abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 augustus 2022 @ 00:11:24 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205595596
Het zou eens tijd worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 10 augustus 2022 @ 00:25:06 #22
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205595640
Nah, ik zie meer in betere coördinatie. Maar dat vergt van de ontvanger wel dat ze niet verlangen dat hun pakje altijd binnen 24 uur bezorgt kan worden.

Bezorgers rijden toch gewoon een route, dus waarom zou je niet gewoon wachten tot een route 'vol' en dus meer rendabel is? Zal echt niet langer dan 3 dagen duren, zolang kun je toch wel wachten? Moet je het echt binnen 24 uur hebben dan dok je maar het dubbele of zo.

Voor bederfelijke waar die wel binnen 24 uur bezorgt moet heb je tegenwoordig gespecialiseerde diensten als Trunkrs en zo.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 07:57:25 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205596039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:25 schreef kladderadatsch het volgende:
Nah, ik zie meer in betere coördinatie. Maar dat vergt van de ontvanger wel dat ze niet verlangen dat hun pakje altijd binnen 24 uur bezorgt kan worden.

Bezorgers rijden toch gewoon een route, dus waarom zou je niet gewoon wachten tot een route 'vol' en dus meer rendabel is? Zal echt niet langer dan 3 dagen duren, zolang kun je toch wel wachten? Moet je het echt binnen 24 uur hebben dan dok je maar het dubbele of zo.

Voor bederfelijke waar die wel binnen 24 uur bezorgt moet heb je tegenwoordig gespecialiseerde diensten als Trunkrs en zo.
De verzenders zijn vaak niet happig op langere levertijden. Onderzoek wijst uit dat consumenten de orders significant vaker cancellen als blijkt dat het niet de volgende dag bezorgd kan worden. Dus het prijskaartje van next day bezorging, weegt daar blijkbaar tegenop.

Een vervoerder die hier wel op inspringt, is homerr. Kost geen drol, maar verschrikkelijk slechte service. En er is een reden dat hun marktaandeel heel klein is gebleven tot zover: er is weinig behoefte aan deze dienstverlening.

Verder is de b-2-b markt vele malen groter dan b-2-c. En daar is next day delivery vaak veel belangrijker.
Resistance is futile.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 08:10:18 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205596072
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:33 schreef Bocaj het volgende:
Daardoor kampt het post- en pakketbedrijf onder meer met stijgende brandstofkosten.
Brandstofkosten? Het grootste deel van de pakketbezorgers werkt via een twijfelachtige zzp-constructie als "zelfstandig ondernemer", lijkt me sterk dat PostNL hun brandstof betaalt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_205596076
Wel duidelijk dat het einde van het gratis retourneren terecht voorbij is. Mediamarkt heeft de stap al gezet, retour op eigen kosten. Rest zal volgen zoals bol, coolblue en zalando
pi_205596081
Motten zij wetuh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205596099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:11 schreef Newone82 het volgende:
Wel duidelijk dat het einde van het gratis retourneren terecht voorbij is. Mediamarkt heeft de stap al gezet, retour op eigen kosten. Rest zal volgen zoals bol, coolblue en zalando
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
pi_205596154
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
Dat is om te passen, ik vind het zelf nogal aso, maar de branche moet maar met een slimmere oplossing komen.
Ik doe dit maar niet, want ik ben niet zo listig.
pi_205596177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Op zich mogen mensen best wel wat beter nadenken voordat ze online iets aanschaffen. Soms hoor je verhalen dat mensen blind allerlei zooi kopen om de helft weer retour te sturen, zoals schoenen in drie verschillende maten bestellen.
Ik heb nog nooit iets terug gestuurd. Ik heb meestal dezelfde merken, dus de maat is altijd goed.

Schoenen koop ik in de winkel, die wil ik goed kunnen passen.
pi_205596188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:28 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iets terug gestuurd. Ik heb meestal dezelfde merken, dus de maat is altijd goed.

Schoenen koop ik in de winkel, die wil ik goed kunnen passen.
Ja, voor mij geldt hetzelfde, daarom zou ik het ook geen probleem vinden wanneer retourneren geld gaat kosten.
pi_205596235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ja, voor mij geldt hetzelfde, daarom zou ik het ook geen probleem vinden wanneer retourneren geld gaat kosten.
Gratis retourneren is iets wat we over een jaar vreemd vinden. Heel artikel over gelezen gisteren. Als een grote partij de stap zet zoals MM volgt de rest vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')