Drommel speelt niet hequote:
Volgend seizoen weg voor 75 miljoen euro's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:44 schreef Enawh het volgende:
Sangare kan op CL Niveau ?
Nog nooit bewezen en dan alsof hij de nieuwe Kante is
Het is een goede speler daar niet van, maar die Rik Elfrink draait een beetje door hoor
Rik niet gelovenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:44 schreef Enawh het volgende:
Sangare kan op CL Niveau ?
Nog nooit bewezen en dan alsof hij de nieuwe Kante is
Het is een goede speler daar niet van, maar die Rik Elfrink draait een beetje door hoor
Dat lijkt me sterk met een clausule van 37,5quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgend seizoen weg voor 75 miljoen euro's.
Welke clausule?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk met een clausule van 37,5
Aankomende zomer staat die afkoopclausule weer in zijn contract.quote:
JUICHENNNquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KOM OP HE TAK TAK TAK HE HE HE
Nee @Oriente is sportenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GRRRRAS OPVRETUHHH
Hopelijk is die dikke er ook
Staat een clausule er weer in, ik heb nergens gelezen dat het over eenzelfde bedrag gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Aankomende zomer staat die afkoopclausule weer in zijn contract.
Zaakwaarnemer zei gewoon de clausule, dus geen enkele reden om aan te nemen dat het bedrag veranderd isquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Staat een clausule er weer in, ik heb nergens gelezen dat het over eenzelfde bedrag gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |