Dit is niet hoe KLB werkt vriend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom plaats je al je irritaties niet gewoon in één topic?
Je hebt er nu twee, had ook in één gekunt![]()
Of ben jij zo één die ook na elke zin op verzenden druk op Whatsapp.
Echtnie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is niet hoe KLB werkt vriend.
Elke klacht hoort in een afzonderlijk topique.
Ik ben kluun niet dat ik een verzameltopic nodig hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
Kluunquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ben kluun niet dat ik een verzameltopic nodig heb
Hou gewoon je bek joh, ik heb je zelfs een like gegeven in dat pizza topic, dit heb ik toch niet verdiend? Je lijkt mijn ex wel met je gezever en constante negatieve gejank. Stond zij ff versteld toen ik het uit maakte en haar het huis uit bonjourdequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Echtnie.
Hij had ook een lang verhaal kunnen maken over pizza halen en onderweg kwam hij een hoerenmoeder tegen.
En dan eindigen met: To be continued
Eind oordeel over de smaak van de ranzige pizza.
Goddomme waar is de creativiteit gebleven.
Oh mijn godquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek joh, ik heb je zelfs een like gegeven in dat pizza topic, dit heb ik toch niet verdiend? Je lijkt mijn ex wel met je gezever en constante negatieve gejank. Stond zij ff versteld toen ik het uit maakte en haar het huis uit bonjourde
Heeft niks met creativiteit te maken maar met alle vormen van structurering aan je laars lappen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Echtnie.
Hij had ook een lang verhaal kunnen maken over pizza halen en onderweg kwam hij een hoerenmoeder tegen.
En dan eindigen met: To be continued
Eind oordeel over de smaak van de ranzige pizza.
Goddomme waar is de creativiteit gebleven.
Okéquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft niks met creativiteit te maken maar met alle vormen van structurering aan je laars lappen.
Niemand neemt een topic serieus waarin verschillende klachten worden behandeld en het is ook nergens goed voor.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Turbo turbo
Kut nu sta ik in de brand
Of hij koopt een dagboek...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
In elkaar getrapt toch? Mag ik hopen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Terechte klacht, mensen zonder fatsoen op rotondes
Gisteren ook zo’n mongool op de fiets die ineens linksom de rotonde pakte ipv netjes driekwart rechtsom. Reed ik m bijna van de fiets en als klap op de vuurpijl kreeg ik een middelvinger van hem. Spijtig voor hem moest hij bij dezelfde sportvereniging zijn als ik een paar honderd meter verderop. Ik denk niet dat hij voorlopig een rotonde linksom durft te pakken
Nee, ik ben geen neanderthaler.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
In elkaar getrapt toch? Mag ik hopen!
En toen stond iedereen op om je een staande ovatie te geven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Terechte klacht, mensen zonder fatsoen op rotondes
Gisteren ook zo’n mongool op de fiets die ineens linksom de rotonde pakte ipv netjes driekwart rechtsom. Reed ik m bijna van de fiets en als klap op de vuurpijl kreeg ik een middelvinger van hem. Spijtig voor hem moest hij bij dezelfde sportvereniging zijn als ik een paar honderd meter verderop. Ik denk niet dat hij voorlopig een rotonde linksom durft te pakken
Nee, ook niet. Dat is meer iets voor jouw afdeling als je een dag zonder luier en zonder natte broek hebt volbracht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toen stond iedereen op om je een staande ovatie te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |