Persoonlijk hou ik wel van liedjes dus ga sowieso kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.
Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Dat vond ik net een soapserie, die film.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb helemaal niks met Gaga maar vond haar wel goed in A Star Is Born.
Oh, dat wist ik ook nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot ik las dat het een soort musical is.
Ik haat musicals.
Moet zeggen dat ik het wel naar voren heb zien komen, en dat dat nou precies de enige reden is dat ik heel matig enthousiast ben. Echt, welke dronken maftoeter bedenkt dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.
Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Hoezoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:26 schreef Nielsch het volgende:
Vraag me nog wel af hoeveel mensen bij voorbaat al een 1 geven ivm de liedjes zonder de film te zien. Denk best veel
Het was geen onaardige film, maar hij kan niet in de schaduw staan van het eerste deel. Er zit geen opbouw in, het gaat nergens heen, je leert niets nieuws over hem, noch over Harley Quinn. Kortom, hooguit een zesje waard, vooral vanwege zijn toch ijzersterke acteerwerk, maar waar Joker een film is die ik nog vaker zal zien vind ik één keer voor deze wel genoeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut film was dit zeg. @:Wereldgozer
Wat een onzin zeg.quote:
Is dit niet oke voor de eerste week? Geen verstand van Box Office projectories om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Domestic Box Office $40,000,000
International Box Office $81,100,000
Worldwide Box Office $121,100,000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.
Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij een verrassing toen ik hem zag zaterdag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik ook nog niet.Loop ik bij een film ook niet warm voor. Maar de eerste vond ik geweldig, dus ik moet hem zien.
En sowieso JoaquinGod.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.
Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Elke keer een "oh no" gevoel zodra er weer een liedje ingestart werdquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.
Over de spoiler:Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen
Tot de volgende reboot dan maar![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |