Acht dragers voor een (loodzware ?) vergulde kist, die de trap werd afgedragen in een hoek van 45o…quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop dat de FBI ook nog even dat graf van zijn ex heeft omgespit, om te kijken of daar niet nog wat geheime documenten liggen verstopt btw.
Ja, ik bedoel maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Acht dragers voor een (loodzware ?) vergulde kist, die de trap werd afgedragen in een hoek van 45o…met de as van een 73-jarige gecremeerde vrouw.
Er zijn wel makkelijkere manieren om van papier af te komen dan het onder het lijk van je ex vrouw te begraven lijkt me?!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop dat de FBI ook nog even dat graf van zijn ex heeft omgespit, om te kijken of daar niet nog wat geheime documenten liggen verstopt btw.
Investigation journalism. Interview de dragers eens, bijv.quote:
Door de wc?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er zijn wel makkelijkere manieren om van papier af te komen dan het onder het lijk van je ex vrouw te begraven lijkt me?!
Maar dan zitten er natuurlijk ook geen papieren in, zoals jij het beschrijft zou ik dan eerder aan goudstaven denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Investigation journalism. Interview de dragers eens, bijv.
Vergelijk gewicht kist etc. Hoezo Acht moeilijk kijkende dragers, die een kist niet eens horizontaal kunnen houden met:
“De hoeveelheid as die resteert na een crematie bedraagt gewoonlijk tussen de 2,5 en 3,5 kg.”
Of is dat ook bnw? 😎
Ja, de Donald dacht aan verscheuren en door de plee spoelen. Hij heeft ook nog nooit van digitaal gehoord, denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hehe. Naja ik zat meer aan vuur te denken.
Dat deed Meadow toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hehe. Naja ik zat meer aan vuur te denken.
quote:
Het is net alsof er van beide kanten mensen zijn die extremer zijn dan anderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
MAGA-volk nog niet zo lang geleden: rechters moeten beschermd worden!
Deze, enigszins:quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:04 schreef AnneX het volgende:
Something is very very very rotten in the state of America.
Is er een apart topic met Memes eigenlijk? ( zoals de bij de 3-daagse oorlog).
Want er komt het een en ander voorbij…
Ah cool want ik heb wel een mooie! kladderadatsch in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze, enigszins:
Aether in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4
Dan kun je toch een kopie maken van die liefdesbrief van Kim Jong Un. Want daar gaat het natuurlijk om zijn ego strelen. Een verslag van dat sealteam met die hond die een of andere terrorist pakte.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:06 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me af waarom hij die papieren niet terug wilde geven. Dat had veel gezeik gescheeld.
Behalve dat het dan in het archief komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |