abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:12:04 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205664327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:10 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Je legt me woorden in de mond. Ik noem niemand wappie.

Ik vind het helemaal prima dat er kritisch naar vaccins gekeken wordt, met de steeds veranderende situatie, dus een vinger aan de pols is zeker goed. Maar het me er hier om dat hij dingen beweert die niet kloppen. Maar als dat is wat BNW inhoudt, anti-vaccin berichten quoten ongeacht of de beweringen kloppen of niet, dan vraag ik me af wie hier de 'schaapjes' zijn.
Maar wat exact klopt er dan niet volgens jou. Daar ben ik dan wel benieuwd naar
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205664521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 00:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Was je ook echt ziek? Heb je een pcr test gedaan? zo nee, is er niets aan de hand. Die zelftesten zijn gewoon willekeurig en zeggen niets. Mijn collega was positief getest op een zelftest, en vervolgens ging ze een pcr test afnemen. Ze wilde zekerheid. Bleek dat ze negatief getest was. Had zij even geluk.

Je kan beter niet vertrouwen op die pcr testen.wat ik al zei, er zit daar iets in waar je ziek van kan worden. Dat denk ik dan he. Kan het niet bewijzen.De ene test is de andere niet. Waarom hoor ik zo veel over long covid, vrienden en kennissen van me ook.? Dat zijn de spuiten die dat doen, of de testen. In ieder geval helpen die eraan mee.
Ik was echt ziek en mijn man ook. Het voelde als een gewone griep. Ik doe niet aan pcr testen.
1x gedaan omdat mijn man het wilde in verband met zijn werk
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205664552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Koos lieve vriend, laat je ook niet teveel gek maken. Ik ken heel veel mensen die inderdaad ik weet niet hoe vaak geprikt zijn en ziek worden. Bij de ongevaccineerde vrienden zoals ik zelf want ben vriend van mezelf ook nog :) Zie ik dat de laatste tijd totaal niet.

Maar het aantal doden door vaxx wat je op internet soms voorbij ziet komen zie ik ook niet in mijn omgeving of erbuiten zelfs.

Die PCR test wat ze daarmee doen is voor mij ook nog een vraagteken, vroeg in de pandemie dacht ik DNA verzamelen maar ik weet het niet maat.

Ik lees hier mee, post mee. want ik vertrouw er nog steeds helemaal geen zak van wat er gebeurt. Maar laat je er niet teveel in meeslepen buddy. Dat is ook niet goed. Je lijkt me prima kerel, en qua Kaballa enzo ben je ook op de hoogte. Maar wat er qua corona en vaccinaties speelt is bijna klaar. Maak je niet druk broeder! Er komen er minder en minder opdraven, Corona geloofd geen hond meer in :) Dit is klaar. Be ready for the next step :D
Ik denk dat er nog steeds genoeg mensen denken dat corona erger is dan griep. Dat zijn de vooral de mensen die de MSM volgen en niet verder kijken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205664623
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ja kijk anders zelf ff op de site van cdc

https://www.cdc.gov/coron(...)t-vaccines/mrna.html

Waarbij ook nog aanwezig is
[..]
Wat weer verwijst naar

https://www.nebraskamed.c(...)nd-spike-proteins-go

Waarom ze bullet weg hebben gehaald in het samenvattende overzicht is mij wel een raadsel. Aangezien het koren op de molen lijkt te zijn van complotdenkers. Misschien heeft een ijverige stagiaire dit wel voor de grap gedaan om zulke tweets met 'onrust' te voeden
Zou het kunnen dat ze het weggehaald hebben omdat er geen studies gedaan zijn bij mensen ? Of uberhaupt studies met de specifieke covid vaccins ? De link waarnaar verwezen wordt haalt 2 peer reviewed studies aan, 1 van die studies is gedaan op apen, de ander op muizen, beide niet met de covid vaccins maar met vergelijkbare vaccins.

quote:
Where does the vaccine go?

Here's a peer-reviewed study that shows where intramuscular vaccines (which all three of the COVID-19 vaccines are) travel in macaques (a type of monkey). Vaccines mostly remain near the site of injection (the arm muscle) and local lymph nodes.

This makes sense: Lymph nodes produce white blood cells and antibodies to protect us from disease. A key part of the lymphatic system, lymph nodes also clean up fluids and remove waste materials. Finding pieces of spike protein in the lymph nodes is completely normal, because lymph nodes act as the trash removal service for the body. That means the vaccine did its job (made spike proteins, which caused the creation of antibodies) and will be cleared from the body.

Another peer-reviewed study tested exactly where an mRNA vaccine went in mice. Most of the mRNA vaccine stayed in the injection site muscle – where you get the shot. Look at Table 1. A lot of mRNA vaccine was found in local lymph nodes, which peaked about eight hours after the shot was given. A much smaller amount of mRNA vaccine went to farther away lymph nodes.
https://www.nebraskamed.c(...)nd-spike-proteins-go
pi_205664688
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar wat exact klopt er dan niet volgens jou. Daar ben ik dan wel benieuwd naar
https://daniel-debunkt.nl(...)chiet-drie-keer-mis/
pi_205664727
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:40 schreef Summers het volgende:

[..]
Gevaccineerden krijgen ook constant corona
Oh jah? Niks van gemerkt anders
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:04:02 #182
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205664791
quote:
volgens jou
niet volgens daniel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205664904
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgens jou
niet volgens daniel
Ja daag. Daar hoef ik niets aan toe te voegen.

Een hoogleraar Moleculaire en metabole fysiologie heeft natuurlijk ook verstand van Covid. Hoe kan je beweren dat je door een 'onschuldige' omikronvariant-besmetting levenslang beschermd blijft? En hoe kan het onschuldig zijn als er toch nog mensen op de IC belanden?
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:31:11 #184
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205665023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:16 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja daag. Daar hoef ik niets aan toe te voegen.

Een hoogleraar Moleculaire en metabole fysiologie heeft natuurlijk ook verstand van Covid. Hoe kan je beweren dat je door een 'onschuldige' omikronvariant-besmetting levenslang beschermd blijft? En hoe kan het onschuldig zijn als er toch nog mensen op de IC belanden?
Over het algemeen is griep toch ook onschuldig voor veruit de meeste mensen en daar gaan ook ieder jaar mensen aan dood. Maar daar wordt je niet mee doodgegooit in het nieuws dus zijn mensen zich daar helemaal niet van bewust en wordt griep als vrij onschuldig gezien. Maar nu met covid is het ineens niet meer 'onschuldig'?

Tis net als met het vaccin maar dan omgedraaid. Is als hardstikke veilig verkocht en toch gaan er mensen aan dood, dit zijn er erg weinig daar niet van maar dit houden we zoveel mogelijk uit het nieuws, dus dan is dat vaccin ook niet veilig?

[ Bericht 1% gewijzigd door oppiedoppie op 17-08-2022 14:03:25 ]
To BG or not to BG!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:47:41 #185
451005 Grems
Clown World
pi_205665163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:16 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja daag. Daar hoef ik niets aan toe te voegen.

Een hoogleraar Moleculaire en metabole fysiologie heeft natuurlijk ook verstand van Covid. Hoe kan je beweren dat je door een 'onschuldige' omikronvariant-besmetting levenslang beschermd blijft? En hoe kan het onschuldig zijn als er toch nog mensen op de IC belanden?
Omdat extreem fragiele/terminaal zieke mensen overal van op de IC kunnen belanden. Als mijn oma van 93 haar teen stoot kun je haar waarschijnlijk vrijdag cremeren.

Als ik nog 15% longcapaciteit over heb in verband met longkanker en mijn seizoensallergie geeft mij het laatste zetje, is het dan de hooikoorts die LEVENSGEVAARLIJK is of ligt het meer aan het feit dat ik feitelijk actief stervende was?
  woensdag 17 augustus 2022 @ 16:07:17 #186
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205666416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:16 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja daag. Daar hoef ik niets aan toe te voegen.

Een hoogleraar Moleculaire en metabole fysiologie heeft natuurlijk ook verstand van Covid. Hoe kan je beweren dat je door een 'onschuldige' omikronvariant-besmetting levenslang beschermd blijft? En hoe kan het onschuldig zijn als er toch nog mensen op de IC belanden?
Een keukentrapje is ook onschuldig tot je er vanaf dondert. En op de IC komt
Gaan we nu alles waarmee je op de IC kunt belanden levensgevaarlijk noemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 16:08:04 #187
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205666426
Dan ook alles uitbannen waar mensen allergisch voor kunnen zijn
Want met een allergische reactie kun je ook op de IC komen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205666633
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Een keukentrapje is ook onschuldig tot je er vanaf dondert. En op de IC komt
Gaan we nu alles waarmee je op de IC kunt belanden levensgevaarlijk noemen
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Dan ook alles uitbannen waar mensen allergisch voor kunnen zijn
Want met een allergische reactie kun je ook op de IC komen
Ik zeg niet dat het levensgevaarlijk is. Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat het niet onschuldig is. Dat is wel een wereld van verschil. Net zoals kwetsbare mensen een griepprik kunnen krijgen, omdat griep ook niet zo onschuldig is voor kwetsbare mensen.

De huidige variant lijkt inderdaad niet zo ziekmakend gezien de huidige ziekenhuiscijfers. Dus wat mij betreft bieden ze voortaan alleen kwetsbare mensen de mogelijkheid voor een prik aan.

En het gaat me er ook om dat deze meneer beweert dat je eenmaal een keer besmet met deze onschuldige variant voor je leven beschermd bent. Dat is knap dat hij dat nu al weet. Ik vraag me af waar hij de wijsheid vandaan haalt.

En verder alles uitbannen waardoor je op de IC kunt komen? Hebben we een discussie over het uitbannen van Covid dan? Covid zal blijven, maar het gaat erom hoe we er in de toekomst mee om moeten gaan. Net zoals een persoon die allergisch is voor pinda's of een steek van een wesp hiervoor maatregelen neemt. Beetje flauw om er keukentrapjes en allergische reacties bij te halen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 16:51:39 #189
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205666759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:34 schreef -Shii- het volgende:

[..]
[..]
Ik zeg niet dat het levensgevaarlijk is. Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat het niet onschuldig is. Dat is wel een wereld van verschil. Net zoals kwetsbare mensen een griepprik kunnen krijgen, omdat griep ook niet zo onschuldig is voor kwetsbare mensen.

De huidige variant lijkt inderdaad niet zo ziekmakend gezien de huidige ziekenhuiscijfers. Dus wat mij betreft bieden ze voortaan alleen kwetsbare mensen de mogelijkheid voor een prik aan.

En het gaat me er ook om dat deze meneer beweert dat je eenmaal een keer besmet met deze onschuldige variant voor je leven beschermd bent. Dat is knap dat hij dat nu al weet. Ik vraag me af waar hij de wijsheid vandaan haalt.

En verder alles uitbannen waardoor je op de IC kunt komen? Hebben we een discussie over het uitbannen van Covid dan? Covid zal blijven, maar het gaat erom hoe we er in de toekomst mee om moeten gaan. Net zoals een persoon die allergisch is voor pinda's of een steek van een wesp hiervoor maatregelen neemt. Beetje flauw om er keukentrapjes en allergische reacties bij te halen.
Zo staan de meeste mensen er nu wel in volgens mij.

Vond het in het begin alleen erg vervelend dat veel mensen de prik toen als soort van morele verplichting vonden of nog erger, als verplichting met drang of dwang.

Mensen die het recht op lichamelijke integriteit of zelfbeschikking ervoor wilden opgeven. Heel eng vond ik dat
To BG or not to BG!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 18:16:44 #190
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205667469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:34 schreef -Shii- het volgende:

[..]
[..]
Ik zeg niet dat het levensgevaarlijk is. Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat het niet onschuldig is. Dat is wel een wereld van verschil. Net zoals kwetsbare mensen een griepprik kunnen krijgen, omdat griep ook niet zo onschuldig is voor kwetsbare mensen.

De huidige variant lijkt inderdaad niet zo ziekmakend gezien de huidige ziekenhuiscijfers. Dus wat mij betreft bieden ze voortaan alleen kwetsbare mensen de mogelijkheid voor een prik aan.

En het gaat me er ook om dat deze meneer beweert dat je eenmaal een keer besmet met deze onschuldige variant voor je leven beschermd bent. Dat is knap dat hij dat nu al weet. Ik vraag me af waar hij de wijsheid vandaan haalt.

En verder alles uitbannen waardoor je op de IC kunt komen? Hebben we een discussie over het uitbannen van Covid dan? Covid zal blijven, maar het gaat erom hoe we er in de toekomst mee om moeten gaan. Net zoals een persoon die allergisch is voor pinda's of een steek van een wesp hiervoor maatregelen neemt. Beetje flauw om er keukentrapjes en allergische reacties bij te halen.
Beetje flauw?
Niet het vaccin nemen werd vergeleken met de autogordel niet om doen .
Zolangzamerhand wordt steeds duidelijker dat het vaccin voor vele geen toegevoegde waarde heeft , zelfs meer ongemak( om het in kleine termen te houden) kan geven

De griepprik die je als voorbeeld aanhaalt wordt niemand door de strot geduwd( zoals het covidvaccin wel werd gedaan) en zelfs hiervan is de werking vaak minimaal( vanwege het feit dat ze een keuze maken uit een aantal variaties op de griep waarvan ze denken dat deze de overheersende wordt )

Mensen zijn niet onverwoestbaar
En nee niemand wil dat een dierbare overlijdt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 18:53:04 #191
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205667810
In Duitsland zijn ze er bijna klaar voor; per 1 october het leger ipv sullige handhavers gaat het verschil maken *O*

https://www.visiontimes.com/2022/08/15/germany-army-patrolling-streets-oct-1.html

twitter


Dus kom maar op met nieuwe maatregelen, de burgers kunnen bij ongehoorzaamheid direct hun lol op ~O>

:{w
Mai pben rai~!
pi_205668546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:34 schreef -Shii- het volgende:

[..]
[..]
Ik zeg niet dat het levensgevaarlijk is. Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat het niet onschuldig is. Dat is wel een wereld van verschil. Net zoals kwetsbare mensen een griepprik kunnen krijgen, omdat griep ook niet zo onschuldig is voor kwetsbare mensen.


Kennis/voormalige collega ook een beetje 'kwetsbaar' (astma patient) Hij is echt ziek van de griepprik geweest en gaat nooit meer dat spul nemen.
In his own words: "I'd rather run the risk of catching flu naturally"

Ab Oosterhuis(?) en veel anderen corona vax salespersonen (Neil Ferguson in UK,Drosten in Duitsland,Fauci in US, Van Ranst in Belgie bvb) ook jarenlang bezig met de pandemieangstzaaijende bullshit waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205668551
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Beetje flauw?
Niet het vaccin nemen werd vergeleken met de autogordel niet om doen .
Zolangzamerhand wordt steeds duidelijker dat het vaccin voor vele geen toegevoegde waarde heeft , zelfs meer ongemak( om het in kleine termen te houden) kan geven

De griepprik die je als voorbeeld aanhaalt wordt niemand door de strot geduwd( zoals het covidvaccin wel werd gedaan) en zelfs hiervan is de werking vaak minimaal( vanwege het feit dat ze een keuze maken uit een aantal variaties op de griep waarvan ze denken dat deze de overheersende wordt )

Mensen zijn niet onverwoestbaar
En nee niemand wil dat een dierbare overlijdt
Ik dacht dat we het over dat stuk van Peter Deen hadden waarvan ik vind dat er dingen niet kloppen. De vergelijking met de autogordel heb ik nergens gemaakt. Maar als je hier kritisch bent op bepaalde informatie, dan voelt men zich hier aangevallen en lijkt het wel alsof je tegen een muur praat.

Deze man zegt dat een besmetting je levenslange bescherming biedt. Maar daar wordt dan steeds niet op gereageerd als ik dat aanhaal. Waar haalt hij die wijsheid vandaan? Maar dat slikken we voor zoete koek, want hij is anti-vaccin.

En of het vaccin in de huidige situatie nodig is, dat valt te bezien inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat de afgelopen twee jaar voor niks geprikt is.

En daar laat ik het verder maar bij.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:08:29 #194
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205668651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 18:53 schreef KNAK het volgende:
In Duitsland zijn ze er bijna klaar voor; per 1 october het leger ipv sullige handhavers gaat het verschil maken *O*

https://www.visiontimes.com/2022/08/15/germany-army-patrolling-streets-oct-1.html

[ twitter ]

Dus kom maar op met nieuwe maatregelen, de burgers kunnen bij ongehoorzaamheid direct hun lol op ~O>

:{w
Grote kans dus dat dat hier ook gebeurt. Als dat maar goed gaat. Heb me afgelopen lockdown niet op laten sluiten en ga dat ook niet doen. Wil best mensen vermijden, ga sowieso al nooit winkelen bijvoorbeeld, maar wandelen en kanoën wil ik blijven doen. Kom sowieso dan al nooit iemand tegen. Zal wat zijn dat het leger overal staat te posten. Kan mee dat ook helemaal niet voorstellen. Politiestaat in wording door corona.
To BG or not to BG!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:19:24 #195
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205668806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:59 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ik dacht dat we het over dat stuk van Peter Deen hadden waarvan ik vind dat er dingen niet kloppen. De vergelijking met de autogordel heb ik nergens gemaakt. Maar als je hier kritisch bent op bepaalde informatie, dan voelt men zich hier aangevallen en lijkt het wel alsof je tegen een muur praat.

Deze man zegt dat een besmetting je levenslange bescherming biedt. Maar daar wordt dan steeds niet op gereageerd als ik dat aanhaal. Waar haalt hij die wijsheid vandaan? Maar dat slikken we voor zoete koek, want hij is anti-vaccin.

En of het vaccin in de huidige situatie nodig is, dat valt te bezien inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat de afgelopen twee jaar voor niks geprikt is.

En daar laat ik het verder maar bij.
Daar zijn zelfs de geleerden het totaal nog niet over eens

En verder agree to disagree
Wat Daniël doet is cherrypicking

Ik heb nergens vermeld dat ik het volledig met de beste man eens was.. maar tegengeluid is wat mij betreft meer dan welkom
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:35:45 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205668988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]
Kennis/voormalige collega ook een beetje 'kwetsbaar' (astma patient) Hij is echt ziek van de griepprik geweest en gaat nooit meer dat spul nemen.
In his own words: "I'd rather run the risk of catching flu naturally"

Ab Oosterhuis(?) en veel anderen corona vax salespersonen (Neil Ferguson in UK,Drosten in Duitsland,Fauci in US, Van Ranst in Belgie bvb) ook jarenlang bezig met de pandemieangstzaaijende bullshit waren.
Zoals we al ons hele leven gewend zijn . Eerst werd angst als irrationeel gezien en nu proberen ze je wijs te maken dat angst juist goed is en dagelijkse kost moet zijn.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205669013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:59 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ik dacht dat we het over dat stuk van Peter Deen hadden waarvan ik vind dat er dingen niet kloppen. De vergelijking met de autogordel heb ik nergens gemaakt. Maar als je hier kritisch bent op bepaalde informatie, dan voelt men zich hier aangevallen en lijkt het wel alsof je tegen een muur praat.

Deze man zegt dat een besmetting je levenslange bescherming biedt. Maar daar wordt dan steeds niet op gereageerd als ik dat aanhaal. Waar haalt hij die wijsheid vandaan? Maar dat slikken we voor zoete koek, want hij is anti-vaccin.

En of het vaccin in de huidige situatie nodig is, dat valt te bezien inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat de afgelopen twee jaar voor niks geprikt is.

En daar laat ik het verder maar bij.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:40:30 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205669049
quote:
Call me crazy , Ik kies voor die optie
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205669203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 20:40 schreef Summers het volgende:

[..]
Call me crazy , Ik kies voor die optie
Zeker. Dat er geen antistoffen in je bloed zitten na een tijdje, betekent niet dat je lichaam geen geheugencellen heeft die reageren na een infectie.

Nee, lekker blijven spuiten. En straks raar opkijken als ze de stukjes zien van Hugo die zegt dat de bijwerkingen bij elke ronde erger worden. :Y
  woensdag 17 augustus 2022 @ 20:51:25 #200
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205669229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 20:40 schreef Summers het volgende:

[..]
Call me crazy , Ik kies voor die optie
Precies. Als kind ben ik paar keer grieperig geweest, weet ik zelf niks meer van, maar later nooit weer griep gehad. Zal met covid ook zo gaan denk ik. Alleen voor kwetsbaren KAN het gevaarlijk zijn.

Maar mijn meest kwetsbare vriend, te eigenwijs om zich te laten inenten, heeft al 2 keer covid gehad en heeft zich er goed doorheen geslagen. Ik vreesde het ergste voor hem maar was soort van 'griepje' zei hij.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')