Wat bracht jou hier?quote:
Kan echt niet....quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:58 schreef Gibson88 het volgende:
Condoompje af tot de nok toe vol sproeien.
Kijk deze homo dan johquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:10 schreef NaarMensje het volgende:
Ik verbrand mijn geld nog liever dan dat ik naar de hoeren zou gaan.
Er zijn maar 2 soorten mannenquote:
Dat is waar , daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 soorten mannen
Mannen die toegegeven dat ze bij de hoeren jij geweest en mannen die er over liegen
En dat was allemaal in de Jordaan gebeurt?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Fluisterde de geile hoer in mijn oor. Ik was heerlijk bezig met dampende seks, extra aan het genieten van het moment aangezien de dame van bedenkelijke afkomst geïnvesteerd had in een mooie airco unit Daikin
Maar toen ze zei: Spuit mijn kutje helemaal vol
Was ik klaar, wat een afknapperik kan echt we tegen geile praat maar in dit geval had ik een condoompje om, dan kun je een kut niet vol spuiten
Klacht: geen korting gekregen ondanks het verpesten van een orgasme
Got stuck. Dit is geil.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:34 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/n(...)-vast-in-zonneluifel
Dit is wat voor jou
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een amateur.
Voor een kleine bonusje op de prijs mag je sommige hoeren ook bare neuken.
Sorry Jos, ik ben al te oud voor je.quote:
Jos?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:49 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Sorry Jos, ik ben al te oud voor je.
Homooooooooooquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:10 schreef NaarMensje het volgende:
die hoeren verbranden ook liever geld dan dat ze jou zien komenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:10 schreef NaarMensje het volgende:
Ja ik zou één keer een uitzondering maken met jou, maar jij wil niet meer Straatweg pakken,quote:
Dat komt dan mooi uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
die hoeren verbranden ook liever geld dan dat ze jou zien komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |