abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205611255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 19:51 schreef Shotty het volgende:

[..]
even voor de record (je blijft bezig met deze trol, maar goed)

Za linkt naar de gofundme en niet naar de pagina van de Guardian, omdat daar meerdere bronnen genoemd worden, waaronder het Britse ministerie van buitenlandse zaken.

hierbij de link: https://www.theguardian.c(...)band-on-flight-to-uk
Niet dat Za dan gelijk heeft, maar ik zie ook geen andere bron
pi_205611425
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:31 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Niet dat Za dan gelijk heeft, maar ik zie ook geen andere bron
onderaan het artikel. goed, ze hebben het over "a British woman who died on a flight to Frankfurt" en bevestigen niet de naam of wanneer ze in de vlucht is overleden, maar dat vind ik redelijk begrijpelijk, dat doen ze nooit om privacyredenen.
pi_205611534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 19:36 schreef Za het volgende:

[..]
De bron van The Guardian (Guardian is weer de bron van het AD etc) is een Gofundme actie:

https://www.gofundme.com/f/Helen-Rhodes-Legacy-Fund
Klopt, lijkt de enige bron te zijn.

Geloof nog steeds wel dat ze in haar eigen stoel moest blijven. Maar er staat niet bij hoe de crew dit met vader heeft besproken.

Geld haal je op door het zielige meer om de voorgrond te houden.
pi_205611609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef Shotty het volgende:

onderaan het artikel. goed, ze hebben het over "a British woman who died on a flight to Frankfurt" en bevestigen niet de naam of wanneer ze in de vlucht is overleden, maar dat vind ik redelijk begrijpelijk, dat doen ze nooit om privacyredenen.
"a Foreign Office spokesperson", lekker algemeen.

Brits, Chinees, wie precies?

Is hij de bron zoals je aangaf?
pi_205611658
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:01 schreef Za het volgende:

[..]
"a Foreign Office spokesperson", lekker algemeen.

Brits, Chinees, wie precies?

Is hij de bron zoals je aangaf?
Dat ze is overleden geloof je toch wel. Het ging om een bron over hoe ze met het lichaam om zijn gegaan aan boord.
pi_205612187
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat ze is overleden geloof je toch wel. Het ging om een bron over hoe ze met het lichaam om zijn gegaan aan boord.
je bedoeld, of dat gegaan is volgens de IATA richtlijnen? die zeggen namelijk precies dat te doen.

https://www.iata.org/cont(...)board-guidelines.pdf
ze waren al gepost, maar post ze ff opnieuw

[ Bericht 5% gewijzigd door Shotty op 11-08-2022 21:48:15 ]
  donderdag 11 augustus 2022 @ 21:42:23 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205612195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:52 schreef Selenophilia het volgende:
Dus ze hebben haar gereanimeerd zonder succes en daarna weer in haar stoel terug gepleurd.
Ze hadden haar het vliegtuig uit moeten gooien? :')
  donderdag 11 augustus 2022 @ 21:47:44 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205612298
Durf nu zo niet te gaan slapen. :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205612308
Breaking news: er is iemand overleden !

Eh?
  donderdag 11 augustus 2022 @ 21:48:52 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205612321
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:53 schreef Speedfight het volgende:
Je laat toch je ontlasting lopen als je overlijdt?
[..]
ja maar je laat toch je ontlasting lopen als je dood bent? :@
Niet altijd.
Je anus is een kringspier en daar geldt over het algemeen voor dat dicht gewoon dicht is. Hetzelfde met je blaas.
We doen overledenen in principe altijd een incontinentiebroekje aan mocht er toch per ongeluk wat vocht verlies zijn, maar het idee dat iemand bij overlijden alles laat lopen kan je echt laten varen.

SPOILER: praatje over gas ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu een even lezen waar deze verkwikkelijke vraag vandaan kwam. ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:45 schreef Speedfight het volgende:
Gadver, hebben ze daar geen oplossing voor?
Zo'n lijk blijft toch ook niet fris, 8 uur lang?
Echt goed is het niet voor een lichaam, maar het kan ook niet heel veel kwaad. Het ergste is eigenlijk dat iemand in die houding verstijft en dat het lastig kan zijn om iemand recht in de kist te krijgen, maar ook dat is met wat geduld wel mogelijk.

Tegenwoordig is het in NL heel vaak zo dat als je 's avonds om een uur of 12 overlijdt in een verzorgingshuis waar ze een eigen 'in huis' arts hebben, dat die vaak 's nachts niet komt schouwen (working nine to five! :X ) en dan lig je ook gewoon 8-9 uur lang in je bed (en in je eventueel vuile kleding) tot de arts 's ochtends op de normale tijd zijn bed uit komt om te schouwen. :{ -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:46 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Misschien ben ik te gevoelig maar het idee alleen al dat ik 8 uur naast een lijk moest zitten....
Nee, ik sla even over, bedankt.
Dat lijk is natuurlijk gewoon zijn vrouw en hun moeder... voordat ze stopte met ademen was ze toch ook niet eng? -O-
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat dit iets is dat je iig niet zou moeten ambiëren ;) maar dat overdreven gedoe over lijk dit en lijk dat... :{ Doe niet zo hysterisch! :{w

quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 16:11 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dit lijkt nergens op. Elk vliegtuig heeft toch van die slaapcabines? Kon niet 1 zo'n cabine worden opgeofferd om niet het leven van deze kinderen te verpesten?
Dat zat ik me idd ook af te vragen, of ze niet naar een slaapcabine had gekund.

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 11-08-2022 22:13:25 ]
pi_205612417
Kregen de kinderen de vliegtuigmaaltijd die bestemd was voor de moeder, daar ben ik nou benieuwd naar.
pi_205612494
Als je dan toch moet gaan, dan teken ik voor stoppen met ademen tijdens mijn slaap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205612511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:48 schreef BE het volgende:

[..]
Niet altijd.
Je anus is een kringspier en daar geld over het algemeen voor dat dicht gewoon dicht is. Hetzelfde met je blaas.
We doen overledenen in principe altijd een incontinentiebroekje aan mocht er toch per ongeluk wat vocht verlies zijn, maar het idee dat iemand bij overlijden alles laat lopen kan je echt laten varen.

SPOILER: praatje over gas ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu een even lezen waar deze verkwikkelijke vraag vandaan kwam. ;)
[..]
Echt goed is het niet voor een lichaam, maar het kan ook niet heel veel kwaad. Het ergste is eigenlijk dat iemand in die houding verstijfd en dat het lastig kan zijn om iemand recht in de kist te krijgen, maar ook dat is met wat geduld wel mogelijk.

Tegenwoordig is het in NL heel vaak zo dat als je 's avonds om een uur of 12 overlijdt in een verzorgingshuis waar ze een eigen 'in huis' arts hebben, dat die vaak 's nachts niet komt schouwen (working nine to five! :X ) en dan lig je ook gewoon 8-9 uur lang in je bed (en in je eventueel vuile kleding) tot de arts 's ochtends op de normale tijd zijn bed uit komt om te schouwen. :{ -O-
[..]
Dat lijk is natuurlijk gewoon zijn vrouw en hun moeder... voordat ze stopte met ademen was ze toch ook niet eng? -O-
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat dit iets is dat je iig niet zou moeten ambiëren ;) maar dat overdreven gedoe over lijk dit en lijk dat... :{ Doe niet zo hysterisch! :{

[..]

Het was redelijk vroeg tijdens de vlucht. Crew heeft ook te maken met wettelijke rusttijden.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:03:05 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205612512
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:56 schreef grrrrg het volgende:
Kregen de kinderen de vliegtuigmaaltijd die bestemd was voor de moeder, daar ben ik nou benieuwd naar.
Jij had als je er achter had gezeten gewoon om haar appelmoes gevraagd?
pi_205612540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:41 schreef Shotty het volgende:

[..]
je bedoeld, of dat gegaan is volgens de IATA richtlijnen? die zeggen namelijk precies dat te doen.

https://www.iata.org/cont(...)board-guidelines.pdf
ze waren al gepost, maar post ze ff opnieuw
Dat wil Za van de airliner horen. Niet van mensen op fok!. En dat is prima.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:05:38 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205612553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:53 schreef Za het volgende:

[..]
Hoe oud zijn die kinderen?
Dit geloof je toch niet echt?
Waarom niet? Wat is dat nou toch dat iedereen meteen helemaal in een spasme schiet bij het idee van een overledene? Er is werkelijk niks eng aan iemand die overleden is. En al helemaal niet in dit geval waarbij iemand simpelweg stopt met ademen. Waarschijnlijk hebben ze afgezien van een bleke gelaatskleur niet eens iets aan haar kunnen zien.

Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik snap echt dat dit verre van ideaal is, maar het is geen horrorstory. Of althans... dat is het hooguit vanwege de situatie dat je in een vliegtuig zit met nog 200 andere mensen en je geen kant op kan.
Maar een overledene is niet eng. En niet vies. En niet meteen superstijf en ijskoud.
En het kan zijn dat er vochtverlies en verlies van ontlasting was, maar dat hoeft niet. En als het al zo is, is het echt niet zo dat de darmen zich volledig leeglaten lopen alsof je een dikke buikgriep hebt. De keren dat ik het mee maak is het nooit heel veel. (Kan het natuurlijk alsnog wel onfris ruiken.)
(En ja, ik ben 5-6 per maand met een overledene in de weer. ;) )
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:06:28 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205612561
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het was redelijk vroeg tijdens de vlucht. Crew heeft ook te maken met wettelijke rusttijden.
True, en het staat ook niet in het protocol, dus het hoeft op zich ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat je daar dan mss mee zou schuiven.
pi_205612576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:48 schreef BE het volgende:

Daar krijg je dus een lijk echt nooit in vrees ik. ze zijn over het algemeen alleen toegankelijk voor levende mensen die zich redelijk lenig kunnen bewegen. je kan er bijvoorbeeld in de meeste vliegtuigen niet eens in staan. vaak moet je een mini ladder op of af.

Cathay gebruikt een Airbus A350 voor deze route voor zover ik zo snel kan zien. dit is waar de crew rest is:
https://aviation.stackexc(...)on-the-a350-accessed
pi_205612583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:01 schreef Hathor het volgende:
Als je dan toch moet gaan, dan teken ik voor stoppen met ademen tijdens mijn slaap.
Doe dat lekker in je bed dan, hele vliegtuig opzadelen met een lijk waar ze gezellig een aantal uur mee moeten vliegen💀
pi_205612593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:07 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Doe dat lekker in je bed dan, hele vliegtuig opzadelen met een lijk waar ze gezellig een aantal uur mee moeten vliegen💀
Dat heb je niet zelf voor het uitkiezen he, of weet jij soms wel de exacte tijd wanneer jij gaat?
pi_205612618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat heb je niet zelf voor het uitkiezen he, of weet jij soms wel de exacte tijd wanneer jij gaat?
Ik dacht dat jij ervoor ging tekenen.
pi_205612637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:11 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij ervoor ging tekenen.
Ja, maar het tijdstip laat ik even in het midden, ik was nog niet van plan deze planeet te verlaten. Het lijkt me gewoon een mooie dood, geen pijn en zo.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:15:12 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205612664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:07 schreef Shotty het volgende:

[..]
Daar krijg je dus een lijk echt nooit in vrees ik. ze zijn over het algemeen alleen toegankelijk voor levende mensen die zich redelijk lenig kunnen bewegen. je kan er bijvoorbeeld in de meeste vliegtuigen niet eens in staan. vaak moet je een mini ladder op of af.

Cathay gebruikt een Airbus A350 voor deze route voor zover ik zo snel kan zien. dit is waar de crew rest is:
https://aviation.stackexc(...)on-the-a350-accessed
Nee, daar heb je gelijk in, dat bedacht ik ook net. Met van die gekke trappetjes, daar zou ik idd ook niet aan beginnen.

Maar het toilet zou ik ook niet doen. Dat zou ik persoonlijk echt een afschuwelijk idee vinden dat mijn geliefde daar dan dus urenlang zou zitten/hangen. :x :r
En daarnaast (zie ook het stukje van die Britse docuserie, je kan iemand niet vast zetten, dus dat lichaam vliegt alle kanten op tijdens de landing met eventuele wonden of blauwe plekken tot gevolg... :X :N
pi_205612665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, maar het tijdstip laat ik even in het midden, ik was nog niet van plan deze planeet te verlaten. Het lijkt me gewoon een mooie dood, geen pijn en zo.
Ja, dat wil iedereen wel.
pi_205612676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:15 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ja, dat wil iedereen wel.
Daarom zei ik dus dat ik er voor teken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')