Vrijdag moet wel lukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien bij hax.
De Chinotto smaak is beter, maar matig verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hele zure Fanta lemon. Ijskoud puur genot @:3rr0r
Melkgod, tik elke ochtend een liter halfvolle wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen water, melk, koffie en bier.
Water? Je bent toch geen Afrikaan maatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Uefa.com liegt nie.quote:
Wat is dat voor smaak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef DIJK het volgende:
[..]
De Chinotto smaak is beter, maar matig verkrijgbaar.
Keukendivisie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:24 schreef Rambow het volgende:
Droomscenario PSV. 1-0 voor en er is zelfs geen club in de keukendivisie die Gakpo nog zou willen kopen.
Thee is ook gezond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Dit is een voorafje of is dit voor het paard van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zelf maar het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
[..]
Uefa.com liegt nie.
https://www.uefa.com/uefa(...)5390--psv-vs-monaco/
[ afbeelding ]
Bedankt broer konijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zelf maar het goede voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
[..]
Uefa.com liegt nie.
https://www.uefa.com/uefa(...)5390--psv-vs-monaco/
[ afbeelding ]
Jij lijkt mij een echt connaisseurquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ook een soort citrus , iets meer bitter
Melk en bier zijn niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Okquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:32 schreef GGMM het volgende:
Maar niet om m'n gelijk te halen, want dat heb ik toch wel, maar Gakpo is toch wel echt heel slecht vandaag.
En dan zeggen ze 'ja spanning', maar daar hoor je ook maar mee om te kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |