quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen
Tot de volgende reboot dan maar
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.
Klop maar dat hij z’n inspiratie voor de joker ergens anders vandaan heeft is wel algemeen bekend. Ik heb zelf zo’n beetje alle belangrijke Batman comics wel thuis in de kast staan. Ik kan je de killing joke aanraden om eens te lezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.
Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.
Liepen wel mensen de zaal uit. Het vele zingen doet de film niet goed.
Ik geef de film 3*
Hou mn hart vast voor Gladiator 2. Hopelijk weten ze die niet te verkloten.
Gladiator 2 ga ik niet kijken, ik zag de trailer en dat lijkt me echt zo'n typisch nikszeggend uitmelk-vervolg dat niks aan deel 1 toevoegt. Itt deze film.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.
Liepen wel mensen de zaal uit. Het vele zingen doet de film niet goed.
Ik geef de film 3*
Hou mn hart vast voor Gladiator 2. Hopelijk weten ze die niet te verkloten.
Same here.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet de Joker nog eens uitkijken maar het kon me maar matig boeien tnt.
Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:29 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.
Ze hadden ook op safe kunnen spelen natuurlijk. Arthur ontsnapt uit een instituut/gevangenis, gaat de strijd aan met schurk A of held B, romantisch subplot dat slecht afloopt, en het eindigt in een dramatische ontknoping. Zo’n film had ze wel meer geld opgeleverd waarschijnlijk.
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Ik vond het een heel goede film.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:
Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Musical had van mij wel de helft minder gemogen, maar idd het zit er soms ook goed in verwerkt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.![]()
Ik heb donderdag de eerste nog een keer gezien en gisteren deel twee. Ik vond het fantastisch, echt een trip. Ik wil niet teveel spoileren maar als je de eerste goed vind moet je deze eigenlijk ook wel zien. Dat musical gedeelte valt wel mee uiteindelijk en zit er goed in verwerkt.
Moet wel zeggen, ik was laatst in de Rembrandt bij een Hollywoodfilm, die zaal was nog niet eens halfvol, maar het Springhaver en Louis Hartlooper in Utrecht zitten steeds stampvol, wat er ook draait. Ik heb soms het gevoel dat de filmhuis-fanaat ook gewoon massa is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |