abonnement Unibet Coolblue
pi_205596081
Motten zij wetuh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205596099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:11 schreef Newone82 het volgende:
Wel duidelijk dat het einde van het gratis retourneren terecht voorbij is. Mediamarkt heeft de stap al gezet, retour op eigen kosten. Rest zal volgen zoals bol, coolblue en zalando
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
pi_205596154
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
Dat is om te passen, ik vind het zelf nogal aso, maar de branche moet maar met een slimmere oplossing komen.
Ik doe dit maar niet, want ik ben niet zo listig.
pi_205596177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
Ik heb nog nooit iets terug gestuurd. Ik heb meestal dezelfde merken, dus de maat is altijd goed.

Schoenen koop ik in de winkel, die wil ik goed kunnen passen.
pi_205596188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:28 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iets terug gestuurd. Ik heb meestal dezelfde merken, dus de maat is altijd goed.

Schoenen koop ik in de winkel, die wil ik goed kunnen passen.
Ja, voor mij geldt hetzelfde, daarom zou ik het ook geen probleem vinden wanneer retourneren geld gaat kosten.
pi_205596235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ja, voor mij geldt hetzelfde, daarom zou ik het ook geen probleem vinden wanneer retourneren geld gaat kosten.
Gratis retourneren is iets wat we over een jaar vreemd vinden. Heel artikel over gelezen gisteren. Als een grote partij de stap zet zoals MM volgt de rest vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')