Ik vond dat erger dan dit ja. Nu speel je gewoon niet zo goed tegen een goede ploeg (1-2 valt me nog mee), toen had je echt wel móeten winnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze 70 minuten tegen 10 man van Benfica en nog scoorden ze niet.Tering.
Eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.
Misschien zijn WIJ toch gewoon niet zo goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Al wordt Ajax de laatste jaren ook gewoon steevast uitgeschakeld door subtoppers.
Omdat we na de al middelmatige Max geen linksback hebben, zonder gelegenheidsback Mauro.quote:
Dan deed Feyenoord het beter met Trencin en coquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Al wordt Ajax de laatste jaren ook gewoon steevast uitgeschakeld door subtoppers.
Het is nog wel vrij erg natuurlijk. Een nederlaag met flinke gevolgen. Kans lijkt me nu toch wel aanwezig dat Feyenoord dit jaar weer langszij komt. En misschien wel erover gaat. Financiën worden ook weer steeds meer vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat erger dan dit ja. Nu speel je gewoon niet zo goed tegen een goede ploeg (1-2 valt me nog mee), toen had je echt wel móeten winnen
Ben Ketser is harddddquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Yedder heeft een vieze snor.
Ter info.
Ja die valt tot nu toe nog een beetje tegen. Al vind ik dat wel een uitstekende aankoop overigens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV moet Luuk zo snel mogelijk vervangen door een of andere spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |