Liegenbeest. Mijn mond maakt overuren 😉quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon te druk met mijn ex @:dotteke , zij zuigt mij helemaal leeg en dan bedoel ik niet met haar mond.
Ondertussen heb je dan zoonlief @:paul die steeds meer crimineel gedrag begint te vertonen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik hebben een geschikte oppas gevonden voor @:paul . @:djmo neemt @:paul regelmatig mee om te wandelen.
Dan doe je dat toch. Ik zit al bijna 6 uur buiten. Nog even en ik ganaar binne. Wordt al aardig warm.quote:
O ja dan kan je niet niks doenquote:
Misschien hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe warm de woonkamer wordt vandaag nu ik daar niet meer koel. Ik verwacht minimaal 27 🤔
Goed idee welquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien hè
Tis maar een idee
Als je vandaag wat gaat doen..
Terrasje pakken in de schaduw ofzo
Valt het allemaal nog wel mee
En maak je je wat minder druk om hoe warm het wel of niet is in je huis
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe warm de woonkamer wordt vandaag nu ik daar niet meer koel. Ik verwacht minimaal 27 🤔
ben je nou nog niet klaar? je bent al 18 jaar bezigquote:
Ik heb onderschat hoe gigantisch lastig het is om in de zomer door te gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je nou nog niet klaar? je bent al 18 jaar bezig
de zomer is bijna afgelopen. hop hop aan het werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb onderschat hoe gigantisch lastig het is om in de zomer door te gaan
Volgens mijn thermometer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
de zomer is bijna afgelopen. hop hop aan het werk
misschien moet je 'm dan ook uit je reet halen, dan tikt die de 37 niet aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |