Het is wachten op de flopshow van dikke tokkie Sneijderquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, al die omhoog gevallen voetballers die er geen kut van kunnen als trainer.
Pas nou op. Voor je het weet komt 'ie hier weer binnenwaaien.quote:
En dan Erik zelf voorop, net als met Verbeek bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Dit kan alleen maar goed gaan.
Het is nog 25 graden buiten, dit is niet leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de gewone warmte krijgen we nu de plakkerige warmte. Kan niet wachten op wat verkoeling.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan Erik zelf voorop, net als met Verbeek bij Feyenoord.
Het koelt niet meer af. Loodzware nacht.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de gewone warmte krijgen we nu de plakkerige warmte. Kan niet wachten op wat verkoeling.
Ja vannacht en morgen zijn ook helemaal kutquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
EN DE OVERHEID DOET NIETSquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vannacht en morgen zijn ook helemaal kut
Gaaf landquote:
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het koelt niet meer af. Loodzware nacht.
Angelsaksen die de democratie ondermijnen, leuke rubriekquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:53 schreef Szura het volgende:
Ach klimaatontkenner, vreemdelingenhater en kolenvriend ScoMo
https://nos.nl/artikel/24(...)m-drie-keer-minister
Nee, dit kan niet
Hier ook wat druppels.quote:
Zal Rutte toevallig ook al tien jaar minster van Landbouw zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:53 schreef Szura het volgende:
Ach klimaatontkenner, vreemdelingenhater en kolenvriend ScoMo
https://nos.nl/artikel/24(...)m-drie-keer-minister
Nee, dit kan niet
Goedenavond. Bij welke mod kan ik een klacht indienen over roddelen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas nou op. Voor je het weet komt 'ie hier weer binnenwaaien.
Een fok-user die normaal discussieert over dingen die hem opvallen in een serie. Inderdaad erg grappig!quote:
Goedenavond Pietje.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goedenavond. Bij welke mod kan ik een klacht indienen over roddelen?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedenavond Pietje.
Ik zou @:Rellende_Rotscholier even een DM sturen.
Van de rest ook niet vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ik het van hem hoef te verwachten.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs op Wielerflits beginnen ze over Barney. Dan weet je dat je echt labiel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |