In de Eredivisie is hij heel goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp heel goed waarom PSV slechts 40 miljoen voor Gakpo vraagt. En op basis van vanavond is dat nog 30 miljoen te veel
Per stoel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk trouwens vanuit de tuin op mijn loungeset van 2500¤. Ter info
Dit lijkt me sarcasmequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahahaha gehaktbal hahahahahahahahahahahaha
Hoezo kijk je vanuit je tuin naar je loungeset?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Jullie krijgen wel echt een interessant elftal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee we moeten het allemaal heel erg vinden.
Hij heeft het Martinez syndroom.quote:
Ajax gewoon weer kampioen. Gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie krijgen wel echt een interessant elftal.
Wel een leuk project om te volgen tbh.
'Ja meneer, deze ouwe pallets eh kuch kuch mooie loungeset is heel hip!'quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Kan leuk uitpakken inderdaad. Erg benieuwd naar de aankopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie krijgen wel echt een interessant elftal.
Wel een leuk project om te volgen tbh.
Hahahahahaha het syndroom van down hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft het Martinez syndroom.
Ohnee wacht, die heeft het syndroom van down, dat is wat anders.
Maat saffraan kussens allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Ja meneer, deze ouwe pallets eh kuch kuch mooie loungeset is heel hip!'
Dit lijkt me sarcasmequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahaha het syndroom van down hahahahahahahahahahahaha
Pocherig gedrag, ik heb er een hekel aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Is het een Shishaloungeset?quote:
Ja eens hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pocherig gedrag, ik heb er een hekel aan.
Hahahahahahahahaha snap je ‘m hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahaha het syndroom van down hahahahahahahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |