Nee, helaas niet.quote:
Er komt nog net geen stoom uit z'n oren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Tjerk probeert aardig te doen, maar is vies boos
Zal wel vrijdag komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Waar blijft Astrid? Die ging toch tegen HJ schreeuwen vandaag?
Dan was hij nog nuttigquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar helaas geen tandenstoker
Dat zou ik al gedaan hebben na de hysterische reactie van Denise op de opmerking van Ben dat het hem leuk lijkt dingen samen te doen in een relatie. “JA MAAR OOK WEL DINGEN ALLEEN DOEN TOCH?!”quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Als ik Ben bij Denise was.... Zou ik gewoon weggaan wat is dit voor kinderachtig gedoe
Dat fragment komt in de uitzending vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Waar blijft Astrid? Die ging toch tegen HJ schreeuwen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:32 schreef Fosive het volgende:
[..]
Dat fragment komt in de uitzending vanOmggggg wijn inslaan voor die dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
OSM heeft elke dag wijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Omggggg wijn inslaan voor die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |