hebben meer stellen dat? dat de jongens altijd naar de meisjes moeten komen?
wou ik gewoon ff weten.
en chantal als je dit leest: ik hou van je
Ik had eerst ook geen auto maar we gingen om en om naar elkaar toe en nu ik een auto heb ga ik natuurlijk vaker naar haar toe gewoon omdat het makkelijk is...
Dat ken ik wel hoor, maar alleen als je 's avonds terug moet..
Dus moet ze gewoon niet 's avonds terug.
Mijn vriend en ik gaan meestal omstebeurt naar elkaar toe, en dat is toch ook een behoorlijk eind reizen..
ze heeft ook nooit geld (zegt ze)
alsof ik wel altijd geld voor benzine heb (ok gas )
quote:en een auto rijd op lucht?
Op donderdag 6 februari 2003 09:23 schreef Noenoe het volgende:
Nou dat kan toch best wel zo zijn dat ze nooit geld heeft?? Het OV is fucking duur!
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:23 schreef dolle_hond het volgende:
ga s met haar op vakantie met de trein (tienertour)
quote:volgens mij gebruikt ze je een beetje hoor
Op donderdag 6 februari 2003 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
tja. doorde weeks kan ik het me ook wel een beetje voorstellen. dan zien we elkaar maar van half 8 tot 9
dan is het een beetje zonde vd tijd met het OV
maar in het weekend....ze heeft ook nooit geld
(zegt ze)
alsof ik wel altijd geld voor benzine heb (ok gas)
En je hebt vast ook een stagnerend sociaal leven bij je in de buurt (als je de hele week daar zit denk ik dat je weinig vrienden overhoud) en zij wel lekker thuis met veel vrienden..
Nou, persoonlijk is dit erg zonde van je leven!
quote:True.
Op donderdag 6 februari 2003 09:24 schreef Metro2005 het volgende:[..]
en een auto rijd op lucht?
Ikzelf heb geen auto, dus qua hoeveel het kost om elke keer op en neer te rijden weet ik niet.
Moet ze (of jij, whatever) es een kortingskaart kopen, 50 euro en 40% korting. Dus als ze dan regelmatig naar je toegaat is dat er zo uit!
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:29 schreef cYbErTiM het volgende:
Jah zij heeft nu een "langer" leven dan jou.
365 / 4 = 91 (afgerond) x 4uur (heen en terug) = 365 uur / 8 = 45 (over)(dag)en.. die jij weggepleurt heb.En je hebt vast ook een stagnerend sociaal leven bij je in de buurt (als je de hele week daar zit denk ik dat je weinig vrienden overhoud) en zij wel lekker thuis met veel vrienden..
Nou, persoonlijk is dit erg zonde van je leven!
Mijn vriend en ik wonen ook een eindje uit elkaar (ik gok ongeveer dezelfde afstand als jullie, aan de reistijden te zien), maar we proberen het toch wel een beetje af te wisselen wie waar naartoe gaat. Soms komt het voor dat hij een paar keer achter elkaar naar mij komt en andersom. Maar dat is maar net hoe het uitkomt.
Even voor de duidelijkheid: hij heeft een auto, ik niet dus moet ik ook met het OV.
quote:nou ik heb niet de kleinste auto (nissan primera 2l) die rijd zo 1 op 9 a 1 op 10. het is rond de 35 kilometer heen en 35 kilometer terug dus 70km totaal. 70 km / 10 = 7 liter brandstof. heb nu een auto die op gas rijd dus dat valt wel mee maar toch.... kost me rond de 4 euro per keer. en als ik op benzine zou rijden rond de 10 euro per keer.
Op donderdag 6 februari 2003 09:30 schreef Noenoe het volgende:[..]
True.
Ikzelf heb geen auto, dus qua hoeveel het kost om elke keer op en neer te rijden weet ik niet.
Moet ze (of jij, whatever) es een kortingskaart kopen, 50 euro en 40% korting. Dus als ze dan regelmatig naar je toegaat is dat er zo uit!
quote:tja lijkt me ook normaal. mja....
Op donderdag 6 februari 2003 09:32 schreef Tedda het volgende:
Ik vind dat wel een beetje raar dat je vriendin niet met het OV naar je toe wil komen.Mijn vriend en ik wonen ook een eindje uit elkaar (ik gok ongeveer dezelfde afstand als jullie, aan de reistijden te zien), maar we proberen het toch wel een beetje af te wisselen wie waar naartoe gaat. Soms komt het voor dat hij een paar keer achter elkaar naar mij komt en andersom. Maar dat is maar net hoe het uitkomt.
Even voor de duidelijkheid: hij heeft een auto, ik niet dus moet ik ook met het OV.
4 uur is in de trein is al snel 30 euro. Dus als je van haar verwacht dat ze even vaak komt als jij naar haar gaat, is dat toch een beetje moeilijk..
quote:om te laten merken dat OV niet eng is. als je samen altijd met auto gaat, moet je niet vreemd vinden als ze OV niet kan inschatten.
Op donderdag 6 februari 2003 09:26 schreef Metro2005 het volgende:[..]
waaro mdat?
we gaan altijd kamperen met duh auto en tent
quote:het is een half uur met de trein en nog een tijdje met de metro dus is iets goedkoper. ik was altijd zo'n 20 gulden kwijt. dus zeg maar 9 euro.
Op donderdag 6 februari 2003 09:35 schreef Noenoe het volgende:
Oke, maar die vaste kosten heb je ook als je niet naar haar toegaat..4 uur is in de trein is al snel 30 euro. Dus als je van haar verwacht dat ze even vaak komt als jij naar haar gaat, is dat toch een beetje moeilijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |