PSV hun eigen schuld, dit jaar hadden ze makkelijk de CL kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n enorme kutvoetballer vind ik dat.
Ja en dat maakt de Bundesliga inmiddels ook een knakencompetitie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is in Duitsland al jaren zo. In Spanje is het ook Barca of Madrid etc etc
Eens. GROOT. STERK.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.
Vorig jaar waren ze wel echt beter tegen een dramatisch Benficaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV hun eigen schuld, dit jaar hadden ze makkelijk de CL kunnen halen.
’Maar Ajax’quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een voorbeeld van een groep waar Monaco door kan komen.
Nogal logisch dat ik PSV daar niet bij betrek, die kunnen niet met Monaco in de CL spelen.
En Dirk? @ikweethetooknietquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Luc Nilis heeft 3,000 euro gezet op Monaco. Ouwe gokker.
Dat zeiden ze bij Mercedes tussen 2014 en 2020 ook ("had de rest maar beter moeten zijn") maar we hebben toch 7 jaar geen spannend F1-seizoen gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze 70 minuten tegen 10 man van Benfica en nog scoorden ze niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh kon ook aardig ballen afpakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan ook helemaal niet voetballen. Hij kan redelijk aardig ballen afpakken, maar daar heb je verder niks aan.
Blijft schandalig dat zowel Ajax als PSV eruit ging tegen dat middelmatige Benfica.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze wel echt beter tegen een dramatisch Benfica
Dat zie ik nu wat minder
Uit de koker van Fredquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef 7Eleven het volgende:
Wel een tactische meesterzet van ons Ruud, die extra verdediger erbij voorafgaand aan de 1-2
Ja, maar F1 is geen sport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Mercedes tussen 2014 en 2020 ook ("had de rest maar beter moeten zijn") maar we hebben toch 7 jaar geen spannend F1-seizoen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |