Puspure zou in de dubbel-twee roeien, maar is ziek.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:38 schreef wimderon het volgende:
Puspure had geen zin om mee te doen? Prakhaten mag niet?
Puspure is ziek, maar zou de dubbel en de acht doen, Prakhatsen mag niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:38 schreef wimderon het volgende:
Puspure had geen zin om mee te doen? Prakhaten mag niet?
Ik vind het allemaal prima hoor, leuk dat we een keer meedoen om de knikkers op de skiff. En een Twigg is natuurlijk wel gewoon serieuze tegenstand.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is een keer iemand echt dominant, is het weer niet goed!
Volgens mij welquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Erik van Dijk toch? Wat een debiel.
Dit was ook serieuze tegenstandquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor, leuk dat we een keer meedoen om de knikkers op de skiff. En een Twigg is natuurlijk wel gewoon serieuze tegenstand.
Ja, leuk.quote:
Huh? Gewoon onder meer een winnares van olympisch brons erbij. Dit was geen B-wedstrijd ofzo.quote:
Op de OS wel ja, testte toen positief op corona na de series. Zit nu in een andere boot, dacht ikquote:
Ja, dat staat me inderdaad nog bij.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op de OS wel ja, testte toen positief o; corona na de series. Zit nu in een andere boot, dacht ik
Oh nee dat snap ik hoor, Florijn is gewoon zeer goed. Maar in het allerbeste veld zal er wel net effe wat meer spanning zijn. Zoals gezegd, allang mooi dat de in Nederland voor mijn gevoel ondergewaardeerde skiff eens niet als reservenummertje wordt gebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Gewoon onder meer een winnares van olympisch brons erbij. Dit was geen B-wedstrijd ofzo.
Tegenwoordig een V6 Turboquote:
Het is een Nieuw-Zeelandse. Die door de schoolkrantjournalist ook wel erg groot wordt gemaakt, alsof het dé dominante vrouw is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:46 schreef wdn het volgende:
"kijk je uit naar het WK en die australische"
Wat verwacht je dan voor antwood?
"Nee het is een klote WK en een kutwijf" ofzo
Dan zou ik nog eerder aan Puspure denken maar die deed hier ook niet mee dus. Wel op het WK of ook niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is een Nieuw-Zeelandse. Die door de schoolkrantjournalist ook wel erg groot wordt gemaakt, alsof het dé dominante vrouw is.
Die is ziek, maar zou blijkbaar sowieso niet op dit onderdeel meedoen hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder aan Puspure denken maar die deed hier ook niet mee dus. Wel op het WK of ook niet?
De mannen 8 hadden een stuurvrouw aan boordquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:57 schreef superniger het volgende:
Is er ook een mixed onderdeel?
4 vrouwen en 4 mannen.
En de gouden Roemeense vrouwen een stuurman. Vals spelquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
De mannen 8 hadden een stuurvrouw aan boord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |