Dat scheelt dan weer.quote:
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo.
Nog wat gebeurd de afgelopen week?
Beticht je nu R_R van trollen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.
John en ik zijn een weekje gaan vissen in Thailand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.
Over nummer 2 heeft meneer Schimmelpenninck wel een mening.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:41 schreef DeeBee het volgende:
Zes oorzaken van het personeelstekort, 'achilleshiel samenleving' - https://nos.nl/l/2440392
WIJ kunnen er weer eens geen klote van
CAO's zijn de laatste jaren niet echt slechter of soberder geworden toch? Dat was meer iets van de generatie Rutte I&II.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens niet verbazingwekkend dat de productiviteit achteruit holt als je werknemers steeds slechtere cao's en regelingen geeft en al die tijd wel goedkope arbeid regelt. Arbeid zou duur moeten zijn en arbeiders waardevol.
Altijd al een shithole geweest, snap mensen die klagen niet. Je weet precies wat je krijgt.quote:
Is er iets ergers dan uren in de file staan om vervolgens weg te branden op een veel te druk strand waar je ook nog eens afgezet wordt?quote:
Ook werken bij het AD?quote:Opstelling PSV: Benítez; Mwene, Teze, Obispo, Oppegard; Sangaré, Ledezma, Xavi; Bakayoko, De Jong, Gakpo
Niks lijkt mij onmogelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft Ten Hag wat met de vrouw van De Gea gedaan ofzo?
Ruud wordt net zo’n wisselenigma als mafklapper Schmidt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:48 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ook werken bij het AD?
Die deed het op willekeurige momenten zoals bij een achterstand tegen Feyenoord, niet als de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de deur staat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ruud wordt net zo’n wisselenigma als mafklapper Schmidt?
Verkeerde keuze gemaakt zoals vele anderen. Nooit bij zo'n club instappen op dit momentquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4-0 wtf
Die haalt de kerst niet.
Hij had een budget van 300 miljoen naar verluidt. Maar wat heeft ie daarmee gedaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Verkeerde keuze gemaakt zoals vele anderen. Nooit bij zo'n club instappen op dit moment
Frenkie halen, maar die wil nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had een budget van 300 miljoen naar verluidt. Maar wat heeft ie daarmee gedaan?
Al is dat nooit genoeg met al die troep daar op het veld.
Het lijkt wel een Engelse keeper.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:46 schreef EinarBoe het volgende:
De Gea ziet er toch gewoon bij alle doelpunten slecht uit hier. Ga daar maar eens tegenop coachen.
Dat zal wel moeten vrees ik. Al gaat je hele budget eraan op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Frenkie halen, maar die wil niet
Fatsoenlijke keeper lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten vrees ik. Al gaat je hele budget eraan op.
Maar je hebt op elke positie een nieuwe speler nodig.
Danilo is waardeloos, Timber mwah, ik weet niet of ze daar nou 8 miljoen voor hadden moeten neerleggen. Hoeft van mij nog geen vaste basisspeler te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de eerste indruk van Danilo en Timber @:Slobeend @:hhh38 ?
Maar hij was er wel bijquote:
Frenkie was fantastischquote:
Ik heb de 1e twee wedstrijden allebei niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de eerste indruk van Danilo en Timber @:Slobeend @:hhh38 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |