abonnement Unibet Coolblue
pi_205612733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wie heeft er dan geanticipeerd op het droogvallen van de rijn en alle shit die daar bij komt kijken?

Met wat paneeltjes kom je er niet.
Ik heb geanticipeerd al vanaf het jaar 2000, merk tot nu toe weinig en er zijn er meer die anticiperen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205612747
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Kolen met paard en wagen, om uitstoot te verminderen - Duitse retoriek.
Gewoon alles uit Rotterdam over de weg naar DE/FR. Zeg maar :W met de mooie snelwegen. Nog geen Kilometerheffing/Vingnet. :{ Europa zal verbieden Tol te heffen, want ja..FR+IT liggen dwars as usual. En naar fondsen voor onderhoud kunnen fluiten omdat Rutte ooit een grote bek had in Europa. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Redactie Sport donderdag 11 augustus 2022 @ 22:24:07 #123
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_205612769
Omdat er zoveel fake news is tegenwoordig heb ik vanavond zelf maar even onderzoek gedaan of de Rijn inderdaad zo laag staat. En aangezien je altijd zo goed mogelijk terug moet gaan naar de oorsprong ben ik hiervoor naar Zwitserland gegaan. Conclusie: ja, ook hier staat het water laag dus de kans dat dit verhaal klopt is vrij groot ;)



[/watiszwitserlandteringduurzegbehalvehettreinkaartjedanwantikreismeteeninterrail1eklasvoor35perdag]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:36:23 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205612897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:11 schreef the-eye het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, dat gefocus op biodiversiteit is onzin er kunnen best een paar soorten tussenuit. Niemand zou die teken missen
En als die Elanden straks uitgestorven zijn, omdat jij vindt dat ze wel gemist kunnen worden, wie zijn dan de volgende slachtoffers van de teken die 's winters niet meer doodgaan? En welke groep of groepen slachtoffers voor uitsterving zijn daarna dan aan de beurt?
pi_205612938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef dennistd het volgende:
Omdat er zoveel fake news is tegenwoordig heb ik vanavond zelf maar even onderzoek gedaan of de Rijn inderdaad zo laag staat. En aangezien je altijd zo goed mogelijk terug moet gaan naar de oorsprong ben ik hiervoor naar Zwitserland gegaan. Conclusie: ja, ook hier staat het water laag dus de kans dat dit verhaal klopt is vrij groot ;)

[ afbeelding ]

[/watiszwitserlandteringduurzegbehalvehettreinkaartjedanwantikreismeteeninterrail1eklasvoor35perdag]
Ondanks de lage waterstand erg mooi daar. Geniet ervan.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:55:24 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205613131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
En als die Elanden straks uitgestorven zijn, omdat jij vindt dat ze wel gemist kunnen worden, wie zijn dan de volgende slachtoffers van de teken die 's winters niet meer doodgaan? En welke groep of groepen slachtoffers voor uitsterving zijn daarna dan aan de beurt?
Elanden moeten we juist beschermen tegen teken en wolven.
En dazen, die moeten ook gewoon dood
pi_205614230
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik heb geanticipeerd al vanaf het jaar 2000, merk tot nu toe weinig en er zijn er meer die anticiperen.
Dat ga je nog wel doen want de stroom van jouw warmtepomp is ook afkomstig van die kolen.

Tenzij jij 1 van de 5 mensen bent die gridloos is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205614394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat ga je nog wel doen want de stroom van jouw warmtepomp is ook afkomstig van die kolen.

Tenzij jij 1 van de 5 mensen bent die gridloos is.
Ik heb geen warmtepomp. Gebruik nu slechts circa 100 m3 gas en 1100Kwh stroom per jaar. Krijg nu zelfs euros toe want de overheidsheffing electriciteit van -601 euro is hoger dan mijn verbruik aan gas en elektra inclusief aansluitkosten etc.
Van de inflatie op voeding etc merk ik weinig omdat ik vanaf het jaar 2000 van valuta naar geld(goud en zilver) ben overgestapt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205614445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:31 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Van de inflatie op voeding etc merk ik weinig omdat ik vanaf het jaar 2000 van valuta naar geld(goud en zilver) ben overgestapt.
U krijgt een speciaal tarief in de winkel als u met goud betaald?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205614460
Weer een lekker bangmaak artikel. Rijn blijft bevaarbaar, ook voorbij pegel Kaub. Ja, het water staat laag. Ja, enkele plaatsen zijn door schepen niet meer te bereiken (o.a. de Wesseling raffinaderij) en ja, tarieven zijn erg hoog. Maar een kapitein weet precies hoeveel water hij nodig heeft en met Kaub op 33 cm (zoals de voorspelling aangeeft) is een diepgang van 123cm gewenst, maar 143cm is ook nog mogelijk. Plus, hoe meer schepen door dezelfde nauwe doorgang gaan, hoe meer de bodem wordt uitgesleten. Ik hoor nog niets over problemen en schepen die vastlopen, dus voor nu wordt er nog gevaren.

