abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:46:05 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_205585498
https://www.telegraaf.nl/(...)uffeur-na-queerfeest

quote:
AMSTERDAM - Een vrouw zegt in de nacht van vrijdag op zaterdag mishandeld te zijn door een Uber-chauffeur in Amsterdam, meldt Het Parool. De vrouw en haar date vermoeden dat het om lhbtq-gerelateerd geweld gaat. De politie bevestigt het incident, maar labelt het nog niet als lhbtq-geweld. Uber heeft een onderzoek ingesteld.

„Ik heb vijf hechtingen boven mijn wenkbrauw en een deel van mijn hoofd is gevoelloos”, vertelt de 23-jarige Sophie nog enigszins beduusd op maandagochtend. De jonge vrouw (haar achternaam is bij de redactie van Het Parool bekend) was samen met haar date, die ook Sophie heet, naar een queerfeest bij Pllek in Noord geweest. Na het feest besloten ze een Uber naar huis te nemen.

Tijdens de rit hing er volgens Sophie al gauw een „rare sfeer.” „Ik was niet zo lekker, dus ik hing een beetje uit het raam, maar ik hoefde niet over te geven”, zegt ze. „Ook gaf ik op de achterbank een kus aan mijn date.” Eenmaal aangekomen bij het huis van haar date in het centrum van de stad, sloeg de vlam in de pan. De chauffeur werd boos omdat een van de dames de auto had ondergespuugd, maar daar was volgens de twee vrouwen niets van te zien. Daarom vermoedden ze dat het ging om de kus die ze elkaar gaven.

De chauffeur liet het tweetal het appartement niet binnengaan, door in de deuropening te gaan staan. ,,Daarna pakte hij mij vast en duwde hij mij naar buiten,” vertelt Sophie aan het Parool. Ze knalde tegen een stalen reling aan en viel op de grond. Alles wat volgde is ze vergeten. De chauffeur ging er snel vandoor, terwijl haar vriendin (die ook Sophie heet) de ambulance had gebeld. ,,De politie was al onderweg, want de chauffeur had die gebeld omdat hij vond dat we op zijn auto gespuugd hadden.”

Gevoelloos hoofd
Zondag ging Sophie langs bij de neuroloog om het deel van haar hoofd te laten controleren dat nog altijd gevoelloos was. ,,Daar zit waarschijnlijk zenuwschade van de klap erna. Of dat nog herstelt is de vraag.” Woensdag gaat ze aangifte doen. Uber heeft haar laten weten ’alle informatie te delen met politie’.

De politie bevestigt dat er een incident is geweest tussen een Uber-chauffeur en twee vrouwen. ,,Maar we zijn terughoudend om het te labelen als lhbtq-incident,” aldus een woordvoerder tegen de Amsterdamse krant. ,,Het is ontzettend vervelend voor deze vrouw, maar een verhaal heeft twee kanten. Na de aangifte gaan we onderzoek doen en kunnen we er misschien meer over zeggen.”
Die Uber had dus de politie al gebeld omdat die wijven zich misdragen hadden, maar nu zou het dus opeens lhbtq geweld zijn? Raar verhaal :{
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 01:12:45 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205585552
Niet zo netjes om een taxi onder te kotsen natuurlijk
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_205585555
Ik was niet zo lekker… B:)B :')
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_205585602
Dus Sophies keuze is een andere Sophie? Verwarrend. De wereld van Sophie lijkt me maar ingewikkeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 02:05:55 ]
pi_205585608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
Niet zo netjes om een taxi onder te kotsen natuurlijk
De taxi had misschien even bij een parkje kunnen stoppen of zo. Dan had Sophie in 't veld kunnen kotsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 02:13:34 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 03:04:13 #6
269689 crew  Viv
pi_205585661
quote:
De chauffeur werd boos omdat een van de dames de auto had ondergespuugd, maar daar was volgens de twee vrouwen niets van te zien.
:?

Dat vind ik een hele vreemde manier van zeggen dat je het niet gedaan hebt. :+

Ik denk dat de auto wel degelijk ondergespuugd was, maar dat de dames en de chauffeur het oneens waren over de ontstane schade. Dat de chauffeur een vergoeding wilde voor de schoonmaakkosten, en de dames het niet wilden ophoesten, want "er is niets van te zien". En dat de lhbtq-kaart getrokken werd omdat de politie erbij kwam, want dan sta je wat sterker dan als dronken vrouw die zojuist een taxi ondergekotst heeft. :')
pi_205585662
In een ruzie iemand duwen die vervolgens hard valt is dat ook zware mishandeling tegenwoordig?
.
pi_205585818
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:06 schreef Fer het volgende:
In een ruzie iemand duwen die vervolgens hard valt is dat ook zware mishandeling tegenwoordig?
Imo niet.

Kennis van me heeft wel voor de rechter gestaan omdat ie een dronken (tegen hem aan vallende) kerl wegduwde. Kwam verkeerd terecht en viel heel zijn kop kapot.

Ot

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:04 schreef Viv het volgende:

[..]
:?

Dat vind ik een hele vreemde manier van zeggen dat je het niet gedaan hebt. :+

Ik denk dat de auto wel degelijk ondergespuugd was, maar dat de dames en de chauffeur het oneens waren over de ontstane schade. Dat de chauffeur een vergoeding wilde voor de schoonmaakkosten, en de dames het niet wilden ophoesten, want "er is niets van te zien". En dat de lhbtq-kaart getrokken werd omdat de politie erbij kwam, want dan sta je wat sterker dan als dronken vrouw die zojuist een taxi ondergekotst heeft. :')
Zou hier geld op inzetten idd.

Vooral het "niets te zien"
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_205585831
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 07:36:08 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205585862
Jemig, waar het ook om ging: hij heeft haar echt enorm te grazen genomen. Eikel.
Resistance is futile.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 07:39:19 #11
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_205585871
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:36 schreef Seven. het volgende:
Jemig, waar het ook om ging: hij heeft haar echt enorm te grazen genomen. Eikel.
Of ze is gewoon ongelukkig gevallen, na een taxi ondergekotst te hebben. Trut.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 07:45:27 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205585894
quote:
80s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:39 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Of ze is gewoon ongelukkig gevallen, na een taxi ondergekotst te hebben. Trut.
Ik geloof best dat ze een duw heeft gehad. Daarin is hij te ver gegaan. Als de duw uit zelfverdediging was, dan zal ik m'n woorden terugnemen.
Resistance is futile.
pi_205585934
quote:
But first, let me take a selfie.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205585969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:04 schreef Viv het volgende:

[..]
:?

Dat vind ik een hele vreemde manier van zeggen dat je het niet gedaan hebt. :+

Ik denk dat de auto wel degelijk ondergespuugd was, maar dat de dames en de chauffeur het oneens waren over de ontstane schade. Dat de chauffeur een vergoeding wilde voor de schoonmaakkosten, en de dames het niet wilden ophoesten, want "er is niets van te zien". En dat de lhbtq-kaart getrokken werd omdat de politie erbij kwam, want dan sta je wat sterker dan als dronken vrouw die zojuist een taxi ondergekotst heeft. :')
Dit dus. Nu zijn die vrouwen er zeker van dat ze gesterkt worden door de Wokebrigade en LHQBTDFG gemeenschap die dit uitgebreid gaan uitmeten met oa een massale demonstratie..
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:10:32 #15
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205586003
Eerst is de taxi ondergekotst en daarna is er op de taxi (aan de buitenkant dus) gespuugd.
Het verhaal van deze vrouwen klopt niet en er zal vast nog wel wat ontbreken. Maar dat geeft niet, want LGSDKJFHSDGFSDKJFBSIUDF+ dus zielig!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:11:35 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205586010
Eigenlijk zou de titel moeten zijn "Vrouw ernstig mishandeld door Uber-chauffeur".
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:16:22 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205586038
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 02:05 schreef Sodemieters het volgende:
Dus Sophies keuze is een andere Sophie? Verwarrend. De wereld van Sophie lijkt me maar ingewikkeld.
Subtiele verwijzing naar goed boek ^O^

Verder bizar natuurlijk, dat je klappen krijgt als je zou hebben gekotst.
Plus sowieso: Uber :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205586048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:56 schreef spoilert het volgende:

[..]
But first, let me take a selfie.....
Bewijslast voor de strafrechtelijke zaak, dat is niet zo gek ;)
Je kan over een paar maanden niet met een klein litteken aankomen bij de rechter...
pi_205586083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:56 schreef spoilert het volgende:

[..]
But first, let me take a selfie.....
Dit inderdaad :') En dan direct Shownieuws etc. bellen.
U MAD?
pi_205586086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Subtiele verwijzing naar goed boek ^O^

Verder bizar natuurlijk, dat je klappen krijgt als je zou hebben gekotst.
Plus sowieso: Uber :r
Zo bizar vind ik dat niet hoor. Enigsinds logisch zelfs :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205586091
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Zo bizar vind ik dat niet hoor. Enigsinds logisch zelfs :D
Ja? Als volwassen vent een grietje een beetje mishandelen? Laat je nakijken.
Tap tap tap
pi_205586108
Serieus, zelfs mij is het nog nooit gelukt om in een taxi te kotsen :')

Dit is gewoon iets wat je niet doet. Die auto is de man zijn broodwinning.

Mocht het wel gebeuren dan geef je de chauffeur gewoon een paar honderd euro zodat hij zijn taxi kan reinigen en de paar uur aan gemiste inkomsten kan compenseren.

Geweld gebruiken is ook nooit een goed idee natuurlijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205586109
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja? Als volwassen vent een grietje een beetje mishandelen? Laat je nakijken.
Hmm ja, je hebt gelijk. Als je ieder kotsend meisje in mekaar moet beuken dan blijf je bezig als taxichauffeur.

(ik ging even voorbij aan het feit dat dit geweld jegens een meisje/vrouw totaal niet gerechtvaardig is in dit geval uiteraard) :*

Aan de andere kant: Die kutten hebben niet door dat dit die taxi-chauffeur 400-euro kost.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205586116
De politie in het Parool:

quote:
De politie bevestigt dat er in de nacht van vrijdag op zaterdag een incident is geweest tussen twee vrouwen en een Uberchauffeur in het Centrum. “Maar we zijn terughoudend om het te labelen als lhbtq-incident,” aldus een woordvoerder. “Het is ontzettend vervelend voor deze vrouw, maar een verhaal heeft twee kanten. Na de aangifte gaan we onderzoek doen en kunnen we er misschien meer over zeggen.”

pi_205586125
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:30 schreef Heph844 het volgende:
De politie in het Parool:
[..]

Jammer joh, dit stond ook al in de OP (laatste alinea)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:33:14 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205586133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:46 schreef leolinedance het volgende:
maar daar was volgens de twee vrouwen niets van te zien.
Niets van te zien? Heeft ze het onder de autostoel geveegd met haar schoenen of zo? :')

Maar is nog steeds verre van een reden om iemand te mishandelen. Wat een geflipte chauffeur zeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205586173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niets van te zien? Heeft ze het onder de autostoel geveegd met haar schoenen of zo? :')

Maar is nog steeds verre van een reden om iemand te mishandelen. Wat een geflipte chauffeur zeg.
... maar wel te ruiken zeker :D

Als je netjes in een bekerhouder of in die 'pouch' achterop een autostoel kotst, is er toch niets aan de hand? :D

Ik heb wel eens in een taxi gekotst (maar mijn kots belandde niet in de taxi, omdat ik met m'n hoofd uit t raam hing 8-) ), het komt wel dicht bij zo... ;(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:43:25 #28
8781 crew  Frutsel
pi_205586203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:17 schreef Piles het volgende:

[..]
Bewijslast voor de strafrechtelijke zaak, dat is niet zo gek ;)
Je kan over een paar maanden niet met een klein litteken aankomen bij de rechter...
Littekens links en rechts... welke is het nou? -O-
pi_205586211
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Littekens links en rechts... welke is het nou? -O-
Jij heb je koffie al op merk ik :o Ik niet :z
pi_205586217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:32 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Jammer joh, dit stond ook al in de OP (laatste alinea)
Oh helemaal gemist :)
pi_205586218
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Littekens links en rechts... welke is het nou? -O-
Eentje is een selfie.
Tap tap tap
pi_205586222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:44 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Oh helemaal gemist :)
Die taxi-chauffeur die vrouw niet.... :P

Maar: Het is dus ook niet zo dat die taxi-chauffeur expres dat meisje in mekaar beukte. Hij probeerde te voorkomen dat zij haar huis in vluchtte en dat hij zou kunnen fluiten naar z'n centen etc.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:46:10 #33
8781 crew  Frutsel
pi_205586226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Eentje is een selfie.
Ja ik denk ook dat ze er eentje zelf veroorzaakt heeft :P
pi_205586227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:45 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Die taxi-chauffeur die vrouw niet.... :P
Ik moest lachen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205586232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Subtiele verwijzing naar goed boek ^O^

Verder bizar natuurlijk, dat je klappen krijgt als je zou hebben gekotst.
Plus sowieso: Uber :r
Ik zou ook niet blij zijn als een of ander wijf mijn auto zou onderkotsen
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:48:31 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205586239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:46 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Ik zou ook niet blij zijn als een of ander wijf mijn auto zou onderkotsen
Niet blij zijn en iemand zo klappen geven zijn hopelijk verschillende dingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205586250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet blij zijn en iemand zo klappen geven zijn hopelijk verschillende dingen.
Zal wel gewoon een duwtje zijn geweest,als ze echt klappen had gehad had ze geen tanden meer
pi_205586251
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:11 schreef Twiitch het volgende:
Eigenlijk zou de titel moeten zijn "Vrouw ernstig mishandeld door Uber-chauffeur".
Of 'Vrouw ernstig mishandeld door Uber-chauffeur na kotsen in auto'

En of ze bewust ernstig mishandeld is, is ook nog maar de vraag. Of ongelukkig gevallen na een duw of dronken avondje. Wie zal het zeggen...
pi_205586253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet blij zijn en iemand zo klappen geven zijn hopelijk verschillende dingen.
En als die dames trachtten weg te vluchten (hun woning in), de taxi-chauffeur probeert dat te beletten en ze komt lomp ten val?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:51:19 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205586255
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet blij zijn en iemand zo klappen geven zijn hopelijk verschillende dingen.
Iemand zijn auto onderkotsen en keihard ontkennen is ook niet iets om trots op te zijn. En dan je huis in proberen te vluchten om er onderuit te komen.

Aangezien ze nogal dronken waren, geloof ik maar weinig van dit verhaal. En dan nog de lesbo kaart trekken om je verhaal kracht bij te moeten zetten :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205586270
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:51 schreef daNpy het volgende:

[..]
Iemand zijn auto onderkotsen en keihard ontkennen is ook niet iets om trots op te zijn. En dan je huis in proberen te vluchten om er onderuit te komen.

Aangezien ze nogal dronken waren, geloof ik maar weinig van dit verhaal. En dan nog de lesbo kaart trekken om je verhaal kracht bij te moeten zetten :')
Dit ja.

Die chauffeur probeerde het te regelen en die brutale en dronken kutten vluchten weg. Als je dan zo dronken bent om nog op je benen te staan, op je bek gaat en vervolgens de lhbqtxxhXtcbbq-kaart trekt...tja...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:06:00 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205586325
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:51 schreef daNpy het volgende:

[..]
Iemand zijn auto onderkotsen en keihard ontkennen is ook niet iets om trots op te zijn. En dan je huis in proberen te vluchten om er onderuit te komen.

Aangezien ze nogal dronken waren, geloof ik maar weinig van dit verhaal. En dan nog de lesbo kaart trekken om je verhaal kracht bij te moeten zetten :')
Uber heeft hun nummer toch?
Hij had gewoon op de politie, die hij zelf gebeld had, moeten wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:16:06 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205586371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Uber heeft hun nummer toch?
Hij had gewoon op de politie, die hij zelf gebeld had, moeten wachten.
En de politie gaat ze dan uit hun huis halen?
Natuurlijk niet. De taxi chauffeur is altijd de Sjaak.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205586374
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Uber heeft hun nummer toch?
Hij had gewoon op de politie, die hij zelf gebeld had, moeten wachten.
Ook weer waar. Hij wist zelfs waar hun huis woonde.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205586426
Wat ik leuk vind, is als je een dronken mokkel een dauw geeft omdat ze probeert onder haar verantwoordelijkheid uit te komen, is dat een vervelend conflict. Maar als je daarbij roept 'domme pot' is het meteen een krantenbericht en lhbtq-geweld.

Aangezien nogal wat uberchauffeurs in Nederland moslim zijn en het niet zo op homoseksuelen en vrouwen in het algemeen hebben, kan ik me voorstellen dat dat zo gaat.
-nee-
pi_205586451
Die chauffeur heeft iets tegen de politie gezegd waardoor ze gemotiveerd waren om die kant op te gaan. Dat is dus geen melding van kotsen inde auto
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:39:20 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205586522
Het jaarlijkse "ik ben mishandeld/geweigerd door een taxi-chauffeur bij de pride"-topic.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:43:18 #48
269689 crew  Viv
pi_205586545
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:36 schreef Seven. het volgende:
Jemig, waar het ook om ging: hij heeft haar echt enorm te grazen genomen. Eikel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:16 schreef Leandra het volgende:

Verder bizar natuurlijk, dat je klappen krijgt als je zou hebben gekotst.

Volgens het nieuwsbericht is er geen klap uitgedeeld. Zij wilde naar binnen zonder te betalen voor het schoonmaken van de taxi. Hij belette dat, gaf daarbij een duw, zij kwam (mogelijk mede door haar beschonken toestand) ongelukkig ten val op die stenen trap.

Iemand de weg versperren en een duw geven is niet okay (hij had inderdaad moeten wachten op de politie die toch al onderweg was), maar is geen "klappen" uitdelen en al helemaal niet "enorm te grazen" nemen.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:43:48 #49
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_205586550
Dit is natuurlijk wel wat je krijgt wanneer iedere gek met een gebrek en een auto zomaar taxichauffeur kan gaan spelen.

Vroeger moest je als taxichauffeur op zijn minst een VOG en een taxipas kunnen overleggen.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:05:08 #50
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205586694
Tsja als je straalbezopen bent dan sta je niet meer stevig op je benen. Hoe haal je t ook in je hoofd om in een taxi te gaan kotsen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:13:35 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205586763
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:36 schreef Seven. het volgende:
Jemig, waar het ook om ging: hij heeft haar echt enorm te grazen genomen. Eikel.
Als je wat minder zuipt kots je niet heel de boel van een ander onder en val je bij de eerste de beste duw niet boven op je kop
  Spellchecker dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:13:52 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205586764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:05 schreef deedeetee het volgende:
Tsja als je straalbezopen bent dan sta je niet meer stevig op je benen. Hoe haal je t ook in je hoofd om in een taxi te gaan kotsen ?
Wagenziek :X
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:18:05 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205586804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:13 schreef maily het volgende:

[..]
Wagenziek :X
Dan niet in een taxi stappen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:22:41 #54
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205586846
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Uber heeft hun nummer toch?
Hij had gewoon op de politie, die hij zelf gebeld had, moeten wachten.
Kan je ook van de twee vrouwen zeggen. Ze waren blijkbaar zo van hun gelijk overtuigd dat ze niet de komst van de politie af wilden wachten maar naar binnen vluchtten :')
pi_205586932
Ah, ze hebben de taxi ondergekotst omdat ie een bezopen rijstijl had.

Ja, dan snap ik wel dat je zo snel mogelijk naar binnen wil. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:41:22 #56
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_205586983
quote:
De chauffeur werd boos omdat een van de dames de auto had ondergespuugd, maar daar was volgens de twee vrouwen niets van te zien.
Interessante woordkeuze :')

En 2 x Sophie :') :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_205587052
en een uber maakt nooit me dat iemand zn taxi onder kotst?
en waarom zou hij daar ter plekke een vergoeding of wat dan ook voor moeten eisen? van twee dronken vrouwen? uber gaat toch via een app, qua geld? de man belt de politie voor wat kots?

ik vind het hele verhaal nogal raar.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:06:27 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205587176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:43 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Volgens het nieuwsbericht is er geen klap uitgedeeld. Zij wilde naar binnen zonder te betalen voor het schoonmaken van de taxi. Hij belette dat, gaf daarbij een duw, zij kwam (mogelijk mede door haar beschonken toestand) ongelukkig ten val op die stenen trap.

Iemand de weg versperren en een duw geven is niet okay (hij had inderdaad moeten wachten op de politie die toch al onderweg was), maar is geen "klappen" uitdelen en al helemaal niet "enorm te grazen" nemen.
Aangezien het verhaal nog wat gaten heeft, kan het zomaar alles zijn tussen "klappen geven (wat misschien een duw is idd)" en zelf op die trap vallen en de chauffeur de schuld geven.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205587431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Subtiele verwijzing naar goed boek ^O^

Verder bizar natuurlijk, dat je klappen krijgt als je zou hebben gekotst.
Plus sowieso: Uber :r
Twee boeken zelfs. :P

'De Wereld van Sofie' en 'Sophies Keuze'. Was waarschijnlijk iets te subtiel voor dit forum.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2022 11:45:34 ]
pi_205587564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:50 schreef pokkerdepok het volgende:
en een uber maakt nooit me dat iemand zn taxi onder kotst?
en waarom zou hij daar ter plekke een vergoeding of wat dan ook voor moeten eisen? van twee dronken vrouwen? uber gaat toch via een app, qua geld? de man belt de politie voor wat kots?

ik vind het hele verhaal nogal raar.
Nou, als je Uber weglaat uit het verhaal, dan heb je een boze man omdat twee dames zijn auto hebben ondergekotst. En dat moet hij gewoon maar laten gebeuren? Hij mag de politie niet bellen voor wat kots? (en de 'schade' 3 dagen lang je auto niet als taxi kunnen gebruiken, omdat hij meurt. 3 maanden lang last van slechte reviews omdat ie na een week nog stinkt :D ) Hij mag geen dames fysiek bedreigen uiteraard (enige dreiging is toch wel toelaatbaar lijkt me?), hij mag toch wel in discussie gaan? Oh nee, dat mag niet, want dan is men 'gekwetst' ofzo :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:58:18 #61
269689 crew  Viv
pi_205587567
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Twee boeken zelfs. :P

'De Wereld van Sofie' en 'Sophies Keuze'. Was waarschijnlijk iets te subtiel voor dit forum.
Ik had ze allebei gespot. :Y Al dacht ik bij 'Sophie's keuze' aan de film. :@
pi_205587602
Zij dronk ranja uit een rietje, mijn Sophietje, oh hoe kon ik weten dat zij een zakkenrolster was

Rubberen Robbie uit de Nederlandse sterren die stralen overal
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:46:10 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205587967
Demonstratie bij homomonument na mishandeling tijdens Pride-weekend
Demonstratie bij homomonument na mishandeling tijdens Pride-weekend

:') - x1000
pi_205587994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:46 schreef the-eye het volgende:
Demonstratie bij homomonument na mishandeling tijdens Pride-weekend
Demonstratie bij homomonument na mishandeling tijdens Pride-weekend

:') - x1000
Om een vuist te maken :D

:r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:50:28 #65
269689 crew  Viv
pi_205588015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:03 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dit dus. Nu zijn die vrouwen er zeker van dat ze gesterkt worden door de Wokebrigade en LHQBTDFG gemeenschap die dit uitgebreid gaan uitmeten met oa een massale demonstratie..
You called it :D :'(
pi_205588033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Zo bizar vind ik dat niet hoor. Enigsinds logisch zelfs :D
omdat ie niet mee mocht scharen?
pi_205588069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:51 schreef linebear het volgende:

[..]
omdat ie niet mee mocht scharen?
Blijkbaar. Als ie zich bij een schaarpartij had mogen scharen had dit niet gebeurd.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:58:08 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205588102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Twee boeken zelfs. :P

'De Wereld van Sofie' en 'Sophies Keuze'. Was waarschijnlijk iets te subtiel voor dit forum.
Die laatste zie ik alleen als film en in het Engels, maar idd, het waren er 2 :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:16:31 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205588281
Je kunt er de klok op gelijkzetten; elke pride is er weer gedonder met chauffeurs.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205588289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:16 schreef thedeedster het volgende:
Je kunt er de klok op gelijkzetten; elke pride is er weer gedonder met chauffeurs.
Inderdaad.

En met homoseksuelen, die zijn ook altijd betrokken.
-nee-
pi_205588547
Klinkt meer als

"Dronken feestganger lazert van trap door handgemeen met chauffeur na onderkotsen taxi"

En dan zit het stukje ontvluchten van verantwoordelijkheid (schade betalen) er nog niet eens in.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:00:07 #72
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205588576
Beetje zoenen op de achterbank van een gelovig moslimman :') Het wordt steeds gekker straks willen ze nog gaan bbq'en op de stoep van z'n moskee
pi_205588616
Beetje zoenen op de achterbank van een witte heteroseksuele man :') Het wordt steeds gekker straks willen ze nog gaan kontebonken op een boot in hartje Amsterdam
pi_205588649
Sws altijd - 10 als je een kaart trekt en een zet geven is niet ernstig mishandelen.
pi_205588664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:58 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nou, als je Uber weglaat uit het verhaal, dan heb je een boze man omdat twee dames zijn auto hebben ondergekotst. En dat moet hij gewoon maar laten gebeuren? Hij mag de politie niet bellen voor wat kots? (en de 'schade' 3 dagen lang je auto niet als taxi kunnen gebruiken, omdat hij meurt. 3 maanden lang last van slechte reviews omdat ie na een week nog stinkt :D ) Hij mag geen dames fysiek bedreigen uiteraard (enige dreiging is toch wel toelaatbaar lijkt me?), hij mag toch wel in discussie gaan? Oh nee, dat mag niet, want dan is men 'gekwetst' ofzo :D
maar hij is wel een uber. de klacht kan later worden afgehandeld via de app. en ook de eventuele schade.
en hoe vaak zal een taxi meemaken dat er wordt gekotst? ik denk nogal vaak, als je diensten tijdens het uitgaan rijdt.

en 3 maanden stank van wat kots op de buitenkant van de auto? kom op zeg..
pi_205588683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:05 schreef deedeetee het volgende:
Tsja als je straalbezopen bent dan sta je niet meer stevig op je benen. Hoe haal je t ook in je hoofd om in een taxi te gaan kotsen ?
Als je moet, dan moet je :P

Je 'haalt het niet in je hoofd', het overkomt je, zeker als je straalbezopen bent. :D

'kom, laten we een Uber bellen en er in gaan kotsen' (zal vast al op YT staan)

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205602758
quote:
Demonstratie bij Amsterdams homomonument na mishandeling vrouw
https://nos.nl/artikel/24(...)a-mishandeling-vrouw

Honderden mensen demonstreren vanavond bij het homomonument in Amsterdam naar aanleiding van een mogelijke mishandeling tijdens het afgelopen Pride-weekend. Dat meldt stadszender AT5. De demonstranten hebben regenboogvlaggen bij zich en borden met teksten als 'Get Queers Home Safe'.

In de nacht van vrijdag op zaterdag zou een vrouw na een taxirit door een Uber-chauffeur zijn mishandeld. Ze vermoedt dat de mishandeling plaatsvond omdat zij een andere vrouw met wie ze een date had een kus gaf.

[…]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205602865
quote:
Jezus dat is dan ook weer niet nodig
I will do what i must !!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 21:21:30 #79
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205602927
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:04 schreef Viv het volgende:

[..]
:?

Dat vind ik een hele vreemde manier van zeggen dat je het niet gedaan hebt. :+

Ik denk dat de auto wel degelijk ondergespuugd was, maar dat de dames en de chauffeur het oneens waren over de ontstane schade. Dat de chauffeur een vergoeding wilde voor de schoonmaakkosten, en de dames het niet wilden ophoesten, want "er is niets van te zien". En dat de lhbtq-kaart getrokken werd omdat de politie erbij kwam, want dan sta je wat sterker dan als dronken vrouw die zojuist een taxi ondergekotst heeft. :')
Ik denk dat je sowieso wel vrij sterk staat als je net door een gare Uber-chauffeur tot bloedens toe in elkaar gebatst bent.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 21:21:32 #80
338319 ZarB
Piña colada
pi_205602928
Als je tot 1 van de lhbtuqjdbziz lettertjes behoort kun je een kleuterklas aan gort schieten en dan nog gaan ze een demonstratie voor je houden omdat 1 van de kinderen een legoblokje naar je gooide.

Sodemieter toch een end op. Aandachttrekkers.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 21:22:37 #81
338319 ZarB
Piña colada
pi_205602943
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:08 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze vermoedt. En de sneeuwvlokjes staan alweer uit te huilen bij dat monument. Werkelijk. Het had van de Speld kunnen zijn.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 22:18:39 #82
269689 crew  Viv
pi_205603607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik denk dat je sowieso wel vrij sterk staat als je net door een gare Uber-chauffeur tot bloedens toe in elkaar gebatst bent.
Maar dat was ze dus niet. Ze kreeg een duw en kwam ongelukkig terecht.
pi_205603623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:49 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Om een vuist te maken :D

:r
Vuisten, daar houden ze wel van ja.
U MAD?
pi_205603639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 22:18 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar dat was ze dus niet. Ze kreeg een duw en kwam ongelukkig terecht.
Daarom gewoon van iemand afblijven tenzij het noodverweer word
I will do what i must !!
pi_205603644
Gewoon terecht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205603690
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus, zelfs mij is het nog nooit gelukt om in een taxi te kotsen :')

Dit is gewoon iets wat je niet doet. Die auto is de man zijn broodwinning.

Mocht het wel gebeuren dan geef je de chauffeur gewoon een paar honderd euro zodat hij zijn taxi kan reinigen en de paar uur aan gemiste inkomsten kan compenseren.

Geweld gebruiken is ook nooit een goed idee natuurlijk.
een paar honderd euro


Nee.
pi_205603706
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]
Daarom gewoon van iemand afblijven tenzij het noodverweer wordt
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205604362
Och arme potjes, mag je niet eens een Taxi onderkotsen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 11 augustus 2022 @ 00:21:21 #89
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205604511
De chauffeur werd boos omdat een van de twee vrouwen de auto had "ondergespuugd", maar daar was volgens hen niets van te zien. De chauffeur had de politie al gebeld omdat hij "vond" dat ze "op" zijn auto hadden "gespuugd". :')

Beetje verwarrende teksten zo. Hebben we het nu gewoon over kotsen/braken/vomeren/overgeven (wel het meest aannemelijk natuurlijk, dus noem het dan ook zo) of een rochel? Waarom zou je "op" een auto kotsen? Je stapt uit, draait je om en pakt ff lekker de zijruit mee? :')

En: waarom zou je als chauffeur zijnde zelf de politie bellen om ze te laten komen omdat je auto is ondergekotst, alvorens het tot een handgemeen is gekomen? Als het je slechts te doen was om 'lhbtwtf'-geweld te plegen, ga je toch niet vooraf de politie laten komen met een smoes om ze daarna in elkaar te slaan? :')

Klinkt als een ongelooflijk lulverhaal, zoals het hier staat.
pi_205604556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 00:21 schreef Repentless het volgende:
De chauffeur werd boos omdat een van de twee vrouwen de auto had "ondergespuugd", maar daar was volgens hen niets van te zien. De chauffeur had de politie al gebeld omdat hij "vond" dat ze "op" zijn auto hadden "gespuugd". :')

Beetje verwarrende teksten zo. Hebben we het nu gewoon over kotsen/braken/vomeren/overgeven (wel het meest aannemelijk natuurlijk, dus noem het dan ook zo) of een rochel? Waarom zou je "op" een auto kotsen? Je stapt uit, draait je om en pakt ff lekker de zijruit mee? :')

En: waarom zou je als chauffeur zijnde zelf de politie bellen om ze te laten komen omdat je auto is ondergekotst, alvorens het tot een handgemeen is gekomen? Als het je slechts te doen was om 'lhbtwtf'-geweld te plegen, ga je toch niet vooraf de politie laten komen met een smoes om ze daarna in elkaar te slaan? :')

Klinkt als een ongelooflijk lulverhaal, zoals het hier staat.
Geen duidelijk verhaal. Ik wacht erop.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 00:38:14 #91
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205604570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 00:33 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Geen duidelijk verhaal. Ik wacht erop.
Als je hier verder ooit nog wat van hoort.
pi_205604575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 00:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je hier verder ooit nog wat van hoort.
Vaak niet, ğast.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 00:40:24 #93
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205604578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 00:39 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Vaak niet, ğast.
Dan zou ik er ook niet op wachten.
pi_205604592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 00:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dan zou ik er ook niet op wachten.
Nee, je hoort er nog wat over. Maar niks concreets.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 08:39:16 #95
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205605224
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:11 schreef Twiitch het volgende:
Eigenlijk zou de titel moeten zijn "Vrouw ernstig mishandeld door Uber-chauffeur".
Of 'Vrouw gewond na duw door Uber-chauffeur'?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 11 augustus 2022 @ 08:54:23 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205605304
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:08 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja hoor, ze springen er weer bovenop terwijl er helemaal niet duidelijk is wat er gebeurt is.

Voor hetzelfde geld heeft ze die taxi ondergekotst en is bij het oprennen van de trap gevallen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 09:00:14 #97
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205605341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:22 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ze vermoedt. En de sneeuwvlokjes staan alweer uit te huilen bij dat monument. Werkelijk. Het had van de Speld kunnen zijn.
Het is tegenwoordig meer een religie of een cult dan wat anders en medegelovigen moet je ten alle tijden steunen natuurlijk. Alle buitenstaanders zijn per definitie van de verkeerde kant en mensen uit de eigen kring kunnen onmogelijk iets fouts doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 11-08-2022 09:47:10 ]
pi_205605782
Belangrijkste: Rijdt de taxi weer?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 09:53:51 #99
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205605805
Raar verhaal. Zou bijnafake new noemen.

En welk Sophie date een ander Sophie :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205605841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik denk dat je sowieso wel vrij sterk staat als je net door een gare Uber-chauffeur tot bloedens toe in elkaar gebatst bent.
We hebben geen idee wat werkelijk heeft plaatsgevonden.

Misschien was de chauffeur inderdaad een geweldadige eikel. Maar misschien was hier ook gewoon sprake van een straalbezopen dame die niet op haar benen kon staan en bij het eerste zuchtje omviel.
Krekker is de bom!
pi_205606870
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
We hebben geen idee wat werkelijk heeft plaatsgevonden.

Misschien was de chauffeur inderdaad een geweldadige eikel. Maar misschien was hier ook gewoon sprake van een straalbezopen dame die niet op haar benen kon staan en bij het eerste zuchtje omviel.
Dit, mogelijk viel zij hem eerst aan. Achterlijk trouwens om een demo te organiseren.
pi_205612613
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dit heeft niks met mannenhaat te maken. Je duwt een ander niet op zo'n manier, ook niet als diegene je auto ondergekotst heeft en de politie al onderweg is. Afgezien of dat een man of een vrouw is.

En als blijkt dat de griet in kwestie gestruikeld is, dan is het gewoon karma.
Waarom zou je iemand niet mogen duwen, als hij/zij je auto onderkotst en zich asociaal gedraagt?
  donderdag 11 augustus 2022 @ 22:18:54 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205612705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom zou je iemand niet mogen duwen, als hij/zij je auto onderkotst en zich asociaal gedraagt?
Omdat duwen even asociaal is.
Resistance is futile.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 11 augustus 2022 @ 22:22:49 #104
269689 crew  Viv
pi_205612756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:53 schreef corehype het volgende:
En welk Sophie date een ander Sophie :')
En welke Sophie gaat er nu kussen met een andere Sophie terwijl ze kotsmisselijk is. 8)7

Als ik misselijk ben, is zoenen wel het laatste wat ik wil.

pi_205613348
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:18 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat duwen even asociaal is.
Vertel, wat moet je dan doen met een vrouw die de boel onderkotst en zich totaal onredelijk aan het gedragen is in je auto?
  donderdag 11 augustus 2022 @ 23:35:09 #106
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205613451
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:18 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat duwen even asociaal is.
Ze probeerde de crime scene te ontvluchten dus dat de gedupeerde chauffeur dan een burgerarrest doet lijkt me onvermijdelijk. Als ze dan na een vluchtpoging ook nog met haar dronkenkop in verzet te gaat zijn de gevolgen voor haar rekening
pi_205613457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:35 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze probeerde de crime scene te ontvluchten dus dat de gedupeerde chauffeur dan een burgerarrest doet lijkt me onvermijdelijk
Nee, hij had haar met geen vinger mogen aanraken. Het is volgens Seven een schande dat hij zelfs maar durft te vinden dat het gedrag van de dame in kwestie onredelijk was.
  Vis een optie? donderdag 11 augustus 2022 @ 23:37:44 #108
70532 loveli
N
pi_205613467
This thread is useless without a filmpje.
crap in = crap out
  donderdag 11 augustus 2022 @ 23:40:39 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205613493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, hij had haar met geen vinger mogen aanraken. Het is volgens Seven een schande dat hij zelfs maar durft te vinden dat het gedrag van de dame in kwestie onredelijk was.
De woorden van de wetsdienaar zeggen genoeg. Die heeft de hele situatie al lang overzien en de spugende vrouw gemaand aangifte te doen zodat er een officieel onderzoek gedaan kan worden. Die gaan dit varkentje wassen
pi_205613727
Aanval is de beste verdediging :7 , begrijpelijke strategie van die griet om het op LHBTI geweld te gooien. Die taxi chauffeur moet zich dan daar eerst van ontdoen voordat hij over kan gaan op het echt verhaal. Dat die troela gewoon zwaar onder invloed was en die taxi ondergekotst heeft en dacht ermee weg te komen. :')
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:41:22 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205616129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vertel, wat moet je dan doen met een vrouw die de boel onderkotst en zich totaal onredelijk aan het gedragen is in je auto?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:35 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze probeerde de crime scene te ontvluchten dus dat de gedupeerde chauffeur dan een burgerarrest doet lijkt me onvermijdelijk. Als ze dan na een vluchtpoging ook nog met haar dronkenkop in verzet te gaat zijn de gevolgen voor haar rekening
Dit weet je niet.

Gewoon wachten tot de politie ter plaats is ^O^ .

[ Bericht 21% gewijzigd door sp3c op 12-08-2022 14:57:06 ]
Resistance is futile.
pi_205616221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:43 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Volgens het nieuwsbericht is er geen klap uitgedeeld. Zij wilde naar binnen zonder te betalen voor het schoonmaken van de taxi. Hij belette dat, gaf daarbij een duw, zij kwam (mogelijk mede door haar beschonken toestand) ongelukkig ten val op die stenen trap.

Iemand de weg versperren en een duw geven is niet okay (hij had inderdaad moeten wachten op de politie die toch al onderweg was), maar is geen "klappen" uitdelen en al helemaal niet "enorm te grazen" nemen.
Amen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:48:18 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205618775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, hij had haar met geen vinger mogen aanraken. Het is volgens Seven een schande dat hij zelfs maar durft te vinden dat het gedrag van de dame in kwestie onredelijk was.
Nee hoor, dat is helemaal niet zo volgens Seven.
Resistance is futile.
pi_205632995
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
[..]
Dit weet je niet.

Gewoon wachten tot de politie ter plaats is ^O^ .

Ah, oke. Ook als ze daadwerkelijk de auto begint te vernielen? gewoon wachten?
pi_205632997
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:48 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet zo volgens Seven.
Dus de duw was terecht?
  zondag 14 augustus 2022 @ 09:56:56 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205633537
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 08:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah, oke. Ook als ze daadwerkelijk de auto begint te vernielen? gewoon wachten?
Oh wacht, stond ze op de auto te trappen en te slaan dan?

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 08:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus de duw was terecht?
Nee.
Resistance is futile.
pi_205633795
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:56 schreef Seven. het volgende:

[..]
Oh wacht, stond ze op de auto te trappen en te slaan dan?
[..]
Nee.
1: Nee. Maar ik ben gewoon benieuwd wanneer je fysieke terechtstelling wel terecht vindt. Of op zijn minst begrijpelijk.

2: Jeetje...
  zondag 14 augustus 2022 @ 11:05:48 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205634000
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Nee. Maar ik ben gewoon benieuwd wanneer je fysieke terechtstelling wel terecht vindt. Of op zijn minst begrijpelijk.

2: Jeetje...
Vraag dat dan gewoon. Als het gaat om zelfverdediging, dan vind ik een duw of een stomp begrijpelijk (en in de meeste gevallen rechtvaardig, maar natuurlijk ligt dat altijd heel erg genuanceerd).
Resistance is futile.
pi_205634044
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Vraag dat dan gewoon. Als het gaat om zelfverdediging, dan vind ik een duw of een stomp begrijpelijk (en in de meeste gevallen rechtvaardig, maar natuurlijk ligt dat altijd heel erg genuanceerd).
Dus alleen uit zelfverdediging. Een duwtje om diegene weg te krijgen van de spullen die ze probeert te vernielen, mag niet? je moet wachten op de politie?
  zondag 14 augustus 2022 @ 11:24:00 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205634109
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus alleen uit zelfverdediging. Een duwtje om diegene weg te krijgen van de spullen die ze probeert te vernielen, mag niet? je moet wachten op de politie?
Je hebt je antwoord al.
Resistance is futile.
pi_205634114
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:24 schreef Seven. het volgende:

[..]
Je hebt je antwoord al.
Je weet zelf ook wel gewoon dat je eisen niet realistisch zijn. Als jij ervoor kiest gedoe te zoeken (in dit geval iemand zijn auto onderkotsen), dan dien je de consequenties te dragen.
  zondag 14 augustus 2022 @ 11:56:56 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205634343
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je weet zelf ook wel gewoon dat je eisen niet realistisch zijn. Als jij ervoor kiest gedoe te zoeken (in dit geval iemand zijn auto onderkotsen), dan dien je de consequenties te dragen.
Ik eis helemaal niets?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')