Zal wel begeleid wonen zijn in normale woonwijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ken spankeren vrij goed maar zou zo niet weten welk bedrijf aan een opname doet
Hopen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop wel te spanken over 1,5 week in Lloret, maar dat is wat anders
Een aangeschoten Engels rood albinoachtig vrouwtje broerquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb laatst nog bij de luchte gegeten, ben er naar toe gefietstquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:11 schreef Seven. het volgende:
Ik woon in Apeldoorn. Komt wel dichtbij zo.
Gezellig daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog bij de luchte gegeten, ben er naar toe gefietsten dat was maar 10 minuutjes fietsen
Geen aanrader overigens
Het interieur verraadt dat daar elk weekend een parenclubavond wordt gehouden.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het interieur verraadt dat daar elk weekend een parenclubavond wordt gehouden.
Zie ik je morgenavond in De Luchte dan? Met je koffertjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
3 stuks, in bubbelfolie met daar over heen cellofaan
Heb geen koffers, alleen 3 tassen en een bus pads.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zie ik je morgenavond in De Luchte dan? Met je koffertjes?
@Spankyquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |