abonnement bol.com Coolblue
pi_205580643
Dus qua liefde/relaties.

Ik viel vroeger toen ik in de 20 was vaak op wat oudere meiden. Beetje van die natuurlijke types die bij de biowinkel komen en wat onzeker zijn. Ook viel ik op vrij maagdelijke types die heel monogaam zijn en op zoek waren naar een rustige liefdevolle relatie.

Inmiddels (eind 30) val ik op jongere vrouwen, vooral van die meiden die psychisch licht instabiel zijn, lichtelijke nymfomaan zijn en heel openminded zijn.

Qua uiterlijk is mijn type niet zo veranderd, maar tegenwoordig maak ik me minder druk om mijn voorkeuren en ben ik wat ruimdenkender. Zo heb ik eigenlijk niks met make-up of geschoren poesjes, maar tegenwoordig knijp ik dan wel een oogje dicht en denk ik "we zijn toch allemaal anders" of "dat zijn maar details".
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:07:36 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205580670
De blonde MILF met een rond figuur. Van mijn 15e tot mijn 52-ste. No changes.
Von Kopf bis Fu auf Liebe eingestellt
pi_205580694
Wat een uitgebreide beschrijving van je type, haha.
Ik heb altijd wel een beetje hetzelfde type gehad, lange slungels, blond, blauwe ogen, humor sterke prioriteit.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_205580961
Eerst slank en exotisch, toen vol en ginger. De billen worden ook steeds dikker.
pi_205583177
Qua uiterlijk val ik op lang en breed, en ik heb een voorliefde voor baarden 😍 altijd al gehad dus ik was blij dat ze in de mode kwamen.

Heel clich val ik tegenwoordig op meer stabiele types dan vroeger.
pi_205583214
Tijd lang vreselijk type gehad, volgens mij had ik een ziekte in mijn hoofd.

Deze ziekte is nu gelukkig genezen en val ik weer op het type waar ik altijd op viel; mannen die iets groter dan ik zijn, dadbod/normale lichaamsbouw, (semi) harig, brede schouders, donkerblond/bruin haar, blauwe of bruine ogen.

Dit is allemaal prima, maar ben er gedurende mijn 'reis' zoals je het zou kunnen noemen wel achter gekomen dat uiterlijk leuk is, maar niet het belangrijkste.

Des te langer ik alleen ben en meer naar mijn eigen verlangens en wensen durf te kijken i.p.v. continu een man te moeten/willen pleasen uit angst voor afwijzing/verlating, hoe meer ik erachter kom wat ik echt wil in een man; namelijk iemand die net zo avontuurlijk en gek is als ik (hiken, buiten kamperen, zwemmen in natuurmeren, roadtrippen, dingen bouwen, auto/motorrijden), maar die mij ook rust, stabiliteit en eerlijkheid kan bieden.

Heb mezelf maar wijsgemaakt dat hoe meer ik aan mezelf werk, hoe groter de kans wordt dat ik zo iemand uiteindelijk ook tegenkom ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 20:19:25 ]
pi_205583444
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
namelijk iemand die net zo avontuurlijk en gek is als ik (hiken, buiten kamperen, zwemmen in natuurmeren, roadtrippen, dingen bouwen, auto/motorrijden), maar die mij ook rust, stabiliteit en eerlijkheid kan bieden.
Dat klinkt alsof je me eens een PM moet sturen :o :D
pi_205583721
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof je me eens een PM moet sturen :o :D
Denk niet dat ik jouw type ben :D!
pi_205584149
Ach eerst werd het uiterlijk maar van die hele mooie types waren ontzettend arrogant en vonden zichzelf heel wat. Snel van afgestapt. Dan maar minder kijken naar het uiterlijk, meer naar het innerlijk en nu heb ik een fantastische vrouw. Prachtig innerlijk en dat ze ook nog een mooi uiterlijk heeft is natuurlijk een dubbele plus voor mij.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tijd lang vreselijk type gehad, volgens mij had ik een ziekte in mijn hoofd.

