abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8307392
me beste vriend heeft 1,5 jaar een relatie gehad, maar na ongeveer een jaar zei hij tegen mij dat hij het idee had dat zijn vriendin vreemdging. Ik zei telkens van dat is vast verbeelding. Ik ken haar namelijk ook en ik merkte niks aan haar ofzo.

Maar nou blijkt dat die vieze SLET gewoon al een half jaar bezig is met vreemdgaan. En hij had gewoon zo een gevoel. :r:r:r:r

Zijn er meer mensen die dit hebben zo een gevoel want het is toch vreemd dat iemand al zo een gevoel heeft en het blijkt nog zo te zijn ook?

barpppppppppppppppppp
pi_8307414
ik heb er geen ervaring mee maar ik denk wel dat je dit kunt aanvoelen.
De liefde moet toch zowieso al minder zijn en er komen altijd van die lame excuses als ze er niet op tijd kan zijn enzo...
Dus echt eigenaardig vind ik het niet.
Wel serieus kut voor je vriend.
Wens hem sterkte
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8307416
Vaak is het volgens mij niet echt een gevoel. Je merkt het gewoon aan mensen als ze anders reageren. Dan ga je er vanzelf een beetje aan denken en zodra je meer signalen ontvangt vallen de puzzelstukjes in elkaar.
pi_8307444
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:44 schreef STHAJONG het volgende:
me beste vriend heeft 1,5 jaar een relatie gehad, maar na ongeveer een jaar zei hij tegen mij dat hij het idee had dat zijn vriendin vreemdging. Ik zei telkens van dat is vast verbeelding. Ik ken haar namelijk ook en ik merkte niks aan haar ofzo.

Maar nou blijkt dat die vieze SLET gewoon al een half jaar bezig is met vreemdgaan. En hij had gewoon zo een gevoel. :r:r:r:r

Zijn er meer mensen die dit hebben zo een gevoel want het is toch vreemd dat iemand al zo een gevoel heeft en het blijkt nog zo te zijn ook?

Yeps ken het, ik verdacht mijn ex er ook van en het bleek dus waar te zijn.

Je merkt het op de 1 of andere manier

pi_8307448
Ja dat ken ik wel.
Ken een stel die waren ongeveer 10 jaar bij elkaar en zij vond in een keer een jonger iemand wel aardig........................en zielig genoeg voor haar vriend liet ze dat ook overduidelijk merken.....
Iedereen had het in de gaten, behalve hij...(ook een beetje dom natuurlijk).
pi_8307495
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:44 schreef STHAJONG het volgende:

En terecht.. had hij maar beter op haar moeten letten en meer aandacht moeten geven dan had ze ook niet naar mij hoeven te komen..
Deal with it; rock 'n roll
pi_8307517
toch vind ik het maar vreemd want ze deed soms wel iets minder geintreseerd maar zoals je vaak hoort van ze laat niks meer van haar horen ofzo. Nee niet echt, ze deed wel wat minder aardig zei hij.

Nou voel me met name klote omdat ik degene was die zei dat het wel verbeelding zou zijn, je wordt er wel wantrouwig van hoor damn. Ik bedoel veel mensen gaan vreemd tegenwoordig.

barpppppppppppppppppp
pi_8307519
Je merkt het aan dr houding...
Ontwijkende gesprekken...
afstandelijkheid...
etc.
Lambo of Rekt
pi_8307559
Yep, heb ik ook meegemaakt...
Na een relatie van vijfenhalf jaarkreeg ik ook een beetje dat onheimelijke gevoel....
Kort daarna maakte ze het uit en ging ze vrijwel direct samenwonen met een ander.
Dit jaar gaan ze geloof ik trouwen...

Nou ja, je komt er wel weer overheen.
Inmiddels woon ik weer samen met een leuke meid !

donderdag 6 februari 2003 @ 10:05:27 #10
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8307659
'k kan altijd gebeuren...vooral als de 1 uitgekeken raakt op de ander...of als de relatie niet spannend genoeg is....
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
pi_8307700
Ik heb het zelf ook meegemaakt na 1,5 jaar relatie, ik vermoede wel iets, maar aan de andere kant je heb toch vertrouwen in haar, en je wil het niet geloven.
Dit voorval heeft mn vertrouwen echt helemaal kapotgemaakt, ik kan niemand meer gewoon vertrouwen
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_8307791
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:46 schreef Freak187 het volgende:
Vaak is het volgens mij niet echt een gevoel. Je merkt het gewoon aan mensen als ze anders reageren. Dan ga je er vanzelf een beetje aan denken en zodra je meer signalen ontvangt vallen de puzzelstukjes in elkaar.
Klopt. Heb het ook gehad met een ex van mij. Op een gegeven moment heel afstandelijk gaan doen en niks meer willen ondernemen! En alles tot op de laatste dag blijven ontkennen he
Bah ben achteraf blij dat ik van haar af ben. Het is nu zo'n slet in een lokale discotheek hier
pi_8308505
Argggh! Dat is dat ontzettend min, zeg! Vertrouw altijd op je gevoel, zou ik willen zeggen. Want ik geloof dat t wel degelijk mogelijk is dat je zoiets aanvoelt.

Vreemdgaan vind ik sowieso absoluut fout. Dat doé je gewoon niet als je een relatie met iemand hebt. Als de liefde dan toch minder wordt, praat erover. Probeer tot een oplossing te komen. Maar ga niet vreemd.

(Un)masking for the greater good.
pi_8321962
Ken het gevoel maar al te goed, ex ging op eens (na 2 jaar samenwonen) veel meer uit met haar vriendinnen. Ik had al na een week een vermoeden dat het niet goed zat, maar ja helaas met haar samen een huis gekocht waar het contract nog van moest worden getekend.

Al die maanden het idee gehad dat ze me bedonderde, wel vaak meegegaan om een idee te krijgen wat ze uitspookte. Maar ja dan zie je wel dingen maar vertrouw je nog een beetje op haar woord.

Nadat huis eindelijk was betrokken ging het bergafwaarts, nog geen dag echt relaxed in ons nieuwe huis echt samen geweest. Ex altijd maar de hort op, klaarblijkelijk op zoek naar iets of iemands anders en ja hoor na 5 maanden kwam de aap uit de mouw, mevrouw wilde haar vrijheid. En ze wist wel iemand die haar zou kunnen steunen, zodat ze hier kon blijven (Thaise met verblijfsvergunning). Wereld stort dan wel ff in, maar het gevoel van bijna een jaar er voor kwam dus wel uit. Denk zelf dat als het mis zit je wel snel door hebt dat het ook niks meer word en het vertrouwen weg is, maar ja de hoop dat het omslaat houd je dan voor de gek.

Kreeg na haar vertrek nog diverse SMS-jes van andere vriendjes op haar mobieltje dat ik had teruggeeist. Toen was helemaal duidelijk voor me dat ze minimaal een jaar aardig tekeer was gegaan. Nu nog steeds 7 maanden later moeite met vertrouwen van anderen, heb geen zin om het nog een keer te laten gebeuren.

pi_8322133
Het hangt echt van de situatie af of je in zo'n geval op je gevoel af kunt gaan. Sommige mensen zijn van nature heel wantrouwend, of omdat ze in een vorige relatie zijn bedonderd. Als je dan meer gaat geloven dat dat soort gevoelens haast altijd correct zijn, word je nog wantrouwender en dan kom je in een cirkel terecht en kun je de ander echt niet meer vertrouwen.

Dus alleen op gevoel afgaan kan ook heel gevaarlijk zijn en een goede relatie verpesten, omdat jij misschien niet in staat bent om de ander te vertrouwen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8327485
Jij kan er in ieder geval niet veel aan doen, en je kameraad ook niet echt. Zij is toch degene die hem gebruikt heeft.

Zelf ben ik ook in mijn eigen relatie (bijna 5 jaar nu) achter verschillende dingen gekomen (brieven etc), maar ben nog niet echt overtuigd of ze nu echt vreemdgaat, weet het eigenlijk niet. Misschien blijkt straks ook dat ze al meer dan een 1 vreemdgaat, en dan heb ik ook niets doorgehad. Sommige vrouwen zijn gewoon zo, daar moet je je overheen zetten.

En bovendien zijn er echt nog wel meer vrouwen dan die ene, dus zit er maar niet mee in en ga gewoon leuke dingen ondernemen met de vriendengroep.

Sccs!!

pi_8327866
Een hele goede vriend van me die heeft een vriendin waarvan in weet dat ze vreemd gaat

Ik heb hem dit ook verteld, maar hij is zo verliefd dat hij het niet wil zien denk ik. Ik baal er behoorlijk van zelf. Ik had die &&#( al lang op straat gegooid , maar ja wie ben ik he.
Nu loopt ze hem op te stoken om ruzie met mij te zoeken en dat doet ie dan ook.
Gelukkig sta ik daar boven maar behoorlijk klote is het wel.

To be or not to be.....
pi_8328185
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:50 schreef MasterOfPs2 het volgende:
Jij kan er in ieder geval niet veel aan doen, en je kameraad ook niet echt. Zij is toch degene die hem gebruikt heeft.

Zelf ben ik ook in mijn eigen relatie (bijna 5 jaar nu) achter verschillende dingen gekomen (brieven etc), maar ben nog niet echt overtuigd of ze nu echt vreemdgaat, weet het eigenlijk niet. Misschien blijkt straks ook dat ze al meer dan een 1 vreemdgaat, en dan heb ik ook niets doorgehad. Sommige vrouwen zijn gewoon zo, daar moet je je overheen zetten.

En bovendien zijn er echt nog wel meer vrouwen dan die ene, dus zit er maar niet mee in en ga gewoon leuke dingen ondernemen met de vriendengroep.

Sccs!!

Damn dude. dat is zeker minder. Maar je moet goed onderscheid maken tussen vreemdgaan en "gewone" vriendschap. Want mijn vriendin heeft ook gewoon vrienden en daar kan ze goed mee opschieten. Ze krijgt bijvoorbeeld valentijnskaartjes, die gewoon vriendschappelijk bedoeld zijn. Want het probleem is dat als jij denkt dat ze vreemdgaat, dat het dan gaat knagen, terwijl dat eigenlijk niet misschien nodig is. Dan ben jij degene die raar gaat reageren tegenover haar.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 12:46:26 #19
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_8329669
kut is het zeker....vreemdgaan is gewoon het klotigste wat je kan overkomen..je wordt verraden door degene die je eigenlijk het meest vertrouwd...alleen balen dat het dan voor je eigen toekomst zoveel gevolgen heeft..want wie vertrouw je nog wel? Ik denk dat het in de natuur van sommige ligt...steeds maar weer nieuw avontuur en nieuwe aandacht..sommige mensen kunnen niet zonder

wat is er mis mee met genieten van wat je hebt ipv steeds maar meer verlangen

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')