En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vandeweek AZ eruit, volgende ronde Twente tegen Fiorentina en dat gezeur over de 2e CL-plek kan ook weer de ijskast in
Platte kar stond alweer klaar genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
PSV had nog wel zo'n gemakkeijk programma.
$$$quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En wat heb je er ook aan als je dan zo presteert. Dan kun je beter Europa League spelen.
Is in Duitsland al jaren zo. In Spanje is het ook Barca of Madrid etc etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja klopt. Alleen betekent dat ook meteen dat Ajax de komende 30 jaar waarschijnlijk kampioen wordt. En dat is vrij saai.
Wordt wakker mensen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gakpo zou (waarschijnlijk) blijven bij CL voetbal.
Hij is de slechtste op het veld.
Volgens mij doet ie het expres.
Ik ben iets op het spoor!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gakpo zou (waarschijnlijk) blijven bij CL voetbal.
Hij is de slechtste op het veld.
Volgens mij doet ie het expres.
Ik ben iets op het spoor!
Ik hoorde opgebaardquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oppegaard tegen Road Runner, leuke rubriek
Simons is lichamelijk niet opgewassen tegen deze ploegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
Wat heeft die Simons uitgevreten dat Ruud hem niet laat spelen?
Ben je blacked ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n enorme kutvoetballer vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |