abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215210272
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 16:55 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen :P

Tot de volgende reboot dan maar :W
Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.
pi_215234221
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.
pi_215235739
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.
Klop maar dat hij z’n inspiratie voor de joker ergens anders vandaan heeft is wel algemeen bekend. Ik heb zelf zo’n beetje alle belangrijke Batman comics wel thuis in de kast staan. Ik kan je de killing joke aanraden om eens te lezen.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:04:33 #130
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_215246074
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.
Liepen wel mensen de zaal uit. Het vele zingen doet de film niet goed.

Ik geef de film 3*

Hou mn hart vast voor Gladiator 2. Hopelijk weten ze die niet te verkloten.
pi_215246140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.

Ik geef de film 3*

Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.

Ik ga deze voorlopig toch maar niet kijken, het voelt een beetje als een 'put a chick in it and make it lame and gay' scenario door al die reacties. Kijk hem wel als ie een keer op een streamer voorbij komt.
-nee-
pi_215246172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:

Ik geef de film 3*

Gladiator 2 ga ik niet kijken, ik zag de trailer en dat lijkt me echt zo'n typisch nikszeggend uitmelk-vervolg dat niks aan deel 1 toevoegt. Itt deze film.
pi_215246490
Van de week gezien maar complete flop als je het mij vraagt.
pi_215246701
De film was niet zo slecht dat ik gedacht had. Ik vond die musical scenes soms wel wat hebben maar het einde was belabberd.
pi_215247239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet de Joker nog eens uitkijken maar het kon me maar matig boeien tnt.
Same here.
pi_215254186
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.

Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.

Ze hadden ook op safe kunnen spelen natuurlijk. Arthur ontsnapt uit een instituut/gevangenis, gaat de strijd aan met schurk A of held B, romantisch subplot dat slecht afloopt, en het eindigt in een dramatische ontknoping. Zo’n film had ze wel meer geld opgeleverd waarschijnlijk.
  maandag 14 oktober 2024 @ 01:06:28 #137
503174 CofyFerkeert
Professioneel Koffieleut
pi_215258190
Ga deze wel kijken in de bios denk ik
pi_215258556
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:29 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.

Ze hadden ook op safe kunnen spelen natuurlijk. Arthur ontsnapt uit een instituut/gevangenis, gaat de strijd aan met schurk A of held B, romantisch subplot dat slecht afloopt, en het eindigt in een dramatische ontknoping. Zo’n film had ze wel meer geld opgeleverd waarschijnlijk.
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
pi_215277655
Gisteravond geweest. Ik vond het knap dat ze niet het vervolg hebben gemaakt wat "de massa" zou willen. Het hele musical gebeuren vond ik nog wel mee vallen, die scenes met To Love Somebody e.d. vond ik zelfs best goed. Maar er gebeurd eigenlijk niet zo heel veel in de film. Mooie beelden, geluid etc, maar qua verhaal echt totaal niet boeiend.
Nee.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 12:41:25 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215279682
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:

[..]
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.
pi_215279800
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.
Ik vond het een heel goede film.
  Forum Admin woensdag 16 oktober 2024 @ 12:54:11 #142
35723 crew  GGMM
pi_215279830
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:
Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215279945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.
pi_215280495
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef Document1 het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. _O-

Ik heb donderdag de eerste nog een keer gezien en gisteren deel twee. Ik vond het fantastisch, echt een trip. Ik wil niet teveel spoileren maar als je de eerste goed vind moet je deze eigenlijk ook wel zien. Dat musical gedeelte valt wel mee uiteindelijk en zit er goed in verwerkt.
Musical had van mij wel de helft minder gemogen, maar idd het zit er soms ook goed in verwerkt. :)

Ik geef het een 7.3
Toch wel blij dat ik ben gegaan. Dit is wel echt voor de bioscoop.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215280523
Mensen die deel 2 goed vonden, ze bestaan gewoon. Ongelooflijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2024 14:25:34 ]
pi_215280624
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.
Moet wel zeggen, ik was laatst in de Rembrandt bij een Hollywoodfilm, die zaal was nog niet eens halfvol, maar het Springhaver en Louis Hartlooper in Utrecht zitten steeds stampvol, wat er ook draait. Ik heb soms het gevoel dat de filmhuis-fanaat ook gewoon massa is.
-nee-
pi_215321332
Ik snap dat deze film niet voor de massa is maar ik vond het echt een mooie en ontroerende film. Heel mooi gemaakt, sets en locaties zagen er prima uit, acteerprestaties top en het verhaal was heel erg vermakelijk. De liedjes vond ik trouwens ook mooi gedaan. Ik geef m dus een 8,5 van 10.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2024 16:26:53 ]
pi_215717189
Eindelijk gezien maar wat bijzonder matig allemaal terwijl je zo’n topcast hebt ;(
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')