Ik dacht dat je daar nu M voor had?quote:
Wil niet zeggen dat er niks naast magquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar nu M voor had?
Wat goed van @DJMOquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik hebben een geschikte oppas gevonden voor @:paul . @:djmo neemt @:paul regelmatig mee om te wandelen.
quote:
Aah je bent ook nog op zoek naar een buitenvrouw?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat er niks naast mag
Proostquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En dat is tenminste geen stomme kut act.
Aiquote:
Maar M is geen vaste vrouw dus dan is het ook niet echt een buitenvrouw erbij tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah je bent ook nog op zoek naar een buitenvrouw?
Ja ik hoop ook dat ik zo weg kan, hrt is gelukkig maar 10 minuten rijden dat scheeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ai
Het is nu nog lekker qua temperatuur om wat te doen .. dat zal snel veranderen
Ze ( neem voor het gemak aan dat ze zich identificeert als ze) is een losse vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar M is geen vaste vrouw dus dan is het ook niet echt een buitenvrouw erbij toch
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen. Ben er binnen 3.5 uur.
Aah dat scheelt inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook dat ik zo weg kan, hrt is gelukkig maar 10 minuten rijden dat scheelt
Is goedquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is goed
Wel hard dan hè
Anders hoor ik het niet van zo’n afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |