abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205580682
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nouja zoals ik net al zei: Hij heeft best aardige analyses over de progressieve woke-gemeente maar komt niet vaak met oplossingen. Maar ik kan hem ook wel hebben hoor.
Iemand hoeft van mij niet per se altijd met oplossingen te komen. Analyse an sich is ook prima.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205580705
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb op Fok een hoop gescheld gelezen over Wierd Duk maar nog nooit iemand die nu inhoudelijk kon uitleggen wat het probleem is met hem. Ligt dat aan mij? Zijn stukken zijn over het algemeen genuanceerd en goed geïnformeerd. Heeft een enorme kennis van Rusland en Duitsland.
Ben het op zich wel met je eens dat hij vaak prima punten heeft wat betreft progressieve ontwikkelingen, maar af en toe is het ook wel heel veel klagen om het klagen en hoor ik geen oplossingen. Denk wel dat hij over zaken als transgenders en vluchtelingen goede dingen zegt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2022 @ 15:12:20 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205580709
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het geflirt met Rusland slaat inderdaad helemaal nergens op. Verder kan ik me in zijn droomstraatideaal (waarbij hij vaak Denemarken aanhaalt als voorbeeld) nog best wel vinden hoor. Maar af en toe is hij even de weg kwijt.
Denemarken en Rusland zijn wel als dag en nacht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205580727
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Denemarken en Rusland zijn wel als dag en nacht.
Dat klopt. Ik snap het geflirt met Rusland eigenlijk ook niet echt. Maar hij heeft er natuurlijk wel een tijdje gewoond.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:14:37 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205580728
Grünberg, de man die zijn eigen volk een mes in de rug stak door de grootste antisemieten van Nederland, de nieuwe Joden te noemen. Laten we eerljk zijn; geweld tegen joodse Nederlanders komt vooral uit één hoek.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205580752
Linksgekkies kunnen het weer eens niet winnen en gaan ze over naar Godwins en nazi vergelijkingen.

Idioten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:17:44 #57
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205580755
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

https://www.demorgen.be/p(...)fkamp-niet~b288ecd9/

De vervolging en opsluiting van critici in Rusland neemt zulke vormen aan dat velen kiezen voor een leven in het buitenland. Buurland Georgië is in trek. Een visum is niet nodig en het is dicht bij thuis. ‘Inmiddels zitten we hier al een jaar. Teruggaan is eng.’

[ afbeelding ]

Verder heeft ie jarenlang zijn best gedaan om de ramp op MH17 niet aan Rusland te linken want hij kon zich niet voorstellen dat Rusland er echt bij betrokken was. Bij ieder gearresteerd oppositielid verzint ie wel weer een vergoeilijkend verhaal, bij iedere vergiftigde dissident komt ie met de debiele dooddoener 'dit kan Rusland niet gedaan hebben, want het ligt wel heel erg voor de hand dat het vanuit het Kremlin komt'.

Hij heeft jarenlang Rusland gebruikt als hoeder van zijn ideale christelijk-rechtse droomstaat waar iedereen die afwijkt van de norm tenminste zijn ondergeschikte plek kent, en daarom waren al die ongelukkige zaken zoals honderden vliegtuigdoden dingen die vooral niet met Rusland gelinkt mochten worden en vooral het gevolg van overdreven vijandsdenken, want Rusland was immers veel verder dan de EU en richtte zich toch op het Oosten, voorbij waren de Koude Oorlogdagen.

Hahaha. Blijkt ie er dus al die jaren geen kloot van begrepen te hebben, want na de invasie in Zuid-Ossetië en de inname van de Krim en het in gang zetten en ondersteunen van de oorlog om de Donbas, is Rusland toch gewoon weer aan een nieuwe oorlogsmissie begonnen.
Wat heeft dat Artikel met Duk te maken?
Duk schreef zeer goede artikelen over hoe de Russen in Tsjetsjenië huishielden, hij was daar. In zijn boek(je) over Putin zet hij de expansiedrift van hem neer.
MBT MH17, Hij interviewde Prof Karel van Wolferen over de integriteit van het onderzoeksrapport, klopt. Jeroen Akkerman heeft ook uitgebreid met het MH17 rapport bezig gehouden en die is ook kritisch

[ Bericht 1% gewijzigd door Jan_Onderwater op 08-08-2022 15:24:14 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:21:49 #58
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205580775
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat heeft dat Artikel met Duk te maken?
Dat artikel weerspreekt op prachtige wijze Duks claim dat je in Rusland alles kan zeggen. Voor dat inzicht is dat artikel verder niet nodig, zie bijvoorbeeld alle opgepakte dissidenten en strafkampen in Siberië, de vele wetten die worden aangenomen die 'propaganda' tegen moeten gaan, enzovoorts.
quote:
Duk schreef zeer goede artikelen over hoe de Russen in Tsjetsjenië huishielden, hij was daar. In zijn boek(je) over Putin zet hij de expansiedrift van hem neer.
MBT MH17, Hij interviewde Prof Karel van Wolferen over de integriteit van het onderzoeksrapport, klopt.
Dat spreekt allemaal niet voor Wierd Duk. Dat je een seniele oude vent interviewt omdat je weet dat ie wat dingen gaat zeggen die je eigenlijk zelf wil zeggen, dat is waar hij groot mee geworden is. En dan onder het mom van journalistieke vrijheid al die claims ongecheckt maar neerplempen.

Hij gaat gewoon over lijken. Er zijn 200 Nederlanders dood en Wierd Duk heeft zich 8 jaar lang ingespannen om de daders onveroordeeld te laten in de publieke opinie.
pi_205580787
'lieftallig aanhangsel'

Hoe elitair :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:28:49 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205580815
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:21 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat artikel weerspreekt op prachtige wijze Duks claim dat je in Rusland alles kan zeggen. Voor dat inzicht is dat artikel verder niet nodig, zie bijvoorbeeld alle opgepakte dissidenten en strafkampen in Siberië, de vele wetten die worden aangenomen die 'propaganda' tegen moeten gaan, enzovoorts.

Waar claimt Duk dat?

quote:
Dat spreekt allemaal niet voor Wierd Duk. Dat je een seniele oude vent interviewt omdat je weet dat ie wat dingen gaat zeggen die je eigenlijk zelf wil zeggen, dat is waar hij groot mee geworden is. En dan onder het mom van journalistieke vrijheid al die claims ongecheckt maar neerplempen.
Niet echt een sterk argument,
quote:
Hij gaat gewoon over lijken. Er zijn 200 Nederlanders dood en Wierd Duk heeft zich 8 jaar lang ingespannen om de daders onveroordeeld te laten in de publieke opinie.
Maak dat eens hard, paar artikelen?
pi_205580820
Lol, als ik "wierd duck" google krijg ik eerst 13 afbeeldingen van vreemde eenden, en dan een artikel Top 10 strangest ducks - Harteman Wildfowl (een .nl website btw).

Hadden z'n ouders gevoel voor humor, of spraken ze geen engels?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205580865
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Zit Duk er nog vuistdiep in bij Pudding?
Wierd zit vuistdiep in Fidan Ekiz.

https://www.rtlboulevard.(...)ding-weer-bij-elkaar

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:37:07 #63
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205580874
Opvallend wel hoe hard de voorvechters van het vrije woord hier voorbij gaan aan het feit dat Duk nu probeert om Grunberg het zwijgen op te leggen. Je zou het cancellen kunnen noemen. Iets waar deze users altijd zo op tegen zijn.

Zouden de rechtse voorvechters van de vrijheid van spreken dan mischien hypocriet zijn? Dat zou ik wel schokkend vinden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:37:52 #64
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205580882
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waar claimt Duk dat?
Zie het bericht waar je zelf op gereageerd hebt.
quote:
[..]
Niet echt een sterk argument,
[..]
Maak dat eens hard, paar artikelen?
Zijn hele werk rond MH17 is gericht op twijfel zaaien. Zie oa:
https://cafeweltschmerz.n(...)arel-van-wolferen-2/
Of deze:


Of dit:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)bestaande-blijkt-nep

'Nelson' werd vorig jaar al door GeenStijl en AD-journalist Wierd Duk opgevoerd als MH17-nabestaande toen hij de associatieovereenkomst met Oekraïne hekelde. "Jammer dat jullie over de rug van mijn overleden broer propaganda maken voor een handelsverdrag", twitterde hij.

Maar geen van de MH17-slachtoffers heeft dezelfde achternaam als Nelson. Bovendien zeggen tien nabestaanden geen idee te hebben wie Gordon Nelson is. Ook bij de Stichting Vliegramp MH17 is hij onbekend. "Ik heb hem bij geen enkele bijeenkomst gezien", zegt vice-voorzitter Dennis Schouten.


Er zijn honderden doden. Na uitgebreid onderzoek is bekend wie het gedaan heeft, waar en wanneer.
Wierd Duk: Nee, dit past niet in mijn wereldbeeld. Laat ik doen alsof het toch allemaal heel twijfelachtig is.
pi_205580892
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Mensen als eng wegzetten zonder enige toelichting/onderbouwing is pas gestoord. Die frame kennen we nu wel.
Ik zet m weg als eng "zonder enige toelichting/onderbouwing" terwijl ik de onderbouwing er onder zet

Echt, dr zijn er hier een paar helemaal koekoek. Hoe moet men hier nu nog fatsoenlijk mee in discussie? Moet men hier nog mee in discussie? Alsjeblieft zeg.

:') :') :') :') :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:40:06 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205580898
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:35 schreef superniger het volgende:

[..]
Wierd zit vuistdiep in Fidan Ekiz.

https://www.rtlboulevard.(...)ding-weer-bij-elkaar

[ afbeelding ]
Heeft hij goed voor elkaar hoor. Ekiz is een mooi wijf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:49:21 #67
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205580984
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:37 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zie het bericht waar je zelf op gereageerd hebt.
[..]

Ik zie in het artikel in de Morgen niets van Duk staan
quote:
Zijn hele werk rond MH17 is gericht op twijfel zaaien. Zie oa:
https://cafeweltschmerz.n(...)arel-van-wolferen-2/

Waar hij van Wolveren uitmaakt voor een complottheoreticus.
quote:
Of deze:
[ afbeelding ]
Volgens mij waren degene die de MH17 neerhaalden toch opstandellingen uit Oekraine, toch?
quote:
Of dit:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)bestaande-blijkt-nep

'Nelson' werd vorig jaar al door GeenStijl en AD-journalist Wierd Duk opgevoerd als MH17-nabestaande toen hij de associatieovereenkomst met Oekraïne hekelde. "Jammer dat jullie over de rug van mijn overleden broer propaganda maken voor een handelsverdrag", twitterde hij.

Maar geen van de MH17-slachtoffers heeft dezelfde achternaam als Nelson. Bovendien zeggen tien nabestaanden geen idee te hebben wie Gordon Nelson is. Ook bij de Stichting Vliegramp MH17 is hij onbekend. "Ik heb hem bij geen enkele bijeenkomst gezien", zegt vice-voorzitter Dennis Schouten.


Er zijn honderden doden. Na uitgebreid onderzoek is bekend wie het gedaan heeft, waar en wanneer.
Wierd Duk: Nee, dit past niet in mijn wereldbeeld. Laat ik doen alsof het toch allemaal heel twijfelachtig is.
Oh, dus hij maakt de fout om voor de gek gehouden te worden door een fake account?

Waar haal je dat citaat "Wierd Duk: Nee, dit past niet in mijn wereldbeeld. Laat ik doen alsof het toch allemaal heel twijfelachtig is" vandaan?
pi_205581005
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:37 schreef Tijger_m het volgende:
Opvallend wel hoe hard de voorvechters van het vrije woord hier voorbij gaan aan het feit dat Duk nu probeert om Grunberg het zwijgen op te leggen. Je zou het cancellen kunnen noemen. Iets waar deze users altijd zo op tegen zijn.

Zouden de rechtse voorvechters van de vrijheid van spreken dan mischien hypocriet zijn? Dat zou ik wel schokkend vinden.
Tegen demonisering optreden is wel heeeel wat anders dan een boycot oproepen.

Wat is dit toch?
pi_205581072
Ik moest meteen weer denken aan Sarah de Lange, professor aan de Universiteit van Amsterdam, die vorig jaar Martin Bosma van antisemitisme beschuldigde. Hoe dom kan je zijn, als er eentje in de Kamer pro-Joods/Israël is dan is het Bosma wel. Dit is gewoon het zoveelste voorbeeld van de bekende zwartmakerij uit de hoogopgeleide en welvarende hoek die continu dit soort tactieken gebruiken. Het overkwam Janmaat, Wilders, Fortuyn enz. En mocht de BBB doorgroeien dan zal Caroline van der Plas straks ook wel weer als antisemitische onderbuikfascist bestempeld worden. (toch Jort?)

Feit is dat de walgelijk rijke Grunberg gewoon een lulletje rozenwater is die al bijna 30 jaar in de meest luxe hotels van New York woont, Amerikaans staatsburger is geworden maar het blijkbaar nog steeds nodig vind om ons in Nederland lastig te vallen en te bepalen wat goed en slecht voor ons is. Na zijn kaviaar en truffels stapt hij straks weer met een fles Dom Pérignon in zijn bad met gouden kraantjes waar hij in alle rust als een soort mini-Soros kan fantaseren over linkse wereldheerschappij.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:01:03 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205581084
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:51 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Tegen demonisering optreden is wel heeeel wat anders dan een boycot oproepen.

Wat is dit toch?
Een hele zwakke frame, zoals altijd :').

Hij wil Grunberg helemaal niet het zwijgen opleggen, alleen zijn gelijk halen dat hij geen antisemiet is. Grunberg mag hem nog steeds een lul vinden hoor, niets staat hem in de weg :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:01:10 #71
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205581088
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zie in het artikel in de Morgen niets van Duk staan
Die tweet erboven zie je niet staan?
quote:
Waar hij van Wolveren uitmaakt voor een complottheoreticus.
[..]
Volgens mij waren degene die de MH17 neerhaalden toch opstandellingen uit Oekraine, toch?

https://nos.nl/artikel/24(...)h17-bij-europees-hof
Nederland tegenover Rusland op eerste zitting MH17 bij Europees hof

Zou je denken ja? Die Oekraïense opstandelingen die heel toevallig gewoon een vazalstaat van Rusland vormden en volledig door Rusland betaald en bewapend zijn? En de vier hoofdverdachten in de zaak, waarvan er 3 uit 4 Russisch waren, allemaal toeval.
quote:
Oh, dus hij maakt de fout om voor de gek gehouden te worden door een fake account?
Hij kiest ervoor om voor de gek te worden gehouden omdat hij alleen maar bezig is met mensen zoeken die zeggen wat hij wil horen, om die vervolgens te interviewen of aan te dragen als kritische geesten. Dit is de carrière van Wierd Duk in een notendop.
quote:
Waar haal je dat citaat "Wierd Duk: Nee, dit past niet in mijn wereldbeeld. Laat ik doen alsof het toch allemaal heel twijfelachtig is" vandaan?
Dat is geen citaat, waar haal je dat idee vandaan?
pi_205581141
Ken ik beide niet, dus nul neuks gegeven.
pi_205581389
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:09 schreef Cockwhale het volgende:
Ken ik beide niet, dus nul neuks gegeven.
Je kent Arnon Grunberg niet? :o
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 16:36:39 #74
319979 Fok-it
All is well
pi_205581399
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Je kent Arnon Grunberg niet? :o
Heel bijzonder inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205581404
Grunberg is een heel nare vent, alleen niemand is zo erg als Wierd :r #teamArnon
pi_205581485
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:59 schreef Unstoppable[quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2653544/2/50#p205580576]maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
[ [

Verder heeft ie jarenlang zijn best gedaan om de ramp op MH17 niet aan Rusland te linken want hij kon zich niet voorstellen dat Rusland er echt bij betrokken was. Bij ieder gearresteerd oppositielid verzint ie wel weer een vergoeilijkend verhaal, bij iedere vergiftigde dissident komt ie met de debiele dooddoener 'dit kan Rusland niet gedaan hebben, want het ligt wel heel erg voor de hand dat het vanuit het Kremlin komt'.

Hij heeft jarenlang Rusland gebruikt als hoeder van zijn ideale christelijk-rechtse droomstaat waar iedereen die afwijkt van de norm tenminste zijn ondergeschikte plek kent, en daarom waren al die ongelukkige zaken zoals honderden vliegtuigdoden dingen die vooral niet met Rusland gelinkt mochten worden en vooral het gevolg van overdreven vijandsdenken, want Rusland was immers veel verder dan de EU en richtte zich toch op het Oosten, voorbij waren de Koude Oorlogdagen.

quote:
-NMGN[/url] het volgende:[/b]

Feit is dat de walgelijk rijke Grunberg gewoon een lulletje rozenwater is die al bijna 30 jaar in de meest luxe hotels van New York woont, Amerikaans staatsburger is geworden maar het blijkbaar nog steeds nodig vind om ons in Nederland lastig te vallen en te bepalen wat goed en slecht voor ons is. Na zijn kaviaar en truffels stapt hij straks weer met een fles Dom Pérignon in zijn bad met gouden kraantjes waar hij in alle rust als een soort mini-Soros kan fantaseren over linkse wereldheerschappij.
Eens met beide bovenstaande karakterschetsen _O- Twee verschrikkelijke mannen zijn het.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 16:47:38 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:53:24 #77
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_205581535
Zolang Grunberg zich niet uitspreekt tegenover het antisemitisme van bepaalde groeperingen binnen onze samenleving en diezelfde groeperingen bombardeert tot 'de nieuwe joden', neem ik hem niet serieus als hij met zijn paradepaardjes loopt te strooien.

Grunberg is namelijk heel erg selectief met zijn antisemitisme en kijkt weg bij naarstige maatschappelijke problemen die niet in zijn straatje passen.

En Wierd Duk heeft ook hele rare beredeneringen wat betreft Rusland, maar zijn voornaam geeft dat dan ook al aan.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_205581565
Die Wierd zegt een aantal keer maand aangifte tegen iemand te doen vanwege wat tweets maar er is nog nooit bewijs geweest dat hij daadwerkelijk aangifte heeft gedaan, laat staan dat de ‘daders’ er ook maar iets van hebben gehoord verder
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 16:56:56 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_205581583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:55 schreef Raw85 het volgende:
Die Wierd zegt een aantal keer maand aangifte tegen iemand te doen vanwege wat tweets maar er is nog nooit bewijs geweest dat hij daadwerkelijk aangifte heeft gedaan, laat staan dat de ‘daders’ er ook maar iets van hebben gehoord verder
Jan Roos 2.0 dus. Die heeft toch ook al 300 keer bij het politiebureau gezeten nadat hij door Marokkanen in elkaar geslagen is?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205581604
Ergens wel grappig dat beide personen hier worden gehaat.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 17:00:05 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_205581611
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens wel grappig dat beide personen hier worden gehaat.
Arnon Grunberg wordt niet zo erg gehaat toch? Prima boekies schrijft die kerel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205581667
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Arnon Grunberg wordt niet zo erg gehaat toch? Prima boekies schrijft die kerel
_O- Postmodernistische bagger bedoel je.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 17:06:55 #83
319979 Fok-it
All is well
pi_205581672
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O- Postmodernistische bagger bedoel je.
Vertel, wat lees jij graag? Behalve de VI
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205581682
50-50 :D
  maandag 8 augustus 2022 @ 17:32:03 #85
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205581883
Wierd Duk, als je dyslectisch bent dan is het een vreemde eend.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_205581911
quote:
4s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ik zet m weg als eng "zonder enige toelichting/onderbouwing" terwijl ik de onderbouwing er onder zet.

Echt, dr zijn er hier een paar helemaal koekoek. Hoe moet men hier nu nog fatsoenlijk mee in discussie? Moet men hier nog mee in discussie? Alsjeblieft zeg.

:') :') :') :') :')
Een tweet van een kranten(?)knipsel met een tiental
woorden zonder ook maar enige context.

SpaceOddity concludeert: deze Joodse Marokkaan is een eng mannetje.

En het dan hier over "fatsoenlijk in discussie gaan" durven te hebben ...
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205581925
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:04 schreef HeatWave het volgende:
En de betaalde-brigade is er weer als de kippen bij om een "ongewenst" element op alle manieren zwart te maken.

Nauwkeuriger dan een atoomklok, dat moet je ze nageven :').
Namen en rugnummers van deze mensen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 17:45:18 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205581989
Heb met beiden niet zoveel; een conservatieve gozer met BNW-trekjes en een omhooggevallen Woke Prins... Boeien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205582011
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:35 schreef recursief het volgende:

[..]
Een tweet van een kranten(?)knipsel met een tiental
woorden zonder ook maar enige context.

SpaceOddity concludeert: deze Joodse Marokkaan is een eng mannetje.

En het dan hier over "fatsoenlijk in discussie gaan" durven te hebben ...
:') :') :') :') :') :') :') :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205582042
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat zijn nacisten? Zijn dat een soort nazisten?
Dat zijn racistische narcisten, zoals Grunberg.
Dit niet weten. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 8 augustus 2022 @ 17:55:06 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205582051
Ik hoop dat de rechter ze allebei veroordeeld wegens stompzinnig tweeten.
pi_205582066
Mooi zo.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205582086
quote:
4s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :') :')
Dapper hoor, en heel volwassen, zo een smileyreactie. Waar haal je trouwens vandaan dat Grunberg een Joodse Marokkaan zou zijn? Hij is de in Amsterdam geboren zoon van twee Berlijnse Joden. En sinds zijn adolescentie niet meer religieus. En waarom vind je het eigenlijk nodig om dat te benoemen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:10:30 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205582142
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Die tweet erboven zie je niet staan?
Nope, die zie ik idd niet.
quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)h17-bij-europees-hof
Nederland tegenover Rusland op eerste zitting MH17 bij Europees hof
Zaak is dus onder de rechter, wachten we het vonnis af
quote:
Zou je denken ja? Die Oekraïense opstandelingen die heel toevallig gewoon een vazalstaat van Rusland vormden en volledig door Rusland betaald en bewapend zijn? En de vier hoofdverdachten in de zaak, waarvan er 3 uit 4 Russisch waren, allemaal toeval.
[..]
Dat is al een betere omschrijving als wat de Volkskrant schreef waar Duk op reageerde.
quote:
Hij kiest ervoor om voor de gek te worden gehouden omdat hij alleen maar bezig is met mensen zoeken die zeggen wat hij wil horen, om die vervolgens te interviewen of aan te dragen als kritische geesten. Dit is de carrière van Wierd Duk in een notendop.
[..]
Niet echt een sterk argument, zou geen journalist worden als ik jou was
quote:
Dat is geen citaat, waar haal je dat idee vandaan?
Je "Wierd Duk" en dan een dubbele punt er achter, voor iemand die commentaar heeft op het functioneren van een journalist haal je zelf nogal truukjes, je framed iemand ipv inhoudelijke kritiek te geven.
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:11:28 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205582146
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:11 schreef koemleit het volgende:

[..]
Lol user EinarBoe doet moeite om met links en quotes en argumenten uit te leggen wat er zijns inziens mis is met Duk. Vervolgens worden de feiten niet weerlegd.
En dat is dan de "betaalde brigade".

Wat een onzin :'). Treurig ook dat je zo omgaat met iemand die dus echt moeite doet om de discussie niet alleen met de onderbuik te voeren.
Hij doet zaken voorkomen als Quotes die het niet zijn.
pi_205582171
Die Grunberg mag ook wel door de aivd in de gaten gehouden worden, beetje van der Graafje :s)
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_205582234
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
Die Grunberg mag ook wel door de aivd in de gaten gehouden worden, beetje van der Graafje :s)
Vertel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:47:10 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205582388
Ik hou die Grunberg tegenwoordig een tijdje niet meer in de gaten, maar vroeger had hij leuke gesprekken met gasten hoor. Snap de haat tegen de man niet heel goed. Hij is inderdaad erg kakkerig en zweverig, maar die talkshow van hem in theaters was altijd wel interessant.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205582389
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vertel.
Persoon lijkt behoorlijk geradicaliseerd, beetje Baudet maar dan aan de andere kant.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:47:24 #100
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205582390
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nope, die zie ik idd niet.
Je reageert op posts waarvan je een deel toevallig niet kunt zien? Opmerkelijk.
quote:
Zaak is dus onder de rechter, wachten we het vonnis af
Iets wat Wierd niet doet. En de uitspraak is al geweest. Leef je onder een steen?
quote:
Dat is al een betere omschrijving als wat de Volkskrant schreef waar Duk op reageerde.
[..]
Niet echt een sterk argument, zou geen journalist worden als ik jou was
Opschrijven hoe Wierd Duk te werk gaat is geen sterk argument? Oke dan.
quote:
Je "Wierd Duk" en dan een dubbele punt er achter, voor iemand die commentaar heeft op het functioneren van een journalist haal je zelf nogal truukjes, je framed iemand ipv inhoudelijke kritiek te geven.
Het is geen citaat en het lijkt ook totaal niet op een citaat. Een dubbele punt kan je op meerdere manieren gebruiken, dat is niet voorbehouden aan citeren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')