abonnement Unibet Coolblue
pi_205671862
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Omdat ze zoveel mogelijk willen weten? Het gaat dan om de gedeeltes die het onderzoek niet torpederen. De vraag is of dat de moeite waard is maar ze kunnen het altijd proberen toch?

Dan krijg je dit soort geredacteerde pagina's :D

[ afbeelding ]
Ok. Was vergeten dat het buiten Nederland ook zo gaat. 8)7

Ondertussen: Weisselberg gaat praten. Alleen niet persoonlijk over/tegen trump getuigen 8-) wel over de business.
pi_205671895
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ok. Was vergeten dat het buiten Nederland ook zo gaat. 8)7

Ondertussen: Weisselberg gaat praten. Alleen niet persoonlijk over/tegen trump getuigen 8-) wel over de business.
Ja zag het terwijl er eerst een bericht was dat hij niet meewerkte maar hij gaat dus wel getuigen tegen Trump Org.

twitter

Helaas is het steeds een artikel wat niet toegankelijk is -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:28:52 #253
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671938
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 01:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja zag het terwijl er eerst een bericht was dat hij niet meewerkte maar hij gaat dus wel getuigen tegen Trump Org.

[ twitter ]
Helaas is het steeds een artikel wat niet toegankelijk is -O-
https://archive.ph/L4O88 ;)
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:36:10 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671952
Wat Giuliani wil gaat ook niet werken hoor ik net... je kunt als advocaat blijkbaar alleen 'client privilege' claimen wanneer het zaken betreft waarin je zelf geen (mede)verdachte bent, maar zoals we weten is dat hier niet bepaald het geval. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 18-08-2022 01:53:34 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:41:38 #255
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671954
Als je een grapje maakt en het blijkt dan gewoon waar te zijn -O-

Kinzinger: Some people 'equate Donald Trump with the person of Jesus Christ'

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 01:51:23 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205671963
twitter

Nice
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205671995
Ja hoor, hij loopt weer lekker binnen. Lucratieve bezigheid dat stelen van overheidsstukken :')

twitter

Maar Cheney is pas echt een grifter :D

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 18-08-2022 03:38:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:20:33 #258
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205672128
To whom it may concern, er staat een transcript online van de gelekte Bannon tapes, spicy.

quote:
Bannon: On that night. Remember, the key is Tuesday night. I think we took care of, because three weeks ago, it looked like Biden could win on Tuesday night, right? He could win Ohio. He could win Florida. If he wins Ohio or Florida, game over. Doesn’t matter what happens in Arizona. Trump absolutely has to win those two states early, or at least be in it, win Ohio and be ahead in Florida.

I think we took that off the table. So my point is, any peaceful resolution of this is probably gone, because the other three alternatives, either Biden’s up slightly and Trump says he stole it, right, and he’s not leaving, or it’s undefined and we can’t figure out who’s leading and Trump saying he’s stealing it and he’s not leaving. Or Trump’s leading, which is the one they’re gonna burn the city down after, because, and this is what’s gonna happen. I think right now in the polling, Trump’s doing good in Ohio, and remember, Ohio closes at 7, 7:30, it’s early, it’s an early reporting state. Florida is at 8. And you’ll know that, so between, by 9 or 10, you’ll have a real sense of where this is.

As it sits here today on Saturday afternoon, 10 or 11 o’clock, Trump’s gonna walk into the Oval Office, tweet out, “I’m the winner. Game over. Suck on that.” Right? And literally, they’re gonna try to burn the city down. It’s gonna explode.
Here’s the Whole Transcript of That Leaked Steve Bannon Tape, Annotated

Deze man is compleet krankzinnig, wat een geraaskal. 8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door kladderadatsch op 18-08-2022 07:29:13 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:26:20 #259
3928 Ulx
pi_205672414
Johnson loopt behoorlijk achter op Barnes in de laatste peilingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205672550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:26 schreef Ulx het volgende:
Johnson loopt behoorlijk achter op Barnes in de laatste peilingen.
En dan moet ik toch weer goochelen https://thehill.com/homen(...)in-senate-race-poll/

Ook: in Florida https://andoverpoll.com/2(...)y-very-slim-margins/

En: in Texas https://en.as.com/latest_(...)t-or-beto-orourke-n/
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 09:49:40 #261
3928 Ulx
pi_205673170
Het argument: "het is nog nooit gebeurd dus moet ik niet de eerste zijn" is niet echt sterk.

twitter
pi_205674333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:49 schreef Ulx het volgende:
Het argument: "het is nog nooit gebeurd dus moet ik niet de eerste zijn" is niet echt sterk.

[ twitter ]
Dat een zittende president een vice-president presst mee te doen aan verkiezingsfraude en een staatsgreep was ook nog nooit gebeurd in Amerika.
Banana-republiek mentaliteit van die president ?

Pence zelf, was bijna dood door de volksmennerij van zijn chef. En ik vermoed dat hij nooit vrijuit zal erkennen van: Chef wilde dat ik meedeed aan verkiezingsfraude en een tot mislukkinggedoemd staatsgreep..
Het zwijgen van deze slachtoffer, maakt hem tot dader.
pi_205675027
quote:
81s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Ja hoor, hij loopt weer lekker binnen. Lucratieve bezigheid dat stelen van overheidsstukken :')

[ twitter ]

Grifting all the way to prison.
I´m back.
pi_205675070
quote:
BATON ROUGE, La. (WAFB/Gray News) - A Louisiana mother has a week to make an unthinkable decision about whether she should carry her baby to term, even though she says doctors tell her it will not survive.

Nancy Davis is 13 weeks pregnant with her second child. She got her first ultrasound at Woman’s Hospital in Baton Rouge when she was 10 weeks pregnant. She and her boyfriend were excited to welcome their new baby but soon learned the pregnancy would not go the way they planned, WAFB reports.

“It was an abnormal ultrasound, and they noticed the top of the baby’s head was missing and the skull was missing. The top of the skull was missing,” Davis said.

Davis says her baby was diagnosed with acrania, a rare and fatal condition where the baby’s skull fails to form in the womb. According to health experts, babies with this condition only survive minutes to hours after birth.

“It’s hard knowing that I’m carrying it to bury it. You know what I’m saying?” Davis said.

But because her life was not in danger and the baby’s condition does not fall under Louisiana Department of Health’s list of qualifying conditions, Davis was denied an abortion.
https://www.live5news.com(...)bys-fatal-condition/
Incelfrikandel
pi_205675139
quote:
Monsterlijk gewoon. En dat vanwege een middeleeuws bijgeloof. :N
pi_205675164
twitter
I´m back.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:21:49 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_205675342
Dat is een tijdelijke opschorting vanwege een rechtszaak over de definitie van fetal heartbeat. Er is een discussie of dat pas officieel een hartslag is als het hart en beide hartkamers zijn ontwikkeld of niet.
Een hartslag kan al gehoord worden bij 4 - 6 weken zwangerschap, maar het hart en beide hartkamers zijn pas ontwikkeld rond de 8 - 10e week.

South Carolina verbiedt abortus in principe nadat er een hartslag is. Dus dan is de definitie wel belangrijk. Maar het betekent dus niet dat de wetgeving zal veranderen. Het kan wel wat extra tijd opleveren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205676010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:21 schreef livelink het volgende:
Dat is een tijdelijke opschorting vanwege een rechtszaak over de definitie van fetal heartbeat. Er is een discussie of dat pas officieel een hartslag is als het hart en beide hartkamers zijn ontwikkeld of niet.
Een hartslag kan al gehoord worden bij 4 - 6 weken zwangerschap, maar het hart en beide hartkamers zijn pas ontwikkeld rond de 8 - 10e week.

South Carolina verbiedt abortus in principe nadat er een hartslag is. Dus dan is de definitie wel belangrijk. Maar het betekent dus niet dat de wetgeving zal veranderen. Het kan wel wat extra tijd opleveren.
Ja, tijdelijke opschorting idd.
I´m back.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:45:04 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_205676109
twitter

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:53:56 #270
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205676166
Zou dat komen doordat de MAGA's momenteel hun geld rechtstreeks naar Trump sluizen? Van die laatste hoeft de GOP iig geen financile steun te verwachten.
pi_205676316
quote:
Lijkt me meer te maken te hebben met hun zwakke prestaties. Oz is in het algemeen een vrij zwakke kandidaat en Johnson en Masters zijn complotgekkies la Trump en DeSantis. Johnson en Masters gaan geen gematigdere kiezers aanspreken. Eigenlijk gek dat de GOP voor dergelijke wappies heeft gekozen terwijl recent Glenn Youngkin liet zien hoe je met een toch vrij rechts programma toch de wat gematigdere kiezer aan kunt overtuigen.
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 15:33:48 #272
3928 Ulx
pi_205676427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Lijkt me meer te maken te hebben met hun zwakke prestaties. Oz is in het algemeen een vrij zwakke kandidaat en Johnson en Masters zijn complotgekkies la Trump en DeSantis. Johnson en Masters gaan geen gematigdere kiezers aanspreken. Eigenlijk gek dat de GOP voor dergelijke wappies heeft gekozen terwijl recent Glenn Youngkin liet zien hoe je met een toch vrij rechts programma toch de wat gematigdere kiezer aan kunt overtuigen.
Een probleem voor de GOP is dat bij een flink deel van de GOP achterban het afschaffen van Roe niet bepaald populair is. Je ziet nu ook dat vaders ineens veel meer geneigd zijn voor D te gaan. Blijkbaar heeft niet elke papa zin om met en een getraumatiseerde dochter n een kleinkind te komen te zitten. Heel weinig papa's hebben daar denk ik zin in. Verder heeft de Trump Partij (Eric T noemde de GOP gewoon zo) helemaal geen programma meer. Dat kost ze de stemmen van normale mensen,

En New Jersey inwoner Oz die in n van zijn tien huizen de stembiljetten voor verkiezingen in Turkije invult terwijl hij aan de crudit knabbelt kan wel doen alsof hij blue-collar patriot is, maar daar trapt natuurlijk niemand in PA in.
pi_205676951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:58 schreef budha het volgende:

[..]
Monsterlijk gewoon. En dat vanwege een middeleeuws bijgeloof. :N
Nu kan ik me voorstellen, dat of vrouwen nu voor abortus zijn, ook deze keuze kunnen maken, omdat de zwangerschap zelf heel gewensd is voor ze.

Maar dat de overheid besluit dat je het moet uitdragen (zoals in dit geval) is gewoon puur gestoordheid en onnodig lijden veroorzaken, bij de vrouw, wat veel meer schade gaat opleveren dan een dood geboren kind op de wereld zetten.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 16:43:00 #274
3928 Ulx
pi_205677002
Goed nieuws voor de Trumpisten!

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 17:23:17 #275
3928 Ulx
pi_205677402
Slecht nieuws voor Trump

twitter
pi_205677790
^

Ook zo benieuwd hoe de extremen hierop gaan reageren? O, belasting ontduiking moet kunnen?
pi_205677922
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:02 schreef fliert het volgende:
^

Ook zo benieuwd hoe de extremen hierop gaan reageren? O, belasting ontduiking moet kunnen?
Ik zet mijn geld op “Omgekocht met strafverlaging”.
pi_205677932
quote:
Natuurlijk, dat maakt hem namelijk een slimme zakenman.
pi_205679136
Al Capone viel niet te pakken op crimineel gedrag, behalve dan belastingfraude.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:20:53 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_205679199
quote:
^

In het andere topic was op de zwendel van honderden miljoenen dollars door Trump University wijzen, last hebben van enorme TDS, dus die reageren ongeveer hoe je verwacht dat ze erop reageren.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205679803
Dit werd de uitspraak:
twitter
  Intelligentste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 21:45:59 #282
222817 Recce
pi_205680462
Oeps, verkeerde topic.
pi_205681296
Draadje van 10 tweets. Interesting: all the time ahead:
twitter
pi_205681821
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:49 schreef AnneX het volgende:
Draadje van 10 tweets. Interesting: all the time ahead:
[ twitter ]
Als ik mediabiasfactcheck zo lees, of een beetje google, is dit niet bepaald een beste bron.
Incelfrikandel
pi_205682064
twitter

Goed zo Donny, blijven liegen .
DoJ, voormalige stafmensen, media, nog heldere partijleden.... vooral die van je afstoten

*O* *O* *O* go Donny *O* *O* *O*
pi_205682326
quote:
^

But Obama, but Hillary, but Hunter Biden :'(
pi_205682334
quote:
88s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:17 schreef Kijkertje het volgende:
Ow in juli beweerde Kash Patel (die namens Trump bemiddelde met het Nationaal Archief) nog dat het 'declassificeringsproces' gestopt is door 'cronies' :D

[ twitter ]
[ twitter ]
En nu beweren ze dat er een 'standing order' van kracht was dat alle stukken die Trump meejatte vrijgegeven zijn. Erg geloofwaardig! :')
Wow erg interessant! :7

Nog meer over .... jawel Kash Patel! en zijn interviews met rechtse media waarin hij hun plan uiteenzette om geclassificeerde documenten alsnog openbaar te maken. Die interviews zouden mede een reden kunnen zijn geweest voor het DoJ om een strafrechterlijke vervolging te beginnen. En die documenten hebben allemaal betrekking op de onderzoeken naar Trump van Russia Gate tot Ukraine incl. zijn 2 impeachments.

Dat verklaart een hoop :Y

twitter

quote:
As this article was going to press, ABC News published a report that weeks before the Mar-a-Lago search, former President Donald Trump’s associate Kash Patel “vowed to retrieve classified documents from the National Archives and publish them on his website.”

If that scheme involved Trump himself and the Mar-a-Lago documents, it could have significant legal implications for the Justice Department’s ongoing criminal investigation. Any plan to release the documents could potentially trigger specific elements of the Espionage Act and other criminal statutes designed with the core purpose of preventing unlawful dissemination of classified and other sensitive government documents. As I discuss below, credible evidence of such a plan also would likely factor into the Justice Department’s decision on whether to bring criminal charges.

The ABC News report is based on an interview Patel gave in June. However, Just Security has collected six other interviews and statements in which Patel discussed and elaborated on this plan. The excerpts of each of those are appended below.

The June interview may be among the most innocuous. It suggested Patel would go to the National Archives to obtain the documents. Likewise, in another interview on July 4, Patel suggested his plan was to pressure the Archives to release materials in their possession. Less innocuous and far more incriminating, however, are other interviews in which Patel more explicitly discussed an effort to release documents housed at Mar-a-Lago.

Patel is no ordinary aide to Trump. During the Trump administration, he served as Deputy Assistant to the President, a job he reportedly “landed after Fox News host Sean Hannity took him to meet Trump in the Oval.” After the November 2020 elections, Patel was dispatched to the Defense Department as chief of staff to the acting defense secretary where, among other activities, he reportedly pursued the idea that Italian military satellites had been used to turn votes to Joe Biden in the presidential election, according to Jonathan Karl’s book and the House Select Committee hearings. Since leaving office, Patel has joined the board of directors for the former president’s media company, Trump Media & Technology Group. On June 19, 2022, Trump sent a letter to the National Archives designating Patel as one of the former president’s “representatives for access to Presidential records of my administration.” Patel claims to have been in the room when then-President Trump verbally declassified documents. He has often made other statements in right-wing interviews that anticipate and put forward Trump’s specific claims of innocence about the Mar-a-Lago documents.

The Dissemination Plan
When news of the Mar-a-Lago documents began heating up in May 2022, Patel spoke with right-wing media outlets about Trump’s objectives in retaining these documents. He began laying out the defense that the documents had been “declassified,” and specifically identified Trump’s goal to release the information publicly. He described the content of the documents to include matters related to the Russia investigation (Crossfire Hurricane), but also a much broader range of issues.

“It’s information that Trump felt spoke to matters regarding everything from Russiagate to the Ukraine impeachment fiasco to major national security matters of great public importance — anything the president felt the American people had a right to know is in there and more,” Patel told Bretbart on May 5. He also said, “Trump declassified whole sets of materials in anticipation of leaving government that he thought the American public should have the right to read themselves.”

That same day, Patel spoke with a right-wing video show and discussed Trump’s goal of “transparency” in releasing such information. He said:

“Part of that transparency comes in the form of, you know, providing the American public with information that should never have been classified or kept from them in the first place. And what he did was on his way out of the White House, he declassified — made available to every American citizen in the world — large volumes of information relating, not just to Russiagate, but to national security matters, to the Ukraine impeachment, to his impeachment one, impeachment two.”

All things that deep-staters, as you know, Buck, in government go in there and get their hands on and classify ’cause they don’t want the truth to get out ’cause it’s gonna make Trump look good ’cause he always supported the truth and the facts. And that’s what we have here is a whole slew of documents and information that President Trump wanted to put out.”

“We’re hoping to get this information out soon,” he added.

In the June 21, 2022 interview covered by ABC News, Patel spoke about using his official status as Trump’s representative to the National Archives to obtain and release the documents. He said, “Now that I am now officially a representative for Donald Trump at the National Archives, I’m going to march down there — I’ve never told anyone this, because it just happened, and I’m going to identify every single document that they blocked from being declassified at the National Archives and we are going to start putting that information out next week.” It is notable that Patel promised to start putting out the information, even though his interviews were replete with references to the National Archives opposing such a move.

In a July 4 interview for another far-right media show, Patel referred to pressing the National Archives for documents on the Russia investigation to “be released because they are already declassified.” Referring to the Russia investigation, he said “the American public has only seen sixty percent of what we’ve been able to see;” “Why won’t they release the other forty percent? … So I am going to continue that work at the National Archives, I apologize I can’t get it declassified overnight, but I’m on it.” At varying points in the interview, Patel appeared to maintain the line that the information was already declassified and at other times admit it was not.

[..]
Maar geen nood, Trump kan ook gewoon in de gevangenis kandidaat zijn voor het presidentschap _O-

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 06:31:53 ]
pi_205682345
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Als ik mediabiasfactcheck zo lees, of een beetje google, is dit niet bepaald een beste bron.
Oops. Al weer :R in de fout!? Het is dan een RT via een bron, die ik wel vertrouwde. En dan bewaar ik het draadje voordat het verdwijnt en post het dan zonder check verder. Dan moet ik mijn leven beteren.
Dank voor de correctie.
pi_205682346
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 03:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oops. Al weer :R in de fout!? Het is dan een RT via een bron, die ik wel vertrouwde. En dan bewaar ik het draadje voordat het verdwijnt en post het dan zonder check verder. Dan moet ik mijn leven beteren.
Dank voor de correctie.
Wat erin staat klopt ook wel hoor. Alles wijst er nu op dat het DoJ al maanden bezig was. Daar zijn alle deskundige commentatoren die ik vertrouw (en die zich dus al maanden afvroegen of Garland zich daar uberhaupt mee bezighield) het ook mee eens. :Y

En idd als de retweeter te vertrouwen is telt dat mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 04:30:45 ]
pi_205682357
Uit een draadje over Weisselberg's veroordeling/ plea deal:

twitter

Blijf het maar een vreemde plea deal vinden. Wel verplicht zijn waarheidsgetrouw tegen de Trump Organisatie moeten getuigen (op straffe van 5-15 jaar) maar niet tegen Trump persoonlijk? Hoe werkt dat? Aan personeel is er verder niet veel. Dat is Trump & familie? Eigenlijk wordt er dus een bedrijf aangeklaagd (welke sws geen gevangenisstraf oplegd kan worden) zonder aansprakelijkheid van de bedrijfsleiders of zo? Ik neem toch aan dat hij bv. gewoon op vragen moet antwoorden waarom hij bepaalde besluiten nam/ wie hem opdracht daartoe gaf :?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 04:26:29 ]
pi_205682365
Liz Cheney (die een mooie concession speech hield zoals het hoort) zegt haar tegenstandster herhaaldelijk gebeld te hebben om haar verlies te erkennen en te feliciteren maar sprak uiteeindelijk een boodschap in toen er niet werd opgenomen waarna Harriet Hageman beweerde dat ze helemaal haar verlies niet erkend had.

Cheney heeft nu de geluidsopname vrijgegeven waarop Hageman vervolgens weer met haar 'bewijs' komt :D

twitter

twitter

twitter

Erg VERDACHT! :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 04:33:41 ]
pi_205682375
twitter

quote:
A document unsealed Thursday, which offered specifics about the crimes the Justice Department is investigating, including "willful retention of national defense information," sharpens the focus on former President Donald Trump as a possible subject of the criminal probe, several legal experts told CNN.

US Magistrate Judge Bruce Reinhart on Thursday released several procedural court documents related to the FBI's search of Trump's home at Mar-a-Lago in Florida. The newly unsealed document was part of the application for the warrant and was among several largely procedural documents the judge unsealed Thursday.

Previously, the search warrant documents only listed the federal statutes, including the broad law known as the Espionage Act. And the documents released so far have made clear that Trump and others around him face potential legal exposure, including for possible obstruction of justice.

But the specific language on "willful retention" could point to the role of the former President, who would have been authorized to possess national defense documents while in office but not once he decamped to his private club and residence in Palm Beach, Florida.

In the filings, prosecutors also argued that they needed to keep secret their search warrant paperwork before the search last Monday, "because the integrity of the ongoing investigation might be compromised, and evidence might be destroyed."

[..]
... "willful retention of national defense information" ...
pi_205682376
DeSantis nieuwtjes 8-)

Federale rechter heeft de uitvoering van Florida's Stop WOKE Act (en DeSantis' paradepaardje) geschorst:

Uit draadje:

twitter

Meer informatie over de trainingen die DeSantis organiseert voor docenten hoe het onderwijs eruit hoort te zien als je 'wokeness' bant uit het onderwijs :')

Blijkbaar wordt er ook gesuggereerd dat de scheiding tussen Kerk en Staat in wezen een beslissing van de SC is. Het feit dat het in de Grondwet is opgenomen kan om de n of andere reden weggelaten worden :|W

En nog een mooi staaltje DeSantis-proparanda:

twitter

twitter

Het is sws opvallend hoe strikt geregisseerd de pressco's van de DeSantis tegenwoordig zijn. Moeilijke vragen van kritische journalisten zijn ook uitgebannen blijkbaar :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 05:56:33 ]
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 04:56:43 #294
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205682378
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 04:47 schreef Kijkertje het volgende:
Federale rechter heeft de uitvoering van Florida's Stop WOKE Act (en DeSantis' paradepaardje) geschorst:

Uit draadje:

[ twitter ]
Kan het nog aangevochten worden in hoger beroep of is deze uitspraak definitief?
pi_205682381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 04:56 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Kan het nog aangevochten worden in hoger beroep of is deze uitspraak definitief?
Dat zal best wel. Mss wil Trump's SC daar uiteindelijk wel een uitspraak over gaan doen :')

Oh dit is alleen het tijdelijke stopzetten in afwachting van een rechtszaak :7

twitter
pi_205682389
Wow deze formulering! Zo geslepen :{w

twitter
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 05:26:47 #297
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205682390
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 05:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat zal best wel. Mss wil Trump's SC daar uiteindelijk wel een uitspraak over gaan doen :')

Oh dit is alleen het tijdelijke stopzetten in afwachting van een rechtszaak :7

[ twitter ]

Dank voor het verduidelijken, had al het vermoeden dat het niet zo makkelijk zou gaan.
pi_205682398
Zelfs McConnell wordt een stuk voorzichtiger in zijn voorspellingen voor de midterms:

twitter

Artikeltje:

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2022 06:22:32 ]
pi_205682737
Als je ziet hoe uitgeblust en traag McConnell een townhall toespreekt en hoe energiek en positief Beto O’Rourke spreekt in een enthousiaste menigte …
dan is het lastig voor te stellen dat Abbott gaat scoren in Texas.
pi_205682914
Texas is toch die staat waar mensen die de mond altijd vol hebben over vrijheid het Dagboek van Anne Frank verboden hebben op scholen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')