Hoe dit volgend weekend is, durf ik dan weer niet te zeggen. Er komt maar geen significante regen en wat in de Alpen valt, vloeit wel erg snel weg in de droge bodem :{
pi_205614478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
U krijgt een speciaal tarief in de winkel als u met goud betaald?
Ik heb o.a. een bullionvault account naast fysiek. Tot nu toe voldoet het geld van die account om te wisselen in valuta om betalingen mee te kunnen doen maar door de jaren heen krijg je steeds meer valuta voor je geld en dat compenseert ruimschoots de inflatie.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205614510
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:45 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik heb o.a. een bullionvault account naast fysiek. Tot nu toe voldoet het geld van die account om te wisselen in valuta om betalingen mee te kunnen doen maar door de jaren heen krijg je steeds meer valuta voor je geld en dat compenseert ruimschoots de inflatie.
Ik denk dat je je zelf rijk rekent, je hebt geluk gehad dat de goudprijs in 2000 extreem laag was, als je dit in 1980 had gedaan had dit geen moer uitgemaakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205614543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je je zelf rijk rekent, je hebt geluk gehad dat de goudprijs in 2000 extreem laag was, als je dit in 1980 had gedaan had dit geen moer uitgemaakt.
Ik ben vanaf de zomer van 2000 begonnen mijn vermogen en inkomen geleidelijk om te zetten. Ik was belegger maar kwam tot de conclusie dat dat voor mij niet meer mogelijk was door het steeds toenemend ingrijpen in markt door overheden en centrale banken. Had trouwens destijds de verwachting dat het tij zou keren maar het is sindsdien alleen maar verder toegenomen dat ingrijpen in de markt.
PS
In 1980 was ik nog kind en had andere dingen waar ik me mee bezighield.

[ Bericht 2% gewijzigd door Digi2 op 12-08-2022 09:04:43 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205614549
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:57 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik ben vanaf de zomer van 2000 begonnen mijn vermogen en inkomen geleidelijk om te zetten. Ik was belegger maar kwam tot de conclusie dat dat voor mij niet meer mogelijk was door het steeds toenemend ingrijpen in markt door overheden en centrale banken. Had trouwens destijds de verwachting dat het tij zou keren maar het is sindsdien alleen maar verder toegenomen dat ingrijpen in de markt.
Erg verstandig, doe ik ook, alleen heb ik de waarde in mijn huis zitten, voordeel is dat als mijn huis 0 euro waard is, ik er nog altijd in kan wonen :)
Daarnaast geinvesteerd in kennis, dat neemt niemand van je af :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205614693
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Erg verstandig, doe ik ook, alleen heb ik de waarde in mijn huis zitten, voordeel is dat als mijn huis 0 euro waard is, ik er nog altijd in kan wonen :)
Daarnaast geinvesteerd in kennis, dat neemt niemand van je af :)
Ik kwam begin jaren 90 te wonen in een sociale huurappartement en ben daar blijven wonen. Toen de scheefwonerstaxs begon ben ik steeds minder gaan werken om mijn inkomen te verlagen. Mijn inkomen was ver boven wat ik nodig had en meer vrije tijd leek me wel aantrekkelijk. Nu werk ik 2 dagen per week en dat bevalt me prima. Had ook een woning kunnen kopen maar die keuze heb ik nooit gemaakt. Ik heb nu ook het idee dat huisbezit een melkkoe kan worden voor de fiscus maar misschien zie ik dat verkeerd. Als je veel vrije tijd hebt kan je je kennis verbreden en dat vind ik wel prettig.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:21:24 #136
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205614711
Wordt er wel minder diesel verbruikt en dat is dan weer gunstig met de aanstaande tekorten. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:24:07 #137
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205614736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wordt er wel minder diesel verbruikt en dat is dan weer gunstig met de aanstaande tekorten. ^O^
Volgens mij lopen ze varen ze op stookolie
pi_205614743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wordt er wel minder diesel verbruikt en dat is dan weer gunstig met de aanstaande tekorten. ^O^
Lijkt me sterk want dan gaan ze de vracht toch per vrachtwagen vervoeren en dat levert veel meer dieselverbruik op.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:29:09 #139
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205614805
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:18 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik kwam begin jaren 90 te wonen in een sociale huurappartement en ben daar blijven wonen. Toen de scheefwonerstaxs begon ben ik steeds minder gaan werken om mijn inkomen te verlagen.
Ik kwam ook begin jaren 90 in zo een huisje in een buurtje in een historische binnenstad gaan wonen. Vrijwel iedereen in dat buurtje waren carrierestarters, mensen met een laag inkomen maar die groeiden, keurige buurt. Jaren later begon men met scheefhuurders te pesten. Ik ben daar weggegaan. Recent liep ik er weer door, volledig verpaupert, alleen maar uitkeringstrekkers.
pi_205614884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je je zelf rijk rekent, je hebt geluk gehad dat de goudprijs in 2000 extreem laag was, als je dit in 1980 had gedaan had dit geen moer uitgemaakt.
En tov een etf heeft het hem geld gekost.

Plus het doet weinig tegen een black out.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205614960
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik kwam ook begin jaren 90 in zo een huisje in een buurtje in een historische binnenstad gaan wonen. Vrijwel iedereen in dat buurtje waren carrierestarters, mensen met een laag inkomen maar die groeiden, keurige buurt. Jaren later begon men met scheefhuurders te pesten. Ik ben daar weggegaan. Recent liep ik er weer door, volledig verpaupert, alleen maar uitkeringstrekkers.
Waar ik woon ook nogal wat uitkeringstrekkers maar daarnaast ook werkenden met een gering inkomen. Heb wel eens overlast gehad toen men iemand die niet spoorde boven mij in een appartement liet wonen. Die persoon is gelukkig nu in een begeleid wonen project terecht gekomen. Waar ik woon zijn de wijken nogal gesegregeerd en in de probleemwijk ben ik niet terecht gekomen. De appartementen waar ik woon zijn ook ongeschikt voor gezinnen en dat scheelt vermoedelijk al veel mogelijke overlast.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205615024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 14:45 schreef Maharski het volgende:
Je zou toch denken dat zo'n rivier diep genoeg is en een beetje droogte wel kan hebben?

En wat nou als we morgen met z'n allen in de rijn gaan plassen???
Gezien de Duitse bierconsumptie moet dit het probleem snel op kunnen lossen.
pi_205615031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het doet weinig tegen een black out.
Ik kan een aggregaat kopen maar dat moet dan op het balkon. Het ergste dat bij een blackout kan wegvallen is het internet en de telefoon. Op mijn tablet met meerdere powerpacks kan ik die nu ook een dag of 2 aanhouden maar dat heeft weinig zin als de 4G wegvalt bij een ernstige blackout.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205615094
In Rusland hebben ze pas rivieren



Lena rivier
pi_205615122
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik kan een aggregaat kopen maar dat moet dan op het balkon. Het ergste dat bij een blackout kan wegvallen is het internet en de telefoon. Op mijn tablet met meerdere powerpacks kan ik die nu ook een dag of 2 aanhouden maar dat heeft weinig zin als de 4G wegvalt bij een ernstige blackout.
Het ergste is toch licht en warmte die wegvallen. Die telefoon geloof ik wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205615186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Het ergste is toch licht en warmte die wegvallen. Die telefoon geloof ik wel.
Stoken doe ik niet en van de kou merk ik weinig, kan ook gewoon in de winter camperen bijvoorbeeld. Met ledverlichting en 3 beschikbare electrische fietsbatterijen kan ik heel lang over ledlicht beschikken. Daarnaast heb ik nog enkele pakken waxinelichten.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205615199
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:49 schreef thabit het volgende:

[..]
Gezien de Duitse bierconsumptie moet dit het probleem snel op kunnen lossen.
Als duitsland dat doet stijgt het debiet met 0,001%
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:43:24 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205617438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Volgens mij lopen ze varen ze op stookolie
Stookolie heet toch rode diesel?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:41:42 #149
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205617876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Stookolie heet toch rode diesel?
Stookolie heeft een veel hoger parafine aandeel afaik, rode diesel is diesel met een kleurstof. Dat was vroeger anders, voor de komst van injectiemotoren, ouwe dieselmotoren als dat in autos en tractoren daar kan je desnoods plantaardige olie in gooien.
pi_205618413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:27 schreef nils7 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Thierry en zijn "Klimaatwaanzinners" emmertjes water gaan brengen naar de Duitsers of wil hij en zijn volk niet geloven dat ook dit ons niet gaat raken?
twitter


En door.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:07:21 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205618461
Lastig he, dat de Rijn op de ene plek dieper is dan op de andere plek?

Nog steeds duidelijk dat de stand veel lager is dan normaal.
pi_205618471
Is die al dicht?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:08:48 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205618477
Toch lees ik meer en meer dat het om een soort aftakking gaat en het vrij normaal is.



Wil niet zeggen dat het niet droog is uiteraard, maar het is niet de eerste keer ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:10:44 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205618498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:01 schreef Nober het volgende:

[..]
[ twitter ]

En door.
Nu woon ik aan de Rijn, en hij staat echt laag, niet op zijn allerlaagst, maar wel erg laag.
Guy verhofstad moet natuurlijk zijn bek houden met zijn klimaatgedram
Er meer oorzaken.
Het kanaliseren van Beken en Rivieren, het water stroomt sneller weg, minder buffer
Het verzegelen van het oppervlak met asfalt en beton, water gaat niet de bodem in, minder buffer in het grondwater
Intensieve landbouw, bodem klinkt in, regenwater wordt snel afgevoerd, grondwaterpeil verlaagd, zodat men met steeds zwaardere machines het land op kan.
Het droogleggen van moerassen en ooibossen, minder buffercapaciteit.

Dit leidt er allemaal toe dat in de Winter de rivieren steeds hoger komen, de golf van het afvoeren van regenwater wordt korter en hoger, wat er ook toe voert dat er overstromingen waren. In de Zomer komen de rivieren steeds lager, want er is geen buffer in het oppervlaktewater en grondwater.
pi_205618509
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:01 schreef Nober het volgende:

[..]
[ twitter ]

En door.
Zo te zien staat het water daar ook anderhalve meter onder normaal. Verder zegt dat niet zo veel over het debiet en dus de waterstanden tot het Ruhrgebied.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:11:52 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205618510
Dit evenement gaat in ieder geval niet door wegens laag water.
En dan gaat het slechts om plezierboten…

quote:
Schiffskonvoi bei "Rhein in Flammen" ist wegen Niedrigwasser abgesagt

10.8.2022, 20:15 UHR

Das Feuerwerk-Spektakel "Rhein in Flammen" ist nach zwei Jahren Corona-Pause zurück in Koblenz und im Mittelrheintal. Wegen Niedrigwasser im Rhein aber anders als gedacht.

"Wir hätten uns unser erstes 'Rhein in Flammen' nach der Pause durch die Corona-Pandemie für alle Gäste, Schiffe und Partner der Veranstaltung anders gewünscht", sagte der Geschäftsführer der Rheinland Pfalz Tourismus GmbH Stefan Zindler am Mittwoch in Koblenz.

Aber es gebe zu viele sehr ernste und sicherheitsrelevante Risiken, um eine Durchführung der Veranstaltung auf dem Wasser zu gewährleisten. Es werde nun besprochen, wie die Feuerwerke ohne Schiffskonvoi stattfinden könnten.
https://www.swr.de/swrakt(...)men-koblenz-100.html
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:12:10 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205618513
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch lees ik meer en meer dat het om een soort aftakking gaat en het vrij normaal is.

[ afbeelding ]

Wil niet zeggen dat het niet droog is uiteraard, maar het is niet de eerste keer ofzo.
twitter


Nee, er zijn ook andere zomers geweest waar het droog was. Maar de meetpunten in Nederland laten zien dat de waterstand nu het laagste is sinds begin van de metingen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:13:42 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205618522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:12 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]

Nee, er zijn ook andere zomers geweest waar het droog was. Maar de meetpunten in Nederland laten zien dat de waterstand nu het laagste is sinds begin van de metingen.
Ja ok, dit ging over een andere rivier. Maar blijkbaar zijn er aftakkingen die wel vaker droog komen te staan.

Ik probeer ook nergens een lage waterstand te ontkennen hoor, maar zoals zo vaak zijn persberichten een tikje aangedikt blijkbaar :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205618534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:12 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]

Nee, er zijn ook andere zomers geweest waar het droog was. Maar de meetpunten in Nederland laten zien dat de waterstand nu het laagste is sinds begin van de metingen.
Was er niet in de rijn nu een steen gevonden waarin ooit is geschreven dat als je dit leest er nood is en dat er sterkte wordt gewenst?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:15:49 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205618541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja ok, dit ging over een andere rivier. Maar blijkbaar zijn er aftakkingen die wel vaker droog komen te staan.

Ik probeer ook nergens een lage waterstand te ontkennen hoor, maar zoals zo vaak zijn persberichten een tikje aangedikt blijkbaar :P.
Dat is ook niet zo raar toch? Want juist die lage waterstand is nieuws en daar horen ook foto's bij die duidelijk de droogte van nu laten zien.

Hier ook nog alle laagterecords per jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')