Het is zeker niet het beste wat we ooit in een interval gehoord hebben, maar is dit niet gewoon redelijk? Zeker als je het met bijvoorbeeld Madonna vergelijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Sorry voor de mogelijke liefhebber maar dit vind ik dus echt een dooddoener als intervalact
Ja, hey, alles wat je met Madonna's interval act vergelijkt is redelijk hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is zeker niet het beste wat we ooit in een interval gehoord hebben, maar is dit niet gewoon redelijk? Zeker als je het met bijvoorbeeld Madonna vergelijkt.
Little Big? En ik weet niet of ik Manizha nou helemaal onder Russische propaganda wil scharenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk was alleen Get You uit 2011 geen Russische propagenda. Of wel?
quote:
quote:Dat het Junior Songfestival al 20 jaar een podium voor jong talent is, bewijzen de kersverse presentatoren Stefania Liberakakis en Matheu Hinzen. Beide hebben de eerste stappen van hun carrière bij het Junior Songfestival gezet. In deze speciale jubileumeditie is het aan de vier acts HIGH5, Infinity, Luna en Mixed Up om te laten zien wat ze in hun mars hebben bij de nationale finale van het Junior Songfestival.
https://pers.avrotros.nl/(...)junior-songfestival/
Little Big wilde eigenlijk niet, maar moesten meedoenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Little Big? En ik weet niet of ik Manizha nou helemaal onder Russische propaganda wil scharenVeel Kremlin-leden waren helemaal anti.
Matheu vind ik het beste wat we de afgelopen jaren hebben ingezonden. Dat optreden stond als een huis. 4de plaats was veel te laag.quote:
Die Matheu wordt nog een grote straks qua tv en zo. Acteer en presentatietalent en kan ook nog eens zingen. Ontzettend spontaan en komt gezellig over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Matheu vind ik het beste wat we de afgelopen jaren hebben ingezonden. Dat optreden stond als een huis. 4de plaats was veel te laag.
Het is dat The Voice is opgeschort en waarschijnlijk niet meer terugkomt. Anders zag ik hem daar nog wel aan meedoen. Maar waarschijnlijk heeft hij die helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Matheu wordt nog een grote straks qua tv en zo. Acteer en presentatietalent en kan ook nog eens zingen. Ontzettend spontaan en komt gezellig over.
Eerst maar eens door de selectiecommissie van de AVROTROS heen komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Die jongens hebben gewoon 12 punten van Helena gekregen. Ik mag daar alleen maar van dromen.
Het was toch een Nederlandse man met wie ze is/was getrouwd ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om vervolgens na een paar jaar weer te scheiden. Sinds 2020 is ze van ons
Ze heeft nu een Nederlandse vriend waar ze een dochtertje mee heeft. Daarvoor was ze getrouwd met een Finse.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het was toch een Nederlandse man met wie ze is/was getrouwd ?
En dan alsnog hopen dat Helena ooit tevoorschijn komtquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerst maar eens door de selectiecommissie van de AVROTROS heen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |