Dat lijkt me ook sterk, maar de kloof met Ajax blijft groeien jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij erg natuurlijk. Een nederlaag met flinke gevolgen. Kans lijkt me nu toch wel aanwezig dat Feyenoord dit jaar weer langszij komt. En misschien wel erover gaat. Financiën worden ook weer steeds meer vergelijkbaar.
40-45Mquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Hoeveel meer geld krijgt Ajax bij uitschakeling van PSV?
1.5 Gakpo, 22.5 mio ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Hoeveel meer geld krijgt Ajax bij uitschakeling van PSV?
Pompedddddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, alles of niets, pompen of verzuipen, de def of ze gladiolen.
De jong voor Willem 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie het alweer, Gakpo is klaar voor United!
Kom sprinten trannyquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel dat ik proficiat zeg homo.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, alles of niets, pompen of verzuipen, de def of ze gladiolen.
Obispo is een groter talent dan de Ligt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:13 schreef CR7 het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn. Spelers als Obispo, Teze, Ramalho, Max, Mwene, Til en ook De Jong zijn gewoon max EL niveau. Saibari is een talent maar daar mag je ook gewoon niet te veel van verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |