abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:16:44 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205618948
Hoewel ik graag en vaker humoristisch probeer te zijn is dit een heel serieus bedoeld topic. En zelfs misschien belangrijk voor mensen hier. Het geeft misschien sommige mannen een andere blik op zichzelf. Maar misschien ook vrouwen een andere blik op de "gewone" West Europese man. NIET zijnde een Alfa man, of een knap stuk behorend bij de 5% knapste mannen, niet meer echt jong zijn, niet rijk zijn, en het niet echt gemaakt hebben qua werk, carriére of zelfstandige. Die geen 2 meter is, en ook geen 1.80.Geen super vlotte prater of erg goed in de omgang met vrouwen. Enzovoort. Dus gewone man, niets verkeerds aan maar ook niet speciaal. Gewoon doorsnee. Andere mensen, andere culturen kunnen heel anders naar zo een man kijken. Hoe die anderen naar zulke mannen kijken zou zeer verhelderend kunnen zijn. Dat kun je met van alles en nog wat doen. Hier probeer ik te gaan uitleggen hoe de Aziatische vrouw de doorsnee, niet zo spannende en meest knappe Westerling ziet. Om zowel mannen als vrouwen een andere overtuiging te geven over de Westerse man, over zichzelf. En over de Aziatische vrouw.
Dit noemt men soms herkaderen.

Ik wilde dit al langer doen maar kwam er niet toe. Het weten is niet dat je het ook goed over kunt brengen, neer kunt schrijven. Ik was dus erg blij toen ik vanmiddag in Youtube een video vond waar een Filipina dat eens haarscherp uit de doeken doet. Dus voor wie het om welke reden dan ook interesseert ..........
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:17:31 #2
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205618956
De video ....................WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair


Kijk op google, Youtube .... WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair

[ Bericht 83% gewijzigd door LeesFoknl op 12-08-2022 17:27:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205619012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:
De video ....................

Waarom is die video opeens weg?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:29:58 #4
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205619099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:22 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Waarom is die video opeens weg?
Sorry, ben niet zo handig met die dingen, maar is nu weer "gerepareerd"
Ben nog uit de tijd dat men mens als mensch schreef.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:33:46 #5
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205619130
Ben benieuwd naar wat jullie daarvan vinden ....

[ Bericht 38% gewijzigd door LeesFoknl op 12-08-2022 17:40:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:39:05 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205619179
Deze foto door Danny hier geplaatst is overigens ook in de Filipijnen, mannen laten zich met Pasen kruisigen ..

Random Pics van de Dag #536
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:10:39 #7
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_205619476
Gaat lekker hoor!
pi_205619508
Heel interessant.
-nee-
pi_205619553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoewel ik graag en vaker humoristisch probeer te zijn is dit een heel serieus bedoeld topic. En zelfs misschien belangrijk voor mensen hier. Het geeft misschien sommige mannen een andere blik op zichzelf. Maar misschien ook vrouwen een andere blik op de "gewone" West Europese man. NIET zijnde een Alfa man, of een knap stuk behorend bij de 5% knapste mannen, niet meer echt jong zijn, niet rijk zijn, en het niet echt gemaakt hebben qua werk, carriére of zelfstandige. Die geen 2 meter is, en ook geen 1.80.Geen super vlotte prater of erg goed in de omgang met vrouwen. Enzovoort. Dus gewone man, niets verkeerds aan maar ook niet speciaal. Gewoon doorsnee. Andere mensen, andere culturen kunnen heel anders naar zo een man kijken. Hoe die anderen naar zulke mannen kijken zou zeer verhelderend kunnen zijn. Dat kun je met van alles en nog wat doen. Hier probeer ik te gaan uitleggen hoe de Aziatische vrouw de doorsnee, niet zo spannende en meest knappe Westerling ziet. Om zowel mannen als vrouwen een andere overtuiging te geven over de Westerse man, over zichzelf. En over de Aziatische vrouw.
Dit noemt men soms herkaderen.

Ik wilde dit al langer doen maar kwam er niet toe. Het weten is niet dat je het ook goed over kunt brengen, neer kunt schrijven. Ik was dus erg blij toen ik vanmiddag in Youtube een video vond waar een Filipina dat eens haarscherp uit de doeken doet. Dus voor wie het om welke reden dan ook interesseert ..........
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeft

Niks dan ellende, altijd ruzie maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen :')

Die culturen botsen zo ontzettend hard dat ze altijd spanningen hebben
pi_205619658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoewel ik graag en vaker humoristisch probeer te zijn is dit een heel serieus bedoeld topic. En zelfs misschien belangrijk voor mensen hier. Het geeft misschien sommige mannen een andere blik op zichzelf. Maar misschien ook vrouwen een andere blik op de "gewone" West Europese man. NIET zijnde een Alfa man, of een knap stuk behorend bij de 5% knapste mannen, niet meer echt jong zijn, niet rijk zijn, en het niet echt gemaakt hebben qua werk, carriére of zelfstandige. Die geen 2 meter is, en ook geen 1.80.Geen super vlotte prater of erg goed in de omgang met vrouwen. Enzovoort. Dus gewone man, niets verkeerds aan maar ook niet speciaal. Gewoon doorsnee. Andere mensen, andere culturen kunnen heel anders naar zo een man kijken. Hoe die anderen naar zulke mannen kijken zou zeer verhelderend kunnen zijn. Dat kun je met van alles en nog wat doen. Hier probeer ik te gaan uitleggen hoe de Aziatische vrouw de doorsnee, niet zo spannende en meest knappe Westerling ziet. Om zowel mannen als vrouwen een andere overtuiging te geven over de Westerse man, over zichzelf. En over de Aziatische vrouw.
Dit noemt men soms herkaderen.

Ik wilde dit al langer doen maar kwam er niet toe. Het weten is niet dat je het ook goed over kunt brengen, neer kunt schrijven. Ik was dus erg blij toen ik vanmiddag in Youtube een video vond waar een Filipina dat eens haarscherp uit de doeken doet. Dus voor wie het om welke reden dan ook interesseert ..........
Hangt per situatie af denk ik:

• In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die van Thailand hield en daar regelmatig naar toe ging. Zo raakte hij verliefd op een Thais vrouwtje met 'cadeautje' dat naar Nederland wou komen. Hij moeite doen om haar hier te krijgen. Uiteindelijk zijn ze nu jaren samen met meer kinderen van hunzelf en is zij de baas in hun relatie wat hij prima vindt.

• Een collega ging op solotrip door Azie. Kwam ook langs de Filipijnen waar hij zo een vrouw 'bestelde' die dan zijn hele vakantie daar bij hem bleef. Hij raakte verliefd op haar 'en zij op hem'. Ze bleven contact houden toen hij weer thuis was. Op een gegeven moment zei ze dat ze geld nodig had om een kappersstudie te betalen en om een kappersezaak op te zetten, het geld dat ze verdiende met 'gezelschap houden' gaf ze aan haar familie.

Dus 5 jaar later besloot hij om haar op te zoeken. Ze had hem foto's gestuurd van een winkelruimte die ze wilde kopen voor haar kapperszaak (en hij het geld storten). Hij ging naar haar 'ouderlijk huis' waar ze natuurlijk niet was. Het koppel dat daar woonde was gewoon een koppel dat tijdelijk onderdak aan haar gaf en niet haar echte ouders. Op de plek waar de kapperszaak had moeten staan was een een kleine supermarkt gevestigd. De meid zelf was spoorloos qua contact.
pi_205619675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeft

Niks dan ellende, altijd ruzie maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen :')

Die culturen botsen zo ontzettend hard dat ze altijd spanningen hebben
Dat was een tijdje ook met de Tandeloze Heks (latina) en de Snijboon (Westerse-Europeaan): op een gegeven moment bleven ze maar voor de kinderen bij elkaar. Totdat de heks ging aanpappen met andere mannen die haar interessanter leken. Feit in dit verhaal is wel dat de heks altijd kijkt naar mogelijkheden om anderen geld afhandig te maken.
pi_205620195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:25 schreef stokj het volgende:

[..]
Dat was een tijdje ook met de Tandeloze Heks (latina) en de Snijboon (Westerse-Europeaan): op een gegeven moment bleven ze maar voor de kinderen bij elkaar. Totdat de heks ging aanpappen met andere mannen die haar interessanter leken. Feit in dit verhaal is wel dat de heks altijd kijkt naar mogelijkheden om anderen geld afhandig te maken.
Beetje Oostblok types dus?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:10:45 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205620214
Snap er geen reet van.
soooo, da's mooi!
pi_205620394
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 19:09 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Beetje Oostblok types dus?
Zou best kunnen ja.
De snijboon werd bijvoorbeeld boos als hij aan het gamen was en de baby ging huilen. Het stoorde dan zijn gameplezier. Hij schijnt (weet niet of dat waar is) de baby een keer ook te hebben geklapt omdat ze ging huilen. Dat was voor de heks de druppel om bij één van haar stille lovers in te trekken.
pi_205620480
Ik snap niks van dit topic of van de reacties lol Snijboon en tandeoze heks wtf lol
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_205624538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:
De video ....................WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair


Kijk op google, Youtube .... WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair

Hier staan geen links, handig man...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205624913
Zijn vaak ook dezelfde (uiterlijk)type westerse mannen (ouder, dik) met dezelfde (uiterlijk) type Aziatische vrouwen (lelijk, dik). Deze vrouwen dragen ook het liefst van die strakke kleren waar je de drempels kunt tellen :D

Heel af en toe zie je wel jonge, goeduitziende westerse mannen met goeduitziende jonge Aziatische vrouwen.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:39:28 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205625640
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:40:09 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205625652
Deze?
Nog niet gekeken, maar om de topic wat kans te geven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205626664
Veel lokale mannen op de Filipijnen of in Thailand zijn gewoon min of meer alcoholist, gebruiken hun handjes, behandelen vrouwen niet goed of zijn lui. Daarom zijn die vrouwen al blij met iemand die gewoon lief en rustig is. Gaat echt niet alleen om geld. Ik heb zelf een jonge Aziatische gehad en daar mocht ik echt niets voor betalen. Ze wilde alles netjes delen. (De erfenis ook natuurlijk later :P)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205628812
In dat filmpje is ze in ieder geval duidelijk dat een partner sowieso geld moet hebben en als bonus er minimaal een beetje goed uit moet zien, als westerling ben je vaak lang en dat is een pre. Over een klik hebben of wat dan ook hoor ik haar niet erg.
pi_205629031
Volgend mij houden ze van witte scrotums
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 14 augustus 2022 @ 07:16:09 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205632923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:51 schreef qajariaq het volgende:
In dat filmpje is ze in ieder geval duidelijk dat een partner sowieso geld moet hebben en als bonus er minimaal een beetje goed uit moet zien, als westerling ben je vaak lang en dat is een pre. Over een klik hebben of wat dan ook hoor ik haar niet erg.
Zeker, de partner moet geld hebben. Realiseer je 40% van de mensen daar heeft regelmatig honger, waarvan de helft eigenlijk altijd. Die weten 's ochtends niet of ze die dag iets te eten kunnen krijgen, bemachtigen. School is er gratis voor kinderen, MAAR wel verplicht is een schooluniform inclusief schoenen. In een land waarin de armste helft van de inwoners geen schoenen heeft.
Ook hier in Nederland telt nagenoeg altijd in een relatie; of de man genoeg geld binnen brengt voor een beetje goed leven. Ook als de vrouw in principe met haar inkomsten een gezin kan onderhouden zal ze liever een man hebben met óók inkomsten. Dus wat verwacht je in landen waar geld gewoon betekent overleven. Want er is geen enkele vorm van bijstand, kindertoeslag, huursubsidie, en nauwelijks medische zorg als je geen geld hebt. Zelfs als witte toerist moet je in een ziekenhuis eerst 1000 USD op tafel leggen voordat ze ook maar naar je kijken, onderzoeken, wat je kwaal of ziekte kan zijn. In een land waarin een goede vakman 10 euro per dag verdient !!

Hou dat even in je achterhoofd als je oordeelt over deze mensen.
En verder, de jonge vrouw in de video is daar ook eerlijk in, ze zegt ergens, denk eraan, als je de vrouw neemt krijg je de familie erbij! Zelf is zij overigens duidelijk van zeer goed huize, alleen al haar Engels wijst daar op.

Ze heeft een veertigtal video"s ook met interviews van andere wat oudere Filipijnse vrouwen, maar ook van een "freelancer" dus zeg maar een prostituee. Dit is allemaal zo echt, zo 100% herkenbaar zoals het daar echt is ... Daarin ligt volgens mij de waarde van haar video's. ER is ook een video van haar met een advocaat, ook een redelijk jonge vrouw, waarin ze samen uit de doeken doen hoe gevaarlijk het daar qua wetgeving is voor een buitenlander. Ik merk daar duidelijk in dat ze zich ervoor schamen, wat dan weer echt op zijn Aziatisch gecamoufleerd wordt door veel (kinderlijk) lachen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 07:34:19 #25
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205632936
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgend mij houden ze van witte scrotums
Ik denk dat je het als grap bedoelt, maar het is oh zo waar.

Wit (in de zin van blank, dus Americano zoals wij "blanken" daar genoemd worden) is daar sexy, aantrekkelijk. Op tv zie je alleen heel lichte mensen, vaak mestizo's, dus met een ouder blank. Ook werden er soms mensen aangeduid met die sexy one. Dan vroeg ik ... wie? Dan bleek daarmee bedoeld te zijn iemand die een erg lichte huidskleur had.

Ook meegemaakt dat iemand meende dat ze werd uitgelachen door ons (twee Nederlanders) en zei, ik ben dan wel donker / zwart maar ik ben toch een goede vrouw.

Het hebben van een "Americano" als partner of echtgenoot / echtgenote (asawa) is zeker ook een stuk status. Zeker als die er nog een beetje goed en vooral goed verzorgd en gekleed uit ziet. Want mooi is die ( m/v) al snel, want "Americano" is dus blank.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 07:37:21 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205632943
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 08:17 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hier staan geen links, handig man...
Negatieve reactie

quote:
Positieve reactie, opbouwend. Thanx
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 07:42:47 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205632952
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
Veel lokale mannen op de Filipijnen of in Thailand zijn gewoon min of meer alcoholist, gebruiken hun handjes, behandelen vrouwen niet goed of zijn lui. Daarom zijn die vrouwen al blij met iemand die gewoon lief en rustig is. Gaat echt niet alleen om geld. Ik heb zelf een jonge Aziatische gehad en daar mocht ik echt niets voor betalen. Ze wilde alles netjes delen. (De erfenis ook natuurlijk later :P)
Dit is waar. En daarbij komt dat veel mannen vrouwen de hemel beloven en zich betrouwbaar en serieus voordoen en heel veel complimenten en chocolaatjes enz. geven (bola-bola) maar uiterlijk als ze 5 maanden zwanger is spoorloos verdwijnen. Wij Americano's daarentegen staan er om bekend om zowel rijker te zijn maar ook verantwoordingsgevoel te hebben en zelfs als het maar een vakantieliefde was maandelijks geld sturen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 07:56:14 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205632972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeft

Niks dan ellende, altijd ruzie maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen :')

Die culturen botsen zo ontzettend hard dat ze altijd spanningen hebben
Ja, dat kan zeker voorkomen. Maar ik vind Pinoy (Filipijnse vrouwen / mannen) erg welwillend en zich goed kunnende aanpassen. In heel veel beroepen kom je ze tegen, over de hele wereld, vaak ik de horeca, cruise schepen, bouwvak, huishouden, verpleging, schoonmaakploegen, Engels leraar enz. enz. Ik vind hen met een Duits woord zeer Anpassungsfähig.

Maar het zijn geen sloofjes, velen hebben een sterk karakter. Wat verwacht je van iemand (met kind?) die in zijn / haar thuisland op straat of in een squater area / slumps moet zien te overleven, en waar de "middenstand" zich daarin verschilt dat ze wel te eten hebben, in een heel kleine woning of kamer kunnen wonen en flessen LPG gas kunnen kopen ( om op te koken).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205633379
Ik denk trouwens ook dat Aziatische vrouwen minder geven om het uiterlijk van mannen. Ik heb het idee dat Nederlandse vrouwen altijd veel meer voorwaarden hebben, ook op het gebied van uiterlijk. Een Aziatische vrouw stelt die voorwaarden gewoon niet zo snel denk ik. Dat vind ik ook wel mooi aan ze.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205633972
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk trouwens ook dat Aziatische vrouwen minder geven om het uiterlijk van mannen. Ik heb het idee dat Nederlandse vrouwen altijd veel meer voorwaarden hebben, ook op het gebied van uiterlijk. Een Aziatische vrouw stelt die voorwaarden gewoon niet zo snel denk ik. Dat vind ik ook wel mooi aan ze.
Dat doen ze wel en met name de vrouwen uit de midden- en hogere klasse. De Aziatische vrouwen die met lelijke oude mannetjes gaan zijn vrouwen die voor 99.9% voor een paspoort en geld gaan en proberen uit hun uitzichtloze omgeving weg te komen.

De Aziatische vrouwen uit de midden- en hogere klassen verdienen zelf wel genoeg geld om prima van te leven. Om een kans te maken zul je een mooi uiterlijk en een goede baan moeten hebben om aan te geven dat jij goed voor jezelf kan zorgen en je best doet om wat van je leven te maken. Bedoel...ook Nederlandse vrouwen zullen niet op een ongemotiveerde, luie en lelijke man vallen.

Waar Aziatische vrouwen trouwens vooral mooi vinden is lang, (donker)blond haar en blauwe ogen maar denk maar niet dat ze gelijk aan je benen hangen. Laat jij maar zien dat jij haar leuk vindt, haar respecteert en echt voor haar wilt gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205634035
Ik ken genoeg liefdesrelaties tussen asians en Nederlanders die goed werken. Asians zijn traditioneler en doen graag het huishouden, nemen vaker de volledige zorg op van kinderen. En de man betaalt gewoon de vaste lasten, maar hoeft niks te doen in het huishouden. Dat is mijn ogen gewoon een gelijkwaardige relatie, waarbij ieder zijn steentje bijdraagt in de relatie.

Als beide partijen maar gelukkig zijn, wat is dan het probleem :?
  zondag 14 augustus 2022 @ 11:37:29 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205634193
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 07:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Negatieve reactie
[..]
Positieve reactie, opbouwend. Thanx
Graag gedaan!
Vind het wel leuk dat je probeert wat meer van de mensen te laten zien waar best veel over gepraat wordt. Wat vooroordelen wegnemen en de mens achter de vooroordelen te laten zien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 14 augustus 2022 @ 15:33:19 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205636596
Oh zo belangrijk .... respect!
De allerarmsten die op straat op een kartonnen doos slapen en leven van bedelen en / of losse snoepjes en losse sigaretten verkopen, willen respekt. Dat zit er zo diep in de cultuur.

Een van de dingen waarmee men hun respect toont is dat men vraagt om hen te zegenen (mano po).
Aan oude mensen vraag jij !! om jou te zegenen. Dat is het allergrootste respekt dat je kunt tonen., Mano po zeggen, dus vragen om jou te zegenen. en je neemt dan hun hand en drukt die tegen je voorhoofd.


Hoe diep dat er in zit. Als een bedelaar jou geld vraagt en je geeft niet, zeg je als heer ... patawaran po. Dat is een verklaring dat je niet geeft/ Maar zie je ook hier weer het woordje po. Dat betekent respect, zowel naar vrouw als man toe. Soms hoor je een gesprekje, de ene praat en de andere zegt alleen maar oh po. Oh is ja, dus ja meneer of ja mevrouw is bedoeld. Weet je meteen wie de baas is (heel vaak overigens een vrouw).
Als je po zegt mag het verschil niet te groot zijn. Als Americano man ga je niet tegen een 15 jarige po zeggen, want dan denkt men dat je hem of haar voor de gek houdt. En dat is weer gezichtsverlies, en dat hoor je niet te doen. Hoe hoger je status, hoe minder gezichtsverlies je iemand hoort te veroorzaken (wordt van je verwacht, anders ben je geen echte "heer")

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 14-08-2022 15:38:32 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 15:50:33 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205636789
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
Zijn vaak ook dezelfde (uiterlijk)type westerse mannen (ouder, dik) met dezelfde (uiterlijk) type Aziatische vrouwen (lelijk, dik). Deze vrouwen dragen ook het liefst van die strakke kleren waar je de drempels kunt tellen :D

Heel af en toe zie je wel jonge, goeduitziende westerse mannen met goeduitziende jonge Aziatische vrouwen.
Al eens ooit gedacht dat die koppels misschien al 25 jaar samen / getrouwd kunnen zijn/ Of meer ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205637400
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat doen ze wel en met name de vrouwen uit de midden- en hogere klasse. De Aziatische vrouwen die met lelijke oude mannetjes gaan zijn vrouwen die voor 99.9% voor een paspoort en geld gaan en proberen uit hun uitzichtloze omgeving weg te komen.

De Aziatische vrouwen uit de midden- en hogere klassen verdienen zelf wel genoeg geld om prima van te leven. Om een kans te maken zul je een mooi uiterlijk en een goede baan moeten hebben om aan te geven dat jij goed voor jezelf kan zorgen en je best doet om wat van je leven te maken. Bedoel...ook Nederlandse vrouwen zullen niet op een ongemotiveerde, luie en lelijke man vallen.

Waar Aziatische vrouwen trouwens vooral mooi vinden is lang, (donker)blond haar en blauwe ogen maar denk maar niet dat ze gelijk aan je benen hangen. Laat jij maar zien dat jij haar leuk vindt, haar respecteert en echt voor haar wilt gaan.
Je weet dat er een 2 miljard Aziatische vrouwen zijn? Die scheer jij voor het gemak allemaal over 1 kam.
  Official ESF Kreviewer zondag 14 augustus 2022 @ 17:05:12 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205637509
Ik heb mijn (jongere) vriendin in Vietnam leren kennen. Heb niet het idee dat het cultuurverschil heel groot is, maar ik merk wel dat ze uit Utrecht komt.
pi_205637957
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Je weet dat er een 2 miljard Aziatische vrouwen zijn? Die scheer jij voor het gemak allemaal over 1 kam.
Stel je niet aan.

quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn (jongere) vriendin in Vietnam leren kennen. Heb niet het idee dat het cultuurverschil heel groot is, maar ik merk wel dat ze uit Utrecht komt.
:P
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:54:51 #38
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205642400
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn (jongere) vriendin in Vietnam leren kennen. Heb niet het idee dat het cultuurverschil heel groot is, maar ik merk wel dat ze uit Utrecht komt.
Lees je zin nog eens, heb je je niet vergist .... ik denk dat het woordje NIET er nog een keer in moet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Official ESF Kreviewer maandag 15 augustus 2022 @ 10:11:18 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205642508
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Lees je zin nog eens, heb je je niet vergist .... ik denk dat het woordje NIET er nog een keer in moet.
Ik denk het niet.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:36:20 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205646014
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:11 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik denk het niet.
Shit ja, zie het nu. Was vanochtend nog vóór de koffie. Moet ik niet meer doen, reageren voordat ik koffie heb gehad c_/ c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')