Ik hoop het niet, want ik heb echt de pest aan musicals.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat het een musical is. Hier en daar zullen dingen zich wellicht in zijn hoofd afspelen, maar ik vermoed echt geen greatest showman/les miserables/la la land musical.
Gezien de tijdlijn lijkt me dit dan ook de Harvey Dent in zijn jongere jarenquote:
Ik werk doordeweeks gewoonquote:Op maandag 30 september 2024 13:54 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM ik verwacht jou donderdag bij Pathe Joker Night met een verslag na afloop. Teaser in de pauze graag.
Dan ga ik bij m'n moeder eten dus ik kan helaas niet.quote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Draait vast wel na kantooruren
Rotten Tomatoes is ook meedogenloos. 63%.quote:Na twee uur en twintig minuten blijft vooral de vraag hangen: waarom hebben we hiernaar gekeken?
Ga je alleen naar de bios als een film goed wordt beoordeeld online?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, deze wordt helaas erg matig beoordeeld.
Ik wacht wel totdat hij op een streamingdienst staat.
Sorry @:Aberkullie
mwah Rotten Tomatoes kwam ook maar tot 69% voor Joker 1 dus dat zegt niet altijd wat. Die werd ook grotendeels neergesabeld door recensenten. Wat niet wil zeggen dat dit een goede film is, maar ik neem scores van recensenten altijd met een korrel zout.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:02 schreef Rnie het volgende:
Oei... 2 van de 5 sterren.
https://www.ad.nl/show/re(...)teertalent~add58daf/
[..]
Rotten Tomatoes is ook meedogenloos. 63%.
https://www.rottentomatoes.com/m/joker_folie_a_deux
Eigenlijk wel, ja. Anders vind ik het zonde geld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ga je alleen naar de bios als een film goed wordt beoordeeld online?
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.quote:Op maandag 30 september 2024 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
De film gaat toch musical achtig zijn en totaal anders dan de vorige?
Ik kijk er niet echt naar uit meer.
Geen probleem, misschien kun je dan een review voor Inside Out 2 schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, deze wordt helaas erg matig beoordeeld.
Ik wacht wel totdat hij op een streamingdienst staat.
Sorry @:Aberkullie
ik ook, met de AH actie bij Pathé scheelt het toch weer de helft als je met z'n tweeën gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.![]()
Maar ik ga hem wel in de bios kijken.
Ik keek er naar uit tot ik las dat het een soort musical is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.![]()
Maar ik ga hem wel in de bios kijken.
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah Rotten Tomatoes kwam ook maar tot 69% voor Joker 1 dus dat zegt niet altijd wat. Die werd ook grotendeels neergesabeld door recensenten. Wat niet wil zeggen dat dit een goede film is, maar ik neem scores van recensenten altijd met een korrel zout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |