Nee hoor, de stukjes in de promo lopen dit jaar totaal niet gelijk met wat er die dag uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat we gisteren ook Oostenrijk zouden krijgen gebaseerd op de promo, maar dat was denk ik een foutje van de productie
Had ik ook niet perse zien aankomen. Maar blijkbaar voelt hij daar gewoon meer voor. Wel mooi om te zien dat die stoei sessie met dingetje geholpen heeft om dichterbij te durven te komen en meer ontspannen te raken.quote:
Vond ik ook erg jammer. Juist benieuwd hoe het met haar/hun ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:53 schreef DKUp het volgende:
Bizar hoe weinig Astrid in dit programma zit. Volgens mij al een week niet meer gezien….
Die Videoland muts Denise en ShowTed zijn er bijna iedere dag…..
Denk dat er gewoon niet zoveel materiaal is van Astrid, zeker niet als ze zich ook zo vaak terugtrekt met de kids zoals nu lijkt te gebeurenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:53 schreef DKUp het volgende:
Bizar hoe weinig Astrid in dit programma zit. Volgens mij al een week niet meer gezien….
Daar ging mijn colaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Tjerk en Ted doen net of ze iemand van stichting zonnebloem over de vloer hebben
Volgens mij zien we Astrid alleen op vrijdag (en heel af en toe op donderdag).quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:53 schreef DKUp het volgende:
Zit daar een patroon in, wie op welke dag?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij zien we Astrid alleen op vrijdag (en heel af en toe op donderdag).
De promofilmpjes laten al vanaf de eerste aflevering haar ontploffing zien, maar die hebben we nog niet mee mogen maken..
Geen idee verder, maar bij Astrid viel het me opquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit daar een patroon in, wie op welke dag?
Meestal is het een beetje om en om dacht ik. Ene dag die, andere dag die Sommigen dan weer twee dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit daar een patroon in, wie op welke dag?
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het valt op dat Denise altijd zelfde kleding aan heeft, maar zelfs op date met Dave. Altijd de standaard sportkleding.
Morgen nog warmerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het is mega warm maar we zijn er weer
Martijn geeft nu een koude douchequote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer
Nu al zin in.
Krijg het idee dat Simone het al aan het begin van het gesprek door heeftquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Martijn geeft nu een koude douche
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg het idee dat Simone het al aan het begin van het gesprek door heeft
ga jij je eigen B&B beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:43 schreef PirE het volgende:
Ik heb nog we een plekje op de bank over. Het is hier ook warm, ik woon ook aan zee. En in het dorp is niks te doen.
Geen inwonende ouders, dus dat zal wel een dealbreaker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |