Nu begonnen.. en reeds voorbijquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:01 schreef Montov het volgende:
Garland komt straks met een verklaring.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nu begonnen.. en reeds voorbij
Garland wil de searchwarrant papieren die Trump kreeg publiceren
Saillant detail wel, jaquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
“Counterintelligence unit”
Dat er nog maar veel Trumpisten de wapens op mogen pakken tegen de FBI.quote:
Zie je wel, Trump speelde die dingen door naar vijandige mogendheden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hm, misschien blijkt dat ik toch bij moet stellen wat ik gister zei:quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het klinkt me alsnog erg onwaarschijnlijk, maar maakt het hiermee een heel stuk waarschijnlijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
On a more serious note… waarom zou hij geheime stukken hebben meegenomen en bewaard? Wilde theorieën over het verkopen van staatsgeheimen aan Rusland of China geloof ik niet.
Mooi zo laat de keuze maar aan Trump over dan weet iedereen waar de schoen wringtquote:
Color me surprised. NOT!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie je wel, Trump speelde die dingen door naar vijandige mogendheden.
Woord van de dag: desperatequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:23 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's advocaat voor de zaak in Georgia:
[ twitter ]
Liegen, liegen, liegen en nog meer liegen, zo rolt ranzig rechts. Jeweettoch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
Man man man eerst het Witte Huis ervan beschuldigen het DoJ te politiseren en nu blijkt dat ze er niets mee te maken hebben is het ook weer niet goed![]()
[ twitter ]
Ze schijnt niet te begrijpen dat het de bedoeling is dat het DoJ juist onafhankelijk hoort te zijn
quote:
Ach ja er is altijd wel een verklaring te vinden:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 01:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Liegen, liegen, liegen en nog meer liegen, zo rolt ranzig rechts. Jeweettoch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |