Ja dat wel. Gisteren en vanochtend was het wel een feestquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de ene dag net iets meer feest dan de andere..
o, hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wel. Gisteren en vanochtend was het wel een feest
vanmiddag misschien ook nog wel en daarna bjina een week weer niet
denk dat ik op m'n kind na van de week geen extra bezoek krijg tot volgende week.quote:
Is dit de airco man???quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht geldverspilling. En dat zeg ik echt niet zo heel snel over consoles en dergelijke.
Niet langzaam dood gaan van de hitte 's nachts maakt deze airco het meer dan waard. En zelfs deze airco was goedkoper dan een PS5.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet langzaam dood gaan van de hitte 's nachts maakt deze airco het meer dan waard. En zelfs deze airco was goedkoper dan een PS5.
DRAMATISCH POESJEquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet langzaam dood gaan van de hitte 's nachts maakt deze airco het meer dan waard. En zelfs deze airco was goedkoper dan een PS5.
Wij praten over een paar dagen wel weer, als ik heerlijk heb geslapen en jij badend in het zweet wakker ligtquote:
ik lig elke nacht wakker. niet eens badend in het zweet. kan de slaapkamer gelukkig redelijk koel houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij praten over een paar dagen wel weer, als ik heerlijk heb geslapen en jij badend in het zweet wakker ligt
Lekker hoor wou dat ik er een had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik niet in een appartement 5 hoog in een stad woon..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij praten over een paar dagen wel weer, als ik heerlijk heb geslapen en jij badend in het zweet wakker ligt
En een andere warmte lees ik. Een droge warmte. Voelt niet zo warm als vorige week zegt menquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:19 schreef maily het volgende:
Gelukkig is het 's nachts niet zo warm deze week.
Ik wel, niet 5 hoog maar dan nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik niet in een appartement 5 hoog in een stad woon..
ik heb rendang voor lunchquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Straks ff ultralunchgenot bereiden na vergadering
En je gaat niet doodquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wel, niet 5 hoog maar dan nog
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:
God tis een keer mooi weer in NL
Je zou bijna denken dat mensen daar dood aan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |