abonnement Unibet Coolblue
pi_205587801
Hoi allemaal,

Eergisteren is mijn relatie na 4 jaar samen zijn waarvan 1 jaar samen wonend verbroken. De reden hiervan is dat zijn gevoel voor mij is weggegaan, voor hem is het vuurtje gedoofd. Ik zag dit totaal niet aankomen.. ben natuurlijk erg verdrietig ervan.

Gister spreek ik een gezamenlijke vriend en vriendin van ons en blijkbaar heeft hij dus tegen hun gezegd dat ik te dik ben geworden en niet meer aantrekkelijk, dat dat ook een reden is van de breuk..

Hij heeft dit wel al is eerder tegen me gezegd en dat ik moet gaan sporten. Dat deed ik toen maar ik struggle al heel m’n leven met mijn gewicht, ik ben al heel me leven een beetje stevig en het gaat met ups en downs.

Maar dit doet onwijs veel pijn..
pi_205587877
wat is te dik? wat is je lengte en gewicht?

Bedoel: heeft hij een punt of valt het allemaal wel mee en is het een zeurpiet? scheelt het veel met 4 jaar geleden?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 12:37:45 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:37:13 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205587881
Sterkte.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205587923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Dries4Ever het volgende:
wat is te dik? wat is je lengte en gewicht?

Bedoel: heeft hij een punt of valt het allemaal wel mee en is het een zeurpiet? scheelt het veel met 4 jaar geleden?
Het scheelt 15 kilo..
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:44:14 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205587951
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef MC95x het volgende:

[..]
Het scheelt 15 kilo..
Dat is er natuurlijk geleidelijk aan aangekomen, maar dat was dan ook al "teveel" voordat jullie gingen samenwonen ....

Wie deed de boodschappen en kookte?
Gingen jullie samen sporten?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:45:15 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205587961
Ja, dat is kut om te horen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is geweest. Het zal wel een combinatie zijn waarbij dit ook meespeelt.
Stertke.
pi_205587975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef MC95x het volgende:

[..]
Het scheelt 15 kilo..
Was je al veel te zwaar bij aanvang van de relatie en was de seks nog op orde?
pi_205588002
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:44 schreef maily het volgende:

[..]
Dat is er natuurlijk geleidelijk aan aangekomen, maar dat was dan ook al "teveel" voordat jullie gingen samenwonen ....

Wie deed de boodschappen en kookte?
Gingen jullie samen sporten?
Ik deed vrijwel alles in huis, hij deed alleen de vloer stofzuigen en dweilen.
Heb meerdere keren gevraagd om samen te sporten maar hij sport liever alleen.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:49:37 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205588003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:45 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, dat is kut om te horen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is geweest. Het zal wel een combinatie zijn waarbij dit ook meespeelt.
Stertke.
Dit lijkt mij ook ja. Als je echt van iemand houdt is over die 15 kilo wel heen te komen en is er eventueel samen wel wat aan te doen.
pi_205588006
Mis je weinig aan dus. Dit is zo'n Kluunvent die bij je weggaat als jij kanker hebt en te mager bent geworden naar zijn objectiverende standaarden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:51:32 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205588025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik deed vrijwel alles in huis, hij deed alleen de vloer stofzuigen en dweilen.
Heb meerdere keren gevraagd om samen te sporten maar hij sport liever alleen.
En eten? Gezond of vooral (lekker) makkelijk?
pi_205588043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Was je al veel te zwaar bij aanvang van de relatie en was de seks nog op orde?
Ik ben altijd al wat steviger geweest, vooral bij de benen.
Seks is niet altijd top geweest en de laatste tijd wel minder.
pi_205588046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik deed vrijwel alles in huis, hij deed alleen de vloer stofzuigen en dweilen.
Heb meerdere keren gevraagd om samen te sporten maar hij sport liever alleen.
Iemand die niet eens samen wil sporten om jou weer op weg te helpen (waarmee ik absoluut niet zeg dat hij individuele sportsessies voor jou op zou moeten geven, voor me dat in de mond wordt gelegd) klinkt niet echt als een partner.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205588088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:52 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Iemand die niet eens samen wil sporten om jou weer op weg te helpen (waarmee ik absoluut niet zeg dat hij individuele sportsessies voor jou op zou moeten geven, voor me dat in de mond wordt gelegd) klinkt niet echt als een partner.
Dat hoeft ook zeker niet indd! Ik heb vaker aangegeven dat ik wel is samen met hem wil trainen omdat hij me verder pusht dan dat ik ga en hij weet veel oefeningen waar ik niks van af weet.. maar helaas..
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:02:27 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205588139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:56 schreef MC95x het volgende:

[..]
Dat hoeft ook zeker niet indd! Ik heb vaker aangegeven dat ik wel is samen met hem wil trainen omdat hij me verder pusht dan dat ik ga en hij weet veel oefeningen waar ik niks van af weet.. maar helaas..
Jammer, maar het zou dan aan jou zijn om zelf in de sportschool hulp en motivatie te zoeken.
pi_205588147
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef MC95x het volgende:
Gister spreek ik een gezamenlijke vriend en vriendin van ons en blijkbaar heeft hij dus tegen hun gezegd dat ik te dik ben geworden en niet meer aantrekkelijk, dat dat ook een reden is van de breuk..

Hij heeft dit wel al is eerder tegen me gezegd en dat ik moet gaan sporten.
Dit soort hearsay is wel tricky overigens. En sporten dient veel meer doelen dan gewichtsverlies, dus die aanmoediging hoeft niet per se met je gewicht verband te houden.

Ik zou wel een slag om de arm houden ten aanzien van wat je ex wel/niet heeft gezegd om te voorkomen dat je jezelf de put in praat voor iets dat eigenlijk nooit zo is gezegd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:06:21 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205588171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:03 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dit soort hearsay is wel tricky overigens. En sporten dient veel meer doelen dan gewichtsverlies, dus die aanmoediging hoeft niet per se met je gewicht verband te houden.

Ik zou wel een slag om de arm houden ten aanzien van wat je ex wel/niet heeft gezegd om te voorkomen dat je jezelf de put in praat voor iets dat eigenlijk nooit zo is gezegd.
De ex heeft het "wel al eens" gezegd .... in 4 jaar tijd. Blijkbaar niet vaak genoeg? Of meer als "dit vind ik er van en daar moet je het mee doen".
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:06:40 #18
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205588174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:45 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, dat is kut om te horen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is geweest. Het zal wel een combinatie zijn waarbij dit ook meespeelt.
Stertke.
Ik denk dat dit ook meespeelt.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205588192
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:06 schreef maily het volgende:

[..]
De ex heeft het "wel al eens" gezegd .... in 4 jaar tijd. Blijkbaar niet vaak genoeg? Of meer als "dit vind ik er van en daar moet je het mee doen".
Vraag me af wat hij dan concreet heeft gezegd, want TS lijkt het door onzekerheid ook gewoon gauw op die manier te interpreteren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:08:08 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205588203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:56 schreef MC95x het volgende:

[..]
Dat hoeft ook zeker niet indd! Ik heb vaker aangegeven dat ik wel is samen met hem wil trainen omdat hij me verder pusht dan dat ik ga en hij weet veel oefeningen waar ik niks van af weet.. maar helaas..
Tja, je moet een beetje voorzichtig zijn met wat anderen zeggen, natuurlijk, maar goed, het kán waar zijn. Maar, het is, ALS dat de reden is, wel lekker makkelijk wat hij doet.

Dus hij zegt dat je te zwaar bent, maar als je er dan wat aan wil doen, dan heeft ie daar geen trek in om daarbij te helpen. Altijd fijn natuurlijk. Dat lijkt me niet iets wat je doet als je oprecht bent.

Wat me een beetje doet denken dat dat gewicht weliswaar een reden is, maar vooral een excuus om aan te voeren. Hij sport veel. Hij sport alleen, wil jou daar niet bij hebben. Bij mij zou er nu een stemmetje op gaan dat er iemand anders is, en dat hij 'gewicht' aanvoert als excuus omdat de verantwoordelijkheid daarvoor dan zogenaamd bij jou ligt, en 'ik heb een ander' gewoon wat lastig is om te zeggen.

Kijk, uiteindelijk maakt het niet uit of het reden A, B of C is. Het resultaat blijft uiteindelijk hetzelfde, namelijk dat hij er geen trek meer in heeft. Dat is niet tof, maar als ik dan gebaseerd op de informatie die je hier geeft iets moet denken, dan denk ik vooral dat je er niet zo heel erg veel aan verliest.

Maar dat kan ik makkelijk zeggen, jij zit er maar mooi mee. Heel veel sterkte.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:11:38 #21
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205588232
- Nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 09-08-2022 13:14:23 ]
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:29:03 #22
70532 loveli
N
pi_205588387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik deed vrijwel alles in huis, hij deed alleen de vloer stofzuigen en dweilen.
Heb meerdere keren gevraagd om samen te sporten maar hij sport liever alleen.
Of hij sport liever "alleen".
crap in = crap out
pi_205588446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Of hij sport liever "alleen".
Dit ja.
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:48:20 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205588498
Moet jij nu verhuizen TS of gaat hij eruit?


Verder denk ik dat je toch beter af bent zonder hem ....
Heel veel sterkte en lief zijn voor jezelf!
Ga leuke dingen doen met mensen die jou positief gezind zijn!
pi_205588586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef MC95x het volgende:

Heb meerdere keren gevraagd om samen te sporten maar hij sport liever alleen.
Oh maar dan ben je je kerel niet kwijt geraakt hoor, je bent er van verlost.
Nu moet je nog even het verdriet doorkomen en beseffen dat je hier weinig aan mist. Hij klinkt niet als een fijne vent.
pi_205588691
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:48 schreef maily het volgende:
Moet jij nu verhuizen TS of gaat hij eruit?


Verder denk ik dat je toch beter af bent zonder hem ....
Heel veel sterkte en lief zijn voor jezelf!
Ga leuke dingen doen met mensen die jou positief gezind zijn!
Dankje wel, het heeft even tijd nodig.. ik ga eruit, hij blijft erin.
pi_205588913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Tja, je moet een beetje voorzichtig zijn met wat anderen zeggen, natuurlijk, maar goed, het kán waar zijn. Maar, het is, ALS dat de reden is, wel lekker makkelijk wat hij doet.

Dus hij zegt dat je te zwaar bent, maar als je er dan wat aan wil doen, dan heeft ie daar geen trek in om daarbij te helpen. Altijd fijn natuurlijk. Dat lijkt me niet iets wat je doet als je oprecht bent.

Wat me een beetje doet denken dat dat gewicht weliswaar een reden is, maar vooral een excuus om aan te voeren. Hij sport veel. Hij sport alleen, wil jou daar niet bij hebben. Bij mij zou er nu een stemmetje op gaan dat er iemand anders is, en dat hij 'gewicht' aanvoert als excuus omdat de verantwoordelijkheid daarvoor dan zogenaamd bij jou ligt, en 'ik heb een ander' gewoon wat lastig is om te zeggen.

Kijk, uiteindelijk maakt het niet uit of het reden A, B of C is. Het resultaat blijft uiteindelijk hetzelfde, namelijk dat hij er geen trek meer in heeft. Dat is niet tof, maar als ik dan gebaseerd op de informatie die je hier geeft iets moet denken, dan denk ik vooral dat je er niet zo heel erg veel aan verliest.

Maar dat kan ik makkelijk zeggen, jij zit er maar mooi mee. Heel veel sterkte.
Wat een domme aanname :')

'Er is een ander'

Wat de één leuk vindt om te doen als sport/oefeningen, hoeft toch niet leuk te zijn voor de ander, plus als hij sporten zo belangrijk vindt, dan kan ik mij voorstellen dat samen sport belemmerend kan zijn voor je eigen trainingen. Je bent immers meer met de ander bezig dan dat je je concentreert op je eigen sporten, want 'hij pusht mij meer dan ikzelf kan' volgens TS. Dat heeft dus alles te maken met de ruggengraat van TS en doorzettingsvermogen.

Plus je gooit het nu allemaal op het sporten, maar voeding is daarbij nog vele maler belangrijker. Leuk dat je sport, maar als je je bij terugkomst helemaal vol zit te proppen met zakken chips, koek en cola dan kan ik mij ook voorstellen dat je denkt: 'doeidoeidemazzel, weggooide tijd die ik ook in mijn eigen lichaam had kunnen steken'.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:43:58 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205588953
Classy, maar beter nu (na één jaar samenwonen) dan na het eerste kind ofzo moet je maar denken.
pi_205589110
Hij neukte vast een ander

O fuck volgens hulkheld kan deze aanname niet

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 14:57:25 ]
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:00:30 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205589171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:41 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Wat een domme aanname :')

'Er is een ander'

Wat de één leuk vindt om te doen als sport/oefeningen, hoeft toch niet leuk te zijn voor de ander, plus als hij sporten zo belangrijk vindt, dan kan ik mij voorstellen dat samen sport belemmerend kan zijn voor je eigen trainingen. Je bent immers meer met de ander bezig dan dat je je concentreert op je eigen sporten, want 'hij pusht mij meer dan ikzelf kan' volgens TS. Dat heeft dus alles te maken met de ruggengraat van TS en doorzettingsvermogen.

Plus je gooit het nu allemaal op het sporten, maar voeding is daarbij nog vele maler belangrijker. Leuk dat je sport, maar als je je bij terugkomst helemaal vol zit te proppen met zakken chips, koek en cola dan kan ik mij ook voorstellen dat je denkt: 'doeidoeidemazzel, weggooide tijd die ik ook in mijn eigen lichaam had kunnen steken'.
Het is een aanname, zeker, maar ik bedoel maar aan te geven dat ik niet hem of wie dan ook op z'n blauwe ogen zou geloven.

Of jij dat verder dom vindt of niet is prima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205589179
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
Hij neukte vast een ander

O fuck volgens hulkheld kan deze aanname niet
Dit slaat echt helemaal nergens op. Het is altijd maar 'er is een ander in het spel'. Bij mijn vorige relatie heb ik ditzelfde probleem ook gehad, ze werd voller en voller, had altijd smoezen om vooral niet te gaan sporten, maar mijn sport lag helemaal niet in dezelfde interesse in hetgeen ik deed. Let gewoon op met wat je eet en je hoeft helemaal niet extreem veel te sporten. Wat een kul.
pi_205589184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:01 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Het is altijd maar 'er is een ander in het spel'. Bij mijn vorige relatie heb ik ditzelfde probleem ook gehad, ze werd voller en voller, had altijd smoezen om vooral niet te gaan sporten, maar mijn sport lag helemaal niet in dezelfde interesse in hetgeen ik deed. Let gewoon op met wat je eet en je hoeft helemaal niet extreem veel te sporten. Wat een kul.
En toen heb je het sneaky uitgemaakt en ben je via wederzijdse vrienden gaan stoken?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:02:52 #33
70532 loveli
N
pi_205589187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:41 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Wat een domme aanname :')
In de OP schrijft TS dat "het gevoel weg is, vuurtje gedoofd".

Doorgaans is dat de conclusie als er gevoelens voor een ander zijn, er is vergelijkingsmateriaal en het vuurtje elders brandt feller. Anders had 'ie niet in de gaten gehad dat het vuur uit was.
crap in = crap out
pi_205589198
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:02 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En toen heb je het sneaky uitgemaakt en ben je via wederzijdse vrienden gaan stoken?
Nee, aan onze breuk lag iets heel anders ten grondslag. Heb nooit meer met wederzijdse vrienden in aanraking gekomen omdat ik niks had verder met die vrienden nadat onze relatie ophield.

Stoken heeft helemaal geen zin, maar als TS het dan toch zo graag zou willen weten: stel hem dan gewoon de vraag en vraag of dat de hoofdreden is. Het is toch al over, als je er dan achter zou komen dat hij een ander heeft, ja.. pijnlijk, maar liever kwijt dan rijk.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:04:32 #35
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_205589200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:41 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Wat de één leuk vindt om te doen als sport/oefeningen, hoeft toch niet leuk te zijn voor de ander, plus als hij sporten zo belangrijk vindt, dan kan ik mij voorstellen dat samen sport belemmerend kan zijn voor je eigen trainingen.
Nee nee dat kan niet. Als je niet samen wil sporten ben je overduidelijk geen goede partner en nooit geweest!

Dat vind ik wel erg kort door de bocht van de reacties hier. Ik sport absoluut liever zelf dan met mijn vriendin, en ook al motiveer/stimuleer ik haar graag om ook te sporten doen we dat zeker niet samen. Omdat dat niet goed werkt met de sporten die we doen, niet omdat ik haar niet leuk genoeg vind of omdat ik een ander wil neuken in die tijd.

Verder ontopic en @TS: Als je het echte antwoord wil weten moet je het aan je ex vragen, niet aan FOK! Jij doet - waarschijnlijk foute - aannames, wij doen zeker weten foute aannames, alleen hij kan je de waarheid vertellen. Of hij kan erover liegen natuurlijk, maar als jullie 4 jaar een relatie hadden neem ik aan dat er wel wat serieus uit zijn mond kan komen.
WFPB!
pi_205589201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:02 schreef loveli het volgende:

[..]
In de OP schrijft TS dat "het gevoel weg is, vuurtje gedoofd".

Doorgaans is dat de conclusie als er gevoelens voor een ander zijn, er is vergelijkingsmateriaal en het vuurtje elders brandt feller. Anders had 'ie niet in de gaten gehad dat het vuur uit was.
Wat is dit dan weer voor een aanname?

Ik heb in mijn vorige relatie helemaal niks gevoeld voor een ander, maar het gevoel voor mij naar mijn ex was ook weggeëbt in die jaren dat we samen waren.
pi_205589218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]
Nee nee dat kan niet. Als je niet samen wil sporten ben je overduidelijk geen goede partner en nooit geweest!

Dat vind ik wel erg kort door de bocht van de reacties hier. Ik sport absoluut liever zelf dan met mijn vriendin, en ook al motiveer/stimuleer ik haar graag om ook te sporten doen we dat zeker niet samen. Omdat dat niet goed werkt met de sporten die we doen, niet omdat ik haar niet leuk genoeg vind of omdat ik een ander wil neuken in die tijd.

Verder ontopic en @:TS: Als je het echte antwoord wil weten moet je het aan je ex vragen, niet aan FOK! Jij doet - waarschijnlijk foute - aannames, wij doen zeker weten foute aannames, alleen hij kan je de waarheid vertellen. Of hij kan erover liegen natuurlijk, maar als jullie 4 jaar een relatie hadden neem ik aan dat er wel wat serieus uit zijn mond kan komen.
Want als jij voetbalt en zij doet aan fitness, maar jij hebt niks met fitness, dan ga je toch ineens maar met goede wil en frisse tegenzin naar de sportschool?

Weet je wat het is, als er dan gesport moet worden, ga dan een sport doen in teamverband of bij een vereniging, zodat je je aan mensen kan optrekken die op hetzelfde niveau zitten zodat je gezamenlijk een doel voor ogen kan houden.
pi_205589224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Wat is dit dan weer voor een aanname?

Ik heb in mijn vorige relatie helemaal niks gevoeld voor een ander, maar het gevoel voor mij naar mijn ex was ook weggeëbt in die jaren dat we samen waren.
Dit is niet jouw vorige relatie. TS is jou niet.

Het kan allemaal.
pi_205589229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:06 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Want als jij voetbalt en zij doet aan fitness, maar jij hebt niks met fitness, dan ga je toch ineens maar met goede wil en frisse tegenzin naar de sportschool?

Weet je wat het is, als er dan gesport moet worden, ga dan een sport doen in teamverband of bij een vereniging, zodat je je aan mensen kan optrekken die op hetzelfde niveau zitten zodat je gezamenlijk een doel voor ogen kan houden.
Hier kon je best de aanname maken dat het samen sporten niet ging om 2 verschillende sporten.
pi_205589230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:07 schreef rival het volgende:

[..]
Dit is niet jouw vorige relatie. TS is jou niet.

Het kan allemaal.
Kan zeker allemaal, maar hier wordt gedaan alsof het vuur uit is gegaan, omdat per definitie is vastgesteld dat er een ander in het spel zou zijn. Althans, door de user die dat net beweerde en dat dat daar altijd aan ten grondslag ligt.
pi_205589236
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:07 schreef rival het volgende:

[..]
Hier kon je best de aanname maken dat het samen sporten niet ging om 2 verschillende sporten.
Al zou het dezelfde sport zijn, neem hardlopen, hij loopt 15km op een avond en zij 2km. Dan kan ik mij voorstellen dat hij denkt: hier heb ik niks aan.
pi_205589248
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:08 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Al zou het dezelfde sport zijn, neem hardlopen, hij loopt 15km op een avond en zij 2km. Dan kan ik mij voorstellen dat hij denkt: hier heb ik niks aan.
Doe je er 2 samen en doe je er zelf nog 13 achteraan. oid.

kijk, je hoeft echt niet alles samen te doen in een relatie.
Maar als je vent aan de ene kant zeurt dat je te dik bent maar wanneer je aangeeft samen te willen sporten dan is hij "liever alleen" Wat heb je dan voor partner zeg? Kommop.....
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:12:16 #43
70532 loveli
N
pi_205589258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:10 schreef rival het volgende:
Wat heb je dan voor partner zeg? Kommop.....
Eentje die graag naar squattende slanke vrouwen kijkt, maar dat is een hele grote aanname.
crap in = crap out
pi_205589271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:10 schreef rival het volgende:

[..]
Doe je er 2 samen en doe je er zelf nog 13 achteraan. oid.

kijk, je hoeft echt niet alles samen te doen in een relatie.
Maar als je vent aan de ene kant zeurt dat je te dik bent maar wanneer je aangeeft samen te willen sporten dan is hij "liever alleen" Wat heb je dan voor partner zeg? Kommop.....
Ben ik het niet mee eens. Dat zorgt vaak voor meer demotivatie omdat de ander zich een nietsnut vindt t.o.v. de ander. Ik snap je idee wel, dat dat zou kunnen, maar in de praktijk werkt dat vaak niet. Sluit je aan bij een vereniging en trek jezelf op aan een groep, je motiveert elkaar daar veel meer, hebt meer regelmaat met vaste momenten/avonden en voila.
pi_205589274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]
Eentje die graag naar squattende slanke vrouwen kijkt, maar dat is een hele grote aanname.
Of iemand die op mensen met een normaal gewicht valt. Maar 15 kilo extra in paar jaar boven op al niet slank zijn is gewoon veel. Zou ik ook niet echt vrolijk van worden..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205589290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]
Eentje die graag naar squattende slanke vrouwen kijkt, maar dat is een hele grote aanname.
Don't we all O+
pi_205589302
Anyway, TS vraag het aan je ex, als je daar nog behoefte aan hebt en nog contact met hem hebt.

Doe er wat mee mocht dat de reden zijn, kijk jezelf in de spiegel aan en maak jezelf trots. Of kijk jezelf in de spiegel aan en zeg: dit is hoe ik ben en wees daar trots op, maar ga dan ook wat minder in je verwachtingen zitten in het soort type mens je treft en waar men op valt.
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:16:40 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205589303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Of iemand die op mensen met een normaal gewicht valt. Maar 15 kilo extra in paar jaar boven op al niet slank zijn is gewoon veel. Zou ik ook niet echt vrolijk van worden..
Dat kan. Maar dan zou je ook meer beweging/sporten kunnen stimuleren en op de eetgewoontes letten.
pi_205589311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Dat zorgt vaak voor meer demotivatie omdat de ander zich een nietsnut vindt t.o.v. de ander.

Kom ik weer met de "wat heb je dan voor partner"? Als je dat niet weg kan nemen met wat communicatie.
Ik heb het gevoel dat veel mensen samen zijn maar weinig mensen daadwerkelijk een partner hebben.
pi_205589315
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:16 schreef maily het volgende:

[..]
Dat kan. Maar dan zou je ook meer beweging/sporten kunnen stimuleren en op de eetgewoontes letten.
Ja zeg ook niet dat ik het een goede reden vind. Als dat de enige reden is :P Wat ik me haast niet kan voorstellen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205589326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:17 schreef rival het volgende:

[..]
Kom ik weer met de "wat heb je dan voor partner"? Als je dat niet weg kan nemen met wat communicatie.
Ik heb het gevoel dat veel mensen samen zijn maar weinig mensen daadwerkelijk een partner hebben.
Niet weg kan nemen met wat communicatie? Je hebt voor de rest toch helemaal niet inzichtelijk wat de ex van TS heeft gezegd hierop, behalve dat hij geen zin heeft met haar te sporten omdat hij liever alleen sport? Misschien dat hij het voorbeeld wat ik aandroeg van een vereniging of eetgewoontes al wel had aangekaart.

Als hij had gezged: Joh, ik sport liever niet met je omdat ik niet trots ben om hoe je er nu uitziet, ja dan had ik je volkomen begrepen.
pi_205589484
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef MC95x het volgende:

Gister spreek ik een gezamenlijke vriend en vriendin van ons en blijkbaar heeft hij dus tegen hun gezegd dat ik te dik ben geworden en niet meer aantrekkelijk, dat dat ook een reden is van de breuk..

Wat zijn dit voor vrienden joh, lekker iemand die op de grond ligt nog even na-schoppen.
pi_205589575
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:43 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor vrienden joh, lekker iemand die op de grond ligt nog even na-schoppen.
Huh, wacht even, begrijp jij het wel?

Dit heeft haar ex tegen hun gezamenlijke vrienden gezegd hé. Weet niet waar jij uit opmaakt dat die daar nog even verder op in zijn gegaan en de boel hebben lopen opstoken?
pi_205589719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:55 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Huh, wacht even, begrijp jij het wel?

Dit heeft haar ex tegen hun gezamenlijke vrienden gezegd hé. Weet niet waar jij uit opmaakt dat die daar nog even verder op in zijn gegaan en de boel hebben lopen opstoken?
Stel even dat het waar is, waarom zou je dat dan in godsnaam doorbrieven aan TS?

Vervelend dat het uit is joh, hij zei gisteren tegen ons dat het kwam omdat je zo fucking dik bent geworden. Serieus, welke vriend doet dat?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 16:15:56 ]
pi_205589755
Ik vind het nogal een lulletje rozenwater als je gewicht een reden is om een relatie van 4 jaar + samenwonen te verbreken.

Laat je niet teveel piepelen, het klinkt of jij nu zonder huis zit vanwege hem. Als hij zo graag vrijgezel wilt zijn, mag hij wel zorgen dat jij weg kán. (hetzoumijnamelijkooknietverbazenalserzoweereenanderinzit)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205589857
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:14 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Stel even dat het waar is, waarom zou je dat dan in godsnaam doorbrieven aan TS?

Vervelend dat het uit is joh, hij zei gisteren tegen ons dat het kwam omdat je zo fucking dik bent geworden. Serieus, welke vriend doet dat?
Sowieso een recept voor miscommunicatie als je echt als doorgeefluik gaat fungeren voor andere mensen. Heeft niemand iets aan.

Als die vrienden vinden dat die ex eerlijk moet zijn over zijn reden om er een punt achter te zetten moeten ze bij die ex aandringen (ook twijfelachtig, maar beter dan er tussenin gaan zitten).
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205589867
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:43 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor vrienden joh, lekker iemand die op de grond ligt nog even na-schoppen.
Nou inderdaad.
Wat moet dat hard zijn voor je om te horen. Maar als iemand je verlaat omdat je 15kg aankomt dan zegt dat iets over zijn persoonlijkheid. Wat nu als je een ongeluk had gehad en daar blijvende schade aan over had gehouden. Of dat je zwanger was geworden van hem en daardoor aankwam, uitscheurde, een verzakking had of andere narigheid. Ik zeg niet dat je altijd in alle situaties bij elkaar moet blijven, of je overal bij neer moet leggen, maar 15 kilo aankomen zal ook niet zo’n extreme weerslag op jullie leven hebben gehad. Verder erg lullig dat hij dit dan ook nog eens als reden tegen vrienden verteld, zeg dan dat de aantrekkingskracht weg was of dat jullie meer vrienden waren geworden of zoiets. En van je “vrienden” ook heel lullig dat ze dit tegen jou zeggen. Je zou van meer onzeker worden.
pi_205589905
Hij heeft een ander.
pi_205589940
_O- Die conclusies hier :') We hebben 1 klein stukje tekst. Van 1 kant van het verhaal. Wat ook nog eens via via gegaan is.

Maar de conclusies zijn alweer getrokken hoor :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205590014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:41 schreef over_hedge het volgende:
_O- Die conclusies hier :') We hebben 1 klein stukje tekst. Van 1 kant van het verhaal. Wat ook nog eens via via gegaan is.

Maar de conclusies zijn alweer getrokken hoor :D
Nee, hij heeft een zeldzame ziekte en houd zoveel van haar dat hij maar doet alsof hij niet meer van haar houd en nu is hij geëmigreerd naar het buitenland om daar dood te gaan zodat zij hem niet zal zien vergaan en het leven makkelijker zal oppakken nou goed.
Hij heeft een ander.
pi_205590038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:51 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Nee, hij heeft een zeldzame ziekte en houd zoveel van haar dat hij maar doet alsof hij niet meer van haar houd en nu is hij geëmigreerd naar het buitenland om daar dood te gaan zodat zij hem niet zal zien vergaan en het leven makkelijker zal oppakken nou goed.
Hij heeft een ander.
:') Wat snap je niet aan het stuk: Je hebt maar 1 kant van het verhaal. En zelfs nog via via ook.

Je kan ook niet meer verliefd zijn en willen stoppen met een relatie zonder dat je vreemd gaat he? Weet niet hoe dat bij jou gaat in je omgeving. Maar dat is toch echt vrij normaal.

Je kent heel die gast niet, maar weet wel al dat hij vreemd gegaan is :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205590079
Alsof het wat uitmaakt :')

Zorg gewoon goed voor jezelf ts. Hou van jezelf en sterkte ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 16:59:41 ]
pi_205590090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:41 schreef over_hedge het volgende:
_O- Die conclusies hier :') We hebben 1 klein stukje tekst. Van 1 kant van het verhaal. Wat ook nog eens via via gegaan is.

Maar de conclusies zijn alweer getrokken hoor :D
In dat geval kan je heel FOK! wel opdoeken.
pi_205590109
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:58 schreef Selenophilia het volgende:
Alsof het wat uitmaakt :')

:')___!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205590126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:')___!
Ben je dik ofzo, waarom zo emo
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:05:11 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205590132
Je weet maar een ding zeker TS: je ex- vriendje is niet meer verliefd op je. Of het nu is vanwege je gewicht/interesses of dat er een ander in het spel is of welke reden dan ook doet er eigenlijk niet toe. Liefde kan helaas ook over gaan zonder reden. Iets als [vul maar in bij de ander] wordt dan een ding, terwijl dat als je nog verliefd bent geen issue is. En dit wordt dan als excuus gebruikt om het uit te maken.

Hoe dan ook: je moet door. En laat je niet onzeker maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205590177
Lekker laten voor wat het is. Onvolwassen kerel.

En nu lekker voor jezelf gaan zorgen! Voor jezelf. Niet voor hem, of om anderen iets te bewijzen!

Mooiste cadeau wat je kan krijgen, de kans om van jezelf te gaan houden.

Gefeliciteerd dat je van deze ballast af bent! ga leuke dingen doen en wees lief voor jezelf! O+
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:14:58 #68
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205590212
Triest om zoiets te zeggen als excuus omdat je geen zin meer hebt in de relatie.

Ik wens je veel sterkte.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:16:57 #69
451005 Grems
Clown World
pi_205590224
Wel erg veel dikke mensen zeg, hier op fok.
pi_205590269
Ik snap hem wel om eerlijk te zijn. Niks zo onaantrekkelijk als een zeug. Nu pas 4 jaar samen en geen kids etc. Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt; nu de kans voordat ik er noodgedwongen aan vast zit.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:39:44 #71
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_205590387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:25 schreef manvanallefeiten het volgende:
Ik snap hem wel om eerlijk te zijn. Niks zo onaantrekkelijk als een zeug. Nu pas 4 jaar samen en geen kids etc. Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt; nu de kans voordat ik er noodgedwongen aan vast zit.
Laten we dat eens omdraaien, ik hou juist van vollere vrouwen, maar mijn vriendin is 15kg afgevallen de afgelopen maanden. Moet ik het dan ook maar uitmaken voordat ik noodgedwongen aan een dunne vrouw vast zit?
Dat klinkt waarschijnlijk vrij belachelijk en dat is het ook, maar dat is ook precies de reden dat het in dit geval ook belachelijk is. Want feitelijk is er geen verschil toch?

Overigens denk ik dat het wat genuanceerder is. Misschien koppelt hij het zwaarder worden aan niet van jezelf houden, jezelf verslonzen, verminderd zelfvertrouwen en soortgelijke zaken. Dan ligt het weliswaar indirect wel aan je gewicht, maar dat is een gevolg van waarom hij het uitmaakt. Niet de oorzaak. Dat zal verkeerd begrepen en overgebracht zijn door die vrienden.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:01:26 #72
451005 Grems
Clown World
pi_205590526
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Laten we dat eens omdraaien, ik hou juist van vollere vrouwen, maar mijn vriendin is 15kg afgevallen de afgelopen maanden. Moet ik het dan ook maar uitmaken voordat ik noodgedwongen aan een dunne vrouw vast zit?
Dat klinkt waarschijnlijk vrij belachelijk en dat is het ook, maar dat is ook precies de reden dat het in dit geval ook belachelijk is. Want feitelijk is er geen verschil toch?

Overigens denk ik dat het wat genuanceerder is. Misschien koppelt hij het zwaarder worden aan niet van jezelf houden, jezelf verslonzen, verminderd zelfvertrouwen en soortgelijke zaken. Dan ligt het weliswaar indirect wel aan je gewicht, maar dat is een gevolg van waarom hij het uitmaakt. Niet de oorzaak. Dat zal verkeerd begrepen en overgebracht zijn door die vrienden.
Viesdik zijn is erg ongezond, als vadsig dikkertje wat afvallen juist niet.

Flink verschil lijkt mij.
pi_205590532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:25 schreef manvanallefeiten het volgende:
Ik snap hem wel om eerlijk te zijn. Niks zo onaantrekkelijk als een zeug. Nu pas 4 jaar samen en geen kids etc. Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt; nu de kans voordat ik er noodgedwongen aan vast zit.
Een zeug, gaat het ff?
Je weet helemaal niet vanaf welk gewicht ze begon.

Bahbah.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205590538
zullen we ff kappen met de fatshamers? :(
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:15:13 #75
70532 loveli
N
pi_205590631
Na het zien van wat Google van mc95 weet, ben ik er niet zeker van of TS echt is, of komkommertijd.
crap in = crap out
pi_205590646
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:15 schreef loveli het volgende:
Na het zien van wat Google van mc95 weet, ben ik er niet zeker van of TS echt is, of komkommertijd.
Enlighten us?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:17:40 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205590649
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:03 schreef Speedfight het volgende:
zullen we ff kappen met de fatshamers? :(
lijkt me een uitermate goed plan.

Wie denkt niet normaal te kunnen doen, lekker opzouten uit dit topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205590678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:15 schreef loveli het volgende:
Na het zien van wat Google van mc95 weet, ben ik er niet zeker van of TS echt is, of komkommertijd.
Ik ben zeker echt.

[ Bericht 8% gewijzigd door MC95x op 09-08-2022 18:35:44 ]
pi_205590683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:20 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik ben zeker echt.
Plus ik ben een jonge zeer verzorgde dame, zeker geen verslonsde zwijn ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door MC95x op 09-08-2022 18:42:35 ]
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:26:37 #80
236264 crew  capricia
pi_205590722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:15 schreef loveli het volgende:
Na het zien van wat Google van mc95 weet, ben ik er niet zeker van of TS echt is, of komkommertijd.
Care to explain??
Definitely not CIA
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:30:45 #81
451005 Grems
Clown World
pi_205590760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:20 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik ben zeker echt.
En ik zal ook gelijk even vermelden dat ik 1.66 ben, 72kg woog aan het begin en nu 87kg.
Obees dus, dat vinden de meeste mensen nu eenmaal niet aantrekkelijk.
pi_205590769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:20 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik ben zeker echt.
En ik zal ook gelijk even vermelden dat ik 1.66 ben, 72kg woog aan het begin en nu 87kg.
Waarom is dat relevant?

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je bepaalde reacties wilt uitlokken.
Over of iemand een troll is mag je je verder volgens mij niet uitlaten, dus daar laat ik het bij.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205590773
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:30 schreef Grems het volgende:

[..]
Obees dus, dat vinden de meeste mensen nu eenmaal niet aantrekkelijk.
Ja dit is dus wat TS wil horen
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:37:31 #84
70532 loveli
N
pi_205590809
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Care to explain??
Starwars-dingen, manending om leuk te vinden. Of batterijen voor het een of ander.

Of het staat voor Maria Cornelia uit 1995, kan ook.

Nieuwe user, enige topic. Wij reageren wat laconieker dan normaal omdat het komkommertijd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 09-08-2022 18:43:45 ]
crap in = crap out
pi_205590832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Starwars-dingen, manending om leuk te vinden. Of batterijen voor het een of ander.

Of het staat voor Maria Cornelia uit 1995, kan ook.

Nueuwe user, enige topic. Wij reageren wat laconieker dan normaal omdat het komkommertijd is.
Jij bent een aluminiumvrije deodorant.
pi_205590886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Starwars-dingen, manending om leuk te vinden. Of batterijen voor het een of ander.

Of het staat voor Maria Cornelia uit 1995, kan ook.

Nieuwe user, enige topic. Wij reageren wat laconieker dan normaal omdat het komkommertijd is.
Ben je nou serieus?
Ik ken heel veel vrouwelijke Starwars-fans.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205591013
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:45 schreef Speedfight het volgende:
Ik ken heel veel vrouwelijke Starwars-fans.
Wie? asking for a friend
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:54:47 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205592398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Starwars-dingen, manending om leuk te vinden. Of batterijen voor het een of ander.

Of het staat voor Maria Cornelia uit 1995, kan ook.

Nieuwe user, enige topic. Wij reageren wat laconieker dan normaal omdat het komkommertijd is.
Paardenmeisje.
pi_205595360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:45 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, dat is kut om te horen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is geweest. Het zal wel een combinatie zijn waarbij dit ook meespeelt.
Stertke.
Ik wou zeggen, dit kan nooit de enige reden zijn geweest.
Leuk dat hij een grote bek heeft tegen een gezamenlijke vriend van jullie, wat naast laf ook ontzettend respectloos is.

En mocht het wel de enige reden zijn (wat me zeer sterk lijkt) ben je zo iemand ook liever kwijt dan rijk.
Je zal maar zo oppervlakkig zijn dat je iemand vanwege gewicht dumpt. Een relatie gaat toch niet om gewicht, of wel.
pi_205595365
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:21 schreef MC95x het volgende:

[..]
Plus ik ben een jonge zeer verzorgde dame, zeker geen verslonsde zwijn ;)
Ik ben een verslonsd zwijn en dat was niet de reden dat mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan.

Gr gr
pi_205595959
Als dit al de reden is, dan gaat het hem wellicht om dat die het ook niet 1,2,3 ziet veranderen. Maar dat is puur suggestief. Maar goed, in ieder geval veel sterkte de komende tijd en grijp het aan als motivatie om iets aan het overgewicht te gaan doen.
pi_205595976
Er zijn ook veel mannen die juist graag een vriendin hebben die wat voller is, die hoeven geen slanke den. Als de man graag een slanker iemand als vriendin heeft dan kan overgewicht wel ervoor zorgen dat de aantrekkingskracht minder wordt, maar in een relatie is dat normaal, en na zoveel jaar samen zal het niet de hoofdreden zijn geweest om het uit te maken.
pi_205596048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:14 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Stel even dat het waar is, waarom zou je dat dan in godsnaam doorbrieven aan TS?

Vervelend dat het uit is joh, hij zei gisteren tegen ons dat het kwam omdat je zo fucking dik bent geworden. Serieus, welke vriend doet dat?
Stel he, dat TS vraagt aan die gezamenlijke vrienden of haar ex nog een reden heeft aangedragen waarom hij een einde aan de relatie heeft gemaakt, dan wat? Ook geen goede vrienden?

Aannames, aannames, aannames. Je weet niet hoe het verhaal is.
pi_205596051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:41 schreef over_hedge het volgende:
_O- Die conclusies hier :') We hebben 1 klein stukje tekst. Van 1 kant van het verhaal. Wat ook nog eens via via gegaan is.

Maar de conclusies zijn alweer getrokken hoor :D
Dit ja, wat een kansloze niet doordachte reacties.
pi_205596257
Hoe komt het dan dat je zoveel aangekomen bent?
ben je aan de pil o.i.d?
pi_205596266
Sterkte TS. Zo zijn veel mensen hoor... zeggen A en achter je rug zeggen ze B. Erg jammer. Verder snap ik niet waar zijn motivatie vandaan komt om "dat hij liever alleen sport". Dat is niet echt een stok achter de deur voor jou.

Maar als jij al haar hele leven worstelt met haar gewicht en sporten moeizaam gaat misschien moet zij ook eens naar haar dieet kijken. Probeer eens zoveel mogelijk suiker te vermijden. Heb ik ook gedaan en je valt af als een malle.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 08:57:50 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205596339
Wees blij dat je van hem af bent, hij hield dus niet van jou als persoon, maar van je lijf.
pi_205597919
Dit soort topics eindigen ook altijd in een WK "als je echt van hem/haar zou houden dan..". Als hij haar gewoon niet meer aantrekkelijk vindt, dan mag hij er een punt achter zetten, zeker als er al jaren geen progressie in zit. Hij is niet verantwoordelijk voor haar fitheid of gezondheid, dat ben je zelf.

Pijnlijk is het zeker, en ik vind het heel kut voor TS dat ze hier doorheen moet gaan, maar dit soort dingen gebeuren. Mannen worden soms gedumpt omdat ze kaal zijn, hun lul niet omhoog krijgen, niet ambitieus genoeg. Ik heb ze allemaal wel voorbij zien komen. Cru is het zeker, maar mensen hebben gewoon recht op hun voorkeuren.

TS, er zijn genoeg mannen die helemaal geen probleem hebben met wat gewicht extra. Neem nu lekker de tijd voor jezelf en herstel van deze klap. Er komt weer een nieuw iemand. :)
Ignorance is bliss
pi_205598046
Misschien niet teveel er over nadenken.
Je zou gewoon puur voor jezelf kunnen evalueren of je overgewicht voor jouwzelf een probleem is.
Als in, qua gezondheid en dergelijke en eventueel of je je aantrekkelijk voelt of niet. (Kan toch een ding zijn)

En dan daar iets mee doen of niet.

Dat hij je niet meer aantrekkelijk vond, tja, ik bedoel dit kan gebeuren in het leven en in relaties.
Je kan hem niet dwingen je nog aantrekkelijk te vinden, zo simpel is het helaas.
pi_205598049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:01 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Dit ja, wat een kansloze niet doordachte reacties.
Jij MOET wel haar achterlijke ex zijn :o
pi_205598088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wees blij dat je van hem af bent, hij hield dus niet van jou als persoon, maar van je lijf.
Ja het klinkt mooi wat je wil zeggen over het hele innerlijk versus uiterlijk verhaal.

Maar zo werkt het niet.
Het oog wil ook wat, daar begint het toch echt mee in 99.9% van alle relaties.
Uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar laten we aub niet doen alsof het een soort norm is dat men op je innerlijk en vooral op je innerlijk moet vallen en het uiterlijk zou er dan niet zoveel toe moeten doen.

Dat is echt iets wat lelijke mensen elkaar vertellen, met alle respect.
Of mensen die in een relatie zitten waar ze elkaar aantrekkelijk vinden op basis van uiterlijk.
pi_205598165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja het klinkt mooi wat je wil zeggen over het hele innerlijk versus uiterlijk verhaal.

Maar zo werkt het niet.
Het oog wil ook wat, daar begint het toch echt mee in 99.9% van alle relaties.
Uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar laten we aub niet doen alsof het een soort norm is dat men op je innerlijk en vooral op je innerlijk moet vallen en het uiterlijk zou er dan niet zoveel toe moeten doen.

Dat is echt iets wat lelijke mensen elkaar vertellen, met alle respect.
Of mensen die in een relatie zitten waar ze elkaar aantrekkelijk vinden op basis van uiterlijk.
Vind ik altijd zo'n domme uitspraak. "Lelijke" mensen hebben toch ook relaties.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205598172
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:00 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Vind ik altijd zo'n domme uitspraak. "Lelijke" mensen hebben toch ook relaties.
Blijkbaar niet he.
Zie topic.

Vraag het aan dikke mannen, dan zie je de dubbele standaard wat dit betreft.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 12:02:12 #104
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205598199
Ik sta eerlijk gezegd ook een beetje te kijken van de reacties, en dan vooral die waar mensen roepen dat hij wel een ander zal hebben.
Ik kan me best indenken dat het een issue is als iemand die zelf een probleem met haar gewicht heeft in de loop van de jaren alleen maar zwaarder wordt. Je kan toch zelf daar verantwoordelijkheid in nemen als het een probleem voor je is?
En de karaktertrek of eigenschap die ervoor zorgt dat ts er niets aan gedaan heeft zou ook voor andere issues in de relaties kunnen zorgen bijvoorbeeld, en wellicht dat die allemaal bij elkaar het einde van de relatie betekend hebben.
Maargoed, we weten het natuurlijk niet, het blijft speculeren.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 13:08:09 #105
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205599049
Ik denk dat goede seks belangrijker is dan 15 kilo. Als de seks goed is, so what? Maar hoe was die, de laatste tijd? Ook als je zwaarder bent geworden kun je nog goede seks hebben.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 13:10:13 #106
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205599074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 13:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik denk dat goede seks belangrijker is dan 15 kilo. Als de seks goed is, so what? Maar hoe was die, de laatste tijd? Ook als je zwaarder bent geworden kun je nog goede seks hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:52 schreef MC95x het volgende:
Seks is niet altijd top geweest en de laatste tijd wel minder.
Ook niet om over naar huis te schrijven blijkbaar.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 17:35:27 #107
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205601138
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:00 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Vind ik altijd zo'n domme uitspraak. "Lelijke" mensen hebben toch ook relaties.
Ja, maar ze hebben ook minder opties. Iemand die gezegend is met een beter uiterlijk, daarom mooiere mannen/vrouwen gewend is en het gewend is om keuzes te hebben, stelt sneller hogere eisen aan uiterlijk.

Iemand die niet het niet mee zit qua uiterlijk kiest sneller voor wat hij/zij kan krijgen. Maar accepteren dat de ander qua uiterlijk ook niet echt denderend is, wordt dan gecompenseerd met "ja maar het draait om het innerlijk".
Ignorance is bliss
  woensdag 10 augustus 2022 @ 18:33:28 #108
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205601450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 17:35 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Iemand die niet het niet mee zit qua uiterlijk kiest sneller voor wat hij/zij kan krijgen. Maar accepteren dat de ander qua uiterlijk ook niet echt denderend is, wordt dan gecompenseerd met "ja maar het draait om het innerlijk".
Ja, maar als het uiterlijk niet denderend is, dan draait het toch ook om het innerlijk? Je bent dan niet vanwege het uiterlijk bij elkaar, dus dan zal het wel gaan om het innerlijk, of goede seks, of een financiële stabiliteit, of angst voor alleen zijn, of...

In het geval van TS kan het natuurlijk wel zijn dat hij zichzelf veel knapper acht en zij door het dikker worden voor hem onaantrekkelijker is geworden. Toch vind ik het oppervlakkig om alleen vanwege het uiterlijk een relatie te verbreken, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat puur het uiterlijke overgewicht de enige reden is om de relatie te verbreken, als verder wel alles goed is. Ik denk dan eerder dat de verliefdheid over is en je er dan achter komt dat je eigenlijk toch niet zo goed bij elkaar past en als het uiterlijk van je partner dan ook nog eens niet je smaak (meer) is, het een optelsom van factoren is.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205601980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 13:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik denk dat goede seks belangrijker is dan 15 kilo. Als de seks goed is, so what? Maar hoe was die, de laatste tijd? Ook als je zwaarder bent geworden kun je nog goede seks hebben.
Tsja, als je je partner niet meer aantrekkelijk vindt, of zelfs misschien een beetje vies, dan is het ook niet makkelijk om er nog zin in te krijgen…
  woensdag 10 augustus 2022 @ 20:37:29 #110
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205602429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef Stepperoller het volgende:
Mis je weinig aan dus. Dit is zo'n Kluunvent die bij je weggaat als jij kanker hebt en te mager bent geworden naar zijn objectiverende standaarden.
Dit. Hoewel er wel grenzen zijn natuurlijk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205605282
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Laten we dat eens omdraaien, ik hou juist van vollere vrouwen, maar mijn vriendin is 15kg afgevallen de afgelopen maanden. Moet ik het dan ook maar uitmaken voordat ik noodgedwongen aan een dunne vrouw vast zit?
Dat klinkt waarschijnlijk vrij belachelijk en dat is het ook, maar dat is ook precies de reden dat het in dit geval ook belachelijk is. Want feitelijk is er geen verschil toch?

Overigens denk ik dat het wat genuanceerder is. Misschien koppelt hij het zwaarder worden aan niet van jezelf houden, jezelf verslonzen, verminderd zelfvertrouwen en soortgelijke zaken. Dan ligt het weliswaar indirect wel aan je gewicht, maar dat is een gevolg van waarom hij het uitmaakt. Niet de oorzaak. Dat zal verkeerd begrepen en overgebracht zijn door die vrienden.
Dus jij bent gewoon zo’n feeder. 😂
  donderdag 11 augustus 2022 @ 09:46:05 #112
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205605748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, maar als het uiterlijk niet denderend is, dan draait het toch ook om het innerlijk? Je bent dan niet vanwege het uiterlijk bij elkaar, dus dan zal het wel gaan om het innerlijk, of goede seks, of een financiële stabiliteit, of angst voor alleen zijn, of...

In het geval van TS kan het natuurlijk wel zijn dat hij zichzelf veel knapper acht en zij door het dikker worden voor hem onaantrekkelijker is geworden. Toch vind ik het oppervlakkig om alleen vanwege het uiterlijk een relatie te verbreken, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat puur het uiterlijke overgewicht de enige reden is om de relatie te verbreken, als verder wel alles goed is. Ik denk dan eerder dat de verliefdheid over is en je er dan achter komt dat je eigenlijk toch niet zo goed bij elkaar past en als het uiterlijk van je partner dan ook nog eens niet je smaak (meer) is, het een optelsom van factoren is.
Ik zou zeker niet bij de eerste beste gewichtstoename de deur uit lopen. Meestal is zoiets wel een resultaat van stress, niet lekker in je vel zitten etc. Kun je een open en volwassen gesprek over hebben, kijken wat er te doen is.

Gebeurd er echter te lang niks en vind ik mijn vriendin simpelweg onaantrekkelijk geworden, tsja, dan is het klaar. We doen net alsof je met 1 persoon op aarde een diepe intieme connectie kan hebben. Dat is natuurlijk niet zo. Als iemand structureel niet beter wil worden dan vind ik wel iemand waar ik ook een connectie mee heb én die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Ignorance is bliss
  donderdag 11 augustus 2022 @ 10:02:09 #113
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_205605871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 08:50 schreef manvanallefeiten het volgende:

[..]
Dus jij bent gewoon zo’n feeder. 😂
:')
  donderdag 11 augustus 2022 @ 11:33:25 #114
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205606605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:46 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Ik zou zeker niet bij de eerste beste gewichtstoename de deur uit lopen. Meestal is zoiets wel een resultaat van stress, niet lekker in je vel zitten etc. Kun je een open en volwassen gesprek over hebben, kijken wat er te doen is.

Gebeurd er echter te lang niks en vind ik mijn vriendin simpelweg onaantrekkelijk geworden, tsja, dan is het klaar. We doen net alsof je met 1 persoon op aarde een diepe intieme connectie kan hebben. Dat is natuurlijk niet zo. Als iemand structureel niet beter wil worden dan vind ik wel iemand waar ik ook een connectie mee heb én die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Misschien blijven vrouwen niet altijd fysiek aantrekkelijk?

Ken inderdaad een man die zijn vrouw heeft verlaten voor een veel jonger en aantrekkelijker exemplaar en later nogmaals hetzelfde maar die zit nu wel alleen oud te worden omdat hij nu geen aantrekkelijkere vrouw meer kan krijgen omdat er niet veel vrouwen zijn die een veel oudere man willen. Op een gegeven moment houd het op. Als de 'connectie' niet sterk genoeg is om het uiterlijk op een gegeven moment onbelangrijker te maken krijg je op een gegeven moment wel een probleem. Of zo lang mogelijk buiten de deur neuken kan ook nog natuurlijk om het leuk te houden.
To BG or not to BG!
pi_205606727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:46 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Ik zou zeker niet bij de eerste beste gewichtstoename de deur uit lopen. Meestal is zoiets wel een resultaat van stress, niet lekker in je vel zitten etc. Kun je een open en volwassen gesprek over hebben, kijken wat er te doen is.

Gebeurd er echter te lang niks en vind ik mijn vriendin simpelweg onaantrekkelijk geworden, tsja, dan is het klaar. We doen net alsof je met 1 persoon op aarde een diepe intieme connectie kan hebben. Dat is natuurlijk niet zo. Als iemand structureel niet beter wil worden dan vind ik wel iemand waar ik ook een connectie mee heb én die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Ja hoor, en een slanke vrouw die niet lekker in haar vel zit wordt volop gesteund want je bent er altijd voor haar in slechtere en betere dagen :')
  donderdag 11 augustus 2022 @ 11:43:36 #116
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205606736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 17:35 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Ja, maar ze hebben ook minder opties. Iemand die gezegend is met een beter uiterlijk, daarom mooiere mannen/vrouwen gewend is en het gewend is om keuzes te hebben, stelt sneller hogere eisen aan uiterlijk.

Iemand die niet het niet mee zit qua uiterlijk kiest sneller voor wat hij/zij kan krijgen. Maar accepteren dat de ander qua uiterlijk ook niet echt denderend is, wordt dan gecompenseerd met "ja maar het draait om het innerlijk".
Zelf was ik op een gegeven moment blij dat ik niet super mooi ben. Had een vriendin die dat wel was en heb van dichtbij gezien hoeveel aandacht ze kreeg van mannen daardoor. Had zelf ook meer dan genoeg aandacht vond ik maar de kans was groter dat het meer om mijn innerlijk ging dan om mijn uiterlijk. Ook veel mannen die het eerst bij haar probeerden en als dat niet lukte dat ze dan mij wilden versieren. Ben daar nooit ingetrapt. Mijn man zag haar helemaal niet staan en viel als een blok voor mij, die keek ook iets verder dan uiterlijk alleen.

Zo ken ik ook iemand die niet zo mooi is maar zo een leuke persoonlijkheid heeft dat hij steeds mooier werd in mijn ogen en nu is hij zelfs knap, hij ligt ook goed bij veel vrouwen.

Uiterlijk is zeker niet zo belangrijk en naarmate je ouder wordt is het steeds minder belangrijk. Fit en gezond blijven vind ik dan wel weer belangrijk omdat ik zo oud mogelijk wil worden. Maar die extra rimpels boeien me niet meer.
To BG or not to BG!
pi_205606767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Dries4Ever het volgende:
wat is te dik? wat is je lengte en gewicht?

Bedoel: heeft hij een punt of valt het allemaal wel mee en is het een zeurpiet? scheelt het veel met 4 jaar geleden?
Hebben deze vragen zin? Hij heeft een keuze gemaakt op subjectieve gronden. Die kun je niet terugdraaien door met objectieve feiten te komen.
pi_205606825
Het enige dat ik weet te vertellen is dat je altijd aan een relatie zult moeten werken. Want het leven buiten de relatie verandert, en als je niet samen voor altijd aan je relatie werkt, dan zul je uit elkaar groeien.

Jij schrijft: "Ik zag dit totaal niet aankomen."

Was je nog wel energie in je relatie aan het steken? Of stak je er geen energie meer in omdat je dacht dat je toch al 'binnen' was, en zag je het daarom niet aankomen?

Grootste reden voor relaties om uit elkaar te gaan is dat de ene er vele energie in steekt en de ander weinig, en degene die er veel energie in steekt op een dag besluit dat het het gewoon niet waard is, vaak tot grote verrassing van de ander.
pi_205606829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:46 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hebben deze vragen zin? Hij heeft een keuze gemaakt op subjectieve gronden. Die kun je niet terugdraaien door met objectieve feiten te komen.
zeker wel, als TS 150kg weegt en 1.65 is snap ik de ex wel
  donderdag 11 augustus 2022 @ 12:08:26 #120
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205607013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:52 schreef RetepV het volgende:
Het enige dat ik weet te vertellen is dat je altijd aan een relatie zult moeten werken. Want het leven buiten de relatie verandert, en als je niet samen voor altijd aan je relatie werkt, dan zul je uit elkaar groeien.

Jij schrijft: "Ik zag dit totaal niet aankomen."

Was je nog wel energie in je relatie aan het steken? Of stak je er geen energie meer in omdat je dacht dat je toch al 'binnen' was, en zag je het daarom niet aankomen?

Grootste reden voor relaties om uit elkaar te gaan is dat de ene er vele energie in steekt en de ander weinig, en degene die er veel energie in steekt op een dag besluit dat het het gewoon niet waard is, vaak tot grote verrassing van de ander.
Hoe steek je energie in een relatie?
To BG or not to BG!
pi_205607381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:52 schreef RetepV het volgende:
Het enige dat ik weet te vertellen is dat je altijd aan een relatie zult moeten werken. Want het leven buiten de relatie verandert, en als je niet samen voor altijd aan je relatie werkt, dan zul je uit elkaar groeien.

Jij schrijft: "Ik zag dit totaal niet aankomen."

Was je nog wel energie in je relatie aan het steken? Of stak je er geen energie meer in omdat je dacht dat je toch al 'binnen' was, en zag je het daarom niet aankomen?

Grootste reden voor relaties om uit elkaar te gaan is dat de ene er vele energie in steekt en de ander weinig, en degene die er veel energie in steekt op een dag besluit dat het het gewoon niet waard is, vaak tot grote verrassing van de ander.
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen. Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
pi_205607394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen. Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Nou dat klinkt dus als een stuk meer problemen dan alleen je gewicht.
Al is iets aan je gewicht doen wel een slim idee. Maar dat is weer een heel ander verhaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 12:49:36 #123
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205607481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zelf was ik op een gegeven moment blij dat ik niet super mooi ben. Had een vriendin die dat wel was en heb van dichtbij gezien hoeveel aandacht ze kreeg van mannen daardoor. Had zelf ook meer dan genoeg aandacht vond ik maar de kans was groter dat het meer om mijn innerlijk ging dan om mijn uiterlijk. Ook veel mannen die het eerst bij haar probeerden en als dat niet lukte dat ze dan mij wilden versieren. Ben daar nooit ingetrapt. Mijn man zag haar helemaal niet staan en viel als een blok voor mij, die keek ook iets verder dan uiterlijk alleen.

Zo ken ik ook iemand die niet zo mooi is maar zo een leuke persoonlijkheid heeft dat hij steeds mooier werd in mijn ogen en nu is hij zelfs knap, hij ligt ook goed bij veel vrouwen.

Uiterlijk is zeker niet zo belangrijk en naarmate je ouder wordt is het steeds minder belangrijk. Fit en gezond blijven vind ik dan wel weer belangrijk omdat ik zo oud mogelijk wil worden. Maar die extra rimpels boeien me niet meer.
Het is ook zeker niet zo dat uiterlijk ALLES is. Mooie vrouwen met een verrotte persoonlijkheid kunnen erg lelijk zijn en vice versa. Maar een relatie met iemand puur op het innerlijk zonder dat ik die persoon fysiek aantrekkelijk vind, nee, ik denk niet dat dat voor mij is.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:42 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ja hoor, en een slanke vrouw die niet lekker in haar vel zit wordt volop gesteund want je bent er altijd voor haar in slechtere en betere dagen :')
Als die vrouw slank begon en nog steeds slank is, ja, dan is de kans groter dat ik langer bij haar blijf. Ik ren echt niet weg als iemand overgewicht heeft, maar ik ga geen jaren met iemand doorbrengen waar ik 0 fysieke aantrekkingskracht voor voel.
Ignorance is bliss
  Vis een optie? donderdag 11 augustus 2022 @ 12:59:20 #124
70532 loveli
N
pi_205607566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:52 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
zeker wel, als TS 150kg weegt en 1.65 is snap ik de ex wel
Ze was al niet mager toen ze wat kregen, BMI over de 25.

Dit wist hij ook al toen ze gingen samenwonen.
crap in = crap out
pi_205607572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen. Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Sex was ook niet denderend en je zag het totaal niet aankomen :')
pi_205607573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze was al niet mager toen ze wat kregen, BMI over de 25.

Dit wist hij ook al toen ze gingen samenwonen.
Er is een verschil tussen niet mager zijn. Of nog eens 15 kilo extra op al niet mager zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Vis een optie? donderdag 11 augustus 2022 @ 13:01:55 #127
70532 loveli
N
pi_205607581
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen niet mager zijn. Of nog eens 15 kilo extra op al niet mager zijn.
En een verschil tussen aankomen sinds het samenwonen of in de loop van de relatie. Er is nu geen postuur dat de ex niet had zien aankomen.
crap in = crap out
pi_205607590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]
En een verschil tussen aankomen sinds het samenwonen of in de loop van de relatie. Er is nu geen postuur dat de ex niet had zien aankomen.
Hoe weet jij nou weer wat die ex wel of niet zag aankomen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205607773
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze was al niet mager toen ze wat kregen, BMI over de 25.

Dit wist hij ook al toen ze gingen samenwonen.
TS is van een BMI van 26,1 wat misschien wat aan de hoge kant is maar mijn inziens prima nog mee kan naar 31,6 geschoten, ik snap het dan wel, met een stijgende trend en nu ver in het rood zitten is de koek snel op

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2022 13:28:50 ]
pi_205608106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen.
Ben ik helemaal mee eens. Maar nu lijkt het er op alsof je wel een breuk aan had zien komen, maar dan van jouw kant, en dat de verrassing was dat hij er het eerst mee kwam. Klopt dat?

quote:
Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Het gamen is een vlucht uit de werkelijkheid, kan ik zeggen. Hij is druk en wil ontspannen. Blijkbaar ontspannen die games hem meer dan jij hem kan ontspannen. Ik veroordeel je niet hoor, maar ik wijs op wat ik als feiten herken.

Wat doe jij precies voor werk?

Het sporten, sja, daar had je raakvlak met elkaar kunnen hebben, je had met hem mee kunnen gaan sporten. Was ook goed en gezond voor jou geweest. Waarom sportte jij dan niet mee?
pi_205608164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Hoe steek je energie in een relatie?
Door te leren van elkaar wat je beide nodig hebt en elkaar dat dan geven.

Waarom zou je bij elkaar blijven als je elkaar niet geeft wat de ander nodig heeft? Een relatie is niet iets dat natuurlijk is voor mensen. Mensen zijn niet van nature monogaam, maar zijn monogaam door cultuur.

Om on-topic te blijven: in dit geval heeft één van de twee, of waarschijnlijker: beide, de ander niet gegeven wat die nodig had.

Dan heb je maar twee keuzes:

1) De ander wel geven wat hij nodig heeft. En de ander moet dat natuurlijk terug ook doen.
2) Uit elkaar gaan.

Er is nog wel een 3e keuze, hoor:

3) Tot in einde der tijden bij elkaar blijven en hopen dat de ander sneller dood zal gaan dan jij.

Maar ik zou dat niet aanraden.

quote:
So now I'm praying for the end of time
To hurry up and arrive
'Cause if I gotta spend another minute with you
I don't think that I can really survive
I'll never break my promise or forget my vow
But God only knows what I can do right now
I'm praying for the end of time
It's all that I can do (ooh, ooh)
Praying for the end of time
So I can end my time with you


[ Bericht 20% gewijzigd door RetepV op 11-08-2022 14:16:50 ]
pi_205608618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:46 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hebben deze vragen zin? Hij heeft een keuze gemaakt op subjectieve gronden. Die kun je niet terugdraaien door met objectieve feiten te komen.
Oh vertel, waar heb je dat gelezen? Er is helemaal nergens aangegeven wat de reden is dat hij haar verlaten heeft.
pi_205608629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen. Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Heb je nou al de reden van hem te horen gekregen waarom hij de relatie heeft laten eindigen?
pi_205608655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 14:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ben ik helemaal mee eens. Maar nu lijkt het er op alsof je wel een breuk aan had zien komen, maar dan van jouw kant, en dat de verrassing was dat hij er het eerst mee kwam. Klopt dat?
[..]
Het gamen is een vlucht uit de werkelijkheid, kan ik zeggen. Hij is druk en wil ontspannen. Blijkbaar ontspannen die games hem meer dan jij hem kan ontspannen. Ik veroordeel je niet hoor, maar ik wijs op wat ik als feiten herken.

Wat doe jij precies voor werk?

Het sporten, sja, daar had je raakvlak met elkaar kunnen hebben, je had met hem mee kunnen gaan sporten. Was ook goed en gezond voor jou geweest. Waarom sportte jij dan niet mee?
Gast, lees jij uberhaupt wel?

Hij wilde niet met haar sporten. De reden daarvan is niet bekend.
pi_205609032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

[..]
Ik was juist degene die er energie in stak maar als je er niks voor terug krijgt kan je ook niet verwachten dat ik dat blijf doen. Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Heb je dat ook zo naar hem benoemd? Want dan kan het ook zomaar zijn dat die zich belet voelt in zijn dingen.
  Vis een optie? donderdag 11 augustus 2022 @ 16:18:56 #136
70532 loveli
N
pi_205609069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:17 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Heb je nou al de reden van hem te horen gekregen waarom hij de relatie heeft laten eindigen?
Gevoel weg, vuurtje gedoofd.

Tegen vrienden - gewicht.
crap in = crap out
pi_205609736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:22 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Gast, lees jij uberhaupt wel?

Hij wilde niet met haar sporten. De reden daarvan is niet bekend.
Natuurlijk lees ik wel, gast.

Als hij dus dingen doet, en zij in niets daarvan mee gaat/wil gaan, dan heb je een recept voor 'uit elkaar groeien' te pakken, gast.

Het enige dat dan nog heel, heel, heel misschien zou kunnen werken is een kind maken en hopen dat hij daarom bij je blijft, gast. Maar in de praktijk blijkt dat in 99 van de 100 gevallen alles alleen maar erger te maken, gast. En dan komt er ook nog een extra ongewenst kind op de wereld, gast. Die waarschijnlijk grote problemen in zijn leven zal hebben, gast. Dus beter kun je dat nog niet eens proberen, gast. En uit elkaar gaan.

Ik ben altijd extreem verbaasd over gasten die denken dat een relatie 'het normaal' is en dat alles vanzelf zal gaan als je eenmaal een partner hebt gevonden. Jeugdige overmoed, zal ik maar zeggen.

Een relatie betekent: werken om bij elkaar te blijven.

En van beide kanten hé... Ik spreek geen recht hier en beschuldig niemand, ik stel alleen lastige vragen die TS voor zichzelf moet beantwoorden. De relatie is misgelopen. Als je niet eerlijk tegenover jezelf analyseert wat er mis ging, dan leer je er dus niks van en maak je straks opnieuw dezelfde fout.
pi_205609851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:42 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als hij dus dingen doet, en zij in niets daarvan mee gaat/wil gaan, dan heb je een recept voor 'uit elkaar groeien' te pakken, gast.
Eeeuuhhh nee? Ze wil wel mee sporten gaan met hem maar hij wil het niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205610174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eeeuuhhh nee? Ze wil wel mee sporten gaan met hem maar hij wil het niet?
Ik las dit:

quote:
Hij heeft dit wel al is eerder tegen me gezegd en dat ik moet gaan sporten. Dat deed ik toen maar ik struggle al heel m’n leven met mijn gewicht,
Hij zei dat ze moest gaan sporten. Dat deed ze, maar...

Allemaal in verleden tijd geschreven, en dan ook nog een 'maar' er achteraan. Dan lees ik dat ze een paar keer is meegegaan, maar het heeft opgegeven. En iemand die opgeeft heeft geen wil. Toch? Terwijl hij juist wel wilde dat ze ging sporten.

Kijk, sporten is zwaar. Je gaat zweten, je hartslag gaat omhoog, je gaat hijgen, pijn in je longen, pijn in je spieren, en je hebt de dag(en) erna spierpijn. Dus ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in heeft. Maar daarmee geef je ook iets op waar je een gezamenlijke band kan opbouwen. Geen veroordeling, maar een constatering, ik wijs op iets.
pi_205610205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef Stepperoller het volgende:
Mis je weinig aan dus. Dit is zo'n Kluunvent die bij je weggaat als jij kanker hebt en te mager bent geworden naar zijn objectiverende standaarden.
Dit.
pi_205612164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:39 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik las dit:
[..]
Hij zei dat ze moest gaan sporten. Dat deed ze, maar...

Allemaal in verleden tijd geschreven, en dan ook nog een 'maar' er achteraan. Dan lees ik dat ze een paar keer is meegegaan, maar het heeft opgegeven. En iemand die opgeeft heeft geen wil. Toch? Terwijl hij juist wel wilde dat ze ging sporten.

Kijk, sporten is zwaar. Je gaat zweten, je hartslag gaat omhoog, je gaat hijgen, pijn in je longen, pijn in je spieren, en je hebt de dag(en) erna spierpijn. Dus ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in heeft. Maar daarmee geef je ook iets op waar je een gezamenlijke band kan opbouwen. Geen veroordeling, maar een constatering, ik wijs op iets.
In post 8 en 14 zegt ze toch echt dat hij alleen wou sporten en dat ze het meermaals heeft gevraagd.

Nuja ok, het blijft ergens ook gewoon een eigen verantwoordelijkheid natuurlijk..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205614211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:42 schreef RetepV het volgende:

[..]
Natuurlijk lees ik wel, gast.

Als hij dus dingen doet, en zij in niets daarvan mee gaat/wil gaan, dan heb je een recept voor 'uit elkaar groeien' te pakken, gast.

Het enige dat dan nog heel, heel, heel misschien zou kunnen werken is een kind maken en hopen dat hij daarom bij je blijft, gast. Maar in de praktijk blijkt dat in 99 van de 100 gevallen alles alleen maar erger te maken, gast. En dan komt er ook nog een extra ongewenst kind op de wereld, gast. Die waarschijnlijk grote problemen in zijn leven zal hebben, gast. Dus beter kun je dat nog niet eens proberen, gast. En uit elkaar gaan.

Ik ben altijd extreem verbaasd over gasten die denken dat een relatie 'het normaal' is en dat alles vanzelf zal gaan als je eenmaal een partner hebt gevonden. Jeugdige overmoed, zal ik maar zeggen.

Een relatie betekent: werken om bij elkaar te blijven.

En van beide kanten hé... Ik spreek geen recht hier en beschuldig niemand, ik stel alleen lastige vragen die TS voor zichzelf moet beantwoorden. De relatie is misgelopen. Als je niet eerlijk tegenover jezelf analyseert wat er mis ging, dan leer je er dus niks van en maak je straks opnieuw dezelfde fout.
Ik weet niet wat voor spul jij gebruikt, maar het lijkt behoorlijk sterk te zijn.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:06:34 #143
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205614281
Klinkt alsof jullie en dan vooral hij uit elkaar zijn gegroeid.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205614641
- Doe normaal met je kutopmerkingen -

Keto diet btw ;) Drop die suikers en indirecte suikers (granen) en je zal zien dat de struggle vooral door slecht voedsel kwam.

[ Bericht 9% gewijzigd door CoolGuy op 12-08-2022 13:24:12 ]
pi_205615281
Hele discussies terwijl hij met zijn nieuwe fitgirl vriendin op het strand ligt.

Move on
pi_205615306
Ik vind het rot voor je ts, alleen had ik hetzelfde gedaan.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:15:05 #147
364681 over_hedge
pi_205617086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:11 schreef 10mil.bitcoin het volgende:


Keto diet btw ;) Drop die suikers en indirecte suikers (granen) en je zal zien dat de struggle vooral door slecht voedsel kwam.
Iemand die al niet de discipline heeft om niet te veel te eten. Heeft al helemaal niet de discipline om keto te doen. En dus amper koolhydraten te eten. Geen brood, rijst of pasta is wel een dingetje voor veel mensen.

Om nog maar niet te spreken over de keto flu als je het voor het eerst doet. Moet je sterk in je schoenen staan om niet op te geven.

Dus nee. Ik zou zeggen begin eens met minder eten. En minder snoepen voor je iets als keto probeert.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 12-08-2022 13:28:37 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205617200
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:15 schreef over_hedge het volgende:
Iemand die al niet de discipline heeft om niet te veel te eten. Heeft al helemaal niet de discipline om keto te doen. En dus amper koolhydraten te eten. Geen brood, rijst of pasta is wel een dingetje voor veel mensen.
Dat valt wel mee eigenlijk, ja je mist die dingen wel ja. Maar dankzij dat je in Ketosis bent heb je automatisch veel minder trek, een dagje vasten is oppeens ook handig.

Zodra je van de suiker af bent in je lichaam past het zich vanzelf aan en heb je die drang helemaal niet meer. Een stuk eenvoudiger dan gewoon minder eten (want minder eten gaat die suiker kicks niet doen verdwijnen).
  FOK!fotograaf vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:27:59 #149
364681 over_hedge
pi_205617244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dat valt wel mee eigenlijk, ja je mist die dingen wel ja. Maar dankzij dat je in Ketosis bent heb je automatisch veel minder trek, een dagje vasten is oppeens ook handig.

Zodra je van de suiker af bent in je lichaam past het zich vanzelf aan en heb je die drang helemaal niet meer. Een stuk eenvoudiger dan gewoon minder eten (want minder eten gaat die suiker kicks niet doen verdwijnen).
Ja dat valt mee voor jou. En voor mij. Maar zeker niet voor iedereen. Al helemaal niet voor mensen die nu al moeite hebben met normaal te eten.

Zijn vaak ook de mensen die meer bijwerkingen hebben in de eerste week. En dan meteen stoppen omdat ze zich kut voelen.

En cheat dagen zit er niet echt in. Omdat je je zelf dan weer uit ketosis schopt en je weer 2 dagen verneukt hebt. En van super ongezond naar een dieet waar je weinig mag en ook niet een dagje kan cheaten is een erg grote stap voor die mensen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:29:18 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205617259
Iedereen die niet normaal kan reageren op/over TS kan gewoon weg blijven.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:33:43 #151
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_205617814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dit.
Kom nou, met blauwe lettertjes in je naam mag je best iets minder snel dit soort conclusies trekken.
Zolang TS niet aan haar ex heeft gevraagd wat de échte reden is, en dat eerlijk met ons deelt, is dit maar een klein deel van een kant van het verhaal; om dan meteen een onbekende ex te veroordelen tot 'Kluunvent' is wat kort door de bocht hè.
WFPB!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:05:32 #152
269689 crew  Viv
pi_205617994
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens denk ik dat het wat genuanceerder is. Misschien koppelt hij het zwaarder worden aan niet van jezelf houden, jezelf verslonzen, verminderd zelfvertrouwen en soortgelijke zaken. Dan ligt het weliswaar indirect wel aan je gewicht, maar dat is een gevolg van waarom hij het uitmaakt. Niet de oorzaak. Dat zal verkeerd begrepen en overgebracht zijn door die vrienden.
Dit denk ik ook. TS heeft inmiddels gezegd dat ze er verzorgd uitziet, maar het kan door hem ook gekoppeld zijn aan dingen als een gebrek aan motivatie en ambitie (je niet aan je goede voornemens houden, etc).

@MC95x ben je nog van plan om je ex om uitleg te vragen?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:40:50 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205618260
Tsja de verliefdheid is over en er is kennelijk geen houden van voor in de plaats gekomen. Ergernissen die normaal daardoor 'verbloemd' worden worden dan ineens uitvergroot. Zijn ergernis over je gewicht hoeft dus niet de oorzaak te zijn geweest maar een gevolg.
Ik zou er verder niet naar vragen want het is toch altijd de vraag of je een eerlijk antwoord krijgt.

Het verdriet is even kut maar gaat vanzelf weer over. Klinkt sowieso niet als een groot verlies.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:24:15 #154
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205625443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 15:40 schreef Elpis het volgende:
Tsja de verliefdheid is over en er is kennelijk geen houden van voor in de plaats gekomen. Ergernissen die normaal daardoor 'verbloemd' worden worden dan ineens uitvergroot. Zijn ergernis over je gewicht hoeft dus niet de oorzaak te zijn geweest maar een gevolg.
Ik zou er verder niet naar vragen want het is toch altijd de vraag of je een eerlijk antwoord krijgt.

Het verdriet is even kut maar gaat vanzelf weer over. Klinkt sowieso niet als een groot verlies.
Dit is dus zo typisch he. Hoezo is die vent nou ineens geen groot verlies? Omdat hij het lef heeft een relatie te beëindigen met iemand waar hij zich niet tot aangetrokken voelt? Toont meer karakter dan die types die doodongelukkig in een relatie blijven. Zie dat soort stellen dagelijks lopen in de stad. Meestal zijn ze dik.
Ignorance is bliss
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:31:28 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205625540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:01 schreef rival het volgende:

[..]
Oh maar dan ben je je kerel niet kwijt geraakt hoor, je bent er van verlost.
Nu moet je nog even het verdriet doorkomen en beseffen dat je hier weinig aan mist. Hij klinkt niet als een fijne vent.
Omdat iemand liever alleen sport ?
En nog 8 likes ook _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:58:03 #156
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205625795
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:24 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Dit is dus zo typisch he. Hoezo is die vent nou ineens geen groot verlies? Omdat hij het lef heeft een relatie te beëindigen met iemand waar hij zich niet tot aangetrokken voelt?
Misschien vanwege dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:39 schreef MC95x het volgende:

Mijn ex is zijn eigen bedrijf begonnen, veel aan het werk en daarbuiten sport hij dus regelmatig en gamed hij vrijwel iedere avond, druk met zijn eigen ding..
Klinkt niet als een hele gezellige relatie. Ergens anders stond ook al dat de seks niet meer zo goed was. Als je allebei je eigen ding doet en seks elders beter is, dan lijkt het mij ook niet zo'n groot verlies.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Omdat iemand liever alleen sport ?
En nog 8 likes ook _O-
Ik vind het prima als iemand liever alleen sport. Als de partner dan voorstelt gezellig samen te gaan sporten ook prima als je dat dan weigert. Maar als je van iemand houdt en die persoon heeft problemen met z'n gewicht en geeft aan dat het misschien zou helpen als je samen sport, kun je dan niet je eigen behoefte even opzij zetten en samen met je partner sporten? (Naast helpen met gezonde voeding enzo)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205626714
Je gewicht en je uiterlijk zijn natuurlijk ook een reflectie van je leefstijl. Dus blijkbaar zoekt hij toch ook gewoon een vrouw die actiever is, meer beweegt en gezonder eet en leeft. Het kan dat jullie op dat vlak uit elkaar gegroeid zijn. Is ook zijn fout. Ik was in mijn vorige relaties meestal de kok en kookte dan zo gezond dat mijn exen allemaal hartstikke slank werden toen ze met mij waren. En om ze tevreden te houden maakte ik dan lekkere taarten met suikervervangers enzo. ;) En ik trok ze ook vaak mee om te gaan wandelen of hardlopen of fietsen. Dat inspireert ook als je je partner dat ziet doen.

Maar als je dit van vrienden moest horen, is hij communicatief ook niet zo sterk. En hij is bovendien blijkbaar al heel lang klaar met je, hoe hard het ook klinkt. Want je stopt echt niet van de een of de andere dag om van iemand te houden. Dat gaat heel geleidelijk tot je opeens de kracht hebt om de stekker eruit te trekken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:07:49 #158
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205627502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:24 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hoezo is die vent nou ineens geen groot verlies?
Geen goede seks, erg afwezig, niet verder komen dan de vloer qua huishouden (komt hij nu wel achter wat er nog meer bij komt >:) ) en wel klagen over haar gewicht maar geen deel van de oplossing willen zijn.
Dan kan je net zo goed alleen wonen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:24 schreef duracellkonijntje het volgende:
Zie dat soort stellen dagelijks lopen in de stad.
En uit een blik op ze haal jij dat ze ongelukkig zijn in hun relatie? Dat is knap zeg, daar moet je wat mee gaan doen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205627622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:16 schreef HulkHeld het volgende:
Anyway, TS vraag het aan je ex, als je daar nog behoefte aan hebt en nog contact met hem hebt.

Doe er wat mee mocht dat de reden zijn, kijk jezelf in de spiegel aan en maak jezelf trots. Of kijk jezelf in de spiegel aan en zeg: dit is hoe ik ben en wees daar trots op, maar ga dan ook wat minder in je verwachtingen zitten in het soort type mens je treft en waar men op valt.
Tja ze kan vragen of er een ander is, maar mijn ervaring is dat je daar toch niet persé een eerlijk antwoord op krijgt.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:24:38 #160
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205628559
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien vanwege dit:
[..]
Klinkt niet als een hele gezellige relatie. Ergens anders stond ook al dat de seks niet meer zo goed was. Als je allebei je eigen ding doet en seks elders beter is, dan lijkt het mij ook niet zo'n groot verlies.
[..]
Ik vind het prima als iemand liever alleen sport. Als de partner dan voorstelt gezellig samen te gaan sporten ook prima als je dat dan weigert. Maar als je van iemand houdt en die persoon heeft problemen met z'n gewicht en geeft aan dat het misschien zou helpen als je samen sport, kun je dan niet je eigen behoefte even opzij zetten en samen met je partner sporten? (Naast helpen met gezonde voeding enzo)
Hij klinkt als een gast die druk bezig is met zijn leven bij elkaar krijgen. Fit worden, bedrijfje opzetten, er wat van maken. Zij klaagt dat ze alleen moet sporten. Denk eerder dat hij er goed mee weg is gekomen.
Ignorance is bliss
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:26:41 #161
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205628574
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 15:07 schreef Elpis het volgende:

[..]
Geen goede seks, erg afwezig, niet verder komen dan de vloer qua huishouden (komt hij nu wel achter wat er nog meer bij komt >:) ) en wel klagen over haar gewicht maar geen deel van de oplossing willen zijn.
Dan kan je net zo goed alleen wonen.
[..]
En uit een blik op ze haal jij dat ze ongelukkig zijn in hun relatie? Dat is knap zeg, daar moet je wat mee gaan doen.
Als zij qua uiterlijk flink achteruit is gegaan verbaast het me niks dat hij er ook geen zin meer in heeft. Seks komt van 2 kanten. Geef ik het voordeel van de twijfel eerder aan de persoon die probeert er goed uit te blijven zien.

En ja, 2 depressieve koppen. Zeggen niks tegen elkaar, gunnen elkaar amper een blik. Zien er niet uit. 100% weet je het nooit, maar zie genoeg stellen om me heen met meer plezier.
Ignorance is bliss
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:28:16 #162
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205630340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:24 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hij klinkt als een gast die druk bezig is met zijn leven bij elkaar krijgen. Fit worden, bedrijfje opzetten, er wat van maken.
En zijn relatie is maar bijzaak? Dan ben je al op het punt dat je uit elkaar bent gegroeid hoor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef duracellkonijntje het volgende:
Als zij qua uiterlijk flink achteruit is gegaan verbaast het me niks dat hij er ook geen zin meer in heeft. Seks komt van 2 kanten. Geef ik het voordeel van de twijfel eerder aan de persoon die probeert er goed uit te blijven zien.
Ze is niet verslonst alleen aangekomen, mr Superficial. En haar overgewicht was blijkbaar geen struikelblok voor het samenwonen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef duracellkonijntje het volgende:
En ja, 2 depressieve koppen. Zeggen niks tegen elkaar, gunnen elkaar amper een blik. Zien er niet uit. 100% weet je het nooit, maar zie genoeg stellen om me heen met meer plezier.
Blij dat je het dikgedrukte zegt. Je weet namelijk niet wat er verder in het leven van die mensen verder speelt wat van invloed kan hebben.
Als je mij een dezer dagen tegen zou komen zou je ook niet zeggen hoe blij ik met mijn vent ben. Ik word strontchagrijnig van deze temperaturen. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 14 augustus 2022 @ 08:28:41 #163
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205633048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eeeuuhhh nee? Ze wil wel mee sporten gaan met hem maar hij wil het niet?
Los van wie dat is, er zijn meer mensen die liever alleen sporten. Ik heb er zelf ook vervelende ervaringen mee.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:15:37 #164
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_205638461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 21:28 schreef Elpis het volgende:

[..]
En zijn relatie is maar bijzaak? Dan ben je al op het punt dat je uit elkaar bent gegroeid hoor.
[..]
Ze is niet verslonst alleen aangekomen, mr Superficial. En haar overgewicht was blijkbaar geen struikelblok voor het samenwonen.
[..]
Blij dat je het dikgedrukte zegt. Je weet namelijk niet wat er verder in het leven van die mensen verder speelt wat van invloed kan hebben.
Als je mij een dezer dagen tegen zou komen zou je ook niet zeggen hoe blij ik met mijn vent ben. Ik word strontchagrijnig van deze temperaturen. :{
Aankomen en verslonzen gaan vaak hand in hand. Nergens staat dat hij zijn relatie niet serieus nam. Hij klinkt juist als een vent die dingen vrij serieus neemt. Het feit dat hij nu alweer een nieuwe vriendin heeft, zijn eigen bedrijf. Hij gaat best lekker. Als hij zijn relatie al niet zo serieus nam was dit waarschijnlijk omdat hij niet tevreden was met zijn vriendin.

Verder is uiterlijk natuurlijk niet alles. Voor veel mensen is het belangrijk, voor net zo veel mensen speelt het een ondergeschikte rol. Persoonlijke voorkeur. Waar we wel echt vanaf moeten is het bashen van mensen die hun relatie stopzetten omtrent gebrek aan fysieke aantrekkingskracht. Leuk of niet, uiterlijk speelt voor veel mensen een rol en is een hele legitieme reden om een relatie te stoppen. Maakt die persoon niet meteen een klootzak of oppervlakkig.
Ignorance is bliss
pi_205856845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef MC95x het volgende:

[..]
Het scheelt 15 kilo..
Dat kan nogal wat zijn natuurlijk. Van 55 naar 70 kilo bijvoorbeeld. Vind een (te) dikke dame ook niet aantrekkelijk. En als de aantrekkingskracht helemaal weg is, dan wordt een relatie in stand houden wel een lastig verhaal.
pi_205904650
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat kan nogal wat zijn natuurlijk. Van 55 naar 70 kilo bijvoorbeeld. Vind een (te) dikke dame ook niet aantrekkelijk. En als de aantrekkingskracht helemaal weg is, dan wordt een relatie in stand houden wel een lastig verhaal.
Het zegt misschien meer over het gebrek aan zelfcontrole. Een dikke vrouw, die 200 gram per week afvalt is voor mij veel aantrekkelijker dan een nu nog slanke vrouw die 200 gram per week aankomt. En dan verkapt haar ex de schuld geven omdat hij niet met haar wil sporten. Je kunt ook prima afvallen of tenminste niet dikker worden door gewoon niet alles naar binnen te harken wat voor je neus komt.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 9 september 2022 @ 20:04:18 #167
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205911206
Wat heeft het voor zin om hierover na te denken. Om welke reden dan ook, het is voorbij. Vind dit een beetje masochistisch. Ga verder met je leven, wees vooral een blij tevreden en gelukkig iemand dat is voor heel veel mensen (ook voor veel mannen) erg belangrijk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205911493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Het zegt misschien meer over het gebrek aan zelfcontrole. Een dikke vrouw, die 200 gram per week afvalt is voor mij veel aantrekkelijker dan een nu nog slanke vrouw die 200 gram per week aankomt. En dan verkapt haar ex de schuld geven omdat hij niet met haar wil sporten. Je kunt ook prima afvallen of tenminste niet dikker worden door gewoon niet alles naar binnen te harken wat voor je neus komt.
Je vond beide vrouwen op het beginpunt dan al wel aantrekkelijk. Een dikke vrouw die wat afvalt, wordt niet onaantrekkelijker voor de meeste mannen. Mits ze niet overdrijft uiteraard.

De slanke vrouw vond je aantrekkelijk op het beginpunt. 200 gram per week zal in het begin wel loslopen, maar in een jaar zit er dan al 10 kilo aan. TO had een relatie van 4 jaar. Als er dan 15 -20 kilo bij is gekomen... Ken de voorbeelden wel van dames die van een kilo of 65 naar een kilo of 85 zijn gegaan. Da's gewoon niet aantrekkelijk meer.

Gebrek aan zelfcontrole, dat is een oorzaak ja. Net zoals dat er vaak nog wel meer dingen spelen, zoals bijvoorbeeld luiheid.
pi_205912662
Waarom zegt ze niets meer??
pi_205929746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:

Gebrek aan zelfcontrole, dat is een oorzaak ja. Net zoals dat er vaak nog wel meer dingen spelen, zoals bijvoorbeeld luiheid.
Precies. Aantrekkelijkheid zit hem voor mij echt niet persé in het figuur. Uitstraling, houding en karakter zijn voor mij echt heel bepalend
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_205931186
Dus omdat die kerel tegen een vriend heeft gezegd dat het uit is vanwege gewicht gaan we er van uit dat dat de enige reden is. :?

Ik heb nog wel grovere oppervlakkige dingen gezegd over mijn ex(en) tegen een vriendin. Even ongenuanceerd ventileren helpt je om over en breuk heen te komen. Jezelf even bevestigen dat je de juiste keus maakt.

Vooral een klote streek van die zogenaamde vriend om die kwetsende dingen door te briefen aan TS.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_205942086
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:43 schreef Avianflu het volgende:
Dus omdat die kerel tegen een vriend heeft gezegd dat het uit is vanwege gewicht gaan we er van uit dat dat de enige reden is. :?

Ik heb nog wel grovere oppervlakkige dingen gezegd over mijn ex(en) tegen een vriendin. Even ongenuanceerd ventileren helpt je om over en breuk heen te komen. Jezelf even bevestigen dat je de juiste keus maakt.

Vooral een klote streek van die zogenaamde vriend om die kwetsende dingen door te briefen aan TS.
Nee. In de OP staat dat dat ook een reden is van de breuk. Een van de redenen dus. Eentje die ik me prima voor kan stellen als ik zo in mijn omgeving de "ontwikkeling" zie van sommige mensen in enkele jaren relatie.

Ik ken haar niet, haar ex-partner niet, etc, maar ik ga er maar even vanuit dat er een kern van waarheid in zit.
pi_205943428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:42 schreef hoechst het volgende:
Waarom zegt ze niets meer??
Is even eten.
pi_205959737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je vond beide vrouwen op het beginpunt dan al wel aantrekkelijk. Een dikke vrouw die wat afvalt, wordt niet onaantrekkelijker voor de meeste mannen. Mits ze niet overdrijft uiteraard.

De slanke vrouw vond je aantrekkelijk op het beginpunt. 200 gram per week zal in het begin wel loslopen, maar in een jaar zit er dan al 10 kilo aan. TO had een relatie van 4 jaar. Als er dan 15 -20 kilo bij is gekomen... Ken de voorbeelden wel van dames die van een kilo of 65 naar een kilo of 85 zijn gegaan. Da's gewoon niet aantrekkelijk meer.

Gebrek aan zelfcontrole, dat is een oorzaak ja. Net zoals dat er vaak nog wel meer dingen spelen, zoals bijvoorbeeld luiheid.
Poeh, mijn vriendin weegt 65. Als ze naar 85 zou gaan, dan zou ik het uitmaken. Het oog wil ook wat. Ook na enkele jaren lief en leed gedeeld te hebben. Maar ik ga er volledig van uit, dat ze dit zelf ook niet fijn zou vinden en serieus werk zou besteden aan afvallen.

Dat werkt overigens ook de andere kant uit. Ik weeg nu 71. Als ik 80+ ga wegen, dan heeft ze op het minst het recht om mij aan te sporen af te vallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206003281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Omdat iemand liever alleen sport ?
En nog 8 likes ook _O-
Dude, alleen sporten heb ik echt wel nodig, omdat je anders best wel lang in de sportschool staat. Wist niet dat alleen sporten negatief was...
pi_206003566
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat kan nogal wat zijn natuurlijk. Van 55 naar 70 kilo bijvoorbeeld. Vind een (te) dikke dame ook niet aantrekkelijk. En als de aantrekkingskracht helemaal weg is, dan wordt een relatie in stand houden wel een lastig verhaal.
Het topic lezen leert dat het van 72 naar 87 is gegaan bij 1.66m. Daar zou ik ook niet blij van worden. Overigens zou ik m’n vriendin al wel bij een bmi van 25+ richting de sportschool geschopt hebben (of welke sport ze dan ook zou willen)

Samen sporten moet ik ook niet aan denken, ik doe aan hardlopen en zij kan helemaal niet mee op mijn niveau.
pi_206006704
Belachelijk als dat de reden is, als je van elkaar houdt dan steun je elkaar, letterlijk ook, door dik en dun. Waarschijnlijk is het een andere reden en hield hij gewoon niet meer van je. Kop op, er zijn leukere en fijnere mannen die niet alleen naar uiterlijk kijken en afkeuren op gewicht. Sterkte in ieder geval! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_206006722
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 00:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Het topic lezen leert dat het van 72 naar 87 is gegaan bij 1.66m. Daar zou ik ook niet blij van worden. Overigens zou ik m’n vriendin al wel bij een bmi van 25+ richting de sportschool geschopt hebben (of welke sport ze dan ook zou willen)

Samen sporten moet ik ook niet aan denken, ik doe aan hardlopen en zij kan helemaal niet mee op mijn niveau.
Geschopt nog wel, poepoe! Misschien is er wel een reden voor dat ze dikker is geworden. Maar goed heb niet alles pages en comments gelezen dus dat weet ik niet. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_206006900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Sangha het volgende:

[..]
Geschopt nog wel, poepoe! Misschien is er wel een reden voor dat ze dikker is geworden. Maar goed heb niet alles pages en comments gelezen dus dat weet ik niet. ;)
Geschopt moet je niet letterlijk nemen natuurlijk :P

Ik had het ook als 'actief gestimuleerd' kunnen beschrijven. Beetje in dezelfde categorie dat ik m’n kinderen naar buiten schop bij mooi weer om buiten te gaan spelen.
pi_206007104
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:44 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Geschopt moet je niet letterlijk nemen natuurlijk :P

Ik had het ook als 'actief gestimuleerd' kunnen beschrijven. Beetje in dezelfde categorie dat ik m’n kinderen naar buiten schop bij mooi weer om buiten te gaan spelen.
Ok, ik snap hem! :P
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_206017905
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 00:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Het topic lezen leert dat het van 72 naar 87 is gegaan bij 1.66m. Daar zou ik ook niet blij van worden. Overigens zou ik m’n vriendin al wel bij een bmi van 25+ richting de sportschool geschopt hebben (of welke sport ze dan ook zou willen)

Samen sporten moet ik ook niet aan denken, ik doe aan hardlopen en zij kan helemaal niet mee op mijn niveau.
Ja, van 72 naar 87... 72 kilo met 1.66 is al veel. 87 met 1.66m dat is gewoon moddervet. Als je 72 kilo weegt en 1.66m meet, dan moet je al hard aan het werk zijn om wat af te vallen of het in elk geval binnen de perken te houden. Als er dan 15 kilo bij komt, dan heeft ze dat niet gedaan, integendeel.

Samen sporten... dat vind ik ook niks. Je kunt samen naar de sportschool gaan, maar krijg bij dat soort stelletjes altijd het idee dat ze de hele dag op elkaars lip moeten zitten. Ken zo'n stelletje. Iedereen moet het zelf weten wat ze doen, maar die werken op dezelfde plek, gaan samen sporten, etc. Lijkt mij verschrikkelijk.

En dan heb je nog het niveau, ja. Ik fiets graag. Draai m'n hand niet om voor een ritten van 150 km of meer. Ik zou er oprecht geen bal meer aan vinden als ik stapvoets moet gaan fietsen zodat een vriendin in het wiel kan hangen en maximaal 20 kilometer of zo moet gaan fietsen, omdat het anders teveel is.
  zondag 18 september 2022 @ 15:35:18 #182
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206019275
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, van 72 naar 87... 72 kilo met 1.66 is al veel. 87 met 1.66m dat is gewoon moddervet. Als je 72 kilo weegt en 1.66m meet, dan moet je al hard aan het werk zijn om wat af te vallen of het in elk geval binnen de perken te houden. Als er dan 15 kilo bij komt, dan heeft ze dat niet gedaan, integendeel.

Samen sporten... dat vind ik ook niks. Je kunt samen naar de sportschool gaan, maar krijg bij dat soort stelletjes altijd het idee dat ze de hele dag op elkaars lip moeten zitten. Ken zo'n stelletje. Iedereen moet het zelf weten wat ze doen, maar die werken op dezelfde plek, gaan samen sporten, etc. Lijkt mij verschrikkelijk.

En dan heb je nog het niveau, ja. Ik fiets graag. Draai m'n hand niet om voor een ritten van 150 km of meer. Ik zou er oprecht geen bal meer aan vinden als ik stapvoets moet gaan fietsen zodat een vriendin in het wiel kan hangen en maximaal 20 kilometer of zo moet gaan fietsen, omdat het anders teveel is.
Ik heb ook ooit een meid die zielsveel van me hield gedumpt omdat ze niet zo hard als mij kon fietsen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206019360
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 15:35 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ik heb ook ooit een meid die zielsveel van me hield gedumpt omdat ze niet zo hard als mij kon fietsen.
Terecht.

Dan eist ze blijkbaar al dat je haar mee moet nemen met fietsen. Da's waar het fout gaat. Ze gunt je blijkbaar niet het even lekker fietsen, maar moet erbij zijn.
  zondag 18 september 2022 @ 16:04:02 #184
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206019732
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Terecht.

Dan eist ze blijkbaar al dat je haar mee moet nemen met fietsen. Da's waar het fout gaat. Ze gunt je blijkbaar niet het even lekker fietsen, maar moet erbij zijn.
Ik was sarcastisch.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:12:10 #185
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206249848
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef MC95x het volgende:
Hoi allemaal,

Eergisteren is mijn relatie na 4 jaar samen zijn waarvan 1 jaar samen wonend verbroken. De reden hiervan is dat zijn gevoel voor mij is weggegaan, voor hem is het vuurtje gedoofd. Ik zag dit totaal niet aankomen.. ben natuurlijk erg verdrietig ervan.

Gister spreek ik een gezamenlijke vriend en vriendin van ons en blijkbaar heeft hij dus tegen hun gezegd dat ik te dik ben geworden en niet meer aantrekkelijk, dat dat ook een reden is van de breuk..

Hij heeft dit wel al is eerder tegen me gezegd en dat ik moet gaan sporten. Dat deed ik toen maar ik struggle al heel m’n leven met mijn gewicht, ik ben al heel me leven een beetje stevig en het gaat met ups en downs.

Maar dit doet onwijs veel pijn..
Oppervlakkige kutvent die het niet waard is om over te janken!
Zat kerels (zoals ikzelf) die een maatje meer waarderen.
Heel erg laag en ook heel erg min.
Als ik jou was zou ik juist vieren dat ik daar van af was.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:13:31 #186
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_206254385
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:10 schreef _I het volgende:
Lekker laten voor wat het is. Onvolwassen kerel.

En nu lekker voor jezelf gaan zorgen! Voor jezelf. Niet voor hem, of om anderen iets te bewijzen!

Mooiste cadeau wat je kan krijgen, de kans om van jezelf te gaan houden.

Gefeliciteerd dat je van deze ballast af bent! ga leuke dingen doen en wees lief voor jezelf! O+
Inderdaad! Als je substantieel overgewicht niet aantrekkelijk vindt, ben je onvolwassen. Als je je vriendin verlaat omdat je geen aantrekkingskracht meer voelt, ben je gewoon een oppervlakkige en egocentrische klootzak!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 08-10-2022 23:35:33 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:40:33 #187
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_206254938
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Oppervlakkige kutvent die het niet waard is om over te janken!
Zat kerels (zoals ikzelf) die een maatje meer waarderen.
Heel erg laag en ook heel erg min.
Als ik jou was zou ik juist vieren dat ik daar van af was.
Jesus christ! Hier staat vrijwel precies wat ik net schrijf. Alleen dan bloedserieus ipv sarcastisch.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen glashard beweren dat aantrekkingskracht oppervlakkig is in een relatie :? En dat je gewoon een klootzak bent (vooral als man) als aantrekkingskracht je handelen beïvloedt!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:45:38 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_206254996
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:33 schreef Dizorn het volgende:

[..]
Kom nou, met blauwe lettertjes in je naam mag je best iets minder snel dit soort conclusies trekken.
Zolang TS niet aan haar ex heeft gevraagd wat de échte reden is, en dat eerlijk met ons deelt, is dit maar een klein deel van een kant van het verhaal; om dan meteen een onbekende ex te veroordelen tot 'Kluunvent' is wat kort door de bocht hè.
Je hebt een punt. Sorry.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:51:49 #189
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206255062
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Jesus christ! Hier staat vrijwel precies wat ik net schrijf. Alleen dan bloedserieus ipv sarcastisch.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen glashard beweren dat aantrekkingskracht oppervlakkig is in een relatie :? En dat je gewoon een klootzak bent (vooral als man) als aantrekkingskracht je handelen beïvloedt!?
Ik ben niet sarcastisch.
Die ex van TS is gewoon een lul.
Jij trouwens ook met je kutspoiler.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:55:23 #190
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_206255089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik ben niet sarcastisch.
Die ex van TS is gewoon een lul.
Dus zelfs als je geen aantrekkingskracht meer voelt, moet je als man gewoon bij je vriendin blijven!? (serieuze vraag)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:06:56 #191
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206255209
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Dus zelfs als je geen aantrekkingskracht meer voelt, moet je als man gewoon bij je vriendin blijven!? (serieuze vraag)
Als in jouw wereld fysieke aantrekkingskracht de basis van alle relaties is ben je maar een armzalig ventje.
Denk je nou echt dat jij nog volle zalen trekt als je tachtig bent?

Mensen die samen oud worden hebben karakter. jij dus niet.
Jij bent zo'n laffe drol die zijn vrouw verlaat als ze bij borstkanker een tiet weg moeten halen.
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:14:23 #192
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_206255285
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als in jouw wereld fysieke aantrekkingskracht de basis van alle relaties is ben je maar een armzalig ventje.
Denk je nou echt dat jij nog volle zalen trekt als je tachtig bent?

Mensen die samen oud worden hebben karakter. jij dus niet.
Jij bent zo'n laffe drol die zijn vrouw verlaat als ze bij borstkanker een tiet weg moeten halen.
Maar hoe zit het dan met het begin van relaties!? Is wederzijdse aantrekkingskracht de reden (de basis) dat mensen een relatie aangaan of is aantrekkingskracht voelen helemaal niet nodig!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:19:07 #193
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206255322
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Maar hoe zit het dan met het begin van relaties!? Is wederzijdse aantrekkingskracht de reden (de basis) dat mensen een relatie aangaan of is aantrekkingskracht voelen helemaal niet nodig!?
Je kan de aanzet zijn.
Maar niet de basis.
Alleen al deze vraag stellen bewijst dat je een maagd bent met een armzalig karakter en 0,0 relatieervaring. 🤣
pi_206255969
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Inderdaad! Als je substantieel overgewicht niet aantrekkelijk vindt, ben je onvolwassen. Als je je vriendin verlaat omdat je geen aantrekkingskracht meer voelt, ben je gewoon een oppervlakkige en egocentrische klootzak!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand die zegt wat je aantrekkelijk moet vinden. Maar als je een relatie hebt en de ander krijgt een ander lichaam, en dat is voldoende om afscheid van elkaar te nemen, dan was je aan het masturberen op een ander lichaam en had je geen gezonde relatie.

Daarnaast was in gesprek met ‘haar’ en niet met ‘hem’. Dingen kunnen naast elkaar bestaan.
pi_206261010
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Maar hoe zit het dan met het begin van relaties!? Is wederzijdse aantrekkingskracht de reden (de basis) dat mensen een relatie aangaan of is aantrekkingskracht voelen helemaal niet nodig!?
Die is wel nodig.

Als je iemand echt afstotelijk vindt, dan wordt het lastig.

Natuurlijk veranderen mensen in de loop van de tijd, maar dat geldt ook wel voor je smaak. Je blijft niet verliefd worden op meisjes van 18.

Maar van een beetje mollig naar 153 kg, zoals iemand hier schreef, dan snap ik wel dat de aantrekkingskracht naar onder nul gaat.

Beetje hetzelfde als dat je vriendin besluit om een of andere voorhoofdtattoo te nemen of zo.
pi_206262147
Nou, als je net zoveel weinig energie stak in je relatie en in jezelf ALS in je eigen topic snap ik wel dat ie het voor gezien houdt.

Daarnaast riekt dit naar een topic om vooral reacties uit te lokken waar een ander weer ziedend op zal reageren want je moet ten alle tijden van een dikzak houden. :')
  zondag 9 oktober 2022 @ 18:13:43 #197
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_206266183
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je kan de aanzet zijn.
Maar niet de basis.
Alleen al deze vraag stellen bewijst dat je een maagd bent met een armzalig karakter en 0,0 relatieervaring. 🤣
Het KAN de aanzet zijn!?? Het hoeft dus niet!?? Een groot deel van de mensen gaat dus een relatie met elkaar aan, zonder dat er sprake is van wederzijdse fysieke aantrekkingskracht!??

En slechts de "aanzet"!?? Na het onstaan van relaties speelt aantrekkingskracht dus geen rol meer in het voortbestaan van de relatie!??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 18:22:09 #198
441859 crew  Lenny77
pi_206266304
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Het KAN de aanzet zijn!?? Het hoeft dus niet!?? Een groot deel van de mensen gaat dus een relatie met elkaar aan, zonder dat er sprake is van wederzijdse fysieke aantrekkingskracht!??

En slechts de "aanzet"!?? Na het onstaan van relaties speelt aantrekkingskracht dus geen rol meer in het voortbestaan van de relatie!??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er om dat er hopelijk veel meer is wat jullie zal binden dan enkel aantrekkingskracht.. deze zal sowieso vanzelf minderen in de loop der jaren, al is het maar door elkaar 'gewoon' te worden. Maar hopelijk zijn er meer andere dingen zoals karakter, hulpvaardigheid, steun enz wat de relatie levensvatbaar kan houden voor heel lange tijd.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206266327
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het gaat er om dat er hopelijk veel meer is wat jullie zal binden dan enkel aantrekkingskracht.. deze zal sowieso vanzelf minderen in de loop der jaren, al is het maar door elkaar 'gewoon' te worden. Maar hopelijk zijn er meer andere dingen zoals karakter, hulpvaardigheid, steun enz wat de relatie levensvatbaar kan houden voor heel lange tijd.
Dat zal er vast wel zijn allemaal, maar als iemand 153 kg weegt, dan is het niet alleen maar een kwestie van geen aantrekkingskracht meer, maar dan is iemand afstotelijk geworden.
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 18:25:26 #200
441859 crew  Lenny77
pi_206266375
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zal er vast wel zijn allemaal, maar als iemand 153 kg weegt, dan is het niet alleen maar een kwestie van geen aantrekkingskracht meer, maar dan is iemand afstotelijk geworden.
Dus ook na een vreselijk auto-ongeluk? Een amputatie? Erg veel bijkomen door een ziekte of medicatie?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206266392
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus ook na een vreselijk auto-ongeluk? Een amputatie? Erg veel bijkomen door een ziekte of medicatie?
Ja. Maar dan kun je natuurlijk wel van mening zijn dat het heel lullig is om diegene na zoiets te dumpen.
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 18:28:13 #202
441859 crew  Lenny77
pi_206266422
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Maar dan kun je natuurlijk wel van mening zijn dat het heel lullig is om diegene na zoiets te dumpen.
Dus dat been, die borst, dat gezicht is meer waard dan de persoon zelf? Meer waard dan het gezin dat je hebt, het huis, jullie hele opgebouwde leven?
Best wel triest...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206266443
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus dat been, die borst, dat gezicht is meer waard dan de persoon zelf? Meer waard dan het gezin dat je hebt, het huis, jullie hele opgebouwde leven?
Best wel triest...
Zeg ik dat? Ik zeg dat iemand van 153 kg voor de meeste mensen niet aantrekkelijk zal zijn. Zeker niet als je met diegene iets bent begonnen toen ze 75 woog.
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 18:30:26 #204
441859 crew  Lenny77
pi_206266479
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zeg ik dat? Ik zeg dat iemand van 153 kg voor de meeste mensen niet aantrekkelijk zal zijn. Zeker niet als je met diegene iets bent begonnen toen ze 75 woog.
Ja, je zei: best lullig maar ja.

Maar ok, hier in dit geval gaat het om 15 kg.. dat zou je bij mijn lengte nauwelijks zien bv.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206266488
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja, je zei: best lullig maar ja.

Maar ok, hier in dit geval gaat het om 15 kg.. dat zou je bij mijn lengte nauwelijks zien bv.
Als er sprake is van zo'n extreme omstandigheid zoals jij het vindt, dan kun je het lullig vinden om iemand te dumpen en dat dus niet doen.
pi_206266870
Nogal een verschil of je naast iemand op de bank zit die zich tonnetje rond vreet, zichzelf dusdanig verwaarloosd dat je er een afkeer van krijgt dan dat het vanwege een ziekte is waar degene NIKS aan kan doen.
Een amputatie heeft verder ook helemaal niks te maken met het ongezond volvreten van je lichaam!

Het lijkt hier Viva wel, waar de man volledig met de grond gelijk gemaakt wordt omdat hij geen dikke vrouw blieft. Was het andersom geweest dat de man zichzelf verwaarloost word de vrouw aangemoedigd snel iets beters beters te zoeken, want dit pik je toch zekers niet!?

Maar goed, dit is een topic waar TO net zo lui en gemakzuchtig mee omgaat als met zichzelf. Dan weet je ook gelijk waarom de seks niks was.
En als de seks niks is, vergeet het dan maar. :W
pi_206267131
Shocking man verlaat vrouw voor een betere versie. Gebeurt nooit.
pi_206269295
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef MC95x het volgende:
Ik zag dit totaal niet aankomen..
Dat blijkt. Hij wel...
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:13:31 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206272421
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja, je zei: best lullig maar ja.

Maar ok, hier in dit geval gaat het om 15 kg.. dat zou je bij mijn lengte nauwelijks zien bv.
?? Hoe lang ben jij dan wel niet?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206273616
Aan de reacties in dit topic was ik even aan het twijfelen of ik op Fok! of Linda. zat. :')

Ik snap de ex van ts wel. In een relatie wil je ook aantrekkingskracht, dat was er voor hem niet meer. Het is vaak ook niet het gewicht, maar het gedrag er omheen. Je komt niet zomaar 15 kg aan. Daar moet je meer voor eten en/of minder voor bewegen. Dat zou bij mij ook irritatie opwekken. Mogen jullie mij een eikel voor vinden.
pi_206273689
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Bananenpap het volgende:
Je komt niet zomaar 15 kg aan. Daar moet je meer voor eten en/of minder voor bewegen. Dat zou bij mij ook irritatie opwekken.
Hetzelfde blijven eten en ouder worden was voor mij voldoende ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2022 12:07:55 ]
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:33:01 #212
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206274016
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus ook na een vreselijk auto-ongeluk? Een amputatie? Erg veel bijkomen door een ziekte of medicatie?
Natuur zal dat @Puntenjager nooit overkomen.
Die blijft gezond en er tot zijn tachtigste uit zien als Bradd Pitt.
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:35:06 #213
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206274042
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:12 schreef Selenophilia het volgende:
Shocking man verlaat vrouw voor een betere versie. Gebeurt nooit.
Andersom natuurlijk ook nooit.
pi_206274227
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Andersom natuurlijk ook nooit.
Nu ging het om een man die een vrouw verlaat, maar ja andersom gebeurt het ook nooit :+
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:39:23 #215
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206319301
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:51 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Nu ging het om een man die een vrouw verlaat, maar ja andersom gebeurt het ook nooit :+
Kunnen we het er in ieder geval over eens zijn dat als je een partner hebt die je verlaat vanwege je uiterlijk dat het ook nooit diep heeft gezeten en dat je die beter kwijt dan rijk kan zijn?
Om het even of je man of vrouw bent?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:15:44 #216
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_206322897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kunnen we het er in ieder geval over eens zijn dat als je een partner hebt die je verlaat vanwege je uiterlijk dat het ook nooit diep heeft gezeten en dat je die beter kwijt dan rijk kan zijn?
Om het even of je man of vrouw bent?
Wat een onzin. Min of meer het hele verschil tussen romantische relatie en vriendschap zit hem in sexuele aantrekking. Je hele leven bij een persoon blijven die je leuk vindt als persoon maar qua uiterlijk niks is niet het soort relatie wat ik zou hoeven.
Ignorance is bliss
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:20:20 #217
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_206322949
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus ook na een vreselijk auto-ongeluk? Een amputatie? Erg veel bijkomen door een ziekte of medicatie?
Ja dat zou best wel een dingetje zijn ja. Als de andere persoon er ineens uitziet als een gesmolten kaars. Ongeacht de reden, niet iedereen blijft in een relatie zonder seksuele aantrekkingskracht. Als jij dan zelf niet meer gelukkig ben, is het eerlijk noch naar jezelf, noch naar de ander.
Ignorance is bliss
pi_206326484
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus dat been, die borst, dat gezicht is meer waard dan de persoon zelf? Meer waard dan het gezin dat je hebt, het huis, jullie hele opgebouwde leven?
Best wel triest...
Ik ben niet getrouwd, maar in principe beschouw ik de relatie die wij hebben wel als zodanig: In voor- en tegenspoed. Een zwaar ongeluk waarbij ze bijv in een rolstoel eindigt valt daar dus onder. Iemand die zichzelf bewust verkracht en daar niet actief iets aan doet valt daar niet onder.
pi_206326503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kunnen we het er in ieder geval over eens zijn dat als je een partner hebt die je verlaat vanwege je uiterlijk dat het ook nooit diep heeft gezeten en dat je die beter kwijt dan rijk kan zijn?
Om het even of je man of vrouw bent?
Het uiterlijk in combinatie met het feit dat ze zelf verantwoordelijk is voor het verkwanselen van haar eigen fysiek.
pi_206603538
Daarom hebben we ooit religie en trouwen bedacht. 1 keer jong trouwen en je mag van de omgeving niet meer uit elkaar. Stabiliteit voor succes en vrede. Nu krijgen we een hele generatie gefrustreerde jongemannen en oude vrouwen.

OP, tijd voor de salades 🥗 en sporten. Heel veel gezond eten waardoor je ook geen tussendoortjes meer doet. 1 dag helemaal niets eten in de week. En na Tinder met de volgende man na een halfjaar relatie gaan trouwen.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')