abonnement Unibet Coolblue
pi_205671862
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Omdat ze zoveel mogelijk willen weten? Het gaat dan om de gedeeltes die het onderzoek niet torpederen. De vraag is of dat de moeite waard is maar ze kunnen het altijd proberen toch?

Dan krijg je dit soort geredacteerde pagina's :D

[ afbeelding ]
Ok. Was vergeten dat het buiten Nederland ook zo gaat. 8)7

Ondertussen: Weisselberg gaat praten. Alleen niet persoonlijk over/tegen trump getuigen 8-) wel over de business.
pi_205671895
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ok. Was vergeten dat het buiten Nederland ook zo gaat. 8)7

Ondertussen: Weisselberg gaat praten. Alleen niet persoonlijk over/tegen trump getuigen 8-) wel over de business.
Ja zag het terwijl er eerst een bericht was dat hij niet meewerkte maar hij gaat dus wel getuigen tegen Trump Org.

twitter

Helaas is het steeds een artikel wat niet toegankelijk is -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:28:52 #253
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671938
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 01:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja zag het terwijl er eerst een bericht was dat hij niet meewerkte maar hij gaat dus wel getuigen tegen Trump Org.

[ twitter ]
Helaas is het steeds een artikel wat niet toegankelijk is -O-
https://archive.ph/L4O88 ;)
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:36:10 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671952
Wat Giuliani wil gaat ook niet werken hoor ik net... je kunt als advocaat blijkbaar alleen 'client privilege' claimen wanneer het zaken betreft waarin je zelf geen (mede)verdachte bent, maar zoals we weten is dat hier niet bepaald het geval. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 18-08-2022 01:53:34 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 01:41:38 #255
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205671954
Als je een grapje maakt en het blijkt dan gewoon waar te zijn -O-

Kinzinger: Some people 'equate Donald Trump with the person of Jesus Christ'

twitter
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 01:51:23 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205671963
twitter


Nice
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205671995
Ja hoor, hij loopt weer lekker binnen. Lucratieve bezigheid dat stelen van overheidsstukken :')

twitter

Maar Cheney is pas echt een grifter :D

twitter


[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 18-08-2022 03:38:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:20:33 #258
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205672128
To whom it may concern, er staat een transcript online van de gelekte Bannon tapes, spicy.

quote:
Bannon: On that night. Remember, the key is Tuesday night. I think we took care of, because three weeks ago, it looked like Biden could win on Tuesday night, right? He could win Ohio. He could win Florida. If he wins Ohio or Florida, game over. Doesn’t matter what happens in Arizona. Trump absolutely has to win those two states early, or at least be in it, win Ohio and be ahead in Florida.

I think we took that off the table. So my point is, any peaceful resolution of this is probably gone, because the other three alternatives, either Biden’s up slightly and Trump says he stole it, right, and he’s not leaving, or it’s undefined and we can’t figure out who’s leading and Trump saying he’s stealing it and he’s not leaving. Or Trump’s leading, which is the one they’re gonna burn the city down after, because, and this is what’s gonna happen. I think right now in the polling, Trump’s doing good in Ohio, and remember, Ohio closes at 7, 7:30, it’s early, it’s an early reporting state. Florida is at 8. And you’ll know that, so between, by 9 or 10, you’ll have a real sense of where this is.

As it sits here today on Saturday afternoon, 10 or 11 o’clock, Trump’s gonna walk into the Oval Office, tweet out, “I’m the winner. Game over. Suck on that.” Right? And literally, they’re gonna try to burn the city down. It’s gonna explode.
Here’s the Whole Transcript of That Leaked Steve Bannon Tape, Annotated

Deze man is compleet krankzinnig, wat een geraaskal. 8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door kladderadatsch op 18-08-2022 07:29:13 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:26:20 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205672414
Johnson loopt behoorlijk achter op Barnes in de laatste peilingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205672550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:26 schreef Ulx het volgende:
Johnson loopt behoorlijk achter op Barnes in de laatste peilingen.
En dan moet ik toch weer goochelen https://thehill.com/homen(...)in-senate-race-poll/

Ook: in Florida https://andoverpoll.com/2(...)y-very-slim-margins/

En: in Texas https://en.as.com/latest_(...)t-or-beto-orourke-n/
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 09:49:40 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205673170
Het argument: "het is nog nooit gebeurd dus moet ik niet de eerste zijn" is niet echt sterk.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205674333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:49 schreef Ulx het volgende:
Het argument: "het is nog nooit gebeurd dus moet ik niet de eerste zijn" is niet echt sterk.

[ twitter ]
Dat een zittende president een vice-president presst mee te doen aan verkiezingsfraude en een staatsgreep was ook nog nooit gebeurd in Amerika.
Banana-republiek mentaliteit van die president ?

Pence zelf, was bijna dood door de volksmennerij van zijn chef. En ik vermoed dat hij nooit vrijuit zal erkennen van: Chef wilde dat ik meedeed aan verkiezingsfraude en een tot mislukkinggedoemd staatsgreep..
Het zwijgen van deze slachtoffer, maakt hem tot dader.
pi_205675027
quote:
81s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Ja hoor, hij loopt weer lekker binnen. Lucratieve bezigheid dat stelen van overheidsstukken :')

[ twitter ]

Grifting all the way to prison.
I´m back.
pi_205675070
quote:
BATON ROUGE, La. (WAFB/Gray News) - A Louisiana mother has a week to make an unthinkable decision about whether she should carry her baby to term, even though she says doctors tell her it will not survive.

Nancy Davis is 13 weeks pregnant with her second child. She got her first ultrasound at Woman’s Hospital in Baton Rouge when she was 10 weeks pregnant. She and her boyfriend were excited to welcome their new baby but soon learned the pregnancy would not go the way they planned, WAFB reports.

“It was an abnormal ultrasound, and they noticed the top of the baby’s head was missing and the skull was missing. The top of the skull was missing,” Davis said.

Davis says her baby was diagnosed with acrania, a rare and fatal condition where the baby’s skull fails to form in the womb. According to health experts, babies with this condition only survive minutes to hours after birth.

“It’s hard knowing that I’m carrying it to bury it. You know what I’m saying?” Davis said.

But because her life was not in danger and the baby’s condition does not fall under Louisiana Department of Health’s list of qualifying conditions, Davis was denied an abortion.
https://www.live5news.com(...)bys-fatal-condition/
Incelfrikandel
pi_205675139
quote:
Monsterlijk gewoon. En dat vanwege een middeleeuws bijgeloof. :N
pi_205675164
twitter
I´m back.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:21:49 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_205675342
Dat is een tijdelijke opschorting vanwege een rechtszaak over de definitie van fetal heartbeat. Er is een discussie of dat pas officieel een hartslag is als het hart en beide hartkamers zijn ontwikkeld of niet.
Een hartslag kan al gehoord worden bij 4 - 6 weken zwangerschap, maar het hart en beide hartkamers zijn pas ontwikkeld rond de 8 - 10e week.

South Carolina verbiedt abortus in principe nadat er een hartslag is. Dus dan is de definitie wel belangrijk. Maar het betekent dus niet dat de wetgeving zal veranderen. Het kan wel wat extra tijd opleveren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205676010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:21 schreef livelink het volgende:
Dat is een tijdelijke opschorting vanwege een rechtszaak over de definitie van fetal heartbeat. Er is een discussie of dat pas officieel een hartslag is als het hart en beide hartkamers zijn ontwikkeld of niet.
Een hartslag kan al gehoord worden bij 4 - 6 weken zwangerschap, maar het hart en beide hartkamers zijn pas ontwikkeld rond de 8 - 10e week.

South Carolina verbiedt abortus in principe nadat er een hartslag is. Dus dan is de definitie wel belangrijk. Maar het betekent dus niet dat de wetgeving zal veranderen. Het kan wel wat extra tijd opleveren.
Ja, tijdelijke opschorting idd.
I´m back.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:45:04 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_205676109
twitter

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:53:56 #270
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205676166
Zou dat komen doordat de MAGA's momenteel hun geld rechtstreeks naar Trump sluizen? Van die laatste hoeft de GOP iig geen financile steun te verwachten.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205676316
quote:
Lijkt me meer te maken te hebben met hun zwakke prestaties. Oz is in het algemeen een vrij zwakke kandidaat en Johnson en Masters zijn complotgekkies la Trump en DeSantis. Johnson en Masters gaan geen gematigdere kiezers aanspreken. Eigenlijk gek dat de GOP voor dergelijke wappies heeft gekozen terwijl recent Glenn Youngkin liet zien hoe je met een toch vrij rechts programma toch de wat gematigdere kiezer aan kunt overtuigen.
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 15:33:48 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205676427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Lijkt me meer te maken te hebben met hun zwakke prestaties. Oz is in het algemeen een vrij zwakke kandidaat en Johnson en Masters zijn complotgekkies la Trump en DeSantis. Johnson en Masters gaan geen gematigdere kiezers aanspreken. Eigenlijk gek dat de GOP voor dergelijke wappies heeft gekozen terwijl recent Glenn Youngkin liet zien hoe je met een toch vrij rechts programma toch de wat gematigdere kiezer aan kunt overtuigen.
Een probleem voor de GOP is dat bij een flink deel van de GOP achterban het afschaffen van Roe niet bepaald populair is. Je ziet nu ook dat vaders ineens veel meer geneigd zijn voor D te gaan. Blijkbaar heeft niet elke papa zin om met en een getraumatiseerde dochter n een kleinkind te komen te zitten. Heel weinig papa's hebben daar denk ik zin in. Verder heeft de Trump Partij (Eric T noemde de GOP gewoon zo) helemaal geen programma meer. Dat kost ze de stemmen van normale mensen,

En New Jersey inwoner Oz die in n van zijn tien huizen de stembiljetten voor verkiezingen in Turkije invult terwijl hij aan de crudit knabbelt kan wel doen alsof hij blue-collar patriot is, maar daar trapt natuurlijk niemand in PA in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205676951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:58 schreef budha het volgende:

[..]
Monsterlijk gewoon. En dat vanwege een middeleeuws bijgeloof. :N
Nu kan ik me voorstellen, dat of vrouwen nu voor abortus zijn, ook deze keuze kunnen maken, omdat de zwangerschap zelf heel gewensd is voor ze.

Maar dat de overheid besluit dat je het moet uitdragen (zoals in dit geval) is gewoon puur gestoordheid en onnodig lijden veroorzaken, bij de vrouw, wat veel meer schade gaat opleveren dan een dood geboren kind op de wereld zetten.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 16:43:00 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205677002
Goed nieuws voor de Trumpisten!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 17:23:17 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205677402
Slecht nieuws voor Trump

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')