abonnement Unibet Coolblue
pi_205641677
En Menno met zijn tshirt, zucht.
Doe nu gewoon niet joh :N

En die nieuwe bij Martijn, Linda, ziet er 10 jaar ouder oud.

[ Bericht 18% gewijzigd door lily op 15-08-2022 07:23:05 ]
  Miss 200.000.000! maandag 15 augustus 2022 @ 08:50:12 #52
367000 roos94
pi_205641967
Ik zou Fenna ook geen 25 geven. Eerder 32 of zo.
pi_205642091
Best lullig dat de productie dame 6 toch nog laat komen bij Martijn, maarja levert wel weer TV op

Zoals Stephanie Hoogenberk het eens treffend zei: het is een soort Boer zoekt Vrouw, maar dan zonder ethische redactie

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2022 09:13:53 ]
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:53:29 #54
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205642395
Ik moet het nog zien met Fenna en Martijn, ze is er net 5 dagen ?
Ze kennen elkaar helemaal niet, denk dat het nog wel tegen kan vallen als je zo hard van stapel loopt :')
pi_205642440
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:13 schreef Fosive het volgende:
Best lullig dat de productie dame 6 toch nog laat komen bij Martijn, maarja levert wel weer TV op
Ja, slaat nergens op.
Zo zit ze nog vol verwachting in de auto ernaartoe en ‘s avonds alweer in de auto terug. Ik zou me niet zo fijn voelen.
pi_205642824
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:13 schreef Fosive het volgende:
Best lullig dat de productie dame 6 toch nog laat komen bij Martijn, maarja levert wel weer TV op

Zoals Stephanie Hoogenberk het eens treffend zei: het is een soort Boer zoekt Vrouw, maar dan zonder ethische redactie
Het is eigenlijk gewoon een reallifesoap verkleed als datingshow. Het is leuk vermaak in de zomer maar echt serieus is het allemaal niet.

We zitten al 6 weken te kijken naar een bonte optocht van allerlei typetjes en een lading cringe, maar dat dit een zoektocht naar de liefde zou zijn slaat nergens op het is gewoon plat vermaak.
pi_205643023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ruud en Harmjan lijken me inderdaad prima kerels.
Ruud en Harmjan zijn de Pascal en Melvin van dit seizoen
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:33:16 #58
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205643313
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:59 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, slaat nergens op.
Zo zit ze nog vol verwachting in de auto ernaartoe en ‘s avonds alweer in de auto terug. Ik zou me niet zo fijn voelen.
Nou ik vond dat ook wel gek, hij zei nog: je mag hier blijven slapen en ontbijten en ineens zat ze weer in de auto. Niks geen uitleg over waarom :o (Ik kan het wel invullen maar toch :P )

En arme Fenna, die is volgens mij echt nog heeel erg overdonderd door alles _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205645061
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:33 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou ik vond dat ook wel gek, hij zei nog: je mag hier blijven slapen en ontbijten en ineens zat ze weer in de auto. Niks geen uitleg over waarom :o (Ik kan het wel invullen maar toch :P )

En arme Fenna, die is volgens mij echt nog heeel erg overdonderd door alles _O- _O-
Ik vond het ook wel opmerkelijk hoe erg Fenna benadrukte dat Martijn de nieuwe dame ook zeker een kans moest geven. Alsof ze hoopte dat ze er dan zelf nog onderuit kon komen of zo.

Het komt natuurlijk sympathiek over als je zoiets zegt, maar ik weet niet of iemand die echt verliefd is dat zo zou benadrukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2022 14:46:53 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 15:30:47 #60
335263 freaky40
pi_205645413
Ted is wel een hittepetit hoor, maar ik ben wel team Tjerk moet ik zeggen en hij heeft volkomen gelijk over dat bemoeien van haar zus, die ook even TV wil maken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205645552
Ja, het zijn allemaal nogal ‘portretten’ _O-

Ik las laatst trouwens dat Ted 6 kinderen heeft. Haar eerste man overleed op zijn 52ste tijdens de bouw van hun huis in Zuid-Frankrijk. Haar 2de man op zijn 65ste.
pi_205646057
Mijn god wat heb ik zitten genieten van de confrontatie tussen Natasja en Jan _O-

Lul de behanger die Jan.. en Menno die zich zichtbaar irriteerde aan hem :D _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205646366
"Ik maak even een lunchpakketje voor hem, dan is hij sneller weg"

Hardop gelachen, ja
pi_205647070
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik moet het nog zien met Fenna en Martijn, ze is er net 5 dagen ?
Ze kennen elkaar helemaal niet, denk dat het nog wel tegen kan vallen als je zo hard van stapel loopt :')
Echt he, gaat een flinke shitshow worden. Gelukkig wordt alles gefilmd voor ons _O_
pi_205649790
Tijdens het ontbijt bij Denise en Dave. Ze had speciaal voor hem iets klaargemaakt zonder rode vruchtjes? Enfin.
Dave: " Ik ben mysterieus, eejj." (Die oppervlakkige opgezwollen kneus vindt zichzelf mysterieus. :? )
Denise: "Waarom?" (goeie vraag, Denise!)
Dave: "Huh" (trekt daarbij weer zo'n raar bekje)
Denise: "Vind je het moeilijk?" (sjongejonge, eindelijk een Denise die doorvraagt)
Dave: "Het is niet zo zwart/wit." (jemig, wat een ontwijkend kutantwoord van dat ratje)
Denise: " Leg eens uit?" (Zet hem op, Denise! )

In de camera beweerde Dave dat er geen liefde is en hij er nog niet klaar voor was dat Denise hem meer vragen ging stellen.

Wat voor poppenkast is dit. _O-
  maandag 15 augustus 2022 @ 22:43:33 #66
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205649999
Fenna schrikt zich kapot van mama. "Welkom in de familie" _O-
Hoi, ik ben Linda. "Dit is Fenna, m'n vriendin, mama heeft de bruiloft al gepland, dus ik moet je helaas teleurstellen." Wat kijkt die broer creepy naar Martijn en Fenna 😂

Fitboy Dwerg Dave. Herhaalt elke vraag van Denise. Praat in raadsels. "Het is niet zwart wit". Dave speelde alleen om te winnen. Gelukt. Klaar. Terug het kastje in.
Wel mooi dat ie Denise erin laat stikken.

Menno. Met z'n t-shirt met de sleutel en haar hart. Wat een randdebiel :W
Hij zit er alleen omdat de rest zelf afhaakte of nog grotere kneuzen waren :s)

Franse Hans met dat kruisverhoor van die twee vrouwen. Maar hij geeft totaal geen antwoord op wat ie nou wil. Die irritatie jaagt ze weg. Alleen Petra blijft. Puppy.
Gast vindt zichzelf ook echt een catch. Alsof heel vrouwelijk Nederland voor de buis zit te verlangen naar Hansie.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205650289
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:43 schreef matthijst het volgende:
Fenna schrikt zich kapot van mama. "Welkom in de familie" _O-
Hoi, ik ben Linda. "Dit is Fenna, m'n vriendin, mama heeft de bruiloft al gepland, dus ik moet je helaas teleurstellen." Wat kijkt die broer creepy naar Martijn en Fenna 😂

Fitboy Dwerg Dave. Herhaalt elke vraag van Denise. Praat in raadsels. "Het is niet zwart wit". Dave speelde alleen om te winnen. Gelukt. Klaar. Terug het kastje in.
Wel mooi dat ie Denise erin laat stikken.

Menno. Met z'n t-shirt met de sleutel en haar hart. Wat een randdebiel :W
Hij zit er alleen omdat de rest zelf afhaakte of nog grotere kneuzen waren :s)

Franse Hans met dat kruisverhoor van die twee vrouwen. Maar hij geeft totaal geen antwoord op wat ie nou wil. Die irritatie jaagt ze weg. Alleen Petra blijft. Puppy.
Gast vindt zichzelf ook echt een catch. Alsof heel vrouwelijk Nederland voor de buis zit te verlangen naar Hansie.
Goeie analyse, hahaha. Over Menno en Natasja: "Als ie mij maar niet ten huwelijk vraagt," Nou, dan weet je gelijk hoe de zaken ervoor staan. Menno was een champignon. En ze bakte net als met het golfen ook niks van het schieten. Blaaskakkerij van haar, typisch snobs eigen. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 15-08-2022 23:21:48 ]
pi_205650356
Dave wilde 'winnen' door er zo lang mogelijk te zijn. En dan achteraf proberen zoveel mogelijk te winnen op tinder of zo. Verschrikkelijk kereltje.

Natasja kan zo slecht tegen haar verlies in spel/sport pffff verschrikkelijk. En Menno zit er inderdaag alleen nog maar omdat de rest pleite is.

Hans, pfff die vindt zichzelf de hoofdprijs.
pi_205650375
En ik verbaas mij echt dat Natasja geen woord Frans spreekt, hoe kun je jezelf dan enorm isoleren in een achteraf dorpje in Noord-Frankrijk. Dat is toch een eerste vereiste, kunnen spreken met de locals in hun eigen taal? En dan zeiken dat hier Turkse en Marokkaanse vrouwen uit de jaren 80 al 30 jaar wonen en nauwelijks Nederlands kunnen spreken. Hoe arrogant eigenlijk van haar.

Over taal gesproken:

FranseHans spreekt vloeiend Frans
ItaliaHans spreekt vloeiend Italiaans
Martijn spreekt toeristenPortugees
Denise zal wel redelijk Spaans spreken
Natasja spreekt toeristenFrans
Ted spreekt toeristenPortugees
Astrid spreekt vloeiend Oostenrijks
Richard spreekt helemaal niet, die brult onverstaanbare klanken in elke taal

[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 15-08-2022 23:57:41 ]
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 06:47:21 #70
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205650728
Dave gaat naar huis, hij voelt het niet, Denise denkt dat hij niet eerlijk is , ze vindt het heel vreemd, ze heeft liever echte oprechte mensen in haar leven , hij is niet eerlijk volgens haar :')

Pissig en afgewezen >:)
pi_205650806
Ze is enorm gekwetst en ook wel begrijpelijk. Hij heeft haar blijkbaar totaal verkeerde signalen gegeven de hele tijd.
pi_205650825
Hans (Frankrijk) heeft echt een muur om zich heen gebouwd hoor.
pi_205651632
Dave had het wel juist geanalyseerd: "volgens mij probeert ze allerlei redenen te zoeken om de echte reden - dat ik niet verliefd op haar ben - niet onder ogen te hoeven zien"

En dan verhaal halen met je moeder erbij :') Hoe triest. Je bent een volwassen vrouw, regel je eigen relatiesores.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2022 09:27:01 ]
pi_205651697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:26 schreef Fosive het volgende:
Dave had het wel juist geanalyseerd: "volgens mij probeert ze allerlei redenen te zoeken om de echte reden - dat ik niet verliefd op haar ben - niet onder ogen te hoeven zien"

En dan verhaal halen met je moeder erbij :') Hoe triest. Je bent een volwassen vrouw, regel je eigen relatiesores.
Ze vatte Dave's mededeling eerst supergoed op.
Totdat ze met haar toxische moeder had gesproken. _O-
Ben je nep? Heb je om andere redenen meegedaan?
Gelukkig is ze niet boos, alleen teleurgesteld.
Dave jongen, lekker naar huis.
Effectief alle andere mannen gecockblockt, taak zit erop.

pi_205651699
Fan van Menno, echt een gouden kerel zou dat voor Natasja zijn. Heb echter het idee dat ze zich fysiek niet aangetrokken tot hem voelt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:52:56 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205651812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Fan van Menno, echt een gouden kerel zou dat voor Natasja zijn. Heb echter het idee dat ze zich fysiek niet aangetrokken tot hem voelt.
Menno ziet er qua uiterlijk normaal gesproken wel veel beter uit dan Natasja, maar het moet wel je type zijn.

De overenthousiaste blije puppy moet je wel liggen, ik denk dat Natasja wel een beetje een hork moet hebben, net als zij
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:55:13 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205651840
Menno wil echt heel graag, en bij sommige vrouwen werkt dat averechts, die willen zelf moeite moeten doen
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:56:32 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205651853
Zie je in Portugal ook, Martijn wil echt heel graag en dat werkt eerder averechts
Laffe huichelaar
pi_205651868
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Menno wil echt heel graag, en bij sommige vrouwen werkt dat averechts, die willen zelf moeite moeten doen
Dit. Dat heel heel graag willen is voor velen niet aantrekkelijk. Zie ook bij Martijn.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:03:16 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205651921
Tjerk heeft me deze aflevering weer positief gemaakt. Hij bedoelt het helemaal niet kwaad denk ik, met dat arrogante gedoe, je ziet dat hij helemaal niet (bewust) neerkijkt op Ben, hij ziet alleen dat ze anders zijn en dat is ook
Laffe huichelaar
pi_205652041
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Menno wil echt heel graag, en bij sommige vrouwen werkt dat averechts, die willen zelf moeite moeten doen
Ze wil zelf jagen zoals ze zegt, maar Menno is wel gewoon oprecht over zijn gevoelens naar haar en dat waardeert ze ook. Hij weet ook dat als hij te ver gaat in zijn enthousiasme hij Natasja af kan schrikken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205652202
Vervelend pedant figuur trouwens, die barkeeper in Albufeira. Popiejopiegedrag.
pi_205652232
Wat er bij Martijn gebeurt is eigenlijk te gênant voor woorden, niet :') ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Menno ziet er qua uiterlijk normaal gesproken wel veel beter uit dan Natasja, maar het moet wel je type zijn.

De overenthousiaste blije puppy moet je wel liggen, ik denk dat Natasja wel een beetje een hork moet hebben, net als zij
Ze zoekt een type Jos. Dat is Menno niet.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:42:15 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205652280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:32 schreef Fosive het volgende:
Vervelend pedant figuur trouwens, die barkeeper in Albufeira. Popiejopiegedrag.
Ja, die stond wat te veel aan met een camera op zijn toet heb ik het idee. Hoe sociaal ongemakkelijk martijn daar is, vind ik ook wel tekenend
Laffe huichelaar
pi_205652293
Hij noemde Martijn een boer :D he was not amused
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:46:32 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_205652315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:36 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Ze vatte Dave's mededeling eerst supergoed op.
Totdat ze met haar toxische moeder had gesproken. _O-
Ben je nep? Heb je om andere redenen meegedaan?
Gelukkig is ze niet boos, alleen teleurgesteld.
Dave jongen, lekker naar huis.
Effectief alle andere mannen gecockblockt, taak zit erop.

[ afbeelding ]
Wat een lul die Dave. Wilde alleen maar winnen. Walgelijk. Ego.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:56:30 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205652381
Het meest verrassende van de aflevering is dat Dave kan schrijven
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:58:31 #88
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205652390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:25 schreef lily het volgende:
Ze is enorm gekwetst en ook wel begrijpelijk. Hij heeft haar blijkbaar totaal verkeerde signalen gegeven de hele tijd.
Verkeerde signalen ? Het is toch de bedoeling dat ze uit gaan zoeken of er iets romantisch tussen hun kan ontstaan? Dat doe je door op date te gaan, leuke initiatieven te nemen,een hapje samen te gaan eten , complimentjes te geven etc
Iedere man die voor haar bloemen koopt, romantische picknick organiseert geeft verkeerde signalen? Misschien in het echte leven ja, maar dit is B&B vol liefde , hoort er een beetje bij vind ik
pi_205652421
Wij zien niet alles heh. Ze was totaal verbouwereerd en had het ook over allerlei appjes die hij steeds stuurde

Ik weet het niet…..
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:46:11 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205652795
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ja, die stond wat te veel aan met een camera op zijn toet heb ik het idee. Hoe sociaal ongemakkelijk martijn daar is, vind ik ook wel tekenend
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:43 schreef lily het volgende:
Hij noemde Martijn een boer :D he was not amused
Ik heb ZO om Martijn gelachen in die scène, heeerlijk _O- _O- WAT een ongemak :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:35:53 #91
367000 roos94
pi_205653198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:32 schreef Fosive het volgende:
Vervelend pedant figuur trouwens, die barkeeper in Albufeira. Popiejopiegedrag.
Dat zijn toch over het algemeen de eisen van een barkeeper _O-

Menno is eng, vind hem zo'n type die zijn vrouw in stukjes hakt en dat de buurt zegt het was zóóóó'n lieve kerel
pi_205653615
Ik krijg zo'n kromme tenen van die Ben hè, die voelt echt niks aan. En ook van die Denise, wat een saai wijf zeg. Maar ik stoor me ook aan die Petra bij Hans in Frankrijk, ook een misselijk mens dat altijd andere vrouwen af wil kraken.

Maar daarom kijk dit ook, voor de kromme tenen en om me te ergeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 16-08-2022 14:02:52 ]
pi_205655436
Ben bij de afwijzing wel team Dave hoor. Hij blijkt toch een stuk communicatiever en volwassener dan Denise.
Zo kinderachtig om gelijk te projecteren dat het dan allemaal fake was. Maar zegt waarschijnlijk meer over haar issues dan over Dave.

Ook raar om zo'n gesprek aan te gaan met je moeder in je kielzog. :') en als Dave nog een laatste poging tot uitleggen doet, omdat Denise zegt met zoveel vragen te zitten en het niet te begrijpen moet hij het ineens laten gaan. Brrr
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205655449
Dave zal nu wel blij zijn dat hij deze kogel heeft ontweken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205655682
Ik zie net die scene met Ruud en Astrid. "Astrid, loop je even mee?"

"Nee, ik zit naar mijn dochter te luisteren".

Die Astrid is echt typisch zo'n vrouw die na het baren van twee kinderen geen eigen identiteit meer heeft en full time 'mama' is. Tuurlijk doe je alles voor je kind, maar zij is er echt zo een met schuldgevoel en probeert dat te compenseren door die kinderen overdreven op een voetstuk te plaatsen. Wat een raar mens.
pi_205655854
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:54 schreef ISVV het volgende:
Ik zie net die scene met Ruud en Astrid. "Astrid, loop je even mee?"

"Nee, ik zit naar mijn dochter te luisteren".

Die Astrid is echt typisch zo'n vrouw die na het baren van twee kinderen geen eigen identiteit meer heeft en full time 'mama' is. Tuurlijk doe je alles voor je kind, maar zij is er echt zo een met schuldgevoel en probeert dat te compenseren door die kinderen overdreven op een voetstuk te plaatsen. Wat een raar mens.
Ligt er ook wel aan welke man het vraagt denk ik.
You need to be cold to be queen.
pi_205655932
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:23 schreef Stepperoller het volgende:
Ben bij de afwijzing wel team Dave hoor. Hij blijkt toch een stuk communicatiever en volwassener dan Denise.
Zo kinderachtig om gelijk te projecteren dat het dan allemaal fake was. Maar zegt waarschijnlijk meer over haar issues dan over Dave.

Ook raar om zo'n gesprek aan te gaan met je moeder in je kielzog. :') en als Dave nog een laatste poging tot uitleggen doet, omdat Denise zegt met zoveel vragen te zitten en het niet te begrijpen moet hij het ineens laten gaan. Brrr

Ik ben het er wel mee eens dat Dave het als een spelletje zag en heeft gewonnen. Ik had wel wat medelijden met Denise maar dat gedoe met die moeders zou denk ik wel een reden zijn om nog harder weg te wezen daar. Brrr....
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205655958
Ik vind dat je dat niet voor een ander kan concluderen hoe het met diens gevoelens zit. En gevoelens op liefdesgebied zijn nu eenmaal niet altijd even duidelijk en heel vaak erg gemengd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205655973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:35 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind dat je dat niet voor een ander kan concluderen hoe het met diens gevoelens zit. En gevoelens op liefdesgebied zijn nu eenmaal niet altijd even duidelijk en heel vaak erg gemengd.
Appjes en complimentjes en zelfs kus(sen) dat zou voor mij wel een reden zijn dat iemand me "leuk" vindt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205656848
Hebben Martijn en z’n ouders nou echt geen andere contacten daar? :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')