilden ze mss niet teveel geven he
ja sorry kon het niet latenquote:
het is je vergevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja sorry kon het niet laten
beetje duivels van mij
verbodsbordje hangen voor de zekrheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
maar na mijn mededeling zal hij wel weer buiten gaan vliegen
killl attack!!!1quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik probeerde een spinnenweb weg te halen met mijn hand maar ook de stofzuiger
opeens komt er een hele grote dikke vette spin (die zag ik zo rennen uit waar die vandaan kwam ik zag hem niet zitten) zo van WRAH hier ben ik wat gebeurd ik kom je aanvallen en toen
sorry spin maar ik moet hem killen op dat moment. Ik schrok mij echt de tering![]()
![]()
![]()
![]()
doodeng
was ook niet klein![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |