abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215156205
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:

[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds. :N

Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Persoonlijk hou ik wel van liedjes dus ga sowieso kijken.
pi_215156272
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:34 schreef Nielsch het volgende:

Ik heb helemaal niks met Gaga maar vond haar wel goed in A Star Is Born.
Dat vond ik net een soapserie, die film.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215156288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik keek er naar uit tot ik las dat het een soort musical is.

Ik haat musicals.
Oh, dat wist ik ook nog niet. :D Loop ik bij een film ook niet warm voor. Maar de eerste vond ik geweldig, dus ik moet hem zien.
En sowieso JoaquinGod.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215163590
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:

[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds. :N

Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Moet zeggen dat ik het wel naar voren heb zien komen, en dat dat nou precies de enige reden is dat ik heel matig enthousiast ben. Echt, welke dronken maftoeter bedenkt dit.

Nog effe en Annie (die rooie, niet de negerin want dan is het niet Woke meer) speelt de hoofdrol in SAW deeltje 53.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215168619
Vraag me nog wel af hoeveel mensen bij voorbaat al een 1 geven ivm de liedjes zonder de film te zien. Denk best veel
pi_215169328
Wat een verschrikkelijk kut film was dit zeg. @Wereldgozer
  roze vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:52:14 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215177151
Koekoek IMDb score inmiddels een 5.4
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:58:05 #108
35723 crew  GGMM
pi_215177191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:26 schreef Nielsch het volgende:
Vraag me nog wel af hoeveel mensen bij voorbaat al een 1 geven ivm de liedjes zonder de film te zien. Denk best veel
Hoezo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Admin vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:21:07 #109
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215177342
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut film was dit zeg. @:Wereldgozer
Het was geen onaardige film, maar hij kan niet in de schaduw staan van het eerste deel. Er zit geen opbouw in, het gaat nergens heen, je leert niets nieuws over hem, noch over Harley Quinn. Kortom, hooguit een zesje waard, vooral vanwege zijn toch ijzersterke acteerwerk, maar waar Joker een film is die ik nog vaker zal zien vind ik één keer voor deze wel genoeg.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_215185506
quote:
Wat een onzin zeg. _O-

Ik heb donderdag de eerste nog een keer gezien en gisteren deel twee. Ik vond het fantastisch, echt een trip. Ik wil niet teveel spoileren maar als je de eerste goed vind moet je deze eigenlijk ook wel zien. Dat musical gedeelte valt wel mee uiteindelijk en zit er goed in verwerkt.
pi_215185827
Als mensen weglopen uit een film is dat vaker een goed teken dan een slecht teken. En als ze er boos door worden wordt de film extra interessant. Ik ga hem waarschijnlijk deze week kijken.
pi_215193021
pi_215194632
Domestic Box Office $40,000,000
International Box Office $81,100,000
Worldwide Box Office $121,100,000
pi_215194726
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Domestic Box Office $40,000,000
International Box Office $81,100,000
Worldwide Box Office $121,100,000
Is dit niet oke voor de eerste week? Geen verstand van Box Office projectories om eerlijk te zijn.
De enige echte.
pi_215195742
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.

Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215198455
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.

Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.

Over de spoiler:

SPOILER
pi_215199969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh, dat wist ik ook nog niet. :D Loop ik bij een film ook niet warm voor. Maar de eerste vond ik geweldig, dus ik moet hem zien.
En sowieso JoaquinGod.
Was voor mij een verrassing toen ik hem zag zaterdag.
Geef daar ook niet zo veel om en het waren er veel te veel het verhaal leed eronder en al met al een zwakke film die weinig op deel 1 lijkt.

Dat gekwelde en zijn psychische toestand had veel beter uitgediept kunnen worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:29:57 #119
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215200660
My 2 cents:
twitter
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215200669
Wat zijn die 2 cents dan precies?
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:31:43 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215200682
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:

SPOILER
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:34:10 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215200717
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Document1 het volgende:
Wat zijn die 2 cents dan precies?
Elke keer een "oh no" gevoel zodra er weer een liedje ingestart werd :P
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:34:44 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215201272
'Nuff said
twitter
pi_215203154
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 07:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]
In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.

Over de spoiler:

SPOILER
Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.

SPOILER
Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen :P

Tot de volgende reboot dan maar :W
pi_215203171
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')