Die komen met Rabiot aanzetten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de scouting van ManU niet gewoon geschikte voetballers regelt.
Er hebben sowieso heel weinig clubs de laatste jaren zoveel geld uitgegeven als Manchester United en als je dan ziet dat dit het resultaat is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajax had er een tijdje ook last vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er hebben sowieso heel weinig clubs de laatste jaren zoveel geld uitgegeven als Manchester United en als je dan ziet dat dit het resultaat is...
Maar die kent Haggie nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Henk Grol, Lieuwe Westra, Marleen Veldhuis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:05 schreef -XOR- het volgende:
Raymond van Barneveld toevoegen aan de technische staf als mental coach.
Ik vind dat Donny nog wel een kans verdient.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt alles en iedereen bij United eruit, inclusief personeel op kantoor, restaurant, materiaal, enz enz. Glazers eruit.
Terug naar National League en zo weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |