abonnement Unibet Coolblue
pi_205594125
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:20 schreef superniger het volgende:

[..]
Hans Teeuwen :')
Niet geklikt :')
Jammer joh, hij is de laatste tijd weer erg goed na een slechte periode in mijn ogen.

Maar wel echt humor voor blanken denk ik.
Ik vind die Jandino dan weer niks, no justice.
Vakman pur sang
pi_205595827
quote:
Hoogleraren over huilende excuses na geintje tijdens Pride: ‘Progressief Nederland van de leg geraakt’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eg-geraakt~a06dc926/

Daar hebben ze op de woke redactie van het AD een hoogleraar voor nodig om ze dat uit te leggen.....

Voor dit incident nog nooit van Tim den Besten gehoord overigens, maar wat een ruggengraatloos jankwijf is dat. Die zouden ze zijn ballen weer moeten innemen en in een kittig jurkje hijsen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 10 augustus 2022 @ 06:56:51 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205595915
Tim is een mooi voorbeeld van hoe de hysterische USA taferelen hier ook voet aan de grond krijgen bij de simpele woke linkse zielen in Nederland.

Topje, ijsberg.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205595924
Nederland houdt zichzelf weer eens bezig.
pi_205595928
Ik heb er over nagedacht, maar ben niet tevreden met het excuus van Tim. Er is nog veel meer nodig om hem te vergeven.

Castratie een optie? met verdoving, mag.
pi_205595930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 06:56 schreef Scorpie het volgende:
Tim is een mooi voorbeeld van hoe de hysterische USA taferelen hier ook voet aan de grond krijgen bij de simpele woke linkse zielen in Nederland.

Topje, ijsberg.
Welnee. Tim is gewoon een opportunische klootzak. Heeft zich altijd voorgedaan als 'links' en is nu bang die label kwijt te raken. Als hij dacht populair op de tv te kunnen zijn door rechts-gebrabbel te ventileren, dan deed hij dat.
pi_205595936
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 20:59 schreef superniger het volgende:
NWS ON TOUR

[ twitter ]
Woke beweging is Amerikaans - erop reageren ook.

Amerika bepaald onze cultuur. Al jaren, maar met dat woke gedoe is dat het meest duidelijk. En dan komt er ook nog eens bovenop dat de 'woke-beweging' hier niets mee te maken heeft. Tim kiest ervoor tranen te gebruiken als manipulatie-middel. Maar je denkt toch niet werkelijk dat dat oprechte tranen zijn he.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 07:26:19 #158
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205595969
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 07:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Woke beweging is Amerikaans - erop reageren ook.

Amerika bepaald onze cultuur. Al jaren, maar met dat woke gedoe is dat het meest duidelijk. En dan komt er ook nog eens bovenop dat de 'woke-beweging' hier niets mee te maken heeft. Tim kiest ervoor tranen te gebruiken als manipulatie-middel. Maar je denkt toch niet werkelijk dat dat oprechte tranen zijn he.
Mij zal het worst zijn eerlijk gezegd. Maar dat de man zichzelf belachelijk heeft gemaakt is evident.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205595972
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:05 schreef superniger het volgende:
Veel mensen met een witte privilege in dit topic.
Want? Voor een liedje?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_205595979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 07:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Mij zal het worst zijn eerlijk gezegd. Maar dat de man zichzelf belachelijk heeft gemaakt is evident.
Uiteraard. Maar het heeft dus weinig met de woke beweging te maken.

Je hebt nu dus de volgende situatie: labiele Tim zingt een liedje - labiele Tim krijgt van wat mensen kritiek - labiele Tim gaat huilen - irrelevant mensen proberen zichzelf weer eens relevant te maken door te doen alsof dit allemaal komt door de duistere 'woke-beweging'.
pi_205596007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:06 schreef Maharski het volgende:

[..]
omg... ik vond hem al een vreselijk irritante aanstellerige tyfusnicht. Maar nu gaat ie echt compleet door het dak bij mij.

Bij deze levenslange cancle voor hem.
Mijn god wat een aansteller, irritant kutfiguur
Hij zal nu voor altijd bekend staan als de jankbal van de radio :')
pi_205596031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 07:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar het heeft dus weinig met de woke beweging te maken.

Je hebt nu dus de volgende situatie: labiele Tim zingt een liedje - labiele Tim krijgt van wat mensen kritiek - labiele Tim gaat huilen - irrelevant mensen proberen zichzelf weer eens relevant te maken door te doen alsof dit allemaal komt door de duistere 'woke-beweging'.
Is dit niet eigenlijk met 90% van alle nieuwsberichten tegenwoordig?
Vakman pur sang
pi_205596196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 07:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maar dat de man zichzelf belachelijk heeft gemaakt is evident.
Daar was/ is ook niet veel voor nodig...
:D
pi_205596237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 06:56 schreef Scorpie het volgende:
Tim is een mooi voorbeeld van hoe de hysterische USA taferelen hier ook voet aan de grond krijgen bij de simpele woke linkse zielen in Nederland.

Topje, ijsberg.
Dit.
Bepaalde mensen zijn blijkbaar heel gevoelig voor overwaaiende amerikaanse hysterie.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 08:40:32 #165
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205596251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 06:56 schreef Scorpie het volgende:
Tim is een mooi voorbeeld van hoe de hysterische USA taferelen hier ook voet aan de grond krijgen bij de simpele woke linkse zielen in Nederland.

Topje, ijsberg.
Het gaat allemaal om individueel gevoel tegenwoordig. Het voelt niet goed voor mij. Het kwetst mij. Hier wordt ik verdrietig van. Waar is de rationaliteit gebleven vraag ik mij af. De tenen zijn tegenwoordig zo lang dat het onmogelijk is om niet ergens op te gaan staan. Dan heeft een verstandig mens op een gegeven moment schijt en pussies als Tim blijven bang in een hoekje staan.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 08:54:18 #166
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205596313
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 08:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Het gaat allemaal om individueel gevoel tegenwoordig. Het voelt niet goed voor mij. Het kwetst mij. Hier wordt ik verdrietig van. Waar is de rationaliteit gebleven vraag ik mij af. De tenen zijn tegenwoordig zo lang dat het onmogelijk is om niet ergens op te gaan staan. Dan heeft een verstandig mens op een gegeven moment schijt en pussies als Tim blijven bang in een hoekje staan.
Ach, je mag best wel je gevoelens uiten. Maar het is nog geen reden om dan ook maar je zin te krijgen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:27:04 #167
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205596534
Zal ik dan maar weer eens wat nuance brengen?

Ik heb regelmatig kinderprogramma’s met Tim den Besten gezien, ook samen met de bewuste Nicolaas, en die waren best komisch. Er zaten ook de nodige geintjes in die kinderen zullen snappen.

Wat betreft de huidige situatie; ik snap dat iedere niet-woker roept dat Tim een huilebalk en aansteller is, was aanvankelijk ook mijn eerste reactie. Maar dit is omdat wij redeneren vanuit ons niet-woke wereldbeeld. Je moet je voorstellen dat je zelf in zo’n wereldje leeft waar de schijn van racisme of
LGBTQetc-haat zo’n beetje het ergste is wat je kan overkomen. Het zal voor Tim in het slechtste geval niet alleen zakelijk heel vervelend zijn, maar ook de mensen in zijn wokewereldje zullen hem mijden als de pest want met een racist wil je niet geassocieerd worden. Maw; excommunicatie ligt op de loer. Voor Tim hoop ik dat er BN’ers uit zijn eigen wereldje het publiekelijk voor hem opnemen. Aan de andere kant; als er af en toe iemand onder de wokebus gegooid dient te worden ter publiekelijke terechtstelling dan liever iemand uit hun eigen kerk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_205596703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zal ik dan maar weer eens wat nuance brengen?

Ik heb regelmatig kinderprogramma’s met Tim den Besten gezien, ook samen met de bewuste Nicolaas, en die waren best komisch. Er zaten ook de nodige geintjes in die kinderen zullen snappen.

Wat betreft de huidige situatie; ik snap dat iedere niet-woker roept dat Tim een huilebalk en aansteller is, was aanvankelijk ook mijn eerste reactie. Maar dit is omdat wij redeneren vanuit ons niet-woke wereldbeeld. Je moet je voorstellen dat je zelf in zo’n wereldje leeft waar de schijn van racisme of
LGBTQetc-haat zo’n beetje het ergste is wat je kan overkomen. Het zal voor Tim in het slechtste geval niet alleen zakelijk heel vervelend zijn, maar ook de mensen in zijn wokewereldje zullen hem mijden als de pest want met een racist wil je niet geassocieerd worden. Maw; excommunicatie ligt op de loer. Voor Tim hoop ik dat er BN’ers uit zijn eigen wereldje het publiekelijk voor hem opnemen. Aan de andere kant; als er af en toe iemand onder de wokebus gegooid dient te worden ter publiekelijke terechtstelling dan liever iemand uit hun eigen kerk.
Tja, als je al omgaat met van die Wokesekte-figuren, dan ben je bij voorbaat al kansloos...
Daar wil je toch ook niet mee geassocieerd worden...?

:')
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:54:20 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205596799
Dit is gewoonaanstellerij ten top.

Niet van die rare jongen uit de OP, want die voelt dit nu eenmaal zo. Vanuit de media wordt alles alleen zo overdreven.

Ik lees allemaal dat hij op een haar na gecanceld is door de te extreme woke gemeenschap en blablabla. Deze jongen doet iets wat hij zelf niet handig vindt. Hij krijgt daar commentaar op, biedt zijn excuses aan en vindt het zelf oprecht heel erg. Allemaal prima, moeten ze zelf weten. Mijn hobby is het niet, maar ze houden zich er maar lekker mee bezig.

Het begint bij mij te wringen wanneer iedereen daar hijgerig op reageert en dolblij is dat ze nu een stok hebben om mee te slaan terwijl er feitelijk maar heel weinig aan de hand is.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 augustus 2022 @ 10:16:50 #170
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205597013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 07:26 schreef thedeedster het volgende:
Maar dat de man zichzelf belachelijk heeft gemaakt is evident.
Eens, helemaal als je

quote:
man
even vervangt door
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 05:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ruggengraatloos jankwijf
pi_205597039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit is gewoonaanstellerij ten top.

Niet van die rare jongen uit de OP, want die voelt dit nu eenmaal zo. Vanuit de media wordt alles alleen zo overdreven.

Ik lees allemaal dat hij op een haar na gecanceld is door de te extreme woke gemeenschap en blablabla. Deze jongen doet iets wat hij zelf niet handig vindt. Hij krijgt daar commentaar op, biedt zijn excuses aan en vindt het zelf oprecht heel erg. Allemaal prima, moeten ze zelf weten. Mijn hobby is het niet, maar ze houden zich er maar lekker mee bezig.

Het begint bij mij te wringen wanneer iedereen daar hijgerig op reageert en dolblij is dat ze nu een stok hebben om mee te slaan terwijl er feitelijk maar heel weinig aan de hand is.
Man jankt op de radio om iets wat niets voorstelt, tuurlijk wordt zo’n nervous breakdown aandachtig besproken. :D
Vakman pur sang
  woensdag 10 augustus 2022 @ 10:40:58 #172
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205597241
Tim is toch niet Woke, waarom nodig je hem dan ook uit op Pride.
Dit had je kunnen verwachten.
pi_205597297
Ik heb nu pas het fragment teruggezien... en hier past eigenlijk maar één reactie op:

"He's having a proper full on woke crisis!" (naar Heartstopper)
pi_205597857
Ken deze kerel niet, maar gelijk z'n excuses aanbieden voor een liedje zingen is wel heel erg slap. Wat een woke geneuzel.
pi_205598073
Het zegt eigenlijk meer over die woke types dan over Tim of wie dan ook. Kunnen totaal niet relativeren. Zie je aan de andere kant van het spectrum trouwens ook.
  Beste debater 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 11:54:40 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205598078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit is gewoonaanstellerij ten top.

Niet van die rare jongen uit de OP, want die voelt dit nu eenmaal zo. Vanuit de media wordt alles alleen zo overdreven.

Ik lees allemaal dat hij op een haar na gecanceld is door de te extreme woke gemeenschap en blablabla. Deze jongen doet iets wat hij zelf niet handig vindt. Hij krijgt daar commentaar op, biedt zijn excuses aan en vindt het zelf oprecht heel erg. Allemaal prima, moeten ze zelf weten. Mijn hobby is het niet, maar ze houden zich er maar lekker mee bezig.

Het begint bij mij te wringen wanneer iedereen daar hijgerig op reageert en dolblij is dat ze nu een stok hebben om mee te slaan terwijl er feitelijk maar heel weinig aan de hand is.
Dit is idd totaal niet symptomatisch voor de wijze waarop woke Nederland aan het verkloten is ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205598366
Ik heb zin om iemand te gaan knechten! :6
pi_205598391
En tevens ben ik van mening dat iedereen maar snel van Twitter moet gaan...
pi_205598459
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:20 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonlijk vind ik het natuurlijk wel lekker dat zo'n verschrikkelijk figuur nu gecanceld wordt.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:23 schreef Poepz0r het volgende:
Ze zouden hem moeten cancelen omdat hij zijn excuses heeft gemaakt. Wat een slappe cuck. Bang voor z'n boterham
Hij is wel een beetje een (homo) jankerd! :Y
pi_205598503
De commercie wakkert het ook aan omdat ze bang zijn voor omzetverlies als men gecanceld wordt!
Zouden ze mee moeten ophouden... want je zult zien dat de meerderheid er niet in meegaat! :N
pi_205598633
Ik heb bewust dit topic even twee dagen overgeslagen omdat ik er echt helemaal kapot van was. Inmiddels gaat het wel weer iets beter met mij, maar mijn hemel wat heb ik hier slecht van geslapen zeg. Dat je anno 2022 waar we al crisis na crisis beleven, met dit soort uitspraken komt vind ik echt schokkend. De polarisatie is zo enorm toegenomen in Nederland en dan doet Tim den Besten er nog eens een extra schepje bovenop door dit soort woorden te gebruiken. Ik vind het ziekmakend en onbegrijpelijk. Jaarlijks, zo rond begin november loop ik altijd even alle sinterklaasliedjes na om te kijken of het taalgebruik nog wel van deze tijd is. Ik ging er van uit dit iedereen dit wel doet, maar schijnbaar zijn er nog steeds mensen die zijn blijven hangen in de jaren 90.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 13:05:08 #182
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205599002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:31 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb bewust dit topic even twee dagen overgeslagen omdat ik er echt helemaal kapot van was. Inmiddels gaat het wel weer iets beter met mij, maar mijn hemel wat heb ik hier slecht van geslapen zeg. Dat je anno 2022 waar we al crisis na crisis beleven, met dit soort uitspraken komt vind ik echt schokkend. De polarisatie is zo enorm toegenomen in Nederland en dan doet Tim den Besten er nog eens een extra schepje bovenop door dit soort woorden te gebruiken. Ik vind het ziekmakend en onbegrijpelijk. Jaarlijks, zo rond begin november loop ik altijd even alle sinterklaasliedjes na om te kijken of het taalgebruik nog wel van deze tijd is. Ik ging er van uit dit iedereen dit wel doet, maar schijnbaar zijn er nog steeds mensen die zijn blijven hangen in de jaren 90.
Heel goed, heel goed...... maar niet genoeg
De Dikke van Dalen zou eigenlijk nagepluist en herschreven moeten worden zonder de verschrikkelijke woorden als knecht, zwart, zweep, man, baas etc
Alleen dan kunnen we naar een sameneving waar niet een deel van de mensen constant gekwetst wordt
pi_205599192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:31 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb bewust dit topic even twee dagen overgeslagen omdat ik er echt helemaal kapot van was. Inmiddels gaat het wel weer iets beter met mij, maar mijn hemel wat heb ik hier slecht van geslapen zeg. Dat je anno 2022 waar we al crisis na crisis beleven, met dit soort uitspraken komt vind ik echt schokkend. De polarisatie is zo enorm toegenomen in Nederland en dan doet Tim den Besten er nog eens een extra schepje bovenop door dit soort woorden te gebruiken. Ik vind het ziekmakend en onbegrijpelijk. Jaarlijks, zo rond begin november loop ik altijd even alle sinterklaasliedjes na om te kijken of het taalgebruik nog wel van deze tijd is. Ik ging er van uit dit iedereen dit wel doet, maar schijnbaar zijn er nog steeds mensen die zijn blijven hangen in de jaren 90.
Moedig dat je dit met ons deelt, ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd O+
pi_205599281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 11:34 schreef Shogo het volgende:
Ken deze kerel niet, maar gelijk z'n excuses aanbieden voor een liedje zingen is wel heel erg slap. Wat een woke geneuzel.
Deze kerel kwam een maand geleden al in het nieuws met zijn vreemde uitspraak over Humberto Tan, https://www.mediacourant.(...)n-over-humberto-tan/

Twee weken geleden kwam dit figuur weer in het nieuws, nu om sorry te zeggen tegen loiza.
https://www.rtlboulevard.(...)uiken-deadname-loiza

Deze week staat die weer sorry te roepen in de media, nu om zijn rare liedje.

Tja, ik denk ondertussen dat die bezig is met een nieuwe vreemde wokedocu of hij is compleet doorgedraaid.
pi_205599398
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Vooral toegeven...

Als ie echt lef had, had ie gezegd dat men niet zo moet zeuren :Y
Lef. :D

Als er ergens een gebrek aan lef te vinden is dan is het wel bij de wokies en deugkneuzen die deze (cancel) cultuur proberen op te tuigen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 10 augustus 2022 @ 14:11:00 #186
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_205599630
Wat een hysterische kut zeg, die Tim. Verschrikkelijk. Aan de andere kant, mensen die zich gekwetst voelen door het woordje knecht, mogen zich ook wel eens na laten kijken. Ook die sporen niet.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_205599661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Deze kerel kwam een maand geleden al in het nieuws met zijn vreemde uitspraak over Humberto Tan, https://www.mediacourant.(...)n-over-humberto-tan/

Twee weken geleden kwam dit figuur weer in het nieuws, nu om sorry te zeggen tegen loiza.
https://www.rtlboulevard.(...)uiken-deadname-loiza

Deze week staat die weer sorry te roepen in de media, nu om zijn rare liedje.

Tja, ik denk ondertussen dat die bezig is met een nieuwe vreemde wokedocu of hij is compleet doorgedraaid.
Lekker bezig, excuusknecht of een aandachtstrekker dan.

Wordt moe van dat woke geneuzel. Iedereen mag zijn wat hij/zij/het wil, maar het gaat wel veel te ver allemaal.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 14:14:24 #189
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205599663
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 14:15:22 #190
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205599671
Ben helemaal klaar met dat woke gezeik :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205599697
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een hysterische kut zeg, die Tim. Verschrikkelijk. Aan de andere kant, mensen die zich gekwetst voelen door het woordje knecht, mogen zich ook wel eens na laten kijken. Ook die sporen niet.
Niemand heeft gezegd dat hij/zij gekwetst voelt door wat Tim zong, dat is het probleem ook niet.

Het probleem bij woke zijn de mensen die voor een andere groep mensen spreken: je mag dingen niet zeggen omdat je er mensen mee kan kwetsen. Vertrutting en betutteling ten top.
pi_205599700
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Ben helemaal klaar met dat woke gezeik :')
Gelukkig krijgt deze wokelul nu een koekje van eigen deeg
pi_205599748
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:54 schreef Mubassie het volgende:
Snowflake den Besten _O_

Lekker janken als een klein kind, bang om zijn baantje te verliezen door die paar mafklappers die weer eens overal racisme in zien.

Alleen maar verliezers hier.
Om te kotsen dit volk.

En door. :W
Mooi dat die jankbak een koekje van eigen deeg krijgt
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 15:02:38 #194
269689 crew  Viv
pi_205600048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Deze kerel kwam een maand geleden al in het nieuws met zijn vreemde uitspraak over Humberto Tan, https://www.mediacourant.(...)n-over-humberto-tan/

Twee weken geleden kwam dit figuur weer in het nieuws, nu om sorry te zeggen tegen loiza.
https://www.rtlboulevard.(...)uiken-deadname-loiza

Deze week staat die weer sorry te roepen in de media, nu om zijn rare liedje.

Tja, ik denk ondertussen dat die bezig is met een nieuwe vreemde wokedocu of hij is compleet doorgedraaid.
Goede vondst! Idealiter is het een docu om die wokehysterie aan de kaak te stellen. }:|
pi_205600076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 15:02 schreef Viv het volgende:

[..]
Goede vondst! Idealiter is het een docu om die wokehysterie aan de kaak te stellen. }:|
En wat ook nog in het rijtje past is de uitzending van OP1 met Mona Keizer en Tim.
https://www.veronicasuper(...)lend-in-op1-doe-iets

De hypocriet.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 15:07:51 #196
269689 crew  Viv
pi_205600097
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Niemand heeft gezegd dat hij/zij gekwetst voelt door wat Tim zong, dat is het probleem ook niet.

Het probleem bij woke zijn de mensen die voor een andere groep mensen spreken: je mag dingen niet zeggen omdat je er mensen mee kan kwetsen. Vertrutting en betutteling ten top.
Dit! Zoals met die "cultural appropriation"-onzin: dat een wit persoon er aanstoot aan neemt dat iemand met een indianentooi rondloopt vanwege carnaval, want er zou een echte indiaan door gekwetst kunnen worden. 8)7
pi_205607555
Nederland is Woke geworden.
Wokies zijn de grootste racisten die zoeken achter alles iets.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 13:19:00 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_205607708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 15:07 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit! Zoals met die "cultural appropriation"-onzin: dat een wit persoon er aanstoot aan neemt dat iemand met een indianentooi rondloopt vanwege carnaval, want er zou een echte indiaan door gekwetst kunnen worden. 8)7
Blank
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 11 augustus 2022 @ 15:44:12 #199
269689 crew  Viv
pi_205608798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Blank
Je kan het ook nooit goed doen. :'(

Ik had eerder verwacht dat iemand over "indiaan" zou vallen, want dat mag ook al niet meer. :+
pi_205609734
Wat was eigenlijk de relevantie van die Starbucks opmerking in dat labiele radio interview? Dat hij daarbinnen kwam en er veel donkere mensen zag werken :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')