Deze ziekte is nu gelukkig genezen en val ik weer op het type waar ik altijd op viel; mannen die iets groter dan ik zijn, dadbod/normale lichaamsbouw, (semi) harig, brede schouders, donkerblond/bruin haar, blauwe of bruine ogen.

Dit is allemaal prima, maar ben er gedurende mijn 'reis' zoals je het zou kunnen noemen wel achter gekomen dat uiterlijk leuk is, maar niet het belangrijkste.

Des te langer ik alleen ben en meer naar mijn eigen verlangens en wensen durf te kijken i.p.v. continu een man te moeten/willen pleasen uit angst voor afwijzing/verlating, hoe meer ik erachter kom wat ik echt wil in een man; namelijk iemand die net zo avontuurlijk en gek is als ik (hiken, buiten kamperen, zwemmen in natuurmeren, roadtrippen, dingen bouwen, auto/motorrijden), maar die mij ook rust, stabiliteit en eerlijkheid kan bieden.

Heb mezelf maar wijsgemaakt dat hoe meer ik aan mezelf werk, hoe groter de kans wordt dat ik zo iemand uiteindelijk ook tegenkom ^O^
Ben je daarom "Naardegallemiezen"? ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door HSG op 08-08-2022 21:46:02 ]
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_205584359
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Denk niet dat ik jouw type ben :D!
Ach, tegenwoordig doe ik niet zo moeilijk meer
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:10:48 #11
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205584505
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:57 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ach, tegenwoordig doe ik niet zo moeilijk meer
Dat is nog eens een compliment :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:18:01 #12
459912 FlippingCoin
pronouns: papoea/zakazulu
pi_205584580
quote:
11s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat is nog eens een compliment :{
_O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:41:46 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205584868
Mijn type is redelijk hetzelfde gebleven.
Sterk maar kalm karakter. Intens kunnen zijn, maar niet overheersend. Ik heb een grote voorkeur voor het type natuurlijke leider.

Qua uiterlijk heb ik niet echt een type, kan vanalles mooi vinden. Wel heb ik graag dat de man niet kleiner is dan ik ben en dat hij lichamelijk sterk is. Een goede schouder partij en sterke armen doen wel wat bij me. Maar het moet absoluut geen anabolen typje zijn.
Echt groot hoeft de man in kwestie ook niet te zijn, het is meer dat ik best wel een kabouter ben, dus nog kleiner dan mij wordt wel erg klein.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:28:22 #14
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205588382
Hier ook wel een beetje het zelfde gebleven, een dame met een kleurtje (zuid americaans, Africaans) heb ik altijd mooie gevonden.
En het liefst kleiner dan dat ik zelf ben en volslank.
Humor en rustig is toch wel een pre voor mij.
Vooral geen types die denken dat ze het zijn , waar de arrogantie vanaf straalt.
Wat ik dus bij veel blonde dames vaak wel bemerkt.
Al zie ik het de laatste jaren ook veel bij dames die een kleurtje hebben dat ze gewoon veel te ver door schieten en veel te ver boven hun voetstuk zweven.
"II like women. I don't understand them, but I like them.."
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:31:33 #15
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205588407
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
het is meer dat ik best wel een kabouter ben, dus nog kleiner dan mij wordt wel erg klein.
ach mij ex relaties zitten ook gemiddeld aan een lengte tussen de 1,50/ 1, 60 m
Dus met kabouter zijn zal het wel mee vallen ... noem ze dan liever nog bijzet tafel of sta tafel _O- O+
pi_205588417
Het is niet per se veranderd maar ik merk wel dat ik borsten en billen tegenwoordig in alle vormen en maten wel aantrekkelijk vind, waar ik vroeger nog wel eens ergens een pondje meer of minder wilde zien.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
pi_205588965
Mijn type is nu 10-15 jaar jonger maar ik ben dan nu ook mid dertig en het zou heel raar zijn als ik dit zei op mijn 20e :')

Ik hoef geen vrouwen van mijn leeftijd.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:49:24 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205589019
Vroeger: Spontaan en aanwezig
Na vijf jaar samenwonen: Volgzaam en stil vooral, heul stil.
pi_205590162
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:34 schreef Marsenal het volgende:
Het is niet per se veranderd maar ik merk wel dat ik borsten en billen tegenwoordig in alle vormen en maten wel aantrekkelijk vind, waar ik vroeger nog wel eens ergens een pondje meer of minder wilde zien.
Je bent dus nog geiler geworden dan je al was?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205590604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je bent dus nog geiler geworden dan je al was?
Daar komt het wel op neer, denk ik.

Het is niet best, maar wel een stuk minder een vleeskeuring, oftewel, vrouwvriendelijker.

Gleufdieren ook weer blij.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
pi_205590624
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het is niet best, maar wel een stuk minder een vleeskeuring, oftewel, vrouwvriendelijker.

Gleufdieren :')
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_205590861
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

_O- Snap wel wat je bedoelt ja.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205590911
Ik heb niet echt een type volgens mij.... zowel qua uiterlijk als karakter niet echt...

Alleen groter zijn dan ik ben is wel een "eis". Verder val ik erg op mooie ogen. Liefst blauw, maar andere kleur kan ook. Maar ik kan ook best op iemand vallen waarbij de ogen niet doorslaggevend zijn.

Verder val ik vaak op mannen die ik (erg) grappig vind, maar ook dat is/was niet ltijd het geval.

Introvert/extravert... kan ook allebei.

Etc.

Voor zover ik wl een type heb, ben ik daar, denk ik, door de jaren heen niet in veranderd.
"Write drunk, edit sober" (E. Hemingway)
pi_205591014
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:34 schreef Marsenal het volgende:
Nu je het zegt... Vroeger vond ik minimaal 30 cm wel een must. Tegenwoordig vind ik 10 cm meer of minder ook prima! ^O^
pi_205591096
Mijn type is door de jaren heen niet echt veranderd, altijd al graag iemand gehad die langer is dan 1,80m en niet te dun. En vooral humor en niet te zwaarmoedig vind ik aantrekkelijk. Daarnaast ook altijd al een lichte afkeur gehad voor blond haar met blauwe ogen.
Enige wat nieuw is, is dat ik laatste tijd een zwak voor mannen met tatoeages heb. :@
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:05:16 #26
433524 DisneyXDEE
Disney XDEE Place to BEE
pi_205591108
Ik ben mezelf nog steeds aan het open stellen voor (...) als ik dit zeg dan krijg ik iedereen over mij heen.
Laat ik het zo zeggen, het nogal kut als je vanuit een andere cultuur naar andere cultuur gaat, en bepaalde dingen worden erin gewreven.

Ik wist trouwens niet dat het zo erg was, alleen ik sta hier anders in. Omdat ik niet helemaal in het plaatje pas. Meest irritante van apps, is dat je mij in het echt moet hebben gezien. Of het nou sollicitatie of daten is.

Ik ben meer iemand die alles zelf doet, omgekeerde van iemand die van hun ouders afhankelijk is. En bij mij gaan dingen snel.
24/7 op je TV met o.a. Zeke en Luther!
pi_205591146
Voor mij is er niets veranderd. Dat krijg je weinig emotionele groei. :P Val nog steeds op blond met bruine of blauwe ogen.
bonsai liefhebber.
pi_205591411
Ik val niet op drukke types en ik val ook niet op types die zich te veel door anderen laten leiden. Vroeger niet en nu nog steeds niet.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:37:04 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205594453
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:31 schreef RAVW het volgende:

[..]
ach mij ex relaties zitten ook gemiddeld aan een lengte tussen de 1,50/ 1, 60 m
Dus met kabouter zijn zal het wel mee vallen ... noem ze dan liever nog bijzet tafel of sta tafel _O- O+
Ik ben onder de 1.60 idd. Dat is best wel kabouter voor Nederlandse begrippen.
Mijn ex was 1.87, mijn huidige vriend rond de 1.70.
Ik vind het gewoon fijn als ik niet de grootste van de twee ben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:40:19 #30
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205594515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik ben onder de 1.60 idd. Dat is best wel kabouter voor Nederlandse begrippen.
Mijn ex was 1.87, mijn huidige vriend rond de 1.70.
Ik vind het gewoon fijn als ik niet de grootste van de twee ben.
NL dames zijn over het algemeen inderdaad groter dan een gemiddelde vrouw zeker als je naar zuid america gaat .
daar zijn ze vaak al een halve kop kleiner

Ik zelf ben ook maar 1,75m
  woensdag 10 augustus 2022 @ 11:55:58 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205598096
Grotendeels wel hetzelfde type. Behalve dan dat de gemiddelde leeftijd meegroeit met de mijne. Verder val ik nog altijd wel op zachtaardige vrouwen met een open minded karakter. En de ogen en haardracht zijn de belangrijkste aantrekkingspunten. En nog altijd dol op extra dingen zoals brillen, tattoos en piercings. Dat is al jaren zo.

Enige verschil is dat ik de laatste jaren ook wel meer ben gaan openstaan voor dikkere vrouwen. Daar moest ik eerder weinig van hebben maar intussen kan ik er ook wel op vallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hexagon op 10-08-2022 12:10:20 ]
pi_205598237
Grotendeels hetzelfde gebleven, val al sinds ik een jonge tiener was op oudere vrouwen met lang haar, grote borsten en brede heupen. Het verschil is dat ik nu zelf die leeftijd heb bereikt (eind 30), dus ik gok/hoop dat ik me op vrouwen van eind 30 tot eind 40 blijf richten en me niet op omakutje.nl in ga schrijven :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 11 augustus 2022 @ 12:23:28 #33
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205607177
Eerdere vriendjes waren vrij groot, ben zelf ook 1.80, maar kwa uiterlijk verder allemaal verschillend, blond, bruin, dik (eentje was 140 kilo), dun etc.

Innerlijk rustig, trouw en met humor.

En lang haar, dat vind ik leuk bij een man dus heeft mijn man zijn haar laten groeien voor mij. We zijn wel even groot en passen elkaars broeken, shirts niet want daar is hij te breed voor.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 01:04:49 #34
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205650615
Vroeger viel ik op slanke brunettes, Nederlandse afkomst, tussen de 18 en 22 jaar.

Tegenwoordig vind ik overdreve dikke meiden het allermooiste.
Ik volg op instagram heel veel meiden die kneiterdik zijn, maar in de kleinste onderbroekjes poseren.
Zat ze gebukt ergens in een all-in hotel in Turkije, in een kleine roze s-t-r-i-n-g.. Zonder schaamte, was een Britse meid.

Gezicht helemaal onder de make up, met grote nep wimpers, en dan een veel te dik lichaam eronder.
En wel allemaal in de leeftijd tussen de 18 en 25

Iemand van mijn eigen leeftijd (29) vind ik niet aantrekkelijk, beginnen toch een beetje oud te worden.
pi_205650664
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:10 schreef Speedfight het volgende:
Wat een uitgebreide beschrijving van je type, haha.
Ik heb altijd wel een beetje hetzelfde type gehad, lange slungels, blond, blauwe ogen, humor sterke prioriteit.
He shit :'(
pi_205650736
Mijn type is niet perse veranderd. En het verschilt bij mij persoonlijk wel wie ik voor mij heb (allemaal uniek :P) Soms vraag ik mij wel af waarom ik dan op bepaalde types val waarmee het niet werkt maar soms weet je op voorhand niet dat het zo gaat werken, kom je er pas achter als je elkaar beter kent. Trial & error.

Bepaalde eigenschappen die ik zoek in iemand zijn wel belangrijker geworden, maar op voorhand heb ik geen mega eisenlijst waar iemand aan moet voldoen als er een connectie is.

Ik neem wel mee wat ik heb meegemaakt in voorgaande relaties en connecties dat ik ervan leer (zelfreflectie toepassen). In dat opzicht zijn er misschien wel dingen veranderd want het type dat ik aantrek is niet het type wat ik nodig heb. En soms zit ik daar wel in een conflict in met mezelf, wat is goed voor mij? Weet ik zelf ook niet altijd.

Maar waar het neerkomt het type waar ik op val, zo zie ik het niet echt (komt nogal klinisch over ''type'' ) het is meer de persoon waar ik op val (alles bij elkaar). Misschien spreekt dat het beetje tegen met het bepaalde type waar ik op val ja er zijn overeenkomsten maar toch verschillen ze van elkaar. Persoonlijkheid bijv.

[ Bericht 11% gewijzigd door Borrelnootje00 op 16-08-2022 08:24:26 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_205651183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 01:04 schreef BMW1993 het volgende:
Vroeger viel ik op slanke brunettes, Nederlandse afkomst, tussen de 18 en 22 jaar.

Tegenwoordig vind ik overdreve dikke meiden het allermooiste.
Ik volg op instagram heel veel meiden die kneiterdik zijn, maar in de kleinste onderbroekjes poseren.
Zat ze gebukt ergens in een all-in hotel in Turkije, in een kleine roze s-t-r-i-n-g.. Zonder schaamte, was een Britse meid.

Gezicht helemaal onder de make up, met grote nep wimpers, en dan een veel te dik lichaam eronder.
En wel allemaal in de leeftijd tussen de 18 en 25

Iemand van mijn eigen leeftijd (29) vind ik niet aantrekkelijk, beginnen toch een beetje oud te worden.
Interessant. Ik viel vroeger op graatmager, maar een tijd geleden heb ik een jonge meid met overgewicht leren kennen en ik vind het zo sexy hoe haar vet beweegt. Laatst lag ze in een kort broekje naast me in het park en kreeg ik zo'n harde van al dat vet.
pi_205653154
Dun of iets dikker maakt mij niet uit, zolang het in verhouding is.

Een lieve/leuke uitstraling vind ik belangrijker.
En geen bijdehandje maar gewoon een slimme, zorgzame vrouw.
Ik heb ook liever een iets oudere dame 2-5 jaar ouder, waarom; deze zijn meer volwassen, financieel iets meer gelijkwaardig, zijn vaak wat rustiger en minder van het feesten of hebben eventueel zelf ook al kinderen. Zodoende dat er niet al bij de eerste date over; wil jij nog kinderen wordt gesproken. Terwijl ik daarover nog niet uit ben, gezien ik geen zin heb in 2x een gebroken gezinnetje.
pi_205661467
Qua uiterlijk heb ik altijd een voorkeur gehad voor donker of zwart haar, bruine ogen en getint.

Vind warme ogen gewoon warmer en daarom ook mooier. Qua lengte heb ik ook altijd mannen iets langer dan ik zelf,maar niet te lang. Ben zelf 1.65 dus liefst tussen 1.70 en 1.80. Qua uiterlijk niet echt veranderd dus.
pi_205661885
Is het ook mogelijk dat iemand geen type heeft? Ik ben door de jaren heen op verschillende soorten en maten gevallen....

[ Bericht 20% gewijzigd door Rogue2.0 op 17-08-2022 06:52:20 ]
pi_205661894
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 06:42 schreef Rogue2.0 het volgende:
Is het ook mogelijk dat iemand geen type heeft? Ik ben door de jaren heen op verschillende soorten en maten gevallen....
Natuurlijk zijn die er, jij bent er eentje. Er zijn allerlij mogelijkheden.
pi_205750216
Nooit echt veranderd. Ik heb altijd een zwak gehad voor de ietwat Introverte 'nerdy' vrouwen, van die technische boekenwurm types zeg maar. Zo eentje die een meer uitgesproken mening over Star Wars of Lord of the Rings heeft dan ik, nou dan kan je me opvegen hoor O+

Qua uiterlijk gewoon normaal verzorgd, niet 5 lagen cement op de smoel, en alles behalve morbide obesitas of vel over been. Daarin ben ik niet zo lastig. Rood haar met sproeten is wel een pre overigens :Y
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:51:22 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205762601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 11:55 schreef Hexagon het volgende:
Grotendeels wel hetzelfde type. Behalve dan dat de gemiddelde leeftijd meegroeit met de mijne. Verder val ik nog altijd wel op zachtaardige vrouwen met een open minded karakter. En de ogen en haardracht zijn de belangrijkste aantrekkingspunten. En nog altijd dol op extra dingen zoals brillen, tattoos en piercings. Dat is al jaren zo.

Enige verschil is dat ik de laatste jaren ook wel meer ben gaan openstaan voor dikkere vrouwen. Daar moest ik eerder weinig van hebben maar intussen kan ik er ook wel op vallen.
Ja h, daar val je zo lekker zacht op :Y :S___D
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205776309
Slechts een enkel type hebben :')
pi_205776371
Door de loop der jaren mij leren fixeren op 1 type: 37+ c
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 28 augustus 2022 @ 16:28:42 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205776576
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 06:42 schreef Rogue2.0 het volgende:

Qua uiterlijk verschillen degene waar ik op val vrij veel. Maar qua karakter zitten er wel wat overeenkomsten in die toch wel vaak terug komen.
pi_205776961
Hmmm... vroeger had ik iemand nodig die stabiel was, feitelijk & beschermend. Lang, bij voorkeur met een fijn (stoppel)baardje en rustig. Geen feestbeest. Maar qua bouw maakte het me niet uit, nog steeds niet.

Tegenwoordig vind ik stabiliteit nog steeds belangrijk, maar dat beschermende is vooral benauwend. Een man met een stabiele thuisbasis, een gezond verstand en die graag buiten is (de bossen in, out doors, hiken, ook in het buitenland), niet te huismussig, da's wel erg sexy. Red heads trouwens ook O+
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:25 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205777037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 10:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Nooit echt veranderd. Ik heb altijd een zwak gehad voor de ietwat Introverte 'nerdy' vrouwen, van die technische boekenwurm types zeg maar. Zo eentje die een meer uitgesproken mening over Star Wars of Lord of the Rings heeft dan ik, nou dan kan je me opvegen hoor O+

Qua uiterlijk gewoon normaal verzorgd, niet 5 lagen cement op de smoel, en alles behalve morbide obesitas of vel over been. Daarin ben ik niet zo lastig. Rood haar met sproeten is wel een pre overigens :Y
Jij zou botergeil worden van een ex van me, al was ze meer rossig bruin dan roodharig :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_205790932
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 00:32 schreef Kiwi7 het volgende:
Qua uiterlijk heb ik altijd een voorkeur gehad voor donker of zwart haar, bruine ogen en getint.

Vind warme ogen gewoon warmer en daarom ook mooier. Qua lengte heb ik ook altijd mannen iets langer dan ik zelf,maar niet te lang. Ben zelf 1.65 dus liefst tussen 1.70 en 1.80. Qua uiterlijk niet echt veranderd dus.
Zelf ben je dan ook getint?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205805289
Zoveel is er niet veranderd. Toen ik tiener was viel ik vooral op 20-something. Daar is nu ook wel 30-something bijgekomen.

Slank, sportief lichaam is een vereiste gebleven. Maar verder is er toch ook weer niet echt een peil op te trekken.

In theorie val ik op blond, maar de meerderheid van de vrouwen waarmee ik omgang heb (gehad) was niet blond. Wel opvallend veel vrouwen met groene ogen. Ik heb zelf ook groene ogen, geen idee of dat er iets meer te maken heeft. Het zou ook zomaar toeval kunnen zijn.

Eigenlijk is voor mij toch vooral de persoonlijkheid doorslaggevend. Iemand moet openminded zijn. Van seks houden en daar ook ruimdenkend in zijn. Sociaal. Zelfstandig. Intelligent.

O ja, ik hou wel van een tikje ordinair. En voor gewoon seks zelfs wel wat meer dan een tikje.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')