abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 augustus 2022 @ 02:02:45 #1
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_205632661
Beste,

Recent genoemde telefoon gekocht. Ik wil het systeem upgraden maar krijg steeds dezelfde melding dat er een probleem met het netwerk zou zijn. Als ik naar settings ga, vervolgens naar system updates, dan krijg ik een scherm te zien waar 'amigo' staat, daaronder staat er 'Current version: amigo5.0 13S.1S en daaronder een knop waar staat 'check version'. Als ik die indruk laadt hij even maar geeft dan de melding "network error, please check network" met daaronder weer Current version: amigo5.0 13S.1S en daaronder een knop waar staat 'check version'.

Heb van alles geprobeerd, van opnieuw opstarten tot het resetten van het netwerk en heb zelfs een fabrieks reset gedaan. Het gekke js dat ik wel gewoon internet heb. Ik kan googlen etc. Maar bij de system upgrade geeft hij dit probleem aan.

Wat adviseren jullie? Wat onschuldigs kan ik nog proberen? Of kan ik android handmatig updaten (veilig en makkelijk)? Of toch terugbrengen?

Alvast bedankt
En Allah weet het het beste
  zondag 14 augustus 2022 @ 09:21:22 #2
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_205633317
Of is het überhaupt niet erg een telefoon met een outdated OS(android 7) te gebruiken?
En Allah weet het het beste
pi_205633389
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 02:02 schreef GewoonUitNL het volgende:
Of toch terugbrengen?
Als je die optie nog hebt zeker doen.
En een telefoon van een gerenommeerd merk aanschaffen.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')